abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:45:20 #251
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188440628
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat moet je? Als je moeder zelden thuis is?
Naar je vader gaan?
Ik noem maar een dwarsstraat, :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188440631
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:33 schreef Ringo het volgende:

Natuurlijk moet ze reageren op malafide journalistiek. Maar deze brief is niet de meest handige manier.
Waarom niet? Ik vind het een goede, overtuigende brief.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188440636
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En weet jij ook wie de andere jongen(s) was/waren? Want hij was niet alleen. Is hun anonimiteit ook geschonden? Had hij "een vuurwapen en twee messen" bij zich, of waren ze met meer en hadden ze gezamenlijk een nepvuurwapen en twee zakmessen bij zich?

Aannames en invullingen, niemand weet nog hoe het werkelijk zit. En het nadeel van de huidige situatie is dat er altijd mensen zullen blijven die het zullen hebben over een gewapende woningoverval, ongeacht hoe de feiten straks blijken te zijn.
Aannames en invullingen.. hmm zou je dan ook niet die goedpraters moeten aanvallen, of is downplayen zonder te weten hoe het werkelijk in elkaar zit geen aanname?

Het is het kind van een burgemeester, dat hoort er helaas bij. Die kaart moet nu niet gespeeld worden, want is het groter nieuws als de kinderen van een burgemeester of de koning wat uitspoken dan de kinderen van ons. Dat kunnen ze compenseren met die riante vergoedingen die ze krijgen.

Waar mensen hier veelal aan voorbij gaan is dat het blijkbaar is geprobeerd in de doofpot te stoppen, en die jongen met een andere naam in het systeem is gezet. Femke wast haar handen in onschuld, blijft de vraag wie heeft Femke proberen te beschermen? En is dat normaal in die linkse kringen? Kan er hier ook zo een aantal opnoemen die het niet zou uitmaken de boel te besodemieteren zolang dat in hun politieke straatje past.
pi_188440654
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:21 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Als een paar Marokkaantjes ergens inbreken dan is dat inderdaad niet echt nieuws te noemen :)
Als kinderen iets doen is het NOOIT nieuws
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 11:46:45 #255
8781 crew  Frutsel
pi_188440657
quote:
Politie start onderzoek naar lekken
De politie start een integriteitsonderzoek naar het lekken van informatie rondom de aanhouding van de 15-jarige zoon van burgemeester Femke Halsema.

Dat laat een woordvoerder van de politie zojuist weten. Met het onderzoek hoopt de politie te achterhalen welke agent(en) er informatie hebben gelekt naar De Telegraaf.

Vanmorgen berichtte de krant over de aanhouding van de zoon van Halsema. Hij zou een 'gewapende inbraak' hebben gepleegd. In een brief aan alle Amsterdammers weerspreekt de burgemeester dat. Wel geeft ze aan dat haar zoon dat weekend een verboden nepwapen bij zich had.

Dat de zaak 'onder de pet' is gehouden - zoals De Telegraaf schreef- ontkent Halsema. 'Ons werd via de advocaat gemeld dat de zaak mogelijk wat langer zou duren, omdat het OM Amsterdam deze had overgedaan aan het parket Haarlem.'

Daarnaast is het in het algemeen zo dat de politie alleen berichten naar buiten brengt over minderjarigen als sprake is van betrokkenheid bij zeer ernstige strafbare feiten, zoals een overval of moord.

Het lekken van - vertrouwelijke - informatie uit de systemen van de politie is strafbaar. In eerdere integriteitsschandalen bij de politie werd besloten om agenten te ontslaan of te schorsen. Zo werd de agent die in 2017 de identiteit van de verdachte van de aanrijding bij het Centraal Station lekte ontslagen en daarnaast ook door de rechter veroordeeld tot een werkstraf.
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2019 @ 11:46:53 #256
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_188440658
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:45 schreef Ringo het volgende:

[..]

Naar je vader gaan?
Ik noem maar een dwarsstraat, :').
Die man is zoals ik gelezen heb regisseur, die is dus ook afwezig.

Het kan een alternatief zijn, heb het zelf zo gedaan namelijk, maar dan moet je er wel zijn.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 11:47:09 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188440667
als je gelijk naar de rechter stapt voor laster en smaad duurt het alleen maar langer allemaal

en dan krijg je dat gezeur van 'vrijheid van de pers is mooi he ... ja haha maar niet als het over jou gaat waha'

prima opgelost zo, mits zoonlief daadwerkelijk het hele verhaal heeft vertelt in die lange gesprekken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:48:20 #258
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188440691
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Het is het kind van een burgemeester, dat hoort er helaas bij. Die kaart moet nu niet gespeeld worden, want is het groter nieuws als de kinderen van een burgemeester of de koning wat uitspoken dan de kinderen van ons. Dat kunnen ze compenseren met die riante vergoedingen die ze krijgen.

Mag haar zoon geen eigen leven hebben? Hij heeft er toch niet om gevraagd om een bekende moeder te hebben? Hij komt verder niet in media en zoekt het niet op. Hij heeft gewoon een normale puberjeugd waarbij pubers domme dingen doen waaronder dit.

Gelukkig is dit allemaal opgepakt door de politie en gaat parket in Haarlem hier een uitspraak over doen. Waarom moeders Halsema breed uitgemeten moet worden in media over rug van haar verder anonieme zoon waarvoor alle andere pubers die dit ook gedaan hebben niet in krant komen of in ieder geval anoniem is mij een raadsel.
pi_188440695
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Waar mensen hier veelal aan voorbij gaan is dat het blijkbaar is geprobeerd in de doofpot te stoppen, en die jongen met een andere naam in het systeem is gezet. Femke wast haar handen in onschuld, blijft de vraag wie heeft Femke proberen te beschermen? En is dat normaal in die linkse kringen? Kan er hier ook zo een aantal opnoemen die het niet zou uitmaken de boel te besodemieteren zolang dat in hun politieke straatje past.
Bron voor deze stelling?

Vooralsnog is alleen bekend dat zijn naam was afgeschermd (zoals gebruikelijk is bij minderjarigen).
pi_188440697
Bizar dat zoveel tokkies dit gedrag goedpraten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:49:05 #261
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188440707
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:48 schreef superniger het volgende:
Bizar dat zoveel tokkies dit gedrag goedpraten.
Dat doet niemand hier.
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 11:49:34 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188440712
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat doet niemand hier.
bizarre conclussie idd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188440727
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:47 schreef sp3c het volgende:
als je gelijk naar de rechter stapt voor laster en smaad duurt het alleen maar langer allemaal

en dan krijg je dat gezeur van 'vrijheid van de pers is mooi he ... ja haha maar niet als het over jou gaat waha'

prima opgelost zo, mits zoonlief daadwerkelijk het hele verhaal heeft vertelt in die lange gesprekken
Vind ik ook. Transparantie lijkt me goed in zo'n zaak. Halsema geeft zelf duidelijk aan dat ze niet heeft gevraagd om de naam van haar zoon af te schermen en er ook niet verantwoordelijk voor is dat de zaak aan Haarlem is overgedragen. Duidelijk. En voor wie niet overtuigd is, zijn deze zaken te verifiėren.

Ik snap het verwijt van een 'doofpot' niet als het juist gebruikelijk is dat kleinere delicten van minderjaren niet naar buiten worden gebracht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:50:56 #264
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_188440737
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:04 schreef Drekkoning het volgende:
Nergens over, dit had ook nooit zo breed uitgemeten moeten worden.
Klopt dat doen ze met inbrekende marokanen met een vuurwapen ook niet.
Waarom dan wel met een burgermeesters-zoon.

Er zijn zoveel burgemeesters-zonen die dit niet doen.
Door het zo breed uit te meten loop je het risico dat de burger straks denkt dat alle burgermeesters-zonen dit soort dingen doen.

Dan krijg je discriminatie van burgermeesters-zonen en dat zou je niet willen in Nederland.

Er wordt trouwens NIETS over die vriend gezegd in de krant.
Inbraak en vuurwapenbezit van die vriend is blijkbaar geen nieuws.
Dat zal dan wel een marokaan zijn.
Tot nooit .......
pi_188440754
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:48 schreef superniger het volgende:
Bizar dat zoveel tokkies dit gedrag goedpraten.
Welk gedrag?

Dat van het lek bij het OM of het gedrag van De Telegraaf die een jongen van 15 besmeurd?
pi_188440765
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:41 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Was jij erbij? Of ben je zo'n typische telegraaf lezer die alles voor waarheid aanneemt?

Als iedereen iets kritischer wordt naar de media kan de TMG sluiten..
Halsema geeft in de brief zelf toe dat hij messen en een nepwapen had

Quote "De politie zou op de overlast zijn afgekomen, waarna haar zoon uit paniek wegrende. Volgens Halsema heeft haar zoon tijdens het vluchten een nepwapen weggegooid en is hij toen alsnog ingerekend. "Met het betreden van de woonboot en het weggooien van het wapen heeft hij de wet overtreden en de gevolgen moet hij dragen."
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_188440794
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:41 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Was jij erbij? Of ben je zo'n typische telegraaf lezer die alles voor waarheid aanneemt?

Als iedereen iets kritischer wordt naar de media kan de TMG sluiten..
Maar om je vraag te beantwoorden, ik was er niet bij nee net zoals jij er niet bij was maar toch kies jij er blijkbaar voor om Femke op haar ogen te geloven en ik lees zaken die mij niet zinnen buiten wat nu de volledig waarheid is. Met een vuurwapen en messen een woonboot inbreken is niet iets wat iedereen hier vroeger deed, het wordt gedaan alsof het een kwajongens streek was, het is gewoon een gewapende inbraak. Ook dat het in de doofpot gehouden moest worden icm. een valse naam voor die jongen waar Femke zelf zegt "niets mee te maken te hebben" is raar, wie is er verantwoordelijk voor die "doofpot" en waarom?

[ Bericht 7% gewijzigd door sp3c op 14-08-2019 11:54:01 ]
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 11:54:40 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188440810
er lijkt geen sprake te zijn van een doofpot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:55:12 #269
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_188440816
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:54 schreef sp3c het volgende:
er lijkt geen sprake te zijn van een doofpot
Nu niet meer nee!
Tot nooit .......
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 11:55:50 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188440823
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:55 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Nu niet meer nee!
opgelost?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188440827
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ook dat het in de doofpot gehouden moest worden icm. een valse naam voor die jongen waar Femke zelf zegt "niets mee te maken te hebben" is raar, wie is er verantwoordelijk voor die "doofpot" en waarom?
Nogmaals, graag een bron wat betreft die doofpot.
pi_188440844
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Mag haar zoon geen eigen leven hebben? Hij heeft er toch niet om gevraagd om een bekende moeder te hebben? Hij komt verder niet in media en zoekt het niet op. Hij heeft gewoon een normale puberjeugd waarbij pubers domme dingen doen waaronder dit.

Gelukkig is dit allemaal opgepakt door de politie en gaat parket in Haarlem hier een uitspraak over doen. Waarom moeders Halsema breed uitgemeten moet worden in media over rug van haar verder anonieme zoon waarvoor alle andere pubers die dit ook gedaan hebben niet in krant komen of in ieder geval anoniem is mij een raadsel.
Natuurlijk mag hij dat, ik kan er zelfs nog wel een beetje om lachen. Alsof Femke er wat aan kan doen, kom op zeg ;) Niet iedereen weet waar zijn kinderen uithangen, en Femke kan hier niet voor verantwoordelijk gehouden worden.

Maar neem mij niet kwalijk als ik dezelfde argumenten en tactieken gebruik die ik hier dagelijks zie van andere gebruikers die alles erbij slepen om bepaalde politici zwart te maken. We weten immers allemaal wat er zou zijn gebeurd als dit het zoontje van Trump, Baudet of Wilders was geweest, zoals we bij het zoontje van Trump al hebben mogen ontdekken. Het blijft moeilijk te begrijpen, ondanks dat ik het al jaren roep dat ik gewoon exact dezelfde argumenten en tactieken gebruiker die veel users zelf gebruiken met als resultaat dat ze dan zwaar verontwaardigd zijn.
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 11:58:12 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188440851
das wel heel vaag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188440853
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:52 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Halsema geeft in de brief zelf toe dat hij messen en een nepwapen had

Quote "De politie zou op de overlast zijn afgekomen, waarna haar zoon uit paniek wegrende. Volgens Halsema heeft haar zoon tijdens het vluchten een nepwapen weggegooid en is hij toen alsnog ingerekend. "Met het betreden van de woonboot en het weggooien van het wapen heeft hij de wet overtreden en de gevolgen moet hij dragen."
Nepwapen is heel wat anders dan vuurwapen waar die telegraaf lezer het over had.
pi_188440863
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

opgelost?
Waarom staat er gewapende inbraak in de TT? Juridisch gezien is dat - aan de hand van de tot nu toe bekende feiten - niet het geval. Plaats het op z'n minst tussen aanhalingstekens.

Verder belachelijk dat dit in de doofpot gehouden is. Wat is Amsterdam toch op vele vlakken een walgelijke stad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2019 11:59:20 ]
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:59:14 #276
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_188440867
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:50 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Klopt dat doen ze met inbrekende marokanen met een vuurwapen ook niet.
Waarom dan wel met een burgermeesters-zoon.

Er zijn zoveel burgemeesters-zonen die dit niet doen.
Door het zo breed uit te meten loop je het risico dat de burger straks denkt dat alle burgermeesters-zonen dit soort dingen doen.

Dan krijg je discriminatie van burgermeesters-zonen en dat zou je niet willen in Nederland.

Er wordt trouwens NIETS over die vriend gezegd in de krant.
Inbraak en vuurwapenbezit van die vriend is blijkbaar geen nieuws.
Dat zal dan wel een marokaan zijn.
Hoeft geen Marokkaan te zijn, maar is waarschijnlijk niet de zoon van een bekende Nederlander. Dat is de reden dat hij niet in het nieuws komt.

Afkomst heeft daar niets mee van doen. Als dit twee onbekende blanke autochtonen waren geweest had je er ook niks van gehoord.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_188440868
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ook dat het in de doofpot gehouden moest worden icm. een valse naam voor die jongen waar Femke zelf zegt "niets mee te maken te hebben" is raar, wie is er verantwoordelijk voor die "doofpot" en waarom?
Uit de brief van Halsema: "Ik heb niet gevraagd om zijn naam af te schermen maar was de politie wel dankbaar toen ik later hoorde dat dit vaak gebeurt en ook in zijn geval was gedaan."

Het gebeurt klaarblijkelijk vaker dat de naam wordt afgeschermd. Bovendien gaat het om een overtreding van een minderjarige die in de regel NIET naar buiten wordt gebracht. Waaruit bestaat volgens jou dan de doofpot?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188440887
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:52 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Halsema geeft in de brief zelf toe dat hij messen en een nepwapen had

Quote "De politie zou op de overlast zijn afgekomen, waarna haar zoon uit paniek wegrende. Volgens Halsema heeft haar zoon tijdens het vluchten een nepwapen weggegooid en is hij toen alsnog ingerekend. "Met het betreden van de woonboot en het weggooien van het wapen heeft hij de wet overtreden en de gevolgen moet hij dragen."
je quote wel maar je leest niet:
Halsema zegt niks over messen. De Telegraaf zegt dat de messen op de boot werden aangetroffen
uiteindelijk lukt altijd alles
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 12:00:16 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188440892
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:58 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Waarom staat er gewapende inbraak in de TT? Juridisch gezien is dat - aan de hand van de tot nu toe bekende feiten - niet het geval. Plaats het op z'n minst tussen aanhalingstekens.

Verder belachelijk dat dit in de doofpot gehouden is. Wat is Amsterdam toch op vele vlakken een walgelijke stad.
moet je TS en de Telegraaf vragen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188440905
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

moet je TS en de Telegraaf vragen
Jij bent mod hier, pas het dan aan.
pi_188440908
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:58 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Waarom staat er gewapende inbraak in de TT? Juridisch gezien is dat - aan de hand van de tot nu toe bekende feiten - niet het geval. Plaats het op z'n minst tussen aanhalingstekens.

Verder belachelijk dat dit onder de doofpot gehouden is. Wat is Amsterdam toch op vele vlakken een walgelijke stad.
Waaruit blijkt dat dit in de doofpot is gehouden?
Daar zijn tot op heden geen aanwijzingen voor, buiten het artikel van De Telegraaf dan.

Met je laatste zin ben ik het dan wel weer eens :)
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 12:01:13 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188440913
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:00 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Jij bent mod hier, pas het dan aan.
ik vind hem prima
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188440922
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:56 schreef FYazz het volgende:

[..]

Nogmaals, graag een bron wat betreft die doofpot.
Ging aanhouding zoon Halsema in de doofpot?

quote:
Binnen kringen van politie en Openbaar Ministerie is groot ongenoegen omdat de aanhouding al weken ’onder de pet’ wordt gehouden. Meerdere politiemensen zeggen van hogerhand opdracht te hebben gekregen om te zwijgen over het incident. De persoonsgegevens van de burgemeesterszoon stonden afgeschermd in de politiesystemen.
pi_188440924
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:06 schreef Ringo het volgende:

[..]

Omdat 15, slappe lulhannes.
Met je dichtgetimmerde HBO-mentaliteit :').
Ik ben ook ooit 15 geweest en nooit op t criminele pad geraakt. Mensen moet eens hun kinderen leren opvoeden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:02:02 #285
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188440930
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]


Maar neem mij niet kwalijk als ik dezelfde argumenten en tactieken gebruik die ik hier dagelijks zie van andere gebruikers die alles erbij slepen om bepaalde politici zwart te maken. We weten immers allemaal wat er zou zijn gebeurd als dit het zoontje van Trump, Baudet of Wilders was geweest, zoals we bij het zoontje van Trump al hebben mogen ontdekken. Het blijft moeilijk te begrijpen, ondanks dat ik het al jaren roep dat ik gewoon exact dezelfde argumenten en tactieken gebruiker die veel users zelf gebruiken met als resultaat dat ze dan zwaar verontwaardigd zijn.
Nee, dat zit allemaal in je hoofd om je eigen gedrag goed te praten.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:02:07 #286
131800 Tarado
capō de fusca
pi_188440931
AT5 twitterde op woensdag 14-08-2019 om 11:30:55 Politie start onderzoek naar lekken informatie over aanhouding zoon Halsema https://t.co/5TGMR2PY1e https://t.co/lRnNMFVpVR reageer retweet
pi_188440943
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:01 schreef FYazz het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat dit in de doofpot is gehouden?
Daar zijn tot op heden geen aanwijzingen voor, buiten het artikel van De Telegraaf dan.

Met je laatste zin ben ik het dan wel weer eens :)
Een maand geleden is het gebeurd en nu pas wordt het bekend gemaakt.
pi_188440953
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind hem prima
Het wordt tijd dat ze hier nieuwe modjes zoeken merk ik.
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 12:03:20 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188440957
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:03 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat ze hier nieuwe modjes zoeken merk ik.
:')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188440967
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:02 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Een maand geleden is het gebeurd en nu pas wordt het bekend gemaakt.
En in de regel worden vergelijkbare delicten NIET bekendgemaakt. Dat is normaal.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188440971
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Maar om je vraag te beantwoorden, ik was er niet bij nee net zoals jij er niet bij was maar toch kies jij er blijkbaar voor om Femke op haar ogen te geloven en ik lees zaken die mij niet zinnen buiten wat nu de volledig waarheid is. Met een vuurwapen en messen een woonboot inbreken is niet iets wat iedereen hier vroeger deed, het wordt gedaan alsof het een kwajongens streek was, het is gewoon een gewapende inbraak. Ook dat het in de doofpot gehouden moest worden icm. een valse naam voor die jongen waar Femke zelf zegt "niets mee te maken te hebben" is raar, wie is er verantwoordelijk voor die "doofpot" en waarom?
Jij loopt allemaal onzin uit te kramen en conclusies te trekken die zelfs de CNN zou classificeren als Fake news.

Er was uberhaupt geen vuurwapen aanwezig.

Daarbij is Groenlinks ook niet mijn partij, dus mijn blik is volledig objectief. En met de GDPR worden persoonsgegevens - zeker van minderjarige - direct anoniem gemaakt, dat mensen blijkbaar de Telegraaf geloven dat Halsema hier per se achter zit is enorm kortzichtig.

Ieder politiebureau zit vol met jochies van 15 die dergelijk kattekwaad uithalen,
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:04:51 #292
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_188440976
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:03 schreef Bolasie het volgende:
Het wordt tijd dat ze hier nieuwe modjes zoeken merk ik.
Hoe zou jij de titel willen zien dan?

'Jongen (15) aangehouden voor kwajongensstreek' ?
Tot nooit .......
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:04:52 #293
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188440977
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:02 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Een maand geleden is het gebeurd en nu pas wordt het bekend gemaakt.
Maar dit wordt uberhaupt niet 'bekend gemaakt', want het is een licht vergrijp met minderjarigen en in dat geval prevaleert privacy boven een openbare schandpaal.

Echt, wat snappen mensen hier niet aan? :')
pi_188440978
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:58 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Waarom staat er gewapende inbraak in de TT? Juridisch gezien is dat - aan de hand van de tot nu toe bekende feiten - niet het geval. Plaats het op z'n minst tussen aanhalingstekens.

Verder belachelijk dat dit in de doofpot gehouden is. Wat is Amsterdam toch op vele vlakken een walgelijke stad.
hoezo doofpot? Er wordt nooit met naam en toenaam over minderjarigen gepubliceerd, zelfs niet in de Telegraaf
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 12:05:08 #295
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188440982
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:02 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Een maand geleden is het gebeurd en nu pas wordt het bekend gemaakt.
Het is helemaal niet iets wat bekend zou moeten worden gemaakt.
pi_188440987
quote:
3s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En in de regel worden vergelijkbare delicten NIET bekendgemaakt. Dat is normaal.
Als dat zo is, waarom wordt extra de nadruk gelegd op agenten om te zwijgen? :)
pi_188440988
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:04 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Jij loopt allemaal onzin uit te kramen en conclusies te trekken die zelfs de CNN zou classificeren als Fake news.

Er was uberhaupt geen vuurwapen aanwezig.

Daarbij is Groenlinks ook niet mijn partij, dus mijn blik is volledig objectief. En met de GDPR worden persoonsgegevens - zeker van minderjarige - direct anoniem gemaakt, dat mensen blijkbaar de Telegraaf geloven dat Halsema hier per se achter zit is enorm kortzichtig.
Lees de bron nog maar eens en kom dan maar terug.
pi_188440989
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:04 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Hoe zou jij de titel willen zien dan?

'Jongen (15) aangehouden voor kwajongensstreek' ?
Aanhalingstekens. Meer niet.
pi_188440992
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:02 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Een maand geleden is het gebeurd en nu pas wordt het bekend gemaakt.
Het had niet bekend gemaakt mogen worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:05:48 #300
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188440993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom niet? Ik vind het een goede, overtuigende brief.
Jij wel. Maar jij bent sowieso wel bereid om je door redelijke argumenten te laten overtuigen. Daarmee ben je eigenlijk niet zoʼn interessante doelgroep.
Veel lastiger zijn de mensen die toch al een tyfushekel hebben aan Halsema (en haar linkse clubgenoten). Dat is de groep die de Telegraaf bedient. Die willen in eerste instantie “de feiten” horen: waar is het allemaal mee begonnen?
De Telegraaf heeft daar een heel verhaal van gemaakt, nu de burgemeester nog.
Halsema verlegt in haar brief de aandacht van die eerste feiten (zoon is leegstaande woonboot binnengedrongen en opgepakt door de politie) naar het verhaal van de Telegraaf daarover. Dat zou allemaal overdreven zijn, meer dan “puberaal geklier” was het allemaal niet.
Feit blijft dat de zoon is opgepakt door de politie.
Ze zegt wel *iets* over de principiėle ernst van de zaak en ze erkent dat haar zoon de gevolgen daarvan moet dragen, maar dat doet ze vrij terloops, niet voordat zij haar gal heeft gespuid over de oneerlijke behandeling die hem nu in de media ten deel valt.
Een boze moeder die haar zoon het boefje in bescherming neemt.
Niet de burgemeester, hoogste dienaar van het gezag, die stelling neemt tegen elke vorm van crimineel gedrag, klein of groot.
Echt heel slechte beeldvorming. En het past zo goed in het plaatje van de linkse politicus als goedprater, papper, nathouder.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')