gruwelijk moeilijkquote:
Dat is verplichtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Daar kun het spel toch niet voor stilleggen, als je in de muur gaat staan moet je dat kunnen hebben.
Die wordt over een uurtje wel weer op zijn nummer gezet.quote:
Ajax heeft ook niet zo vaak meegedaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:07 schreef RipCity het volgende:
2004 - Diego Biseswar is the first Dutch player to score against Ajax in European competitions since Roy Makaay in 2004 for FC Bayern.
Dan zal het wel weer lucky Ajax zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt over een uurtje wel weer op zijn nummer gezet.
Een bal koppen en dan gaan liggen? Dat wordt makkelijk tijdrekken zo.quote:
Waar speelt die tegenwoordig ook alweer?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:08 schreef Bolasie het volgende:
Na Biseswar heeft ook Vilhena vanavond gescoord. Feyenoord domineert.
PSVvEL*quote:
Krasnodar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar speelt die tegenwoordig ook alweer?
Als een speler naar zijn hoofd grijpt en gaat liggen moet de scheidsrechter fluitenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een bal koppen en dan gaan liggen? Dat wordt makkelijk tijdrekken zo.
FK Krasnodar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar speelt die tegenwoordig ook alweer?
Hij doet wel wat overdreven ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
Ik word echt gek van Sierd de Vos, die bij elke simpele aanval net doet alsof we een 200% kans missen.
Oja. Dan ben je ook levensmoe zeg (of ze krijgen een hoop centen)quote:
Wie is we?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
Ik word echt gek van Sierd de Vos, die bij elke simpele aanval net doet alsof we een 200% kans missen.
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 21:06:412004 - Diego Biseswar is the first Dutch player to score against Ajax in European competitions since Roy Makaay in 2004 for FC Bayern. Clogged. https://t.co/EOEkhtYsZp reageer retweet
Ik ben net 10 minuutjes aan het kijken maar ik heb het idee dat hij een heel andere wedstrijd ziet idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
Ik denk steeds dat de audio voorloopt op het beeld..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
Alsof Ajax vorig seizoen iedere wedstrijd zo geweldig wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
Dit is echt zo godvergeten dramatisch voetbal, het Ajax van vorig jaar zou al met 4-0 voor staan.
Ja, wat een druiloor!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat de audio voorloopt op het beeld..Maar hij blijkt dan al voordat er een kans ontstaat te schreeuwen. Gekke vent.
Heb je poep in je ogen? Je kan net zo goed zonder middenveld gaan spelen want dit is prut.quote:
middenveld is langzaam als je die direct wegdraaiende frenkie niet hebtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
Dit is echt zo godvergeten dramatisch voetbal, het Ajax van vorig jaar zou al met 4-0 voor staan.
meer langs de flanken idd in het midden is het superdruk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Het moet scherper en slimmer, niet de hele tijd de drukte op zoeken
Wel raar dat Sierd zijn moeder en jou aanspreekt.quote:
Ja ze spelen verrassend goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:10 schreef Wotte het volgende:
Ik vind Ajax niet eens slecht spelen alleen veltman en martinez in het centrum is wat teveel van het goede.
Volgens mij duurt de wedstrijd nog evenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
ZIt je dan met spelers die 4 miljoen verdienen
Je hebt als ajax ook 2 spelers verkocht die je team 160 miljoen meer waard maaktequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
Dat is o.a. een reden ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
middenveld is langzaam als je die direct wegdraaiende frenkie niet hebt
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Goeie bal"
*bal wordt onderschept*
Omdat jij Ten Hag niet bent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:11 schreef Wotte het volgende:
Waarom niet blind achterin, donny een linie terug naast marin. Ziyech op tien, promes en neres op de flanken?
Wat fijn dat ik niet de enige user hier ben die het wat minder op deze commentator heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:12 schreef GGMM het volgende:
'Goeie bal'
bal wordt onderschept
De man snapt niks van het spel
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:13 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk hierna nog een penalty, 1-1 vind ik toch niet helemaal veilig.
Je bent zelf knap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:14 schreef Karina het volgende:
Nou wel knap van hem dat hij het doet.
Geluk dwing je af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigen goal, klutsgoal, pingel, pingel
Mi gado
Keeper ging ook naar rechts.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:15 schreef Maver24 het volgende:
Stom.van de keeper. Je weet dat hij naar rechts ging nu
stom van de keeper. je weet dat hij nu ging scoren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:15 schreef Maver24 het volgende:
Maar dan is het stom van Tadic, want die weet dat de keeper naar rechts zou moeten duiken, dus gaat ie toch links!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:15 schreef Maver24 het volgende:
Best knap van Sierd jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:14 schreef Karina het volgende:
Nou wel knap van hem dat hij het doet.
Savonds bloeit de liefde opquote:
ZOu jij dat durven? Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Wel grappig dat iedereen in dit topic nooit die 2e pingel zou nemen
naja geen enkele speler zou dat doen behalve Tadic
Staat toch godverdomme op je televisie debielquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat staat het nu? De berichtgeving in dit topic is wat onduidelijk
twitter:Gubrach twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 21:15:11Sierd de Vos is, sorry dat ik het zeg, echt een kanker commentator. reageer retweet
Van Ramshorst?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:16 schreef VeX- het volgende:
Wat is Sjoerd toch een enorme klapjosti. Verpest de wedstrijd met domme geblaat.
quote:
Woest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:16 schreef SaferSephy het volgende:
Al die fucking mongolen die een Nederlandse ploeg willen zien falen. Fucking fucking triest.
ik wil mijn 2kb aan data terugquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:16 schreef Zipportal het volgende:
Goeie genade, het theater van Platini komt dus op de NOS? Het zal toch niet dat uitgerekend de NOS de rechten heeft gekregen? Hohoho. Nu kan Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zijn balkunsten vertonen voor die dekselse publieke omroep. Hopelijk is Gatusso ook van de partij. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! En Buffon zeg, de onaantastbare nummero één van Italië. Het vorige toernooi verliep dramatisch voor de Azzuro. De Italianen trokken de vele haren uit het hoofd, vele petten en mutsen worden op het veld gesmeten. Ik hoop dat u het hele toernooi volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan!
De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Kiev en Warschau.
Van die beste uit Bloemfontein!
Ziedendquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:16 schreef SaferSephy het volgende:
Al die fucking mongolen die een Nederlandse ploeg willen zien falen. Fucking fucking triest.
Dit is een moordaanslag.quote:
Dat was een tijdje geleden jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
hey tijd niet gezien die.
EN zie die keeper vliegen
Zeker ja, maar dit lijkt mij geen kaart.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je zo uitkomt hoop je gewoon dat er een een Stankovic doet.
Ziyechquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:16 schreef SaferSephy het volgende:
Boos.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:16 schreef SaferSephy het volgende:
Met zo'n kapsel mag je ook geen rationaliteit verwachten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Hahahahha wat die doet keeper johwilde graag een minuutje meevoetballen
Was meer gewoon een botsing dan iets anders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit wel geel eigenlijk en alleen omdat hij de bal nog enigszins raakt
Als het kan, waarom niet. WAT EEN HELD! Dat een keeper hier nooit eerder aan gedacht heeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Dat is rood.
Keeper hoort daar trouwens ook nooit te zijn
Buiten de tijd toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Dat is rood.
Keeper hoort daar trouwens ook nooit te zijn
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ziyech
Tadic
Tagliafico
Neres
'Nederlands'
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:18 schreef RipCity het volgende:
RUUDJE VORMER schiet brugge naar de volgende ronde.
#RuudjeinOranje
Je neemt gewoon risico's met zulke duik...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was meer gewoon een botsing dan iets anders.
Dir actie was echt minstens geel waard. Asociale duik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was meer gewoon een botsing dan iets anders.
Een dommere reactie had je bijna niet kunnen geven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ziyech
Tadic
Tagliafico
Neres
'Nederlands'
Moet ik je gelijk in gevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met zo'n kapsel mag je ook geen rationaliteit verwachten.
Oók dat is jouw club.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:19 schreef Karina het volgende:
Kijk die gasten op de tribune schelden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |