Scrabble? Neen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:43 schreef -Chakotay- het volgende:
is "basisprincipes" een goed woord?
Hoax, haags is een bot. Die slapen nietquote:
Ach weer die complot theorieën op de vroege morgen...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, haags is een bot. Die slapen niet
Complot theorieënquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach weer die complot theorieën op de vroege morgen...![]()
Meerdere mensen loggen op em in?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Complot theorieën![]()
Dit is gewoon bevestigd door zowel Danny als meerdere FA's op het moment dat haags de nummer 1 poster van FOK! werd en zodoende tong van de troon stootten
Word dat tegenwoordig 'inloggen' genoemdquote:
Ja, ik klik der eigenlijk ook nooit op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word dat tegenwoordig 'inloggen' genoemd![]()
#metooquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja, ik klik der eigenlijk ook nooit op.
Ja graag!quote:
Pas op dat je geen kantoorslaaf bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja graag!
* Ivo1986 Loopt weer naar de automaat![]()
Ach ja, dat brengt geld in het latje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Pas op dat je geen kantoorslaaf bent.
Een best wel intimiderende hannes had het ooit voor elkaar gekregen dat de nieuwe stagiair 3 dagen lang betaalde voor de gratis koffie. Elke keer wanneer hannes aanbood om koffie voor hem te halen zei hij dat het 5 euro kostte. Die stagiair was op een dag dus 15 euro aan 3 bakjes koffie kwijt. Totdat hij het aan de baas vroeg en de baas erachter kwam en de hannes had ontslagen (ook om andere redenen).quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach ja, dat brengt geld in het latje.
Zou wat zijn als ik een euro vraag per loonstrook wat ik genereerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Een best wel intimiderende hannes had het ooit voor elkaar gekregen dat de nieuwe stagiair 3 dagen lang betaalde voor de gratis koffie. Elke keer wanneer hannes aanbood om koffie voor hem te halen zei hij dat het 5 euro kostte. Die stagiair was op een dag dus 15 euro aan 3 bakjes koffie kwijt. Totdat hij het aan de baas vroeg en de baas erachter kwam en de hannes had ontslagen (ook om andere redenen).
Inb4: niet mijn verantwoordelijke team.
Je hebt volgens mij van die bedrijven die een potje op de afdeling hebben. Als je een keer te laat komt of je loopt te schelden etc dat je dan een euro in de pot moet doen. En daarna heb je altijd wel discussie over het bestemde doel van het geld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik een euro vraag per loonstrook wat ik genereer
Heb ik nog nooit aan meegedaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij van die bedrijven die een potje op de afdeling hebben. Als je een keer te laat komt of je loopt te schelden etc dat je dan een euro in de pot moet doen. En daarna heb je altijd wel discussie over het bestemde doel van het geld.
Heel goed, hier als HoS heb ik ook een semi-eigen kantoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit aan meegedaanmeestal kantoor voor mezelf
1 is genoeg, heeft de leeftijd van 3 dus jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed, hier als HoS heb ik ook een semi-eigen kantoor.
Heb je ook twee managementassistenten?
Ach wat is er tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:09 schreef Kopjechino het volgende:
Ben nog steeds en vies chagrijn, maar ben in een redelijk goede mood vandaag.
Oh niets, dat is gewoon mijn karakterquote:
Ach dat hoeft niet verkeerd te zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh niets, dat is gewoon mijn karakter
Nee, het went denk ik wel hoor. Al kan ik wel heel gezellig zijn bij mijn vriendenquote:
Blij dat je een goede mood bentquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:09 schreef Kopjechino het volgende:
Ben nog steeds en vies chagrijn, maar ben in een redelijk goede mood vandaag.
Had je dat in huis? Eff in je verstop lade kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:41 schreef Kopjechino het volgende:
Ik denk dat mijn hond vannacht een lijntje coke heeft gedaan. Er zit allemaal wit op zijn neus.
Hee kopjequote:
Veranderd ie ook iedere 30 seconden van onderwerp?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:41 schreef Kopjechino het volgende:
Ik denk dat mijn hond vannacht een lijntje coke heeft gedaan. Er zit allemaal wit op zijn neus.
Natuurlijk, ik ben een echte drugsgebruikerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:43 schreef Ivo1986 het volgende:
Had je dat in huis? Eff in je verstop lade kijken
Ja, en zijn ogen staan helemaal strak enzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hee kopje
[..]
Veranderd ie ook iedere 30 seconden van onderwerp?
Beter verstoppen dan, tis zonde als je hond lam gaat, loop je alleen met een riem over straat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben een echte drugsgebruiker
Je snapt dat dit sarcasme was toch hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:46 schreef Ivo1986 het volgende:
Beter verstoppen dan, tis zonde als je hond lam gaat, loop je alleen met een riem over straat.
Tuurlijk, vandaar dat je alleen met de riem over straat gaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je snapt dat dit sarcasme was toch haha
Motorblokje. Vroem vroemquote:
Beetje sadomasochistisch, ik hou ervan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:49 schreef Ivo1986 het volgende:
Tuurlijk, vandaar dat je alleen met de riem over straat gaat
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje sadomasochistisch, ik hou ervan.
Lekker manquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, en zijn ogen staan helemaal strak enzo
Hee dudequote:
quote:
Echt wel. Deze hond weet alles uit het leven te halenquote:
Misschien bezig met een bucket list. Coke, check!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
[..]
Echt wel. Deze hond weet alles uit het leven te halen
Hahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:07 schreef eNGine10 het volgende:
Misschien bezig met een bucket list. Coke, check!
Ah leuk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hahaha
Wie weet! Vanmiddag gaat hij zwemmen, weer iets wat op het lijstje afgevinkt kan worden.
Ja, we hebben wel zo'n schelpenbadje in de tuin. Maar dat is niet hetzelfdequote:
Beetje laat, maar wat had je in gedachten?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een medicijn voor
Jij ook hierquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:45 schreef Driepink het volgende:
Beetje laat, maar wat had je in gedachten?
Nou gewoon. Heb je al even niet meer gezien hierquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou gewoon. Heb je al even niet meer gezien hier
Poooh pics?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hahaha
Wie weet! Vanmiddag gaat hij zwemmen, weer iets wat op het lijstje afgevinkt kan worden.
Goedemiddag, ben al 3 uur aan het werkquote:
Vakantie!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Goedemiddag, ben al 3 uur aan het werk
Het weer is er al wel naar.quote:
DAAR BEN IK BLIJ OM!! HOUDEN ZO!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
DAT IS FIJN TE LEZEN!
JA ZEKER TE WETEN HOOR! ALLES PRIMA HIER!
DAAR GAAN WE VOOR!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
DAAR BEN IK BLIJ OM!! HOUDEN ZO!!
JA MAAR DAN ZOUDEN ALLE ZINNEN MET EEN KLEINE LETTER MOETEN BEGINNEN, TOCH?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
VOLGENS MIJ HANGT JULLIE CAPS VAST< OF DE PINK BLIJFT OP DE SHIFT LIGGEN!
dAT ZOU RAAR ZIJN!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
JA MAAR DAN ZOUDEN ALLE ZINNEN MET EEN KLEINE LETTER MOETEN BEGINNEN, TOCH?
MWA HOEFT TOCH NIET?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
JA MAAR DAN ZOUDEN ALLE ZINNEN MET EEN KLEINE LETTER MOETEN BEGINNEN, TOCH?
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
KOM OP DAN ALS DAT JASJE VAN JE BESCHADIGD IS EN JE WIL ER WAT AAN DOENquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt er toch eindelijk een keer iets goeds uit Limburg!
Net ff een struik uit de tuin gegraven, siergrind aan de kant geschoven, geëgaliseerd, nieuw worteldoek gelegd en het grind weer teruggeharkt.quote:
Ik heb een aanhanger vol grint, interesse? Met gratis een aantal grote maaskeien!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Net ff een struik uit de tuin gegraven, siergrind aan de kant geschoven, geëgaliseerd, nieuw worteldoek gelegd en het grind weer teruggeharkt.
Was geen pretje!
#VIESDIKquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
Zo heb een megadikke gedraaid na de BK van gisteren
Lekkerste is nog gewoon thuis maken...uitje sjampjons plakje kaas tomaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die coupons op die app maakt me wel viesdik
Beetje schuimig water door de stromingquote:
Ja maar was lekker buiten in park bier aan het klappen dan krijg je echt viestrekquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekkerste is nog gewoon thuis maken...uitje sjampjons plakje kaas tomaat
Een Japanse hamburger? Is dat wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Net varkensoester en een japanse hamburger op de bbq geflikkerd.
Plaatje doet het nietquote:
Ik had spinazie met room, kruiden, knoflook en ui. Met een kaasschnitzel en zoete aardappel uit de oven.quote:
Net nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |