Alsof Ajax vorig seizoen iedere wedstrijd zo geweldig wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
Dit is echt zo godvergeten dramatisch voetbal, het Ajax van vorig jaar zou al met 4-0 voor staan.
Ja, wat een druiloor!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat de audio voorloopt op het beeld..Maar hij blijkt dan al voordat er een kans ontstaat te schreeuwen. Gekke vent.
Heb je poep in je ogen? Je kan net zo goed zonder middenveld gaan spelen want dit is prut.quote:
middenveld is langzaam als je die direct wegdraaiende frenkie niet hebtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
Dit is echt zo godvergeten dramatisch voetbal, het Ajax van vorig jaar zou al met 4-0 voor staan.
meer langs de flanken idd in het midden is het superdruk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Het moet scherper en slimmer, niet de hele tijd de drukte op zoeken
Wel raar dat Sierd zijn moeder en jou aanspreekt.quote:
Ja ze spelen verrassend goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:10 schreef Wotte het volgende:
Ik vind Ajax niet eens slecht spelen alleen veltman en martinez in het centrum is wat teveel van het goede.
Volgens mij duurt de wedstrijd nog evenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
ZIt je dan met spelers die 4 miljoen verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |