Hoeft geen Marokkaan te zijn, maar is waarschijnlijk niet de zoon van een bekende Nederlander. Dat is de reden dat hij niet in het nieuws komt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:50 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Klopt dat doen ze met inbrekende marokanen met een vuurwapen ook niet.
Waarom dan wel met een burgermeesters-zoon.
Er zijn zoveel burgemeesters-zonen die dit niet doen.
Door het zo breed uit te meten loop je het risico dat de burger straks denkt dat alle burgermeesters-zonen dit soort dingen doen.
Dan krijg je discriminatie van burgermeesters-zonen en dat zou je niet willen in Nederland.
Er wordt trouwens NIETS over die vriend gezegd in de krant.
Inbraak en vuurwapenbezit van die vriend is blijkbaar geen nieuws.
Dat zal dan wel een marokaan zijn.
Uit de brief van Halsema: "Ik heb niet gevraagd om zijn naam af te schermen maar was de politie wel dankbaar toen ik later hoorde dat dit vaak gebeurt en ook in zijn geval was gedaan."quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ook dat het in de doofpot gehouden moest worden icm. een valse naam voor die jongen waar Femke zelf zegt "niets mee te maken te hebben" is raar, wie is er verantwoordelijk voor die "doofpot" en waarom?
je quote wel maar je leest niet:quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:52 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Halsema geeft in de brief zelf toe dat hij messen en een nepwapen had
Quote "De politie zou op de overlast zijn afgekomen, waarna haar zoon uit paniek wegrende. Volgens Halsema heeft haar zoon tijdens het vluchten een nepwapen weggegooid en is hij toen alsnog ingerekend. "Met het betreden van de woonboot en het weggooien van het wapen heeft hij de wet overtreden en de gevolgen moet hij dragen."
moet je TS en de Telegraaf vragenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom staat er gewapende inbraak in de TT? Juridisch gezien is dat - aan de hand van de tot nu toe bekende feiten - niet het geval. Plaats het op z'n minst tussen aanhalingstekens.
Verder belachelijk dat dit in de doofpot gehouden is. Wat is Amsterdam toch op vele vlakken een walgelijke stad.
Waaruit blijkt dat dit in de doofpot is gehouden?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom staat er gewapende inbraak in de TT? Juridisch gezien is dat - aan de hand van de tot nu toe bekende feiten - niet het geval. Plaats het op z'n minst tussen aanhalingstekens.
Verder belachelijk dat dit onder de doofpot gehouden is. Wat is Amsterdam toch op vele vlakken een walgelijke stad.
ik vind hem primaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij bent mod hier, pas het dan aan.
Ging aanhouding zoon Halsema in de doofpot?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:56 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nogmaals, graag een bron wat betreft die doofpot.
quote:Binnen kringen van politie en Openbaar Ministerie is groot ongenoegen omdat de aanhouding al weken ’onder de pet’ wordt gehouden. Meerdere politiemensen zeggen van hogerhand opdracht te hebben gekregen om te zwijgen over het incident. De persoonsgegevens van de burgemeesterszoon stonden afgeschermd in de politiesystemen.
Ik ben ook ooit 15 geweest en nooit op t criminele pad geraakt. Mensen moet eens hun kinderen leren opvoeden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat 15, slappe lulhannes.
Met je dichtgetimmerde HBO-mentaliteit.
Nee, dat zit allemaal in je hoofd om je eigen gedrag goed te praten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Maar neem mij niet kwalijk als ik dezelfde argumenten en tactieken gebruik die ik hier dagelijks zie van andere gebruikers die alles erbij slepen om bepaalde politici zwart te maken. We weten immers allemaal wat er zou zijn gebeurd als dit het zoontje van Trump, Baudet of Wilders was geweest, zoals we bij het zoontje van Trump al hebben mogen ontdekken. Het blijft moeilijk te begrijpen, ondanks dat ik het al jaren roep dat ik gewoon exact dezelfde argumenten en tactieken gebruiker die veel users zelf gebruiken met als resultaat dat ze dan zwaar verontwaardigd zijn.
twitter:AT5 twitterde op woensdag 14-08-2019 om 11:30:55Politie start onderzoek naar lekken informatie over aanhouding zoon Halsema https://t.co/5TGMR2PY1e https://t.co/lRnNMFVpVR reageer retweet
Een maand geleden is het gebeurd en nu pas wordt het bekend gemaakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:01 schreef FYazz het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat dit in de doofpot is gehouden?
Daar zijn tot op heden geen aanwijzingen voor, buiten het artikel van De Telegraaf dan.
Met je laatste zin ben ik het dan wel weer eens
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze hier nieuwe modjes zoeken merk ik.
En in de regel worden vergelijkbare delicten NIET bekendgemaakt. Dat is normaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een maand geleden is het gebeurd en nu pas wordt het bekend gemaakt.
Jij loopt allemaal onzin uit te kramen en conclusies te trekken die zelfs de CNN zou classificeren als Fake news.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Maar om je vraag te beantwoorden, ik was er niet bij nee net zoals jij er niet bij was maar toch kies jij er blijkbaar voor om Femke op haar ogen te geloven en ik lees zaken die mij niet zinnen buiten wat nu de volledig waarheid is. Met een vuurwapen en messen een woonboot inbreken is niet iets wat iedereen hier vroeger deed, het wordt gedaan alsof het een kwajongens streek was, het is gewoon een gewapende inbraak. Ook dat het in de doofpot gehouden moest worden icm. een valse naam voor die jongen waar Femke zelf zegt "niets mee te maken te hebben" is raar, wie is er verantwoordelijk voor die "doofpot" en waarom?
Hoe zou jij de titel willen zien dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:03 schreef Bolasie het volgende:
Het wordt tijd dat ze hier nieuwe modjes zoeken merk ik.
Maar dit wordt uberhaupt niet 'bekend gemaakt', want het is een licht vergrijp met minderjarigen en in dat geval prevaleert privacy boven een openbare schandpaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
hoezo doofpot? Er wordt nooit met naam en toenaam over minderjarigen gepubliceerd, zelfs niet in de Telegraafquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verder belachelijk dat dit in de doofpot gehouden is. Wat is Amsterdam toch op vele vlakken een walgelijke stad.
Het is helemaal niet iets wat bekend zou moeten worden gemaakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom wordt extra de nadruk gelegd op agenten om te zwijgen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En in de regel worden vergelijkbare delicten NIET bekendgemaakt. Dat is normaal.
Lees de bron nog maar eens en kom dan maar terug.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jij loopt allemaal onzin uit te kramen en conclusies te trekken die zelfs de CNN zou classificeren als Fake news.
Er was uberhaupt geen vuurwapen aanwezig.
Daarbij is Groenlinks ook niet mijn partij, dus mijn blik is volledig objectief. En met de GDPR worden persoonsgegevens - zeker van minderjarige - direct anoniem gemaakt, dat mensen blijkbaar de Telegraaf geloven dat Halsema hier per se achter zit is enorm kortzichtig.
Aanhalingstekens. Meer niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:04 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Hoe zou jij de titel willen zien dan?
'Jongen (15) aangehouden voor kwajongensstreek' ?
Het had niet bekend gemaakt mogen worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij wel. Maar jij bent sowieso wel bereid om je door redelijke argumenten te laten overtuigen. Daarmee ben je eigenlijk niet zoʼn interessante doelgroep.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom niet? Ik vind het een goede, overtuigende brief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |