Scrabble? Neen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:43 schreef -Chakotay- het volgende:
is "basisprincipes" een goed woord?
Hoax, haags is een bot. Die slapen nietquote:
Ach weer die complot theorieën op de vroege morgen...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, haags is een bot. Die slapen niet
Complot theorieënquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach weer die complot theorieën op de vroege morgen...![]()
Meerdere mensen loggen op em in?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Complot theorieën![]()
Dit is gewoon bevestigd door zowel Danny als meerdere FA's op het moment dat haags de nummer 1 poster van FOK! werd en zodoende tong van de troon stootten
Word dat tegenwoordig 'inloggen' genoemdquote:
Ja, ik klik der eigenlijk ook nooit op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word dat tegenwoordig 'inloggen' genoemd![]()
#metooquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja, ik klik der eigenlijk ook nooit op.
Ja graag!quote:
Pas op dat je geen kantoorslaaf bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja graag!
* Ivo1986 Loopt weer naar de automaat![]()
Ach ja, dat brengt geld in het latje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Pas op dat je geen kantoorslaaf bent.
Een best wel intimiderende hannes had het ooit voor elkaar gekregen dat de nieuwe stagiair 3 dagen lang betaalde voor de gratis koffie. Elke keer wanneer hannes aanbood om koffie voor hem te halen zei hij dat het 5 euro kostte. Die stagiair was op een dag dus 15 euro aan 3 bakjes koffie kwijt. Totdat hij het aan de baas vroeg en de baas erachter kwam en de hannes had ontslagen (ook om andere redenen).quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach ja, dat brengt geld in het latje.
Zou wat zijn als ik een euro vraag per loonstrook wat ik genereerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Een best wel intimiderende hannes had het ooit voor elkaar gekregen dat de nieuwe stagiair 3 dagen lang betaalde voor de gratis koffie. Elke keer wanneer hannes aanbood om koffie voor hem te halen zei hij dat het 5 euro kostte. Die stagiair was op een dag dus 15 euro aan 3 bakjes koffie kwijt. Totdat hij het aan de baas vroeg en de baas erachter kwam en de hannes had ontslagen (ook om andere redenen).
Inb4: niet mijn verantwoordelijke team.
Je hebt volgens mij van die bedrijven die een potje op de afdeling hebben. Als je een keer te laat komt of je loopt te schelden etc dat je dan een euro in de pot moet doen. En daarna heb je altijd wel discussie over het bestemde doel van het geld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik een euro vraag per loonstrook wat ik genereer
Heb ik nog nooit aan meegedaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij van die bedrijven die een potje op de afdeling hebben. Als je een keer te laat komt of je loopt te schelden etc dat je dan een euro in de pot moet doen. En daarna heb je altijd wel discussie over het bestemde doel van het geld.
Heel goed, hier als HoS heb ik ook een semi-eigen kantoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit aan meegedaanmeestal kantoor voor mezelf
1 is genoeg, heeft de leeftijd van 3 dus jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed, hier als HoS heb ik ook een semi-eigen kantoor.
Heb je ook twee managementassistenten?
Ach wat is er tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:09 schreef Kopjechino het volgende:
Ben nog steeds en vies chagrijn, maar ben in een redelijk goede mood vandaag.
Oh niets, dat is gewoon mijn karakterquote:
Ach dat hoeft niet verkeerd te zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh niets, dat is gewoon mijn karakter
Nee, het went denk ik wel hoor. Al kan ik wel heel gezellig zijn bij mijn vriendenquote:
Blij dat je een goede mood bentquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:09 schreef Kopjechino het volgende:
Ben nog steeds en vies chagrijn, maar ben in een redelijk goede mood vandaag.
Had je dat in huis? Eff in je verstop lade kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:41 schreef Kopjechino het volgende:
Ik denk dat mijn hond vannacht een lijntje coke heeft gedaan. Er zit allemaal wit op zijn neus.
Hee kopjequote:
Veranderd ie ook iedere 30 seconden van onderwerp?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:41 schreef Kopjechino het volgende:
Ik denk dat mijn hond vannacht een lijntje coke heeft gedaan. Er zit allemaal wit op zijn neus.
Natuurlijk, ik ben een echte drugsgebruikerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:43 schreef Ivo1986 het volgende:
Had je dat in huis? Eff in je verstop lade kijken
Ja, en zijn ogen staan helemaal strak enzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hee kopje
[..]
Veranderd ie ook iedere 30 seconden van onderwerp?
Beter verstoppen dan, tis zonde als je hond lam gaat, loop je alleen met een riem over straat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben een echte drugsgebruiker
Je snapt dat dit sarcasme was toch hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:46 schreef Ivo1986 het volgende:
Beter verstoppen dan, tis zonde als je hond lam gaat, loop je alleen met een riem over straat.
Tuurlijk, vandaar dat je alleen met de riem over straat gaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je snapt dat dit sarcasme was toch haha
Motorblokje. Vroem vroemquote:
Beetje sadomasochistisch, ik hou ervan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:49 schreef Ivo1986 het volgende:
Tuurlijk, vandaar dat je alleen met de riem over straat gaat
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje sadomasochistisch, ik hou ervan.
Lekker manquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, en zijn ogen staan helemaal strak enzo
Hee dudequote:
quote:
Echt wel. Deze hond weet alles uit het leven te halenquote:
Misschien bezig met een bucket list. Coke, check!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
[..]
Echt wel. Deze hond weet alles uit het leven te halen
Hahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:07 schreef eNGine10 het volgende:
Misschien bezig met een bucket list. Coke, check!
Ah leuk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hahaha
Wie weet! Vanmiddag gaat hij zwemmen, weer iets wat op het lijstje afgevinkt kan worden.
Ja, we hebben wel zo'n schelpenbadje in de tuin. Maar dat is niet hetzelfdequote:
Beetje laat, maar wat had je in gedachten?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een medicijn voor
Jij ook hierquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:45 schreef Driepink het volgende:
Beetje laat, maar wat had je in gedachten?
Nou gewoon. Heb je al even niet meer gezien hierquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou gewoon. Heb je al even niet meer gezien hier
Poooh pics?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hahaha
Wie weet! Vanmiddag gaat hij zwemmen, weer iets wat op het lijstje afgevinkt kan worden.
Goedemiddag, ben al 3 uur aan het werkquote:
Vakantie!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Goedemiddag, ben al 3 uur aan het werk
Het weer is er al wel naar.quote:
DAAR BEN IK BLIJ OM!! HOUDEN ZO!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
DAT IS FIJN TE LEZEN!
JA ZEKER TE WETEN HOOR! ALLES PRIMA HIER!
DAAR GAAN WE VOOR!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
DAAR BEN IK BLIJ OM!! HOUDEN ZO!!
JA MAAR DAN ZOUDEN ALLE ZINNEN MET EEN KLEINE LETTER MOETEN BEGINNEN, TOCH?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
VOLGENS MIJ HANGT JULLIE CAPS VAST< OF DE PINK BLIJFT OP DE SHIFT LIGGEN!
dAT ZOU RAAR ZIJN!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
JA MAAR DAN ZOUDEN ALLE ZINNEN MET EEN KLEINE LETTER MOETEN BEGINNEN, TOCH?
MWA HOEFT TOCH NIET?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
JA MAAR DAN ZOUDEN ALLE ZINNEN MET EEN KLEINE LETTER MOETEN BEGINNEN, TOCH?
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
KOM OP DAN ALS DAT JASJE VAN JE BESCHADIGD IS EN JE WIL ER WAT AAN DOENquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt er toch eindelijk een keer iets goeds uit Limburg!
Net ff een struik uit de tuin gegraven, siergrind aan de kant geschoven, geëgaliseerd, nieuw worteldoek gelegd en het grind weer teruggeharkt.quote:
Ik heb een aanhanger vol grint, interesse? Met gratis een aantal grote maaskeien!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Net ff een struik uit de tuin gegraven, siergrind aan de kant geschoven, geëgaliseerd, nieuw worteldoek gelegd en het grind weer teruggeharkt.
Was geen pretje!
#VIESDIKquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
Zo heb een megadikke gedraaid na de BK van gisteren
Lekkerste is nog gewoon thuis maken...uitje sjampjons plakje kaas tomaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die coupons op die app maakt me wel viesdik
Beetje schuimig water door de stromingquote:
Ja maar was lekker buiten in park bier aan het klappen dan krijg je echt viestrekquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekkerste is nog gewoon thuis maken...uitje sjampjons plakje kaas tomaat
Een Japanse hamburger? Is dat wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Net varkensoester en een japanse hamburger op de bbq geflikkerd.
Plaatje doet het nietquote:
Ik had spinazie met room, kruiden, knoflook en ui. Met een kaasschnitzel en zoete aardappel uit de oven.quote:
Net nietquote:
Pakje Iglo en wat overige boodschappen van de Jumbo dus?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had spinazie met room, kruiden, knoflook en ui. Met een kaasschnitzel en zoete aardappel uit de oven.
Nee. Alles vers natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Pakje Iglo en wat overige boodschappen van de Jumbo dus?
pooohquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje schuimig water door de stroming
Maar ze hebben heerlijk gespeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou het zeker afraden als je honden de hele dag alleen zouden zitten en niet genoeg beweging zouden krijgen ja.quote:
Precies....quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou het zeker afraden als je honden de hele dag alleen zouden zitten en niet genoeg beweging zouden krijgen ja.
Fok dingetje net als 450, beeldje op de rommelmarktquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat is dat hier toch met hont?
Ken ik allemaal niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:33 schreef Geerd het volgende:
Fok dingetje net als 450, beeldje op de rommelmarkt
Goed voor de lijn!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:23 schreef Kopjechino het volgende:
Geen zak zin om te koken. Kom net thuis. Nog niets gegeten vandaag..
Zelfs de room?quote:
Zal wel ooit een spelfout gemaakt zijn en nu een soort nemen gewordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoeveel pils op?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal wel ooit een spelfout gemaakt zijn en nu een soort nemen geworden
Account uit 2019, ja dan kun je de FOK!-klassiekers nog niet kennen idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ken ik allemaal niet.
Je was oké is mij al wel uitgelegd.
Ik weet dat ik te dik ben, maar dat heb ik er ook niet voor over om dun te worden.quote:
Lijkt mij zeer waarschijnlijk ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Zal wel ooit een spelfout gemaakt zijn en nu een soort nemen geworden
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Account uit 2019, ja dan kun je de FOK!-klassiekers nog niet kennen idd.
Famfare, Brank in Moerdijk, Alberto checkt de park, beeldje op de rommelmarkt stampen, saffraan is duur, stomme kooi, 450 echt fantastisch enz.
Not a single clue.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:38 schreef ToT het volgende:
Account uit 2019, ja dan kun je de FOK!-klassiekers nog niet kennen idd.
Famfare, Brank in Moerdijk, Alberto checkt de park, beeldje op de rommelmarkt stampen, saffraan is duur, stomme kooi, 450 echt fantastisch enz.
Vinden ze leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee de room niet. En bij diepgevroren spinazie komt teveel vocht vrij voor m'n saus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs de room?
Je weet overigens wel dat diepgevroren groenten (en ZÉKER spinazie!) gezonder zijn dan de "verse" groenten die in de koeling liggen of nog erger: elke dag opnieuw los bij kamertemperatuur/airconditionertemperatuur in de suup liggen?
In Moerdijk was er een paar jaar geleden een brand en de burgemeester daar was een echte hersenloze zombie, zwaar humor om te zien!quote:
Geen kad?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hey ik werd vandaag gestalkt door een kat buiten
Ik las anusquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee de room niet. En bij diepgevroren spinazie komt teveel vocht vrij voor m'n saus.
Trainenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wauw, ik krijg nu zelfs spammail over hoe ik moet afvallen. NU WEET IK HET WEL
Minder vaak die vetpot aanslingeren dus!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik kon 2 weken niet trainen maar de kcal-inname is nagenoeg hetzelfde dus begin buikje te krijgen, moet het snel wegwerken maar met deze hitte wil het niet joh
Vooral brood en pasta maar veeeeeeel kcal. Al heb ik laatste weken wel KFC en hamburgers opquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Minder vaak die vetpot aanslingeren dus!
Liefquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey ik werd vandaag gestalkt door een kat buiten
Awhh, ze zullen het wel warm hebben ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lief
Mijn honden hebben gezwommen vandaag.
En minder vaak dit vreten he:quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vooral brood en pasta maar veeeeeeel kcal. Al heb ik laatste weken wel KFC en hamburgers op
wtfquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
En minder vaak dit vreten he:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
En minder vaak dit vreten he:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, was in een door een hond gegraven kuil, was niet echt fris. Maar voor de hondjes wel lekkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Awhh, ze zullen het wel warm hebben ook.
Meegezwommen ook?
kijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lief
Mijn honden hebben gezwommen vandaag.
Oh ja dat zou ik ook overslaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, was in een door een hond gegraven kuil, was niet echt fris. Maar voor de hondjes wel lekker
Aaaawh, cutie hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kijk
[ afbeelding ]
Ging helemaal knorren en kopjes geven en rollen
Wel geaaid uiteraard
Jaa maar hij wou de auto in en toen ging die sad kijken van een afstandjequote:
Buitenkomenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:08 schreef aloa het volgende:
Genieten hoor dit weer. De hele avond maar buiten zitten
Ja ik ook. En ik had vorig jaar ook speciaal winterbier (weet alleen niet meer van welk merk), dat was zó lekker.quote:
Duvel is niks.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ook een gewone Duvel gedronken, maar wat is die saai van smaak vergeleken met de andere
Ik heb eens een hond gestolen. Per ongeluk dan. Maar toch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jaa maar hij wou de auto in en toen ging die sad kijken van een afstandje![]()
Maar kan geen kat pikken lol
Hoe is dat afgelopen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb eens een hond gestolen. Per ongeluk dan. Maar toch.
Je leest wat je wil lezen hè. Waar het hart vol van is enzo.quote:
Ik en een vriendin wilden gaan hardlopen (ja, er mag gelachen worden). We reden naar het bos, en zagen opeens een hond oversteken. Wij kijken, nergens een eigenaar te vinden. Maar die hond sprong in de auto, dus wij al selfies gemaakt met die hondquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoe is dat afgelopen?![]()
Hoe kreeg je dat voor elkaar ook lol
Hont bedoel je...gaaf welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik en een vriendin wilden gaan hardlopen (ja, er mag gelachen worden). We reden naar het bos, en zagen opeens een hond oversteken. Wij kijken, nergens een eigenaar te vinden. Maar die hond sprong in de auto, dus wij al selfies gemaakt met die hond
Mee naar huis genomen, gelijk dierenasiel gebeld zodat er iemand langs kon komen om een eventuele chip te lezen. Er stond wel een telefoonnummer op de tag, maar dat was een Portugees nummer. Uiteindelijk mede dankzij de medewerker de eigenaar gevonden. Een Portugese meneer die hier in Nederland met paarden werkte, en de hond had meegenomen tijdens het paardrijden. Oeps.
Hij nam ons niets kwalijk, en was super blij het beestje weer te zien.
Goed verhaal. Lekker kort ook.
Niceeequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik en een vriendin wilden gaan hardlopen (ja, er mag gelachen worden). We reden naar het bos, en zagen opeens een hond oversteken. Wij kijken, nergens een eigenaar te vinden. Maar die hond sprong in de auto, dus wij al selfies gemaakt met die hond
Mee naar huis genomen, gelijk dierenasiel gebeld zodat er iemand langs kon komen om een eventuele chip te lezen. Er stond wel een telefoonnummer op de tag, maar dat was een Portugees nummer. Uiteindelijk mede dankzij de medewerker de eigenaar gevonden. Een Portugese meneer die hier in Nederland met paarden werkte, en de hond had meegenomen tijdens het paardrijden. Oeps.
Hij nam ons niets kwalijk, en was super blij het beestje weer te zien.
Goed verhaal. Lekker kort ook.
Ja hij kwam echt zo rustig binnen wandelen van HALLO HIER BEN IK. En ook echt poseren voor de foto'squote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
NiceeeWel vaag dat dat beest ook gewoon de auto inspringt
![]()
Maar hey, je bent een stap verder gegaan om het beest toch weer op de juiste plek te krijgen, dus dat verdient wel lofWel weer super random, ik verwacht dit ook eig alleen bij jou tbh lol
Ja soms zijn ze echt bizar sociaal. Die kat was ook zo, maar kan misschien ook beetje geur zijn. Sommige mensen hebben een bepaalde geur waar dieren op vertrouwen, vooral vrouwenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja hij kwam echt zo rustig binnen wandelen van HALLO HIER BEN IK. En ook echt poseren voor de foto's
Lieve hond was het wel.
Dit zijn wel dingen die mij vaker overkomen, niets verbaasd mij meer.
Wat voor soort hond?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja hij kwam echt zo rustig binnen wandelen van HALLO HIER BEN IK. En ook echt poseren voor de foto's
Lieve hond was het wel.
Dit zijn wel dingen die mij vaker overkomen, niets verbaasd mij meer.
Mijn leven is niet zo vaak saai neequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja soms zijn ze echt bizar sociaal. Die kat was ook zo, maar kan misschien ook beetje geur zijn. Sommige mensen hebben een bepaalde geur waar dieren op vertrouwen, vooral vrouwen![]()
Maar tenminste geen saai leven
Ben even de rasnaam kwijt verdorie..quote:
Stiekem wel jaloers, heb geen leuke random verhalenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zo vaak saai nee
[..]
Ben even de rasnaam kwijt verdorie..
Niet alle verhalen zijn leuk hoor!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Stiekem wel jaloers, heb geen leuke random verhalen
Niet allemaal, maar deze was wel geinigquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet alle verhalen zijn leuk hoor!
Absoluutquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar deze was wel geinig![]()
Echt he..ik kom niet verder dan 3300km rijden met de motor..en dam vragen ze ja maar wat heb je gedaan dan..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Stiekem wel jaloers, heb geen leuke random verhalen
Zeg je toch gewoon de mona lisa gezienquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he..ik kom niet verder dan 3300km rijden met de motor..en dam vragen ze ja maar wat heb je gedaan dan..
Wie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zeg je toch gewoon de mona lisa gezien
Vandaag wel hoor, maar als het morgen nog zo warm wordt zal het op het werk wel weer afzien zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hou jij het nog een beetje uit met de hitte?
President van Amerikaquote:
Ik vond het vandaag wel echt warmquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vandaag wel hoor, maar als het morgen nog zo warm wordt zal het op het werk wel weer afzien zijn.
Rond de 34 graden ongeveer. Alsnog heel warmquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik vond het vandaag wel echt warmMaar zat op kantoor, met airco. Toen ik naar buiten ging was het afzien lol. Bij jou is het nu 40 ofzo?
Natte sloot zonder dat je geil bent dat idee...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vandaag wel hoor, maar als het morgen nog zo warm wordt zal het op het werk wel weer afzien zijn.
Ja is ook niet lekker, maar beter dan 40 lol. Maar het zal wel oplopen morgenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rond de 34 graden ongeveer. Alsnog heel warm
Nou, ik zweet niet uit mijn kut hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:32 schreef Geerd het volgende:
Natte sloot zonder dat je geil bent dat idee...
Ach, vanaf donderdag weer betere temperaturenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja is ook niet lekker, maar beter dan 40 lol. Maar het zal wel oplopen morgen
Ahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:26 schreef Kopjechino het volgende:
@:hemarookworst het was een Australische herder.
Oh sorryquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, ik zweet niet uit mijn kut hoor
True true. Wel medelijden hoor, zou je knuffelen maar dan krijg je het nog warmerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ach, vanaf donderdag weer betere temperaturen
Heeft niets mopquote:
Ja, dat hoeft nu nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
True true. Wel medelijden hoor, zou je knuffelen maar dan krijg je het nog warmer
Wordt ze wel natquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
True true. Wel medelijden hoor, zou je knuffelen maar dan krijg je het nog warmer
Ja helaasquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft niets mop
[..]
Ja, dat hoeft nu niet
Ik denk zomaar dat dat wel meevaltquote:
Ze hebben wel verwarming, dus dan is het prima te doen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja helaasHoe is het eig in de winter daar?
Maar een airco is te duur?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze hebben wel verwarming, dus dan is het prima te doen!
Kan me opzich wel concentreren, maar doe het wel een stuk rustiger aan. En we hebben ventilatoren, dat scheelt ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oi oi oiZou niet eens kunnen concentreren met 35 graden, en jij doet nog belangrijk werk ook
Oh ja dat scheelt wel iets, al zou ik het je niet nadoen, maar ben een pussy met warmtequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan me opzich wel concentreren, maar doe het wel een stuk rustiger aan. En we hebben ventilatoren, dat scheelt ook wel een beetje.
Zou uitlikkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh ja dat scheelt wel iets, al zou ik het je niet nadoen, maar ben een pussy met warmte
is toch wel vrij verquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he..ik kom niet verder dan 3300km rijden met de motor..en dam vragen ze ja maar wat heb je gedaan dan..
maakt geen reet uit. Die oma's en opa's gaan toch wel klagen dat het te koud is als de airco aan staat.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
maakt geen reet uit. Die oma's en opa's gaan toch wel klagen dat het te koud is als de airco aan staat.
Ik werk niet in de bejaardenzorg hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
maakt geen reet uit. Die oma's en opa's gaan toch wel klagen dat het te koud is als de airco aan staat.
En dan feest?quote:
Hoe zou dat komen @murpquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind die melding van @:murp een tikje stalkerig
Ja!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oef...die klappen wel hard binnen of niet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind die melding van @:murp een tikje stalkerig
Shit, het is waar ookquote:
Wat luister je ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:27 schreef Kopjechino het volgende:
Niet met de muziek die ik nu heb opstaan trouwens
Heb je duyvis?quote:
VENGABOYSquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:27 schreef Kopjechino het volgende:
Niet met de muziek die ik nu heb opstaan trouwens
Haha beste manier van vliegenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ] vanochtend in het vliegtuig lekker vroeg beginnen 👻
Zie ik daar glitters???quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ] vanochtend in het vliegtuig lekker vroeg beginnen 👻
quote:
Jij bent een bloem, ik bestuif je.quote:
Spanje 🕺🏿quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha beste manier van vliegenwaar ga je heen?
Haha ja geen toeval natuurlijk 👻🐣 glitter all day everydayquote:
Ligt er aan of je er een bierpul mee vult of een portglaasje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oef...die klappen wel hard binnen of niet
Huh wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Jij bent een bloem, ik bestuif je.
Veel plezier in Spanje!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Spanje 🕺🏿
[..]
Haha ja geen toeval natuurlijk 👻🐣 glitter all day everyday
STOP EVENTJES GAUW. Ken je het nummer fuifje niet?!quote:
Hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ] ik wou het raampje open doen maar deze man blokkeerde het 😜 later kon het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |