Scrabble? Neen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:43 schreef -Chakotay- het volgende:
is "basisprincipes" een goed woord?
Hoax, haags is een bot. Die slapen nietquote:
Ach weer die complot theorieën op de vroege morgen...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, haags is een bot. Die slapen niet
Complot theorieënquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach weer die complot theorieën op de vroege morgen...![]()
Meerdere mensen loggen op em in?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Complot theorieën![]()
Dit is gewoon bevestigd door zowel Danny als meerdere FA's op het moment dat haags de nummer 1 poster van FOK! werd en zodoende tong van de troon stootten
Word dat tegenwoordig 'inloggen' genoemdquote:
Ja, ik klik der eigenlijk ook nooit op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word dat tegenwoordig 'inloggen' genoemd![]()
#metooquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 06:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja, ik klik der eigenlijk ook nooit op.
Ja graag!quote:
Pas op dat je geen kantoorslaaf bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja graag!
* Ivo1986 Loopt weer naar de automaat![]()
Ach ja, dat brengt geld in het latje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Pas op dat je geen kantoorslaaf bent.
Een best wel intimiderende hannes had het ooit voor elkaar gekregen dat de nieuwe stagiair 3 dagen lang betaalde voor de gratis koffie. Elke keer wanneer hannes aanbood om koffie voor hem te halen zei hij dat het 5 euro kostte. Die stagiair was op een dag dus 15 euro aan 3 bakjes koffie kwijt. Totdat hij het aan de baas vroeg en de baas erachter kwam en de hannes had ontslagen (ook om andere redenen).quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach ja, dat brengt geld in het latje.
Zou wat zijn als ik een euro vraag per loonstrook wat ik genereerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Een best wel intimiderende hannes had het ooit voor elkaar gekregen dat de nieuwe stagiair 3 dagen lang betaalde voor de gratis koffie. Elke keer wanneer hannes aanbood om koffie voor hem te halen zei hij dat het 5 euro kostte. Die stagiair was op een dag dus 15 euro aan 3 bakjes koffie kwijt. Totdat hij het aan de baas vroeg en de baas erachter kwam en de hannes had ontslagen (ook om andere redenen).
Inb4: niet mijn verantwoordelijke team.
Je hebt volgens mij van die bedrijven die een potje op de afdeling hebben. Als je een keer te laat komt of je loopt te schelden etc dat je dan een euro in de pot moet doen. En daarna heb je altijd wel discussie over het bestemde doel van het geld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik een euro vraag per loonstrook wat ik genereer
Heb ik nog nooit aan meegedaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij van die bedrijven die een potje op de afdeling hebben. Als je een keer te laat komt of je loopt te schelden etc dat je dan een euro in de pot moet doen. En daarna heb je altijd wel discussie over het bestemde doel van het geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |