Zo echt hè, dat laatste...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:59 schreef Anneloos het volgende:
Waarom toch deze interesse in donker of licht en chubby of dun? Iedereen is wel dol op iets anders. Is dit een stukje onzekerheid of?
Ben jij mooi gevuldquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:59 schreef Anneloos het volgende:
Waarom toch deze interesse in donker of licht en chubby of dun? Iedereen is wel dol op iets anders. Is dit een stukje onzekerheid of?
Is that so?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:09 schreef VeX- het volgende:
Iedereen die niet slank kiest liegt (tegen zichzelf).
Wat is slank? Genoeg vrouwen met bijv een dikke kont of dikke tieten die aantrekkelijk zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:09 schreef VeX- het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:09 schreef VeX- het volgende:
En dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:59 schreef Anneloos het volgende:
Dit idd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:59 schreef Anneloos het volgende:
Ben je terug?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:55 schreef smegmanus het volgende:
Liefst zo vol/vet mogelijk. Alsof je zeg maar een deken van vlees omhelst.
Nooit weggeweest.quote:
Zet een foto van je zelf neer zonder kop.quote:
Zoeen dat als je aan de voorkant je lul erin steekt dat je jezelf aan de achterkant eentje kan moppen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Gratenpakhuizen vind ik vies.
Ik vond je al gezellig overkomen.quote:
Haha je bent nu vast nieuwsgierigquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zet een foto van je zelf neer zonder kop.
Dan kunnen we je helemaal vertellen of we je lekker vinden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:06 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Haha je bent nu vast nieuwsgierig
Heb je als dikkertje ook meer sjans?!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:38 schreef pepper_961 het volgende:
Hier ook een dikkertje😁👍
Ik vind de term volslank a load of crap.
Meer sjans vergeleken bij wie dan precies??🤔quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:47 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Heb je als dikkertje ook meer sjans?!
En dan rol je haar op als een burrito waar je je eigen vlees in kunt stekenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:55 schreef smegmanus het volgende:
Liefst zo vol/vet mogelijk. Alsof je zeg maar een deken van vlees omhelst.
Maar hoezo gek genoeg?!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Meer sjans vergeleken bij wie dan precies??🤔
Maar gek genoeg ben ik wel eens "een lekker ding" of een "milf" genoemd. 😄
Waarom zou je meer sjans krijgen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:47 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Heb je als dikkertje ook meer sjans?!
Omdat ik het idee heb dat mannen vollere vrouwen aantrekkelijker vinden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom zou je meer sjans krijgen?
Ik heb aan aandacht nooit een gebrek gehad vind ik. Ook toen ik 30+ zwaarder was niet. Ik heb dan ook niet het gevoel dat ik nu mega veel meer aandacht krijg. Tuurlijk wel meer en is t anders maar voor mijn gevoel valt het mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:14 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb dat mannen vollere vrouwen aantrekkelijker vinden.
Nou goed om te horen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:45 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Ik heb aan aandacht nooit een gebrek gehad vind ik. Ook toen ik 30+ zwaarder was niet. Ik heb dan ook niet het gevoel dat ik nu mega veel meer aandacht krijg. Tuurlijk wel meer en is t anders maar voor mijn gevoel valt het mee.
Ja klopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:48 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Nou goed om te horen.
Maar begrijp ik nu goed dat je nu 30 kg bent afgevallen?!
Nou moet nog 17 kg ongeveer afvallen voor een gezond BMI. Dus heb nog wel (ernstig) overgewicht maar ik vind mezelf er prima uitzien!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:55 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Netjes hoor! Onder categorie val je nu dan?!
Okeee, nog lekker vol dus!! En je moet doen waar je jezelf goed bij voelt!!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:59 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Nou moet nog 17 kg ongeveer afvallen voor een gezond BMI. Dus heb nog wel (ernstig) overgewicht maar ik vind mezelf er prima uitzien!
Hoi......quote:
Zou dat niet ook gewoon toevallig kunnen zijn. Want dat je bedkunsten af zou kunnen lezen aan hoe slank of dik iemand is, dat gaat er bij mij toch weer niet in.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:49 schreef Hexagon het volgende:
Slank is net wat mooier om naar te kijken maar als het op knuffelen en seks aan komt winnen de dikkere vrouwen het voluit. Ontzettend veel lekkerder.
Als ik terugkijk naar mijn sekspartners waren er 4 slank en 3 dik. Maar die dikke dames staan bovenaan als het gaat om de beste sekservaring.
Het is meer gewoon persoonlijke voorkeur. Het zal voor jou weerzinwekkend klinken maar zo'n heerlijk laagje vlees overal laat het extra lekker voelen en ook om vast te houden is wat extra volume is heerlijk. En zo'n groot stevig lichaam bovenop je en je erin laten glijden. Gewoon verdrinken in haar vlees. Echt hemels.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou dat niet ook gewoon toevallig kunnen zijn. Want dat je bedkunsten af zou kunnen lezen aan hoe slank of dik iemand is, dat gaat er bij mij toch weer niet in.
Ja, dat is iets anders. Als jij houdt van ‘jello’ is dat een persoonlijke voorkeur inderdaad. Ik meende dat je op de bedkunsten doelde.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is meer gewoon persoonlijke voorkeur. Het zal voor jou weerzinwekkend klinken maar zo'n heerlijk laagje vlees overal laat het extra lekker voelen en ook om vast te houden is wat extra volume is heerlijk. En zo'n groot stevig lichaam bovenop je en je erin laten glijden. Gewoon verdrinken in haar vlees. Echt hemels.
Maar ook helemaal prima dat de meningen erover verschillen. Minder concurrentie.
De bedkunsten zijn postuur onafhankelijk inderdaad. Het zit hem mij in de beleving en het gevoel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat is iets anders. Als jij houdt van ‘jello’ is dat een persoonlijke voorkeur inderdaad. Ik meende dat je op de bedkunsten doelde.
En inderdaad: ik hou van strakke hardbodies. Maar daar ging het mij helemaal niet om dus. Ieder zijn voorkeur.
Omdat ik toch ook ervan uit ga, dat je als dikke vrouw voor veel mannen onaantrekkelijk bent.quote:
Ik denk juist dat het andersom is, denk dat veel mannen het juist aantrekkelijk vinden!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:43 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Omdat ik toch ook ervan uit ga, dat je als dikke vrouw voor veel mannen onaantrekkelijk bent.
Hmmm...toch vreemd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:46 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het andersom is, denk dat veel mannen het juist aantrekkelijk vinden!
😂😂😂😂quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:49 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hmmm...toch vreemd.
De meeste topics die ik gelezen heb in al die jaren hier op FOKforum was toch het merendeel anti dik. 😂 Maar toch leuk om ook andere geluiden te horen hoor! 😁
Waarom in godsnaam? Want uit alles blijkt dat mannen (en vrouwen) vooral een voorkeur hebben voor slank.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:46 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het andersom is, denk dat veel mannen het juist aantrekkelijk vinden!
Misschien even uit je bubble komen. Mannen houden veel meer van curves tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Want uit alles blijkt dat mannen (en vrouwen) vooral een voorkeur hebben voor slank.
Wat heeft poep hier mee te maken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:19 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik houd van vollere. Dikke tieten en een ferme poep is een must.
Ik denk dat die poster een Belg isquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:20 schreef Tailless het volgende:
[..]
Wat heeft poep hier mee te maken?
Laat je fetsj even buiten beschouwing
Zoveel mensen zoveel wensenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:49 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hmmm...toch vreemd.
De meeste topics die ik gelezen heb in al die jaren hier op FOKforum was toch het merendeel anti dik. 😂 Maar toch leuk om ook andere geluiden te horen hoor! 😁
Waarom staat er dan Belgisch bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:30 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik ben inderdaad Belgisch maar geen dialect. Het is perfect Nederlands.
https://www.vandale.nl/gr(...)is/poep#.XWi0MW5uIjY
Precies dit👆🏻quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:16 schreef Tailless het volgende:
[..]
Misschien even uit je bubble komen. Mannen houden veel meer van curves tegenwoordig.
(Nu vertalen vrouwen dit naar vol slank)
Want echt uit alles blijkt dat vooral curves aantrekkelijk zijn.
Zijn gewoon voorkeuren. Jij hebt ook voorkeuren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:59 schreef Anneloos het volgende:
quote:It's unfortunate what we find pleasing to the touch and pleasing to the eye is seldom the same.
Haha ja dat klopt wel. Slanke vrouwen zijn wel mooier om naar te kijken. Hoewel ik ook de dikkere vrouwen aantrekkelijker ben gaan vinden door mijn associatie met lekkere seks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:12 schreef Tyr80 het volgende:
Of zoals Fabienne ons reeds leerde:
[..]
Ik denk dat het voor een groot deel een status dingetje is. Slanke (fitte) vrouwen en latina-volslank (bij gebrek aan een betere benaming) krijgen toch meer aanzien dan mollige en dikke vrouwen. Geen kerel die loopt op te scheppen over zijn dikke vrouw.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:49 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hmmm...toch vreemd.
Een topic als dit trekt nu eenmaal een handjevol hitsige feeders.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:49 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hmmm...toch vreemd.
Ik heb verwezen naar een onderzoek waar gewoon een afbeelding staat bij wat men gemiddeld gezien het meest aantrekkelijk vindt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:16 schreef Tailless het volgende:
[..]
Misschien even uit je bubble komen. Mannen houden veel meer van curves tegenwoordig.
(Nu vertalen vrouwen dit naar vol slank)
Want echt uit alles blijkt dat vooral curves aantrekkelijk zijn.
Ik ga gewoon af op onderzoeken in plaats van eigen voorkeur. En ik heb zo'n onderzoek geplaatst. Prima als je het er niet mee eens bent. Maar dan graag onderbouwen.quote:
Ik vind het persoonlijk walgelijk om te zien, dus voor mij zal het echt niet werken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:57 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is het bij mij een beetje bij toeval geweest dat ik ontdekt heb dat seks met vollere dames zo lekker is.
Eerder had ik ook een absolute voorkeur voor slank. Maar een paar jaar geleden, mijn lange relatie was net uit, kwam ik een hele leuke vrouw tegen. Die was zelfs gewoon dik te noemen maar ze had wel een heel leuk gezicht en een leuke kledingstijl. Haar postuur deed me eerst twijfelen maar ik vond haar zo tof dat ik me liet verleiden. Die eerste keer seks met haar was enorm spannend maar eenmaal dat drempeltje over was het echt het beste dat ik ooit meegemaakt had op het gebied van seks. Die heerlijke grote dikke tieten, die lekkere kussentjes overal, die indrukwekkende stevige dijen. Een jaar later had ik weer een stevige te pakken (iets minder dik dan die eerste) en ook dat was alweer de hemel in bed. Dus toen wist ik het zeker.
Dus wees gewaarschuwd. Een keertje seks met een dikkere en het kan zijn dat je niet anders meer wilt.
Die status komt vanuit de seksuele aantrekkelijkheid. Duh!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een groot deel een status dingetje is. Slanke (fitte) vrouwen en latina-volslank (bij gebrek aan een betere benaming) krijgen toch meer aanzien dan mollige en dikke vrouwen. Geen kerel die loopt op te scheppen over zijn dikke vrouw.
Het gaat er niet om of iemand voorkeuren heeft, maar dat zij.. al haar tweede topic opent over of zij ‘als persoon’ bij iemand in de smaak zou vallen, want daar vist zij naar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zijn gewoon voorkeuren. Jij hebt ook voorkeuren.
Dat mag toch?! Misschien is TS wel onzeker over haar voorkomen en is ze hier op zoek naar antwoordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of iemand voorkeuren heeft, maar dat zij.. al haar tweede topic opent over of zij ‘als persoon’ bij iemand in de smaak zou vallen, want daar vist zij naar.
Dat lijkt mij wel een zekerheidje. Overigens schat ik zo in dat ze niet zekerder gaat worden van de antwoorden, want als je al zo onzeker bent, dan zie je al snel met name de afwijzende reacties. Dus in die zin is het wel jammer dat ze zo aan het vissen blijft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:07 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Dat mag toch?! Misschien is TS wel onzeker over haar voorkomen en is ze hier op zoek naar antwoorden
Dat heb ik als je had teruggelezen ook al geconcludeerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:07 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Dat mag toch?! Misschien is TS wel onzeker over haar voorkomen en is ze hier op zoek naar antwoorden
Nou dan zijn we eruit;)quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat heb ik als je had teruggelezen ook al geconcludeerd
Alles wat in de Van Dale staat is AN. Dus ook woorden die in België gezegd worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:36 schreef Tailless het volgende:
[..]
Waarom staat er dan Belgisch bij
Nee Vlaams is onder geen enkele vorm ABN.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:35 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Alles wat in de Van Dale staat is AN. Dus ook woorden die in België gezegd worden.
Wat meer Belgische TV kijken. Ik ken alle Nederlandse woorden. Geen probleem.
Het dialect wat gesproken wordt is geen AN, maar er zijn Vlaamse woorden die in Van Dale staan en die zijn wel AN.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:39 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nee Vlaams is onder geen enkele vorm ABN.
AN is alleen niks .quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:40 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Het dialect wat gesproken wordt is geen AN, maar er zijn Vlaamse woorden die in Van Dale staan en die zijn wel AN.
Wat vreemd dat jullie het zo voor mij aan het invullen zijn. Je mag tegenwoordig ook niks meer plaatsen zonder dat er een oordeel over klaar ligt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een zekerheidje. Overigens schat ik zo in dat ze niet zekerder gaat worden van de antwoorden, want als je al zo onzeker bent, dan zie je al snel met name de afwijzende reacties. Dus in die zin is het wel jammer dat ze zo aan het vissen blijft.
😂 niet elke dikke dame wordt ge-feed natuurlijk. Ik kan dat bijvoorbeeld heel goed zelf.😉quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een topic als dit trekt nu eenmaal een handjevol hitsige feeders.
Klopt denk ik wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een groot deel een status dingetje is. Slanke (fitte) vrouwen en latina-volslank (bij gebrek aan een betere benaming) krijgen toch meer aanzien dan mollige en dikke vrouwen. Geen kerel die loopt op te scheppen over zijn dikke vrouw.
Tuurlijk mag je het plaatsen, maar alles wat je plaatst kan bij anderen een beeld van jou oproepen. En ik heb genoeg posts van jou gezien die duidelijk wijzen op onzekerheid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:43 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Wat vreemd dat jullie het zo voor mij aan het invullen zijn. Je mag tegenwoordig ook niks meer plaatsen zonder dat er een oordeel over klaar ligt.
Hij zou iemand met het lichaam van Doutzen Kroes niet willen zien nee?quote:Op zondag 1 september 2019 12:32 schreef pepper_961 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)imgrc=ay8J_e8QtwQ7xM
Ik denk dat de lengte ook heel belangrijk is. Een vrouw van 1.80 met een gewicht van 55 kilo zou jij niet willen zien bv. Sterker nog....die leeft bij dat gewicht al niet eens meer vrees ik.
Voor mannen is BMI ook crap. Houdt totaal geen rekening met spiermassa, vetpercentage, botbouw. BMI is een gemiddeld streven voor mensen die op zwaar over- of ondergewicht zitten, en een gezond punt nodig hebben om naar toe te werken.quote:Op zondag 1 september 2019 12:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij zou iemand met het lichaam van Doutzen Kroes niet willen zien nee?
En Doutzen is eigenlijk dood?
BMI is gewoon voor vrouwen niet zo’n geweldig instrument.
En besides: misschien wil hij ook geen lange vrouwen.
Inderdaad wel een vervelende eigenschap dat voor een dikke vrouw vallen vaak als feeder/freak wordt gezien.quote:Op zondag 1 september 2019 12:09 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
😂 niet elke dikke dame wordt ge-feed natuurlijk. Ik kan dat bijvoorbeeld heel goed zelf.😉
En boven de 165 lengte begrijp ik?quote:Op zondag 1 september 2019 12:14 schreef VarkensHart het volgende:
Alles boven de 55 kilo of wijs ik sowieso af.
1,75 maxquote:Op zondag 1 september 2019 15:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En boven de 165 lengte begrijp ik?
Dat is heeeeel erg slank hoor. Ik ben zelf 165 m en heb een tijd 55 kg gewogen en vond het eerlijk gezegd niet heel erg mooi. Ja, ik was strak en gespierd, maar met 5 kg meer is het toch echt vrouwelijker.quote:
Ik hou van hardbodyquote:Op zondag 1 september 2019 15:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is heeeeel erg slank hoor. Ik ben zelf 165 m en heb een tijd 55 kg gewogen en vond het eerlijk gezegd niet heel erg mooi. Ja, ik was strak en gespierd, maar met 5 kg meer is het toch echt vrouwelijker.
Maar goed, het ene lichaam is het andere niet...
Helemaal eens. 55 kg bij 1m65 is ook gewoon te mager. Mijn vrouw weegt bij dezelfde lengte 65 kg, is veel lekkerderquote:Op zondag 1 september 2019 15:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is heeeeel erg slank hoor. Ik ben zelf 165 m en heb een tijd 55 kg gewogen en vond het eerlijk gezegd niet heel erg mooi. Ja, ik was strak en gespierd, maar met 5 kg meer is het toch echt vrouwelijker.
Maar goed, het ene lichaam is het andere niet...
BMI is sowieso niet voor individuele gevallen, maar voor groepen.quote:Op zondag 1 september 2019 13:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor mannen is BMI ook crap. Houdt totaal geen rekening met spiermassa, vetpercentage, botbouw. BMI is een gemiddeld streven voor mensen die op zwaar over- of ondergewicht zitten, en een gezond punt nodig hebben om naar toe te werken.
Jij vindt het wellicht te mager. Dat is iets anders.quote:Op zondag 1 september 2019 15:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Helemaal eens. 55 kg bij 1m65 is ook gewoon te mager. Mijn vrouw weegt bij dezelfde lengte 65 kg, is veel lekkerder
Dus als ze dikke tieten bezit moeten die maar er af geslankt worden lol.quote:Op zondag 1 september 2019 15:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
BMI is sowieso niet voor individuele gevallen, maar voor groepen.
Maar daarnaast geldt voor vrouwen dat ze minder spiermassa hebben, gemiddeld, waardoor ze bij een ‘vergelijkbaar’ lichaam minder wegen. BMI is ontwikkeld op basis van een populatie mannen.
Wat begrijp jij nou niet aan dat BMI niet bedoeld is voor individuele gevallen?quote:Op zondag 1 september 2019 16:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dus als ze dikke tieten bezit moeten die maar er af geslankt worden lol.
Tja een geraamte met dikke tieten heb ik nog niet gezien .
Nou, tegenwoordig is juist de tendens dat je dikke vrouwen mooi moet vinden en dat de gemiddelde vrouw in Nederland als norm genomen wordt.quote:Op zondag 1 september 2019 17:14 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me ook wat onzinnig om elkaar te gaan overtuigen wat te dik of te dun is. Blijft een persoonlijke voorkeur.
Maar het mag van mij wel wat genormaliseerd worden om dikkere vrouwen aantrekkelijk te vinden
Die reacties heb ik dan gemist hier...quote:Op zondag 1 september 2019 17:32 schreef Hexagon het volgende:
Je moet helemaal niemand mooi of aantrekkelijk vinden.
Gaat er meer om dat sommigen het nodig vinden anderen belachelijk te maken als ze dat wel aantrekkelijk vinden.
Kopiko met z'n feeders bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 september 2019 17:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die reacties heb ik dan gemist hier...
De eind jaren 80' belde, of je nog een surfplank nodig hebtquote:Op zondag 1 september 2019 17:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat begrijp jij nou niet aan dat BMI niet bedoeld is voor individuele gevallen?
Overigens zijn er zat vrouwen die superslank zijn er toch grote borsten hebben. Misschien moet je beter kijken.
Ik heb een prachtige vriendin. Nou jij nog.quote:Op zondag 1 september 2019 18:57 schreef Cockwhale het volgende:
De eind jaren 80' belde, of je nog een surfplank nodig hebt
quote:Op zondag 1 september 2019 19:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige vriendin. Nou jij nog.
Hmmm oke doutzen valt inderdaad wel mee qua doodachtigheid.quote:Op zondag 1 september 2019 12:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij zou iemand met het lichaam van Doutzen Kroes niet willen zien nee?
En Doutzen is eigenlijk dood?
BMI is gewoon voor vrouwen niet zo’n geweldig instrument.
En besides: misschien wil hij ook geen lange vrouwen.
quote:Op zondag 1 september 2019 19:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige vriendin. Nou jij nog.
Dit soort teksten zijn ook nogal een afknapper.quote:Op zondag 1 september 2019 21:40 schreef Academicus het volgende:
Wijven met grote borsten en volle kont, maar absoluut geen dikkerds. Ik heb laatste geneukt met een Tinder date en ze is wel echt heel leuk, maar wel erg dik aan de onderkant dus dat is nogal een afknapper
Vind ik ook van jouw bericht! Politiek correct geneuzel.quote:Op zondag 1 september 2019 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit soort teksten zijn ook nogal een afknapper.
Ik zeg dit ook niet tegen haar natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2019 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit soort teksten zijn ook nogal een afknapper.
Wat een rare gedachtengang. Mijn vriendin is gezond. Dus eet gezond (en ze kan fantastisch koken, dus het is ook nog eens lekkerder), sport veel, enz. Maar dat gaat dus totaal niet ten koste van genieten van het leven, integendeel.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:13 schreef Hexagon het volgende:
Wat ook wel een beetje speelt is dat ik wel houd van vrouwen die levensgenieter zijn. Dus van een biertje en een hamburger houden en niet steeds lopen te miepen over dat soort dingen.
Dat is die vrouwen wel aan te zien meestal. Maar dat is niet erg. Beter een gezellige levensgenietster die iets te dik is dan zo'n ascetisch levend type dat altijd maar op de handrem leeft uit angst dat ze een ons teveel weegt.
quote:Op zondag 1 september 2019 12:32 schreef pepper_961 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)imgrc=ay8J_e8QtwQ7xM
Ik denk dat de lengte ook heel belangrijk is. Een vrouw van 1.80 met een gewicht van 55 kilo zou jij niet willen zien bv. Sterker nog....die leeft bij dat gewicht al niet eens meer vrees ik.
Ja iemand had me idd al als voorbeeld op doutze gewezen.😉quote:Op woensdag 4 september 2019 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 55 kg gewogen bij 1.83m en leef nog steeds. Geen anorexia trouwens! Ik at bijna 3500 cal per dag maar deed veeeeeel te veel aan sport.
Nu is het een flink stuk meer.
Ik heb het dan wel over wat extra vlees. Niet over problematisch overgewicht.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een rare gedachtengang. Mijn vriendin is gezond. Dus eet gezond (en ze kan fantastisch koken, dus het is ook nog eens lekkerder), sport veel, enz. Maar dat gaat dus totaal niet ten koste van genieten van het leven, integendeel.
Sterker nog, als de gezellige dikkert die jij nu omschrijft gezondheidsklachten krijgt (ergens halverwege de 30 begint dat vaak al, of eerder), dan is het genieten daardoor wel beperkt.
Dat soort dingen gaan op zeker moment wel spelen. En dat is minstens zo belangrijk voor mij dan het uiterlijk zelf: dat je gewoon tot op hoge leeftijd samen gezond kan blijven en daardoor van echt alles kan blijven genieten.
Nou ja, mijn reactie was vooral gericht op de gedachte dat meiden die mooi strak zijn per definitie altijd op de handrem moeten leven.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel over wat extra vlees. Niet over problematisch overgewicht.
En wat voor gezondheidsklachten zou iemand dan krijgen volgens jou?quote:Op woensdag 4 september 2019 18:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sterker nog, als de gezellige dikkert die jij nu omschrijft gezondheidsklachten krijgt (ergens halverwege de 30 begint dat vaak al, of eerder), dan is het genieten daardoor wel beperkt.
Wat een hoop ongeloofwaardige praat in 1 post.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 55 kg gewogen bij 1.83m en leef nog steeds. Geen anorexia trouwens! Ik at bijna 3500 cal per dag maar deed veeeeeel te veel aan sport.
Nu is het een flink stuk meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |