abonnement Unibet Coolblue
pi_188421170


"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Powerlifting doelen 31-12-2016
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door CarbonC op 13-08-2019 16:00:18 ]
pi_188424532
OP bijgewerkt met de Mr Olympia top-3 van 2018 (kan straks meteen de 2019 uitslag erin).
Laat even weten als je (nieuwe) doelstellingen in de OP wil.
pi_188429275
Vraagje: hoe weet je eigenlijk dat je iets aan het overbelasten bent?
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:57:40 #4
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_188430020
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 16:01 schreef CarbonC het volgende:
OP bijgewerkt met de Mr Olympia top-3 van 2018 (kan straks meteen de 2019 uitslag erin).
Laat even weten als je (nieuwe) doelstellingen in de OP wil.
Zou ik ook de datum van powerlifting doelen aanpassen ;)
Staat nu op 2016 :#
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_188535736
Ik heb bij elkaar al jaren getraind op de sportschool, maar echt gespierder werd ik er niet van. Ik weet wel wat over bodybuilding en hoe je de oefeningen moet doen, maar niet genoeg om resultaat te bereiken. En mijn concentratievermogen is zo slecht dat ik het niet kan opbrengen om mij er echt in te verdiepen.

Maarre... sinds de laatste weken heb ik het weer opgepakt. Er begint weer iets van vorm te komen in mijn lijf. En opeens had ik 'the feeling' te pakken wat betreft het trainen van mijn biceps. Ik heb altijd gehad dat ik de beweging wel goed uitvoerde maar het gevoel erbij had van "dit heb ik niet optimaal getraind". Maar nu had ik 'm voor mijn gevoel wel te pakken. Er staat nu veel meer spanning op en ik zie de blauwe aderen door mijn huid heen :7

Ik heb 1x personal training gehad. Bij het trainen van mijn borst let ik er meer op dat ik bij de beweging voor mijn gevoel mijn schouderbladen naar elkaar toetrek. Dan heb ik bijv bij het bankdrukken meer efficiëntie.

Ik word volgend jaar 40. Als ik zo doorga, ga ik er op mijn 40e beter uitzien en fitter worden dan ooit 8-)
pi_188535834
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 12:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik heb bij elkaar al jaren getraind op de sportschool, maar echt gespierder werd ik er niet van. Ik weet wel wat over bodybuilding en hoe je de oefeningen moet doen, maar niet genoeg om resultaat te bereiken. En mijn concentratievermogen is zo slecht dat ik het niet kan opbrengen om mij er echt in te verdiepen.

Maarre... sinds de laatste weken heb ik het weer opgepakt. Er begint weer iets van vorm te komen in mijn lijf. En opeens had ik 'the feeling' te pakken wat betreft het trainen van mijn biceps. Ik heb altijd gehad dat ik de beweging wel goed uitvoerde maar het gevoel erbij had van "dit heb ik niet optimaal getraind". Maar nu had ik 'm voor mijn gevoel wel te pakken. Er staat nu veel meer spanning op en ik zie de blauwe aderen door mijn huid heen :7

Ik heb 1x personal training gehad. Bij het trainen van mijn borst let ik er meer op dat ik bij de beweging voor mijn gevoel mijn schouderbladen naar elkaar toetrek. Dan heb ik bijv bij het bankdrukken meer efficiëntie.

Ik word volgend jaar 40. Als ik zo doorga, ga ik er op mijn 40e beter uitzien en fitter worden dan ooit 8-)
Met jaren trainen zonder aankomen eet je wss als een natte krant. ;)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188536279
quote:
16s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Met jaren trainen zonder aankomen eet je wss als een natte krant. ;)
Nou, naast krachttraining deed ik ook bootcamp. Wat ik deed was mijn lichaam aan het afbreken.

En ik ben echt een doemdenker. Ik denk heel vaak "ik doe het te langzaam, er zit te weinig testosteron in mij, etc" Ik kan mezelf mentaal heel erg in de weg zitten en dan heb ik de resterende energie nodig om mezelf maar te pushen.

Maar ik ben nu wat zelfverzekerder. De sportschool is leuk qua sfeer en dat helpt enorm.
pi_188536891
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Nou, naast krachttraining deed ik ook bootcamp. Wat ik deed was mijn lichaam aan het afbreken.

En ik ben echt een doemdenker. Ik denk heel vaak "ik doe het te langzaam, er zit te weinig testosteron in mij, etc" Ik kan mezelf mentaal heel erg in de weg zitten en dan heb ik de resterende energie nodig om mezelf maar te pushen.

Maar ik ben nu wat zelfverzekerder. De sportschool is leuk qua sfeer en dat helpt enorm.
Maar bodybuilding is meer dan het sporten ansich.

Minstens zo belangrijk is je voeding. Zonder de juiste Kcals en macro's ga jij geen veranderingen zien (of in ieder geval maar minimaal).
pi_188547537
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 12:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik heb bij elkaar al jaren getraind op de sportschool, maar echt gespierder werd ik er niet van. Ik weet wel wat over bodybuilding en hoe je de oefeningen moet doen, maar niet genoeg om resultaat te bereiken. En mijn concentratievermogen is zo slecht dat ik het niet kan opbrengen om mij er echt in te verdiepen.

Maarre... sinds de laatste weken heb ik het weer opgepakt. Er begint weer iets van vorm te komen in mijn lijf. En opeens had ik 'the feeling' te pakken wat betreft het trainen van mijn biceps. Ik heb altijd gehad dat ik de beweging wel goed uitvoerde maar het gevoel erbij had van "dit heb ik niet optimaal getraind". Maar nu had ik 'm voor mijn gevoel wel te pakken. Er staat nu veel meer spanning op en ik zie de blauwe aderen door mijn huid heen :7

Ik heb 1x personal training gehad. Bij het trainen van mijn borst let ik er meer op dat ik bij de beweging voor mijn gevoel mijn schouderbladen naar elkaar toetrek. Dan heb ik bijv bij het bankdrukken meer efficiëntie.

Ik word volgend jaar 40. Als ik zo doorga, ga ik er op mijn 40e beter uitzien en fitter worden dan ooit 8-)
Ja wreed toch!

Ik ben 33 en in de vorm van mijn leven.

Lekker doorknallen
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_188552303
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:59 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Maar bodybuilding is meer dan het sporten ansich.

Minstens zo belangrijk is je voeding. Zonder de juiste Kcals en macro's ga jij geen veranderingen zien (of in ieder geval maar minimaal).
Train, eat, sleap. Repeat.
pi_188552345
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Nou, naast krachttraining deed ik ook bootcamp. Wat ik deed was mijn lichaam aan het afbreken.

En ik ben echt een doemdenker. Ik denk heel vaak "ik doe het te langzaam, er zit te weinig testosteron in mij, etc" Ik kan mezelf mentaal heel erg in de weg zitten en dan heb ik de resterende energie nodig om mezelf maar te pushen.

Maar ik ben nu wat zelfverzekerder. De sportschool is leuk qua sfeer en dat helpt enorm.
Zolang je het leuk vindt is het al gauw goed, maar wil je aankomen dan is je voeding minstens zo belangrijk. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188552357
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 12:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik heb bij elkaar al jaren getraind op de sportschool, maar echt gespierder werd ik er niet van. Ik weet wel wat over bodybuilding en hoe je de oefeningen moet doen, maar niet genoeg om resultaat te bereiken. En mijn concentratievermogen is zo slecht dat ik het niet kan opbrengen om mij er echt in te verdiepen.

Maarre... sinds de laatste weken heb ik het weer opgepakt. Er begint weer iets van vorm te komen in mijn lijf. En opeens had ik 'the feeling' te pakken wat betreft het trainen van mijn biceps. Ik heb altijd gehad dat ik de beweging wel goed uitvoerde maar het gevoel erbij had van "dit heb ik niet optimaal getraind". Maar nu had ik 'm voor mijn gevoel wel te pakken. Er staat nu veel meer spanning op en ik zie de blauwe aderen door mijn huid heen :7

Ik heb 1x personal training gehad. Bij het trainen van mijn borst let ik er meer op dat ik bij de beweging voor mijn gevoel mijn schouderbladen naar elkaar toetrek. Dan heb ik bijv bij het bankdrukken meer efficiëntie.

Ik word volgend jaar 40. Als ik zo doorga, ga ik er op mijn 40e beter uitzien en fitter worden dan ooit 8-)
Zo nu en dan een sessie met een trainer of op een andere manier je de uitvoering van je oefeningen, je schema's etc. nagaan is zeker een goed idee.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Nou, naast krachttraining deed ik ook bootcamp. Wat ik deed was mijn lichaam aan het afbreken.

En ik ben echt een doemdenker. Ik denk heel vaak "ik doe het te langzaam, er zit te weinig testosteron in mij, etc" Ik kan mezelf mentaal heel erg in de weg zitten en dan heb ik de resterende energie nodig om mezelf maar te pushen.

Maar ik ben nu wat zelfverzekerder. De sportschool is leuk qua sfeer en dat helpt enorm.
Een sportschool met een goede sfeer is absoluut belangrijk. Ik heb in mijn leven bij heel veel sportscholen getraind: dure, goedkope, hard-core en super-de-luxe, maar de sfeer is echt het belangrijkst. En dat staat los van de prijs of de luxe. Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij een dure, luxe sportschool en het niet naar mijn zin gehad bij een andere dure sportschool, zelfde met goedkope sportscholen. Alles hangt af van de sfeer en of de sportschool goed geleid wordt.
pi_188552412
Een overzichtje van sportscholen waar in ieder geval goed getraind kan worden:
https://ifbbnederland.nl/gym/
pi_188571074
Topic 531 _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_188646788
Ik zit een beetje vast met mijn schema.. Ben nu een aantal maanden bezig; dit is wat ik globaal gezien doe:

A: Squat, Overhead press, DIPS, Biceps Curl
B: Deadlift, BOBR, Benchpress, Lat Pulldown

Mooie resultaten mee behaald. Ik begon met deadlift/squat/bench rond de 40 kg. Ik zit nu op BP 65 kg, Deadlift 100 kg en squat 80 kg (3 setjes van 8).

Maar met bepaalde oefeningen (met name de OHP) lijk ik tegen een lat aan te tikken die ik niet kan verhogen. Ik zit al een 3-tal weken op de 45 kilo (3x8) en zit even te twijfelen hoe ik dit ga doorbreken. Zal ik eens overgaan op hetzelfde schema maar 5x5, of misschien zelfs 5x3? Of zal ik de oefening eens vervangen voor een dumbell overhead press bijv.?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 03:28:21 #17
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_188682338
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:54 schreef nickhguitar het volgende:
Maar met bepaalde oefeningen (met name de OHP) lijk ik tegen een lat aan te tikken die ik niet kan verhogen. Ik zit al een 3-tal weken op de 45 kilo (3x8) en zit even te twijfelen hoe ik dit ga doorbreken. Zal ik eens overgaan op hetzelfde schema maar 5x5, of misschien zelfs 5x3? Of zal ik de oefening eens vervangen voor een dumbell overhead press bijv.?
Kan je ook combineren. Doe je een paar setjes voor kracht, dus met lage reps en meer gewicht, en een paar setjes voor volume.

Bijv als warmup
20x5
20x5
30x5
37.5x3
45x2

Daarna
50x3
52,5x3
55x3+ (AMRAP)

40x8
40x8
40x8

Je kan ze ook voor je squats doen.
pi_188682696
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:54 schreef nickhguitar het volgende:
Ik zit een beetje vast met mijn schema.. Ben nu een aantal maanden bezig; dit is wat ik globaal gezien doe:

A: Squat, Overhead press, DIPS, Biceps Curl
B: Deadlift, BOBR, Benchpress, Lat Pulldown

Mooie resultaten mee behaald. Ik begon met deadlift/squat/bench rond de 40 kg. Ik zit nu op BP 65 kg, Deadlift 100 kg en squat 80 kg (3 setjes van 8).

Maar met bepaalde oefeningen (met name de OHP) lijk ik tegen een lat aan te tikken die ik niet kan verhogen. Ik zit al een 3-tal weken op de 45 kilo (3x8) en zit even te twijfelen hoe ik dit ga doorbreken. Zal ik eens overgaan op hetzelfde schema maar 5x5, of misschien zelfs 5x3? Of zal ik de oefening eens vervangen voor een dumbell overhead press bijv.?
Zou het kunnen dat je triceps in kracht achterloopt?
pi_188683143
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 03:28 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Kan je ook combineren. Doe je een paar setjes voor kracht, dus met lage reps en meer gewicht, en een paar setjes voor volume.

Bijv als warmup
20x5
20x5
30x5
37.5x3
45x2

Daarna
50x3
52,5x3
55x3+ (AMRAP)

40x8
40x8
40x8

Je kan ze ook voor je squats doen.
Oke thanks voor de tip. Is dit een bepaalde systeem o.i.d.? Ik ken dit niet. Na de warming up doe je in totaal dus nog 6 setjes?

quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 07:42 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat je triceps in kracht achterloopt?
Absoluut. Ook met bankdrukken laat mijn rechterarm me vaak in de steek. Doe daarnaast wel DIPS natuurlijk, wellicht nog een triceps pulldown o.i.d. toevoegen? De opbouw tot 45 kg OHP ging trouwens wel aardig, maar nu loopt het echt een beetje vast.
pi_188683179
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Absoluut. Ook met bankdrukken laat mijn rechterarm me vaak in de steek. Doe daarnaast wel DIPS natuurlijk, wellicht nog een triceps pulldown o.i.d. toevoegen? De opbouw tot 45 kg OHP ging trouwens wel aardig, maar nu loopt het echt een beetje vast.
Je ziet vaak dan een OHP/MP en BP 'falen' op een te licht ontwikkelde triceps.
Ik ben zelf geen fan van dips, maar dat is meer persoonlijk.

Ik vind een skull crucher of pulldown veel meer voldoening en pomp geven.

Overigens vind ik 45 kg OHP en 65 kg BP niet heel slecht klinken op deze termijn van trainen.
Ligt een beetje aan je lichaamsgewicht natuurlijk.

Doe je de OHP staand of zittend? Er is nog wel eens verwarring over.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2019 09:02:09 ]
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:17:44 #21
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_188683387
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Oke thanks voor de tip. Is dit een bepaalde systeem o.i.d.? Ik ken dit niet. Na de warming up doe je in totaal dus nog 6 setjes?
[..]

Is gewoon een voorbeeldje. Je hoeft niet per se alles zwaar en weinig of licht en vaak te doen. Je kan ook een piramide doen, dus van die zware doe je dan bijv set 1 2 3 2 1. Kunnen ook vier sets zijn of zeven. Maar je kan dus gewoon combineren :P
pi_188683457
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:57 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Je ziet vaak dan een OHP/MP en BP 'falen' op een te licht ontwikkelde triceps.
Ik ben zelf geen fan van dips, maar dat is meer persoonlijk.

Ik vind een skull crucher of pulldown veel meer voldoening en pomp geven.

Overigens vind ik 45 kg OHP en 65 kg BP niet heel slecht klinken op deze termijn van trainen.
Ligt een beetje aan je lichaamsgewicht natuurlijk.

Doe je de OHP staand of zittend? Er is nog wel eens verwarring over.
Ben ik het an sich wel mee eens hoor, maar ik zit nu nog op het niveau dat ik 3x6 DIPS net kan uitvoeren, op het moment dat ik 3x10 herhalingen haal dan ga ik inderdaad wisselen van oefening (of gewicht toevoegen met een vest o.i.d.).

Ik ben 1.98 en zit op 94/95 kilogram. Bankdrukken zit op 65 kg, Deadlift op 110 kg en squat op 80 (allen uitgaand van 3x8). Of dat goed of slecht is vind ik ook niet zo interessant, ik wil wel progressie blijven zien en dat stagneert nu een beetje bij de OHP. Ik voer hem overigens staand uit.
pi_188683523
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ben ik het an sich wel mee eens hoor, maar ik zit nu nog op het niveau dat ik 3x6 DIPS net kan uitvoeren, op het moment dat ik 3x10 herhalingen haal dan ga ik inderdaad wisselen van oefening (of gewicht toevoegen met een vest o.i.d.).

Ik ben 1.98 en zit op 94/95 kilogram. Bankdrukken zit op 65 kg, Deadlift op 110 kg en squat op 80 (allen uitgaand van 3x8). Of dat goed of slecht is vind ik ook niet zo interessant, ik wil wel progressie blijven zien en dat stagneert nu een beetje bij de OHP. Ik voer hem overigens staand uit.
Probeer eens of je zittend door het plafond komt!
Zittend isoleer je je schouders meer, mits je rug recht is.
pi_188713454
Brekend nieuws: voormalig bodybuilder en tweevoudig Mr. Olympia (1976 en 1981) Franco Columbu (78) overleden, naar verluidt ten gevolge van een ongeluk tijdens het zwemmen / een bootongeluk (nog niet helder) voor de kust van San Teodoro op zijn geboorte-eiland Sardinië.

Een bron:
https://thenewscrunch.com(...)schwarzenegger/2931/

[ Bericht 45% gewijzigd door CarbonC op 30-08-2019 21:40:43 ]
pi_188723635
Hoe denkt men hier over het keto-dieet? vanuit wetenschappelijk oogpunt.
  maandag 2 september 2019 @ 10:53:35 #26
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_188751338
Keto heeft zo zijn voordelen bij specifieke doelgroepen. Kan uitkomst bieden medisch gezien voor mensen die diabeet zijn of epilepsie hebben.

Voor afvallen en net name de laatste procenten kan het helpen om van 'hardnekkig' vet af te komen. (rondom de buik/onderrug bij mannen) Hongergevoel zal minder aanwezig zijn, aangezien je meer eiwitten en vet tot je neemt.

Nadeel is dat je activiteiten niveau er onder zal lijden als je intensief bezig bent, omdat je koolhydraten nodig hebt om energie te leveren. En wat andere dingen zoals een slechte adem

Al met al zit er ook nogal verschil in met hoe je er op reageert vanwege je insuline gevoeligheid. Dus hoef je niet intensief te trainen,wil je afvallen en heb je een lage gevoeligheid voor insuline? Dan ga je er waarschijnlijk geweldig bij voelen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_188777925
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje: hoe weet je eigenlijk dat je iets aan het overbelasten bent?
Een goede indicatie is als je zoveel getraind hebt dat je aan de dialyse wordt gelegd. Ook als je bloed begint te plassen of je armen en benen zwart uit slaan kan dat een teken zijn dat iets verrekt hebt of zo.
pi_188777972
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 12:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik heb bij elkaar al jaren getraind op de sportschool, maar echt gespierder werd ik er niet van. Ik weet wel wat over bodybuilding en hoe je de oefeningen moet doen, maar niet genoeg om resultaat te bereiken. En mijn concentratievermogen is zo slecht dat ik het niet kan opbrengen om mij er echt in te verdiepen.

Maarre... sinds de laatste weken heb ik het weer opgepakt. Er begint weer iets van vorm te komen in mijn lijf. En opeens had ik 'the feeling' te pakken wat betreft het trainen van mijn biceps. Ik heb altijd gehad dat ik de beweging wel goed uitvoerde maar het gevoel erbij had van "dit heb ik niet optimaal getraind". Maar nu had ik 'm voor mijn gevoel wel te pakken. Er staat nu veel meer spanning op en ik zie de blauwe aderen door mijn huid heen :7

Ik heb 1x personal training gehad. Bij het trainen van mijn borst let ik er meer op dat ik bij de beweging voor mijn gevoel mijn schouderbladen naar elkaar toetrek. Dan heb ik bijv bij het bankdrukken meer efficiëntie.

Ik word volgend jaar 40. Als ik zo doorga, ga ik er op mijn 40e beter uitzien en fitter worden dan ooit 8-)
Toen ik begon te lezen dacht ik wat schattig een 17 jarige die om advies komt vragen. Is de kerel al 40 !

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:54 schreef nickhguitar het volgende:
Ik zit een beetje vast met mijn schema.. Ben nu een aantal maanden bezig; dit is wat ik globaal gezien doe:

A: Squat, Overhead press, DIPS, Biceps Curl
B: Deadlift, BOBR, Benchpress, Lat Pulldown

Mooie resultaten mee behaald. Ik begon met deadlift/squat/bench rond de 40 kg. Ik zit nu op BP 65 kg, Deadlift 100 kg en squat 80 kg (3 setjes van 8).

Maar met bepaalde oefeningen (met name de OHP) lijk ik tegen een lat aan te tikken die ik niet kan verhogen. Ik zit al een 3-tal weken op de 45 kilo (3x8) en zit even te twijfelen hoe ik dit ga doorbreken. Zal ik eens overgaan op hetzelfde schema maar 5x5, of misschien zelfs 5x3? Of zal ik de oefening eens vervangen voor een dumbell overhead press bijv.?
Goede oefeningen die je doet.
Suggestie, Vervang Lat Pulldown door Pull-ups en Chin-ups & vervang voor een tijdje ook je Biceps Curl voor Pull-ups en Chin-ups.

(Pull-ups en Chin-ups workout is zwaar dus een ruim uur deze oefeningen doen is meestal al een volledige workout voor die dag)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2019 22:12:41 ]
pi_188778594
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:01 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Een goede indicatie is als je zoveel getraind hebt dat je aan de dialyse wordt gelegd. Ook als je bloed begint te plassen of je armen en benen zwart uit slaan kan dat een teken zijn dat iets verrekt hebt of zo.
Ooohhh, dan pas ! ?
pi_188778672
Hoe denkt men hier over mijn eetschema?

Ochtend: 5 eieren, met 4 stukjes katenspek + 300 gram Griekse yoghurt.

Middag: 3 eieren met 150 gram broccoli + nog een keer 300 gram griekse yoghurt.

Avond: Wat de pot schaft.
pi_188778692
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:37 schreef theunderdog het volgende:
Hoe denkt men hier over mijn eetschema?

Ochtend: 5 eieren, met 4 stukjes katenspek + 300 gram Griekse yoghurt.

Middag: 3 eieren met 150 gram broccoli + nog een keer 300 gram griekse yoghurt.

Avond: Wat de pot schaft.
Maak er 6 maaltijden van met wat meer afwisseling, en laat dat spek achterwege.
pi_188778722
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:38 schreef Pinzon het volgende:

[..]

Maak er 6 maaltijden van met wat meer afwisseling, en laat dat spek achterwege.
Waarom dat spek achterwege laten?
pi_188781008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:37 schreef theunderdog het volgende:
Hoe denkt men hier over mijn eetschema?

Ochtend: 5 eieren, met 4 stukjes katenspek + 300 gram Griekse yoghurt.

Middag: 3 eieren met 150 gram broccoli + nog een keer 300 gram griekse yoghurt.

Avond: Wat de pot schaft.
Wat is je onderhoud? Dat is vraag 1.
Wat is je doel? Vraag 2.
pi_188781232
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 06:38 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Wat is je onderhoud? Dat is vraag 1.
Wat is je doel? Vraag 2.
Ik eet 2600 kcal per dag. Ben 1.83 , weeg 79 kg.

Ik doe aan powerlifting. Dus zodanig veel eten dat ik in spieren aankom, hoef ik niet perse. Wel wil ik goed genoeg eten dat ik goed herstel van mijn trainingen en het mij helpt in ontwikkeling.
pi_188781939
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 07:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik eet 2600 kcal per dag. Ben 1.83 , weeg 79 kg.

Ik doe aan powerlifting. Dus zodanig veel eten dat ik in spieren aankom, hoef ik niet perse. Wel wil ik goed genoeg eten dat ik goed herstel van mijn trainingen en het mij helpt in ontwikkeling.
2600 kcal op 79 klinkt als te weinig. Tenzij je heel inactief bent.

Ik at al 3.000 kcal toen ik op 75 kilo zat jaren geleden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2019 09:17:28 ]
pi_188782338
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 09:16 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

2600 kcal op 79 klinkt als te weinig. Tenzij je heel inactief bent.

Ik at al 3.000 kcal toen ik op 75 kilo zat jaren geleden.
Nee, ik ben redelijk actief. Sport 4 keer per week (powerlifting).

Maar 2600 weinig?
pi_188783373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 09:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, ik ben redelijk actief. Sport 4 keer per week (powerlifting).

Maar 2600 weinig?
Heel weinig.
pi_188783506
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:37 schreef theunderdog het volgende:
chtend: 5 eieren, met 4 stukjes katenspek + 300 gram Griekse yoghurt.

Middag: 3 eieren met 150 gram broccoli + nog een keer 300 gram griekse yoghurt.

Avond: Wat de pot schaft.
Alleen die laatste zin is interessant "Wat de pot schaft" en heeft de potentie elk dieet naar de haaien het brengen.
pi_188783513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 07:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik eet 2600 kcal per dag. Ben 1.83 , weeg 79 kg.

Ik doe aan powerlifting.
Ow powerlifting, dus je bent modder vet!
pi_188784369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:21 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Alleen die laatste zin is interessant "Wat de pot schaft" en heeft de potentie elk dieet naar de haaien het brengen.
Het bestaat uit vlees (meestal kip) of vis + groente (200 gram).
pi_188784401
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:22 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ow powerlifting, dus je bent modder vet!
Nope
pi_188789406
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het bestaat uit vlees (meestal kip) of vis + groente (200 gram).
Dat is top

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nope
Meestal als mensen online zeggen dat ze powerlifting doen zijn ze dik als wat, vandaar ;) :P

pi_188790059
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:24 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dat is top
[..]

Meestal als mensen online zeggen dat ze powerlifting doen zijn ze dik als wat, vandaar ;) :P

[ afbeelding ]
Paas je eigen eetschema eens.
pi_188790492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Paas je eigen eetschema eens.
pi_188792173
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:39 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je bent hier alleen maar om debiel te posten?
pi_188792395
Hebben jullie nog tips voor de greep bij de deadlift? Ik probeer al die reversed grip (dus 1 hand op en 1 hand onder) maar hij glipt me na 3/4 reps gewoon letterlijk uit de vingers..
  woensdag 4 september 2019 @ 21:40:25 #47
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_188792562
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 21:26 schreef nickhguitar het volgende:
Hebben jullie nog tips voor de greep bij de deadlift? Ik probeer al die reversed grip (dus 1 hand op en 1 hand onder) maar hij glipt me na 3/4 reps gewoon letterlijk uit de vingers..
Je grip is niet sterk genoeg. Enige wat je kan doen is je grip trainen. Er zijn veel manieren, 1 van mijn favorieten is rack pulls waarbij je meer gewicht kan gebruiken dan bij een deadlift, en die vasthouden voor zo lang mogelijk.

'One hand deadlifts' is ook een goeie. Hierbij moet je de barbell met 1 hand uit het rack tillen en ook zo lang mogelijk vast houden. Dan heb je niet alleen het gewicht, maar je moet de barbell ook in balans zien te houden.

En zo zijn er nog heel veel manieren om je grip te trainen. Een google search geeft je waarschijnlijk 100 verschillende manieren.
pi_188795585
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2019 21:40 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je grip is niet sterk genoeg. Enige wat je kan doen is je grip trainen. Er zijn veel manieren, 1 van mijn favorieten is rack pulls waarbij je meer gewicht kan gebruiken dan bij een deadlift, en die vasthouden voor zo lang mogelijk.

'One hand deadlifts' is ook een goeie. Hierbij moet je de barbell met 1 hand uit het rack tillen en ook zo lang mogelijk vast houden. Dan heb je niet alleen het gewicht, maar je moet de barbell ook in balans zien te houden.

En zo zijn er nog heel veel manieren om je grip te trainen. Een google search geeft je waarschijnlijk 100 verschillende manieren.
Waaronder Pull-ups en Chin-ups, 1 van de beste manieren om grip te verbeteren.
pi_188795607
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Paas je eigen eetschema eens.
Nah, geen zin in te veel werk.
Maar ga er maar van uit dat het goed is.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 21:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je bent hier alleen maar om debiel te posten?
Bolle rustig aan, denk aan je hart het was maar een grapje.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2019 01:59:04 ]
  donderdag 5 september 2019 @ 02:02:27 #50
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_188795618
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:42 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Waaronder Pull-ups en Chin-ups, 1 van de beste manieren om grip te verbeteren.
Absoluut! En elk gewicht (plaat) die je oppakt met pin grip oppakken. En sowieso jezelf aanleren dat wat je ook oppakt of gebruikt alles hard te knijpen. Niet alleen goed voor je grip maar ook voor gezonde ellenbogen. Pak maar iets vast met een ferme grip en let op wat er met je onderarm/ellenboog gebeurt, Die worden gelijk harder.
pi_188795632
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2019 02:02 schreef Snakey het volgende:

[..]

Absoluut! En elk gewicht (plaat) die je oppakt met pin grip oppakken. En sowieso jezelf aanleren dat wat je ook oppakt of gebruikt alles hard te knijpen. Niet alleen goed voor je grip maar ook voor gezonde ellenbogen. Pak maar iets vast met een ferme grip en let op wat er met je onderarm/ellenboog gebeurt, Die worden gelijk harder.
Ja, helemaal mee eens. Al duurde het jaren bij mij om echt kracht te ontwikkelen, pas na mijn 20e kwam echt de kracht qua grip.

Kortom goede tips om straks makkelijker te deadliften (vooral mee doorgaan, ook falen in dead zal je winst in grip geven Nick).
  donderdag 5 september 2019 @ 15:31:52 #52
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_188801384
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 21:26 schreef nickhguitar het volgende:
Hebben jullie nog tips voor de greep bij de deadlift? Ik probeer al die reversed grip (dus 1 hand op en 1 hand onder) maar hij glipt me na 3/4 reps gewoon letterlijk uit de vingers..
110 kg behoort met mixed grip niet na 3-4 reps uit je handen te glippen. Dan hou je die shit gewoon niet goed vast. In je vingers of zo

Maar gewoon voor al je warmupsetjes double overhand gebruiken. Pullups en chinups werken idd ook goed.
  vrijdag 6 september 2019 @ 15:16:48 #53
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188815657
Kunnen jullie nog wat schema's aanraden? Ik doe nu alles 3x10 omdat dat simpel is. Na de training heb ik wel altijd het gevoel dat er nog veel meer in zit, terwijl ik in principe wel alles tot failure doe.

Daarbij heb ik ook chimpanzee armen en merk ik bijv bij rows en bench presses dat mijn armen verzuren voordat de grote spier echt aan bod komt. Gewoon meer curls/tricep werk doen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188816387
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 15:16 schreef Quotidien het volgende:
Kunnen jullie nog wat schema's aanraden? Ik doe nu alles 3x10 omdat dat simpel is. Na de training heb ik wel altijd het gevoel dat er nog veel meer in zit, terwijl ik in principe wel alles tot failure doe.

Daarbij heb ik ook chimpanzee armen en merk ik bijv bij rows en bench presses dat mijn armen verzuren voordat de grote spier echt aan bod komt. Gewoon meer curls/tricep werk doen?
Sowieso niet telkens tot failure gaan.

Wat is je huidige schema?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2019 16:14:30 ]
  vrijdag 6 september 2019 @ 16:38:11 #55
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188816787
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Sowieso niet telkens tot failure gaan.

Wat is je huidige schema?
Bench press
Shoulder press
Rows
Pull ups
Leg press
Leg extensions
Curls
Triceps extensions

Eigenlijk gewoon elke spiergroep 1x, en alles 3x8-12. Meestal pak ik wel een paar oefeningen erbij zoals pulldowns als de andere apparaten of banken bezet zijn.

Ik heb een setje dumbbels besteld, dan kan ik evt een ppl doen en dan schouders/armen en buikspieren gewoon thuis doen zodat ik niet 6x per week naar de sportschool hoef.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 6 september 2019 @ 16:39:46 #56
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188816807
Tevens 1 bank voor bench press in de hele sportschool hier. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188818463
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:38 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Bench press
Shoulder press
Rows
Pull ups
Leg press
Leg extensions
Curls
Triceps extensions

Eigenlijk gewoon elke spiergroep 1x, en alles 3x8-12. Meestal pak ik wel een paar oefeningen erbij zoals pulldowns als de andere apparaten of banken bezet zijn.

Ik heb een setje dumbbels besteld, dan kan ik evt een ppl doen en dan schouders/armen en buikspieren gewoon thuis doen zodat ik niet 6x per week naar de sportschool hoef.
Veel te veel oefeningen, zeker als je er nog een paar bij pakt. En 6x per week?

Ik mis sowieso de squat en deadlift. Daar ga je op groeien, niet op leg extensions en curls.

Laat machines zoveel mogelijk achter wegen en focus op losse gewichten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2019 18:18:05 ]
  vrijdag 6 september 2019 @ 18:47:40 #58
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188818878
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:17 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Veel te veel oefeningen, zeker als je er nog een paar bij pakt. En 6x per week?

Ik mis sowieso de squat en deadlift. Daar ga je op groeien, niet op leg extensions en curls.

Laat machines zoveel mogelijk achter wegen en focus op losse gewichten.
Dat is echt maar 1 oefening per spiergroep en dat is dus 3x per week.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188819206
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:47 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dat is echt maar 1 oefening per spiergroep en dat is dus 3x per week.
Kijk eens bij starting strength schema.
Of Blaha 5x5 bijvoorbeeld.

Bij Benchen, Squatten en Deadliften gebruik je zowat alle spieren ook al.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2019 19:16:17 ]
  vrijdag 6 september 2019 @ 19:19:21 #60
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188819253
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:15 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Kijk eens bij starting strength schema.
Of Blaha 5x5 bijvoorbeeld.

Bij Benchen, Squatten en Deadliften gebruik je zowat alle spieren ook al.
Blaha heb ik in het begin gedaan. 5x5 vind ik echt niks omdat je 3 kwartier met 3 oefeningen bezig bent door al het wachten tussen sets.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188819388
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:19 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Blaha heb ik in het begin gedaan. 5x5 vind ik echt niks omdat je 3 kwartier met 3 oefeningen bezig bent door al het wachten tussen sets.
Je kunt het tempo wat opvoeren.
Maar je groeit meer op die 3 oefeningen zwaar doen dan die riddel die je nu doet.
  vrijdag 6 september 2019 @ 20:23:41 #62
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_188820322
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:19 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Blaha heb ik in het begin gedaan. 5x5 vind ik echt niks omdat je 3 kwartier met 3 oefeningen bezig bent door al het wachten tussen sets.
Je hoeft geen 3 minuten te wachten he
  vrijdag 6 september 2019 @ 20:25:40 #63
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188820360
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 20:23 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je hoeft geen 3 minuten te wachten he
Ik vind hoger aantal reps met minder sets gewoon fijner werken. En dat is op zich ook wel iets waard.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188821244
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 20:25 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik vind hoger aantal reps met minder sets gewoon fijner werken. En dat is op zich ook wel iets waard.
Waarom kom je hier dan om tips vragen? Je post een kutschema, letterlijk alle oefeningen die je maar kunt bedenken in een 'schema' geflikkerd. Vervolgens krijg je goede opties en zeg je 'maar wat ik nu doe vind ik fijn, dat is ook wat waard'. Wat is je punt dan? Dan doe je toch lekker wat je nu doet?
pi_188821631
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 20:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom kom je hier dan om tips vragen? Je post een kutschema, letterlijk alle oefeningen die je maar kunt bedenken in een 'schema' geflikkerd. Vervolgens krijg je goede opties en zeg je 'maar wat ik nu doe vind ik fijn, dat is ook wat waard'. Wat is je punt dan? Dan doe je toch lekker wat je nu doet?
Jij zegt wat ik denk.
  vrijdag 6 september 2019 @ 21:14:25 #66
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188821790
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 20:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom kom je hier dan om tips vragen? Je post een kutschema, letterlijk alle oefeningen die je maar kunt bedenken in een 'schema' geflikkerd. Vervolgens krijg je goede opties en zeg je 'maar wat ik nu doe vind ik fijn, dat is ook wat waard'. Wat is je punt dan? Dan doe je toch lekker wat je nu doet?
1. Aantal herhalingen en sets vind ik fijn. Welke oefeningen precies, maakt minder uit.
2. Die oefeningen zijn allemaal compounds of variaties daarvan muv voor benen. Als dat alles is wat jij kunt bedenken dan heb ik weinig hoop voor je, meer basic dan dat wordt het bijna niet.

Maargoed, dit is de derde keer dat je me opzoekt in een verschillend subforum. Wellicht kun je je frustraties op iets anders botvieren, bijv in de sportschool.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188822107
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 15:16 schreef Quotidien het volgende:
Kunnen jullie nog wat schema's aanraden? Ik doe nu alles 3x10 omdat dat simpel is. Na de training heb ik wel altijd het gevoel dat er nog veel meer in zit, terwijl ik in principe wel alles tot failure doe.

Daarbij heb ik ook chimpanzee armen en merk ik bijv bij rows en bench presses dat mijn armen verzuren voordat de grote spier echt aan bod komt. Gewoon meer curls/tricep werk doen?
Je doet te weinig op de compounds. Als je zoveel mogelijk energie verbruikt met BP, SQ en DL ben je daarna kapot en kun je met moeite nog 2 a 3 machines pakken.

Zomaar een voorbeeld, zeg even voor het gemak dat je 1RM 100kg is.

4 setjes op laag gewicht om op te warmen, 8 reps per set.
1 set 5 reps op 65kg.
1 set 3 reps op 75kg.
1 set op 85kg, max aantal reps wat je er uit kunt persen.

Daarna deadlift: 4 sets op 50% van je max, 8-10 reps per set.

Daarna 2 machines voor je onderlichaam en je bent op.
pi_188822307
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:14 schreef Quotidien het volgende:

[..]

1. Aantal herhalingen en sets vind ik fijn. Welke oefeningen precies, maakt minder uit.
Tja, dan gebruik je te weinig gewicht en/of doe je te weinig op compounds.

quote:
2. Die oefeningen zijn allemaal compounds of variaties daarvan muv voor benen. Als dat alles is wat jij kunt bedenken dan heb ik weinig hoop voor je, meer basic dan dat wordt het bijna niet.
Compounds zijn notabene je basis voor zo'n beetje alles. Je groei, kracht, core en dus waar je meeste energie in zou moeten gaan zitten. Als je vooral een beetje wil kutten met machines moet je ook niet klagen dat er nog e.e.a. in de tank zit. Zet je alles op alles op de compounds zweet je je kapot en is er geen haar op je hoofd die een uur later nog denkt "nou, ik zou nog wel ff iets kunnen doen, beetje leg extensions dan maar?".
pi_188822333
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:14 schreef Quotidien het volgende:

[..]

1. Aantal herhalingen en sets vind ik fijn. Welke oefeningen precies, maakt minder uit.
2. Die oefeningen zijn allemaal compounds of variaties daarvan muv voor benen. Als dat alles is wat jij kunt bedenken dan heb ik weinig hoop voor je, meer basic dan dat wordt het bijna niet.

Maargoed, dit is de derde keer dat je me opzoekt in een verschillend subforum. Wellicht kun je je frustraties op iets anders botvieren, bijv in de sportschool.
Omdat je gewoon in elk subforum weer opnieuw bewijst dat je fucking irritant bent gast. En als er 1 iemand is op dit forum die constant op de man loopt te spelen dan ben jij het wel dus ga nou niet janken.
pi_188822543
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:14 schreef Quotidien het volgende:

[..]

1. Aantal herhalingen en sets vind ik fijn. Welke oefeningen precies, maakt minder uit.
2. Die oefeningen zijn allemaal compounds of variaties daarvan muv voor benen. Als dat alles is wat jij kunt bedenken dan heb ik weinig hoop voor je, meer basic dan dat wordt het bijna niet.

Maargoed, dit is de derde keer dat je me opzoekt in een verschillend subforum. Wellicht kun je je frustraties op iets anders botvieren, bijv in de sportschool.
Kom hier niet vragen om tips als je alles denkt beter te weten.

En als je dan ook nog met broscience uitspraken komt als 'meer basic dan compounds wordt het niet'....

Squats zijn overigens ook een compound. Voor je benen. Deadlifts ook.

Knap hoe je zoveel onzin in 1 post krijgt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2019 21:40:33 ]
  vrijdag 6 september 2019 @ 21:54:59 #71
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188822972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je doet te weinig op de compounds. Als je zoveel mogelijk energie verbruikt met BP, SQ en DL ben je daarna kapot en kun je met moeite nog 2 a 3 machines pakken.

Zomaar een voorbeeld, zeg even voor het gemak dat je 1RM 100kg is.

4 setjes op laag gewicht om op te warmen, 8 reps per set.
1 set 5 reps op 65kg.
1 set 3 reps op 75kg.
1 set op 85kg, max aantal reps wat je er uit kunt persen.

Daarna deadlift: 4 sets op 50% van je max, 8-10 reps per set.

Daarna 2 machines voor je onderlichaam en je bent op.
Sowieso wel verstandig om idd gewoon weer volop die compounds te doen inderdaad. ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:39 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Kom hier niet vragen om tips als je alles denkt beter te weten.

En als je dan ook nog met broscience uitspraken komt als 'meer basic dan compounds wordt het niet'....

Squats zijn overigens ook een compound. Voor je benen. Deadlifts ook.

Knap hoe je zoveel onzin in 1 post krijgt.
Compounds zijn toch ook de basis? Wat is daar bro science aan?

Enige wat ik vroeg is een overzichtelijk schema met weinig sets en 8-12 herhalingen, en om dan weer zo te reageren. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188828205
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:54 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Sowieso wel verstandig om idd gewoon weer volop die compounds te doen inderdaad. ^O^
[..]

Compounds zijn toch ook de basis? Wat is daar bro science aan?

Enige wat ik vroeg is een overzichtelijk schema met weinig sets en 8-12 herhalingen, en om dan weer zo te reageren. :')
Je vergeet de combinatie met compounds en 'als dat alles is wat je kan bedenken' voor het gemak?

Als jij een jaar alleen die 3 compounds doet heb je meer progressie gemaakt dan met je huidige schema.

Wat zijn je stats op de grote 3?
En je eetschema?

Ga voor kracht en daarna voor massa. Anders ga je de echte massa nooit krijgen. Waarom denk je dat starting strenght of Blaha uit 5x5 bestaat?
Maar blijf gerust doen wat je doet.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 06:49:23 ]
pi_188828718
Iedereen mad :')

Het is weer tijd voor bulking season, iedereen gelijk minder chagrijnig
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_188828742
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:58 schreef DeLoet het volgende:
Iedereen mad :')

Het is weer tijd voor bulking season, iedereen gelijk minder chagrijnig
Ik zit alweer sinds mei in bulk.
Fuck de zomer cut :P
pi_188832767
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:19 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Blaha heb ik in het begin gedaan. 5x5 vind ik echt niks omdat je 3 kwartier met 3 oefeningen bezig bent door al het wachten tussen sets.
Wat kan iedereen toch verschillen. Soms doe ik workouts waarbij ik maar 1 oefening doe.
Ik kan echt genieten van een uurtje benchpress of 2 uur pull-ups.

P.s Net twee uurtjes Dips in de tuin gedaan (meeste training doe ik in de tuin)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 19:26:01 ]
pi_188867574
Net weer een ouderwetse kots workout gehad.
Maar daarna voel je je zo lekker :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2019 19:58:08 ]
pi_188881037
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 19:57 schreef J.Caesar het volgende:
Net weer een ouderwetse kots workout gehad.
Maar daarna voel je je zo lekker :o
foto?
  woensdag 11 september 2019 @ 10:28:20 #78
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_188891608
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:14 schreef Quotidien het volgende:

[..]

1. Aantal herhalingen en sets vind ik fijn. Welke oefeningen precies, maakt minder uit.
2. Die oefeningen zijn allemaal compounds of variaties daarvan muv voor benen. Als dat alles is wat jij kunt bedenken dan heb ik weinig hoop voor je, meer basic dan dat wordt het bijna niet.
Zou zelf dan op 8 herhalingen trainen voor iets meer kracht gains. Mijn voorkeur gaat standaard uit naar lage reps omdat ik voor kracht train. So suit yourself.

Zelf pak ik meestal iets in de trend van:
Squat 3x5
Bench press 3x5
Squat variant 3x8 (front squat, high bar, split squat, pistol squats)
Bench press variant 3x8 (incline, dumbbell, pause bench etc.)

Als afsluitende oefeningen altijd pull ups/muscle ups met daarna nog eventueel één isolatie oefening en wat hanging leg raises.

Andere dag met deadlifts is weer soortgelijk

Deadlift 1x5
OHP 3x5
BOR 3x8 of variant zoals dumbbell rows met fat grip etc.
Dips 3x8

En hier kan je weer wat isolatie pakken of skills oefenen (one arm pull ups op dit moment) en daarna hanging leg raises.

Dus eigenlijk altijd 2 grote compounds op kracht met daarna 2 varianten (die je kan afwisselen) daarvan op hogere reps voor wat meer gains (kan dus eventueel ook op 12 reps als je dat liever hebt). Afsluitend wat op lichaamsgewicht en buik oefeningen. Daartussen kan je naar eigen inzicht nog isolatie er in gooien.

Hiermee pak je eigenlijk alles wel en kan je varieren in je assistentie om het leuk en afwisselend te houden.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_188891882
Gisteren na het eten (groente met beetje rijst) even 64 kilometer gefietst in exact 3 uur tijd,...Over het strand! Meteen een goede been training

Ik schat zo`n 2100 tot 2500 calorieën verbrand (blijft lastig uit te rekenen), flink trek er na, 3 eieren daarna gegeten, liter water en slapen maar.
pi_188891891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:49 schreef ZetaOS het volgende:
Gisteren na het eten (groente met beetje rijst) even 64 kilometer gefietst in exact 3 uur tijd,...Over het strand! Meteen een goede been training

Ik schat zo`n 2100 tot 2500 calorieën verbrand (blijft lastig uit te rekenen), flink trek er na, 3 eieren daarna gegeten, liter water en slapen maar.
^O^
  woensdag 11 september 2019 @ 19:17:03 #81
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188900287
Iemand ervaring met ICF 5x5? Dat is gewoon standaard 5x5 met wat isolatiewerk. Twijfel alleen omdat voor meer spiermassa vaak wel gezegd wordt dat je meer reps per set moet doen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188901499
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:17 schreef Quotidien het volgende:
werk. Twijfel alleen omdat voor meer spiermassa vaak wel gezegd wordt dat je meer reps per set moet doen.
Dit verschilt echt van persoon tot persoon en zal je zelf moeten ondervinden.
pi_188920431
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:17 schreef Quotidien het volgende:
Iemand ervaring met ICF 5x5? Dat is gewoon standaard 5x5 met wat isolatiewerk. Twijfel alleen omdat voor meer spiermassa vaak wel gezegd wordt dat je meer reps per set moet doen.
hey,

Weer een tijdje geleden, zo vaak zit ik niet meer in dit forum. (Zou ik weer meer moeten doen) :P

Op dit moment doe ik al mijn compound 5x5

Ik startte met 69kg ongeveer een jaar geleden nadat ik in de kreukels lag door een auto-ongeluk en inmiddels zit ik nu op 82kg geen idee wat mijn vetpercentage nu is. Ik ben op het moment aardig droog maar zal het eens gaan meten.

Ik heb alles zonder kuurtjes gedaan al ligt er nog wel een kuurtje turinabol en winstrol thuis.
Maar daar ga ik zelf vanaf blijven nu ik door heb dat het best mogelijk is om massa te kweken zonder kuur :')

Dit is mijn huidige compound schema.

Maandag: borst/bicep met bench 5x5
Afwisselende isolatie oefeningen daar omheen verschilt.

Dinsdag: DL 5x5 en buik

Woensdag: weighted pull-up 5x5, bovenkant rug en weighted tricep dips 5x5

Donderdag: overhead dumbbell row 5x5, buik, cable pulls etc. Beetje lollen. Op het moment leer ik full stretch abs-roller onder controle te krijgen.

Vrijdag: squatten 5x5 en calfs + leg extensions en curls 3x10

Ik merk bij de 5x5 sets die ik nu zo’n 2 maanden doe nog steeds toename in kracht. Niet zo zeer de massa. (Al kom ik wel spiermassa aan). Maar meer krachttoename.
Als ik merk dat ik weer wat dood begin te lopen op kracht gooi ik mijn schema weer een tijdje om en ga ik meer herhalingen doen om op massa te trainen.

Geen idee of het je wat boeit. Maar dit is hoe ik train en wat mijn resultaten een beetje zijn.
verfomfaaid en recalcitrant
  vrijdag 13 september 2019 @ 03:04:34 #84
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_188920558
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 02:07 schreef GerritDeSlak het volgende:

[..]

hey,

Weer een tijdje geleden, zo vaak zit ik niet meer in dit forum. (Zou ik weer meer moeten doen) :P

Op dit moment doe ik al mijn compound 5x5

Ik startte met 69kg ongeveer een jaar geleden nadat ik in de kreukels lag door een auto-ongeluk en inmiddels zit ik nu op 82kg geen idee wat mijn vetpercentage nu is. Ik ben op het moment aardig droog maar zal het eens gaan meten.

Ik heb alles zonder kuurtjes gedaan al ligt er nog wel een kuurtje turinabol en winstrol thuis.
Maar daar ga ik zelf vanaf blijven nu ik door heb dat het best mogelijk is om massa te kweken zonder kuur :')

Dit is mijn huidige compound schema.

Maandag: borst/bicep met bench 5x5
Afwisselende isolatie oefeningen daar omheen verschilt.

Dinsdag: DL 5x5 en buik

Woensdag: weighted pull-up 5x5, bovenkant rug en weighted tricep dips 5x5

Donderdag: overhead dumbbell row 5x5, buik, cable pulls etc. Beetje lollen. Op het moment leer ik full stretch abs-roller onder controle te krijgen.

Vrijdag: squatten 5x5 en calfs + leg extensions en curls 3x10

Ik merk bij de 5x5 sets die ik nu zo’n 2 maanden doe nog steeds toename in kracht. Niet zo zeer de massa. (Al kom ik wel spiermassa aan). Maar meer krachttoename.
Als ik merk dat ik weer wat dood begin te lopen op kracht gooi ik mijn schema weer een tijdje om en ga ik meer herhalingen doen om op massa te trainen.

Geen idee of het je wat boeit. Maar dit is hoe ik train en wat mijn resultaten een beetje zijn.
Ziet er echt heel random uit. Hoe ben je op dat schema gekomen?
pi_188922464
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 02:07 schreef GerritDeSlak het volgende:

[..]

Ik merk bij de 5x5 sets die ik nu zo’n 2 maanden doe nog steeds toename in kracht. Niet zo zeer de massa. (Al kom ik wel spiermassa aan). Maar meer krachttoename.

Deze herhalingen zijn dan ook gericht op kracht, niet op massa.
pi_188927432
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:28 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Deze herhalingen zijn dan ook gericht op kracht, niet op massa.
Gains zijn dan ook overrated.
pi_188928373
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:28 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Deze herhalingen zijn dan ook gericht op kracht, niet op massa.
Klopt inderdaad.

Ik wil mijn kracht ook opbouwen zodat ik straks met meer gewicht meer herhalingen kan doen om groter te worden.
verfomfaaid en recalcitrant
pi_188928430
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 03:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ziet er echt heel random uit. Hoe ben je op dat schema gekomen?
Ik heb het even snel getypt tussen mijn werk door waardoor het niet volledig is en misschien een raar random schema lijkt. Ik kan vanavond mijn volledige schema wel even doorgeven! Misschien vind je dat nog een random schema haha.
Maar deze oefeningen heb ik samengesteld met een Poolse bodybuilder die hier meer verstand van had dan ik :')

Dus ik kon nog beter op hem vertrouwen dan mezelf haha. En dat heb ik dus gedaan, maar niet zonder resultaat.

Anyway, ik stuur vanavond mijn volledige schema door.
verfomfaaid en recalcitrant
  vrijdag 13 september 2019 @ 17:36:02 #89
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  vrijdag 13 september 2019 @ 22:08:14 #90
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188933362
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:52 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Wat kan iedereen toch verschillen. Soms doe ik workouts waarbij ik maar 1 oefening doe.
Ik kan echt genieten van een uurtje benchpress of 2 uur pull-ups.

P.s Net twee uurtjes Dips in de tuin gedaan (meeste training doe ik in de tuin)
2 uur pull-ups / dips????
Hoeveel doe je er dan en hoe lang rust je dan tussen sets?

[ Bericht 2% gewijzigd door the-eye op 13-09-2019 22:29:13 ]
  vrijdag 13 september 2019 @ 22:18:23 #91
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188933536
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje: hoe weet je eigenlijk dat je iets aan het overbelasten bent?
Als je bijvoorbeeld een week je hoofd niet naar links kan draaien en daardoor totaal niet kan trainen
pi_188939153
Iemand een suggestie voor push/pull/legs schema? Wil een workout in ongeveer 50min kunnen doen.
  zaterdag 14 september 2019 @ 14:44:39 #93
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188942360
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 10:03 schreef opreis het volgende:
Iemand een suggestie voor push/pull/legs schema? Wil een workout in ongeveer 50min kunnen doen.
https://www.reddit.com/r/(...)sed_ppl_program_for/
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 14 september 2019 @ 14:46:09 #94
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188942368
Ik ben zelf nu begonnen met deze: http://i.imgur.com/SKruJBF.png

Donderdag dag 2 gedaan en gisteren dag 3 en ik heb nog geen spierpijn of vermoeidheid, beetje vreemd.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188952006
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:08 schreef the-eye het volgende:

[..]

2 uur pull-ups / dips????
Hoeveel doe je er dan en hoe lang rust je dan tussen sets?
Een boel, pull ups kan zo maar eens 250~500 stuks zijn in 2 uur tijd
Rust periodes worden langer naarmate de training volgt.
pi_188952322
Volgens mij kunnen we beter het topic hernoemen naar body&fit, want wat hier voorbij komt heeft weinig met bodybuilding te maken. :{w
pi_188976049
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 08:23 schreef J.Caesar het volgende:
Volgens mij kunnen we beter het topic hernoemen naar body&fit, want wat hier voorbij komt heeft weinig met bodybuilding te maken. :{w
Want? Wat is bodybuilding dan volgens jou? En is die mening doorslaggevend?
pi_188976672
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:47 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Want? Wat is bodybuilding dan volgens jou? En is die mening doorslaggevend?
Voor mij is het een serieuze levensstijl. Niet alleen het sporten, maar ook alle andere zaken eromheen die je ervoor moet doen of laten. Met op wetenschap gebouwde schema's.

De meeste posts hier zijn dat niet en hangen meer op het niveau fitnessen.
pi_188976763
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 18:34 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Voor mij is het een serieuze levensstijl. Niet alleen het sporten, maar ook alle andere zaken eromheen die je ervoor moet doen of laten. Met op wetenschap gebouwde schema's.

De meeste posts hier zijn dat niet en hangen meer op het niveau fitnessen.
:')
pi_188976765
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 18:34 schreef J.Caesar het volgende:
porten, maar ook alle andere zaken eromheen die je ervoor moet doen of laten. Met op wetenschap gebouwde schema's.

De meeste posts hier zijn dat niet en hangen meer op het niveau fitnessen.
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 18:34 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

De meeste posts hier zijn dat niet en hangen meer op het niveau fitnessen.
De meeste posts zijn absoluut Bodybuilding. Je zal het over de laatste posts hebben wat je niet ziet zitten wellicht.

quote:
Voor mij is het een serieuze levensstijl.
Voor ons ook.
quote:
maar ook alle andere zaken eromheen die je ervoor moet doen of laten.
Ja, dat weerspreekt hier ook niemand toch?
pi_188976813
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 18:34 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Voor mij is het een serieuze levensstijl. Niet alleen het sporten, maar ook alle andere zaken eromheen die je ervoor moet doen of laten. Met op wetenschap gebouwde schema's.

De meeste posts hier zijn dat niet en hangen meer op het niveau fitnessen.
:')
Dit, dus.
pi_188976917
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:')
Bedankt voor het onmiddelijke bewijs.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 18:47:16 ]
pi_188976946
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:38 schreef ZetaOS het volgende:

[..]


[..]

De meeste posts zijn absoluut Bodybuilding. Je zal het over de laatste posts hebben wat je niet ziet zitten wellicht.
[..]

Voor ons ook.
[..]

Ja, dat weerspreekt hier ook niemand toch?
De reactie van die 2 hierboven is wel een mooi voorbeeld wat ik bedoel ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 18:48:30 ]
pi_188978046
Die verhevenheid ook, my God.

Doe maar gewoon normaal ja, ok.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 19:54:19 ]
  maandag 16 september 2019 @ 20:17:38 #105
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188978495
Toch maar even ontopic dan.

Wat doet een natuurlijk overschot aan testosteron voor je hele spieropbouw?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188980457
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:17 schreef Quotidien het volgende:
Toch maar even ontopic dan.

Wat doet een natuurlijk overschot aan testosteron voor je hele spieropbouw?
Dat versterkt de opbouw. Maar er zijn ook nadelen. Eerder kaal, agressie problemen, etc.
  maandag 16 september 2019 @ 23:38:34 #107
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188983017
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 21:39 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Dat versterkt de opbouw. Maar er zijn ook nadelen. Eerder kaal, agressie problemen, etc.
Ok
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188984566
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 23:38 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ok
Vanwaar de vraag?
  dinsdag 17 september 2019 @ 11:12:13 #109
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_188987313
Een natuurlijk overschot aan testosteron? Of bedoel je toch stiekem een synthetisch overschot?

Of ben je zon Lucky Guy van 35 met de test-levels van een 16-jarige?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_188987518
Uitslag Mr. Olympia 2019:
1. Brandon Curry
2. William Bonac
3. Hadi Choopan
4. Dexter Jackson
5. Roelly Winklaar
6. Steve Kuclo
7. Cedric McMillan
8. Lucas Osladil
9. Akim Williams
10. Patrick Moore

Toevoeging: Shawn Rhoden (beschuldigd van verkrachting), Phil Heath, Kai Greene, en Mamdouh Elssbiay deden niet mee.

[ Bericht 24% gewijzigd door CarbonC op 17-09-2019 11:36:06 ]
  dinsdag 17 september 2019 @ 18:27:37 #111
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_188993572
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 17:18 schreef GerritDeSlak het volgende:
Anyway, ik stuur vanavond mijn volledige schema door.
doe dan jonge
pi_188994602
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:25 schreef CarbonC het volgende:
Uitslag Mr. Olympia 2019:
1. Brandon Curry
2. William Bonac
3. Hadi Choopan
4. Dexter Jackson
5. Roelly Winklaar
6. Steve Kuclo
7. Cedric McMillan
8. Lucas Osladil
9. Akim Williams
10. Patrick Moore

Toevoeging: Shawn Rhoden (beschuldigd van verkrachting), Phil Heath, Kai Greene, en Mamdouh Elssbiay deden niet mee.
Terechte winnaar imo.

Als ik dit zie, is de twijfel naar een 1e kuur wel groter.
Ik zit nu natty wel stevig aan de limieten.

Maar gesprekken met collega artsen doen me toch nog twijfelen.
pi_189007129
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 21:39 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Dat versterkt de opbouw. Maar er zijn ook nadelen. Eerder kaal, agressie problemen, etc.
Brede kaaklijn, lichaamseinde die groeien (denk aan handen, voeten, neus oren) en meer afvalstoffen van de test (sneller kaal)
  woensdag 18 september 2019 @ 15:23:42 #114
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189007671
Ik heb soms wel een kort lontje en idd niet meer de haarlijn van vroeger. Zeer tragisch. Wel sterke kaaklijn.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189008843
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 15:23 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb soms wel een kort lontje en idd niet meer de haarlijn van vroeger. Zeer tragisch. Wel sterke kaaklijn.
Ja nice, maar wat is je fysiek en stats?
  woensdag 18 september 2019 @ 17:21:05 #116
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189008871
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:18 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Ja nice, maar wat is je fysiek en stats?
196cm/25cm/110kg@8%BF
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189010053
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:21 schreef Quotidien het volgende:

[..]

196cm/25cm/110kg@8%BF
Foto. Want met deze stats ben je fotowaardig.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2019 19:02:20 ]
pi_189048202
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 19:32 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Terechte winnaar imo.

Als ik dit zie, is de twijfel naar een 1e kuur wel groter.
Ik zit nu natty wel stevig aan de limieten.

Maar gesprekken met collega artsen doen me toch nog twijfelen.
Gewoon doen jongen, dat is bodybuilding
pi_189048786
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:25 schreef CarbonC het volgende:
Uitslag Mr. Olympia 2019:
1. Brandon Curry
2. William Bonac
3. Hadi Choopan
4. Dexter Jackson
5. Roelly Winklaar
6. Steve Kuclo
7. Cedric McMillan
8. Lucas Osladil
9. Akim Williams
10. Patrick Moore

Toevoeging: Shawn Rhoden (beschuldigd van verkrachting), Phil Heath, Kai Greene, en Mamdouh Elssbiay deden niet mee.
Shawn Rhoden’s fysiek is echt bizar.

Afgelopen augustus hem nog zien trainen terwijl ik aan het sporten was (in Golds gym Venice). Bizar hoe groot die vent is in het echt, vooral zijn benen.
  zaterdag 21 september 2019 @ 00:05:16 #120
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_189048861
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:21 schreef Quotidien het volgende:

[..]

196cm/25cm/110kg@8%BF
Ik zou gaan vloggen als ik jou was.

Of porno gaan doen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_189049936
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 00:02 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Shawn Rhoden’s fysiek is echt bizar.

Afgelopen augustus hem nog zien trainen terwijl ik aan het sporten was (in Golds gym Venice). Bizar hoe groot die vent is in het echt, vooral zijn benen.
O vet dar je daar bent geweest man. Wat kost het om daar een dagje te trainen?
pi_189050615
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 01:29 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

O vet dar je daar bent geweest man. Wat kost het om daar een dagje te trainen?
Niets. 1e 7 dagen zijn gratis. Muscle beach gym is $10,-

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2019 07:06:40 ]
  zaterdag 21 september 2019 @ 07:53:13 #123
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_189050723
Mooiste is daar gewoon buiten op het strand trainen. Is net een dierentuin zoveel kleurrijke figuren _O-.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_189057115
foto`s horen eigenlijk hierbij
pi_189073527
Hardlopers zijn ook watjes zeg: https://www.telegraaf.nl/(...)gelegd-vanwege-hitte

Net aan 22 graden, vallen ze spontaan dood neer door "over verhitting", realiteit is is dat 70% van de deelnemers nooit hardloopt.
pi_189770937
Ik ga rustiger aan doen met trainen maar ik wil wat ik heb opgebouwd ook niet weggooien dus ik ga me op behouden richten. In principe zou je minder en minder intensief kunnen trainen maar aan wat voor een schema zou je moeten denken? Het liefst train ik vanaf nu niet meer dan 3 á 4 dagen per week en ik ben niet zo van de full body workout. Zou een push/pull-schema dan het beste werken? En hoe zit het qua voeding? Ik kan rustiger aandoen met calorieën maar hoe zit het met proteïne? Kan je onder de 1.6 tot 2.0 per kg gaan zitten?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2019 21:49:16 ]
pi_189863938
Voor mijn homegym ben ik aan het kijken naar nieuwe LAT attachments.

Op Alibaba kwam ik deze Prime replica tegen. Wat denken jullie, zal het iets zijn?



Prime is overigens ontzettend prijzig, vandaar dat dit mijn interesse wel trok.

https://bodongfitness.en.(...)8.0.0.11033e5fqQaa1g
BlaBlaBla
pi_190080384
Ik vraag me af of de bodybuilders hier mij kunnen helpen: vorig jaar gaf ik mezelf op 31 december een jaar de tijd om mijn doel - 10 strikte chin ups - te bereiken. Ik begon bij 0, zit momenteel op 8, en ik heb nog zo'n vijf weken te gaan voor de laatste 2 reps. We zullen zien of ik de 10 ga halen, maar belangrijker is dat ik eigenlijk wel weer eens 'normale' upper body-oefeningen wil gaan doen. Die heb ik de afgelopen 6 maanden laten schieten omdat de chin ups belastend genoeg zijn (ik doe er elke training zo'n 50 in setjes van 3x5, 4x4, 5x3 etc., om er in elk geval zoveel mogelijk te doen en op die manier steeds wat progressie te maken).

Binnenkort wil ik wel weer eens 'gewone' upper body-oefeningen gaan doen, als aanvulling op de chin ups. Ik wil dan drie sets chin ups doen aan het begin van mijn training, en daarna is er dan weer ruimte voor andere oefeningen. Met de chin ups train ik mijn rug, biceps en buik voldoende, maar welke oefeningen kan ik het beste kiezen om ook de rest van mijn bovenlichaam goed te trainen? Ik denk zelf aan lateral- en front raises, shoulder presses, chest presses en scull crushers. Hebben jullie hier een idee over?
pi_190316993
Hallo,
Ik wil graag wat feedback op mijn schema. Ik ben een beginnende krachtsporter (maar dacht jullie hebben veel ervaring dus kunnen me vast helpen), maar sport wel al mijn hele leven. Doel is voornamelijk om wat af te vallen (in combinatie met boksen) maar wel voldoende kracht te houden/op te bouwen.
Ik heb een schema met 5 compound oefeningen die ik iedere keer uitvoer (3x per week) en dan iedere trainingsdag 2 afwisselende oefeningen.
De 5 compounds zijn: Push up, barbell row, overhead press, squat en bench press.
Dan 1x per week lunge en calf raise erbij, 1x per week bicep curl en dips erbij en 1x per week plank en buikspieren erbij.
Graag tips of aanvullingen :)

Edit: ik heb trouwens geen deadlifts in mijn programma omdat ik die vorm niet echt goed beheers en er in mijn sportschool ook weinig ruimte voor is...
pi_190526168
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:13 schreef Pinuts het volgende:
Hallo,
Ik wil graag wat feedback op mijn schema. Ik ben een beginnende krachtsporter (maar dacht jullie hebben veel ervaring dus kunnen me vast helpen), maar sport wel al mijn hele leven. Doel is voornamelijk om wat af te vallen (in combinatie met boksen) maar wel voldoende kracht te houden/op te bouwen.
Ik heb een schema met 5 compound oefeningen die ik iedere keer uitvoer (3x per week) en dan iedere trainingsdag 2 afwisselende oefeningen.
De 5 compounds zijn: Push up, barbell row, overhead press, squat en bench press.
Dan 1x per week lunge en calf raise erbij, 1x per week bicep curl en dips erbij en 1x per week plank en buikspieren erbij.
Graag tips of aanvullingen :)

Edit: ik heb trouwens geen deadlifts in mijn programma omdat ik die vorm niet echt goed beheers en er in mijn sportschool ook weinig ruimte voor is...
Je kan het toch leren beheersen? Wat is je doel?
pi_190578018
Wat doen jullie qua kuiten? Mijn kuiten blijven een beetje achter. Ik heb nu een standing calf raise machine aangeschaft, zodat ik thuis kan trainen. Zou dus theoretisch elk dag kunnen. Nu weet ik dat je spieren normaliter toch wel minimaal 48 uur rust moet gunnen. Maar geldt dat ook voor kuiten? Daar lijken de meningen over uit een te lopen? Wat is jullie ervaring?
pi_190578664
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:09 schreef Hamzoef het volgende:
Wat doen jullie qua kuiten? Mijn kuiten blijven een beetje achter. Ik heb nu een standing calf raise machine aangeschaft, zodat ik thuis kan trainen. Zou dus theoretisch elk dag kunnen. Nu weet ik dat je spieren normaliter toch wel minimaal 48 uur rust moet gunnen. Maar geldt dat ook voor kuiten? Daar lijken de meningen over uit een te lopen? Wat is jullie ervaring?
iedere dag 100 setjes rammen
pi_190578909
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:09 schreef Hamzoef het volgende:
Wat doen jullie qua kuiten? Mijn kuiten blijven een beetje achter. Ik heb nu een standing calf raise machine aangeschaft, zodat ik thuis kan trainen. Zou dus theoretisch elk dag kunnen. Nu weet ik dat je spieren normaliter toch wel minimaal 48 uur rust moet gunnen. Maar geldt dat ook voor kuiten? Daar lijken de meningen over uit een te lopen? Wat is jullie ervaring?
Goeie genetics aanschaffen op ebay.
pi_190579224
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goeie genetics aanschaffen op ebay.
Serieuze reacties graag. Ik weet dat genetics het belangrijkste zijn. Maar dat is niet te koop. Dat is dus ook niet de vraag. De vraag is of het beter is om kuiten iedere dag te hitten, of om de dag.
pi_190579812
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 18:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Serieuze reacties graag. Ik weet dat genetics het belangrijkste zijn. Maar dat is niet te koop. Dat is dus ook niet de vraag. De vraag is of het beter is om kuiten iedere dag te hitten, of om de dag.
https://weightology.net/t(...)vidence-based-bible/
pi_190620951
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 18:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Serieuze reacties graag. Ik weet dat genetics het belangrijkste zijn. Maar dat is niet te koop. Dat is dus ook niet de vraag. De vraag is of het beter is om kuiten iedere dag te hitten, of om de dag.
Je gaat toch niet je kuiten elke dag belasten zonder ze rust te gunnen?
pi_190622132
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 22:13 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Je gaat toch niet je kuiten elke dag belasten zonder ze rust te gunnen?
Dat was wel het plan eigenlijk.
pi_190622441
Ik zou het gewoon proberen. Het is een relatief kleine spier en je doet neem ik aan niet overdreven veel sets per keer. Al snap ik niet waarom het of om de dag óf elke dag moet zijn. Kan je niet bv gewoon 2 dagen rust nemen? Bv op je meer intensieve en cardiodagen (mits je hardloopt oid).

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2019 23:14:14 ]
pi_190622496
Is er bij jou in de buurt niet ergens waar je kan hardlopen met een stevige klim? Ik heb dat (en voetballen) altijd veel effectiever gevonden voor mn kuiten. Ze waren zelfs veel breder toen ik nog niet BBen maar veel liep, fietste, rende en voetbalde.
pi_190625849
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 23:17 schreef LelijKnap het volgende:
Is er bij jou in de buurt niet ergens waar je kan hardlopen met een stevige klim? Ik heb dat (en voetballen) altijd veel effectiever gevonden voor mn kuiten. Ze waren zelfs veel breder toen ik nog niet BBen maar veel liep, fietste, rende en voetbalde.
Dat spreekt er dan voor om elke dag te doen dus. Maar zwaarder belasting is dan wel beter dan fietsen/voetballen. Zou incline loopband ook helpen denk je? Of is dat niet nuttig als je al een calf raise machine hebt?
pi_190630197
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 09:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat spreekt er dan voor om elke dag te doen dus. Maar zwaarder belasting is dan wel beter dan fietsen/voetballen. Zou incline loopband ook helpen denk je? Of is dat niet nuttig als je al een calf raise machine hebt?
Waarom? Toen ik niet BB'en - BB'en ik niet. Dat is nogal een belangrijk verschil in relatie tot spiergroei. Incline op de loopband zal zeker helpen. Maar er een loopband voor aanschaffen zou ik niet doen :+

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2019 15:27:15 ]
  Moderator zaterdag 11 januari 2020 @ 15:04:51 #142
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190979610
Volgende week van start met Benching the Monolith: https://liftvault.com/pro(...)program-spreadsheet/

Een variatie op Building the Monolith (die ik een tijd geleden doorlopen heb).

Af en toe is het wel lekker om zo'n "afbeulschema" tussendoor te doen. :D
F.K.A. SuperwormJim
pi_191085757
Squatten jullie met of zonder wedges. Had er eigenlijk nog nooit van gehoord, maar volgens mij heeft het veel voordelen. Van de andere kant, waarom geruikt niet iedereen ze dan?
  Moderator zaterdag 18 januari 2020 @ 14:44:28 #144
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_191087278
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:22 schreef Hamzoef het volgende:
Squatten jullie met of zonder wedges. Had er eigenlijk nog nooit van gehoord, maar volgens mij heeft het veel voordelen. Van de andere kant, waarom geruikt niet iedereen ze dan?
Zonder. Mijn enkel-mobiliteit is prima om diep genoeg te komen zonder wedges. Ik zie dus geen voordeel.
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 20 januari 2020 @ 10:47:51 #145
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_191112534
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:22 schreef Hamzoef het volgende:
Squatten jullie met of zonder wedges. Had er eigenlijk nog nooit van gehoord, maar volgens mij heeft het veel voordelen. Van de andere kant, waarom geruikt niet iedereen ze dan?
Zonder, mijn enkel mobiliteit is ook voldoende om zonder te doen. Ik denk dat niet veel mensen wedges gebruiken maar squat schoenen hebben.
pi_191113325
gtfo

[ Bericht 98% gewijzigd door Bilzerian op 21-01-2020 15:00:36 ]
pi_191113334
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zonder, mijn enkel mobiliteit is ook voldoende om zonder te doen. Ik denk dat niet veel mensen wedges gebruiken maar squat schoenen hebben.
Ja dan lijken mij squat schoenen ook een veel betere uitkomst dan met een gewicht op je rug op wedges stappen. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 20 januari 2020 @ 12:02:51 #148
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_191113468
quote:
16s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dan lijken mij squat schoenen ook een veel betere uitkomst dan met een gewicht op je rug op wedges stappen. :o
Ik heb een tijdje met een wedge onder m'n prothese voet gesquat. Wat nogal ellende is want je moet altijd naar beneden kijken waar dat kreng ligt. :P
pi_191113515
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:02 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje met een wedge onder m'n prothese voet gesquat. Wat nogal ellende is want je moet altijd naar beneden kijken waar dat kreng ligt. :P
Ja dat beeld had ik er ook bij, niet iets waar je ook nog op wil letten bij een zware poging. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 20 januari 2020 @ 12:09:03 #150
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_191113551
Ik ben, na een vreselijk druk jaar vorig jaar met werk, en een enorme verbouwing van onze apartementen weer aan het opbouwen. Wel veel aan m'n bench techniek gewerkt dus die ziet er nu wat anders uit dan afgelopen jaar.


Nu weer terug opbouwen naar een 150 kilo bench, hoewel het voelt dat dat binnen een paar weken, misschien maanden, wel gaat lukken.

Ik was al lid van de GPE (Global Powerlifting Espana) maar nu ook lid geworden van de WRP Espana (World Raw Powerlifing Espana). Met deze twee lidmaatschappen hoop ik iets van 4 competities per jaar te kunnen doen.
  maandag 20 januari 2020 @ 12:12:07 #151
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_191113591
quote:
16s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat beeld had ik er ook bij, niet iets waar je ook nog op wil letten bij een zware poging. :P
Ik squat nu zonder wedge maar wel met mijn benen vrij wijdt. Op die manier komen beide voeten plat op de grond te staan en voel ik me ook sterker. Hoewel ik nog wel een vrij lage squat van 120 kilo heb. Ik heb zo'n 2 jaar helemaal niet gesquat dus ik ben hard bezig m'n techniek goed te krijgen.
  maandag 20 januari 2020 @ 12:20:40 #152
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_191113690
Een iets oudere video van eind november vorig jaar. Spoto bench sets van 3 opbouwend tot ik niet verder kon. Ik kwam tot 3 x 125 kilo. Misschien had ik meer gekund maar ik voelde me wat leeg na deze lift.

pi_191115024
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:20 schreef Snakey het volgende:
Een iets oudere video van eind november vorig jaar. Spoto bench sets van 3 opbouwend tot ik niet verder kon. Ik kwam tot 3 x 125 kilo. Misschien had ik meer gekund maar ik voelde me wat leeg na deze lift.

Ik dacht dat jij jonger was ;(
  maandag 20 januari 2020 @ 14:06:33 #154
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_191118854
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:20 schreef Snakey het volgende:
Een iets oudere video van eind november vorig jaar. Spoto bench sets van 3 opbouwend tot ik niet verder kon. Ik kwam tot 3 x 125 kilo. Misschien had ik meer gekund maar ik voelde me wat leeg na deze lift.

Sterke bench hoor. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191150196
hey Snakey
ben je nog in spanje aan het trainen?
  donderdag 23 januari 2020 @ 11:43:46 #157
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_191156897
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 21:14 schreef beach2 het volgende:
hey Snakey
ben je nog in spanje aan het trainen?
Yep, ik woon hier nu.
  zondag 26 januari 2020 @ 12:03:09 #158
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_191200927
Ik heb net mijn 5x5 programma afgerond. Tevreden over de resultaten.
Nu even deload gehad en wil nu weer met een nieuw schema beginnen, focus ligt op meer massa kweken waarbij ik iedere spiergroep twee keer per week wil aanpakken. Iemand ervaring met een goed schema hiervoor, anders pluk ik er één van internet.
Dit, dus.
pi_191202990
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2020 11:43 schreef Snakey het volgende:

[..]

Yep, ik woon hier nu.
Nice. Wat is je huidige stack tegenwoordig? Ik run test+tren na heel wat jaren natty te hebben getrained.
pi_191205707
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 15:02 schreef beach2 het volgende:

[..]

Nice. Wat is je huidige stack tegenwoordig? Ik run test+tren na heel wat jaren natty te hebben getrained.
Wat doet dat precies voor je en waarom heb je hiervoor gekozen ?
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  maandag 27 januari 2020 @ 12:30:38 #161
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_191216453
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 15:02 schreef beach2 het volgende:

[..]

Nice. Wat is je huidige stack tegenwoordig? Ik run test+tren na heel wat jaren natty te hebben getrained.
Niks op het moment. Ik wil even helemaal zonder trainen en m'n lichaam de kans geven m'n hormonen terug naar normaal te krijgen. Niet dat ik ergens last van had.

Hoezo de Tren? Dat is best een pittig middel. Ik gebruik het alleen in de aanloop naar een competitie.
pi_191216535
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 17:45 schreef DeLoet het volgende:

[..]

Wat doet dat precies voor je en waarom heb je hiervoor gekozen ?
Dat is een simpele search met google. Ik ga je niet spoonfeeden.
En waarom? Eens kijken of alle verhalen over tren echt zo zijn.

quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

Niks op het moment. Ik wil even helemaal zonder trainen en m'n lichaam de kans geven m'n hormonen terug naar normaal te krijgen. Niet dat ik ergens last van had.

Hoezo de Tren? Dat is best een pittig middel. Ik gebruik het alleen in de aanloop naar een competitie.
Helemaal niks? Dat zal wel minder voelen dan, of ben je al een tijd off?
  maandag 27 januari 2020 @ 12:46:32 #163
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_191216680
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:36 schreef beach2 het volgende:

[..]

Dat is een simpele search met google. Ik ga je niet spoonfeeden.
En waarom? Eens kijken of alle verhalen over tren echt zo zijn.
[..]

Helemaal niks? Dat zal wel minder voelen dan, of ben je al een tijd off?
Bijna twee maanden. Ik train niet heel erg zwaar op het moment. Ik had sowieso een beetje een terugval na afgelopen jaar. Van twee apartementen 1 maken en een vreselijk drukke zomer met werk was ik wel een beetje op. Veel stress, als ik me niet met de bouw bemoeide gingen dingen daar fout, en van m'n werk weglopen was ook geen optie. Dus ik heb aardig wat 16 uur dagen gemaakt afgelopen jaar. Dat voel je wel na een tijdje.

Nu dus even resetten en terug opbouwen.
pi_191217532
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:36 schreef beach2 het volgende:

[..]

Dat is een simpele search met google. Ik ga je niet spoonfeeden.
En waarom? Eens kijken of alle verhalen over tren echt zo zijn.
[..]

Haha, wow triggered? Laat maar man
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  maandag 27 januari 2020 @ 14:36:42 #165
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_191218393
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 13:52 schreef DeLoet het volgende:

[..]

Haha, wow triggered? Laat maar man
Triggered? Omdat jij te lui bent om zelf even tien seconden op zoek te gaan? Jahoor.

quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:46 schreef Snakey het volgende:

[..]

Bijna twee maanden. Ik train niet heel erg zwaar op het moment. Ik had sowieso een beetje een terugval na afgelopen jaar. Van twee apartementen 1 maken en een vreselijk drukke zomer met werk was ik wel een beetje op. Veel stress, als ik me niet met de bouw bemoeide gingen dingen daar fout, en van m'n werk weglopen was ook geen optie. Dus ik heb aardig wat 16 uur dagen gemaakt afgelopen jaar. Dat voel je wel na een tijdje.

Nu dus even resetten en terug opbouwen.
Okee succes met alles! Ik meen me te herinneren van twee jaar terug dat je ook een dochterje had. Zal ook wel je nachtrust hebben gekost ;)
  maandag 27 januari 2020 @ 15:27:36 #167
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_191218467
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 15:20 schreef beach2 het volgende:

Okee succes met alles! Ik meen me te herinneren van twee jaar terug dat je ook een dochterje had. Zal ook wel je nachtrust hebben gekost ;)
Die is nu 4 en slaapt de nacht door. Of ze springt in bed bij ons om een uur of 5 maar daar heb ik geen last van. Het is meer dat zij ook tijd van me wil dus tussen alles door ook nog naar het zwembad, dierentuin, speelplaats, strand etc. :P
pi_191439438
Zo, pas weer begonnen met trainen op een andere sportschool. Ik kan nu soms samen met een maatje trainen, dus ik hoop dat ik nu consequent kan blijven volhouden om te blijven trainen.

https://www.menshealth.co(...)or-4-dagen-per-week/

Ik heb een schema van internet geplukt en volg nu deze:

https://www.menshealth.co(...)or-4-dagen-per-week/

Heeft iemand opmerkingen wat ik daaraan zou kunnen aanpassen om efficiënter te trainen?
pi_192059205
wat nu
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_192059581
R.I.P. broeders
pi_192059981
Hahahaha heb lekker dumbels, barbells, gewichten alles in huis. Ik ga ripped worden.
pi_192064303
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:40 schreef Cronometer het volgende:
Hahahaha heb lekker dumbels, barbells, gewichten alles in huis. Ik ga ripped worden.
Mag ik bij jou trainen abla
pi_192064388
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 06:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Mag ik bij jou trainen abla
Ja kom
pi_192064488
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:12 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Ja kom
Vallah, dm me je nummer

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2020 07:25:05 ]
pi_192065504
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:24 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Vallah, dm me je nummer
100 eur per uur.
pi_192076858
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:43 schreef Cronometer het volgende:

[..]

100 eur per uur.
Siktir
pi_192277715


Ik heb dumbells en barbells in huis. Sommige oefeningen moet ik dus aanpassen, maar ik kan sowieso een heel eind komen.

Het schema heb ik hier vandaan. Is dit wel voldoende als je echt goed wilt trainen? De meeste bodybuilders die vaak naar de sportschool gaan, trainen hun spiergroepen toch 2x per week?
pi_192278219
ik doe de military press en alternate arm seated dumbbell press samen met borst en triceps
shrugs en upright rows doe ik samen met rug en biceps
de 4de dag gebruik ik voor cardio
en daarna 1 rustdag en alles weer herhalen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  vrijdag 27 maart 2020 @ 22:52:56 #179
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192312098
Wat doen jullie nu de sportscholen dicht zijn? Armen en schouders zijn prima met dumbbells te doen. Rows voor de rug ook nog te doen. Floor press voor de borst en pushups. Maar dat is qua intensiteit niet te vergelijken met ppl in de sportschool. Benen trainen is al helemaal kansloos.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192513185
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 22:52 schreef Quotidien het volgende:
Wat doen jullie nu de sportscholen dicht zijn? Armen en schouders zijn prima met dumbbells te doen. Rows voor de rug ook nog te doen. Floor press voor de borst en pushups. Maar dat is qua intensiteit niet te vergelijken met ppl in de sportschool. Benen trainen is al helemaal kansloos.
Je zou deze periode kunnen gebruiken om het uithoudingsvermogen van je spieren te trainen met veel reps. Daar word je weliswaar niet breder door, maar aangezien het spierstelsel één geheel is denk ik dat de witte spiervezels zich beter kunnen ontwikkelen als ook de rode spiervezels getraind zijn.

Verder zou je bij mooi weer buiten strong men trainingen kunnen doen met materiaal wat je bij de bouwmarkt kan halen.

Of je maakt met cement je eigen dumbbells
pi_192811374
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:46 schreef Snakey het volgende:

[..]

Bijna twee maanden. Ik train niet heel erg zwaar op het moment. Ik had sowieso een beetje een terugval na afgelopen jaar. Van twee appartementen 1 maken en een vreselijk drukke zomer met werk was ik wel een beetje op. Veel stress, als ik me niet met de bouw bemoeide gingen dingen daar fout, en van m'n werk weglopen was ook geen optie. Dus ik heb aardig wat 16 uur dagen gemaakt afgelopen jaar. Dat voel je wel na een tijdje.

Nu dus even resetten en terug opbouwen.
Sterkte, chef. Niettemin: goed bezig. En werk = geld = ruimte/lucht, nu of in de toekomst.
  woensdag 29 april 2020 @ 10:39:09 #182
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_192855138
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 22:52 schreef Quotidien het volgende:
Wat doen jullie nu de sportscholen dicht zijn? Armen en schouders zijn prima met dumbbells te doen. Rows voor de rug ook nog te doen. Floor press voor de borst en pushups. Maar dat is qua intensiteit niet te vergelijken met ppl in de sportschool. Benen trainen is al helemaal kansloos.
Heb wat dummbells en een bankje. Kan alles op 80% trainen. Trains sinds begin dit jaar op heel hoog volume (25-100 reps), dus dat kan dan weer makkelijk thuis.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_192910721


Eindgod. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 3 mei 2020 @ 22:40:45 #184
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_192932751
501!!! :o
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_192946811
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:40 schreef stinkie het volgende:
501!!! :o
Ja en nog redelijk ook, niet halfdood zoals Eddie, zit binnenkort wel meer aan te komen verwacht ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192976480
hoeveel weegt deze man? Volgens wiki 205kg
dan is 501 kg niet zo boeiend
dat is ongeveer 2,5 keer zijn eigen bodyweight
als je het zo bekijkt, zouden meer mensen zo een prestatie kunnen neerzetten
stel voor dat je 80 kg weegt, dan is 200kg zeg maar het streefgewicht
heel veel 80kg wegende personen die 200kg kunnen deadliften
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_192976495
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 17:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
hoeveel weegt deze man? Volgens wiki 205kg
dan is 501 kg niet zo boeiend
dat is ongeveer 2,5 keer zijn eigen bodyweight
als je het zo bekijkt, zouden meer mensen zo een prestatie kunnen neerzetten
stel voor dat je 80 kg weegt, dan is 200kg zeg maar het streefgewicht
heel veel 80kg wegende personen die 200kg kunnen deadliften
Ah ja niet zo boeiend. _O-

De verhouding max lift en lichaamsgewicht is niet liniair, gezien Eddie Hall het oude record met een grote stap heeft verbroken en open weight bepaald geen niche groep is in powerliften en strongman stelt toch wel dat dit vrij bijzonder is. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192976563
quote:
16s.gif Op woensdag 6 mei 2020 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah ja niet zo boeiend. _O-
enige boeiende is dat ie 205kg weegt
en volgens hem is dat ook het moeilijkste aspect van het hele gebeuren. Eten eten eten, heel veel eten vond ie moeilijker dan het trainen zelf. Het eten was ook belangrijker dan het trainen zelf. Tenminste, dat waren zijn eigen woorden en de woorden van de specialisten. Gewoon zo zwaar mogelijk worden.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_192976594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 17:17 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

enige boeiende is dat ie 205kg weegt
en volgens hem is dat ook het moeilijkste aspect van het hele gebeuren. Eten eten eten, heel veel eten vond ie moeilijker dan het trainen zelf. Het eten was ook belangrijker dan het trainen zelf. Tenminste, dat waren zijn eigen woorden en de woorden van de specialisten. Gewoon zo zwaar mogelijk worden.
Ja dat is vrij bekend bij zowel bodybuilding als strongman. Je punt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192976642
quote:
16s.gif Op woensdag 6 mei 2020 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat is vrij bekend bij zowel bodybuilding als strongman. Je punt?
mij punt is dat ik eerder kijk naar verhouding bodyweight en het getilde gewicht
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_192976729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 17:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

mij punt is dat ik eerder kijk naar verhouding bodyweight en het getilde gewicht
Ja dat kan je doen, dan zijn alleen de lagere gewichtsklassen boeiend voor je wss. Zeker niet de open klassen daar die natuurlijk niet gaan inhouden op gewicht om deze ratio hoog te houden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194193746
Pffff waarom is dit topic zo dood
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194203973
je hebt aparte websites voor BB, misschien daardoor
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator dinsdag 28 juli 2020 @ 16:25:19 #194
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_194295874
Iedereen weer helemaal bij, alle oude PR's weer hersteld? *O*
F.K.A. SuperwormJim
pi_194441449
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
je hebt aparte websites voor BB, misschien daardoor
Welke?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194441457
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 16:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Iedereen weer helemaal bij, alle oude PR's weer hersteld? *O*
Nee duurt nog wel even. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195642138
Topic is een beetje dood, maar wil de vraag toch hier stellen:

Ik ben nog niet zo lang geleden op nieuw begonnen met wat serieuzer te trainen. Omdat ik een tweede volldige lockdown over twee weken zo niet eerder verwacht ben ik een gym op zolder begonnen. Ik had nog wat oude dumbells liggen die beide tot 15kg gaan. Omdat ik qua niveau redelijk beginner ben kom ik hier nog wel mee weg voorlopig en er passen 30mm platen op dus als ik ooit zwaarder moet trainen kan ik hier losse platen voor kopen.

Ik kon voor weinig geld een 'consumer grade' veel in 1 krachtstation met twee cable pulleys op de kop tikken waarmee ik nu al een hoop oefeningen thuis kan doen. Van pulldowns, chestpress, seated row, peck flies tot de meest gekke compound oefeningen met de twee kabels. Dat ding kan tot 70Kg krap maar ik denk dat ik daar komend jaar in ieder geval nog wel goed mee zit. Welnu het probleem:

Het liefst zou ik hier nog een halterstang, verstelbare trainingsbank en squadrek bij willen hebben. Maar nu zie ik momenteel door de bomen het bos niet meer. Als het niet al te veel meer kost zou ik het squadrek het liefst opvouwbaar hebben zodat ik het weg kan klappen (bv tegen de muur) als ik andere oefeningen doe. Een must omdat ik alleen train is dat het rek voor mij kan spotten (geen zin in een halterstang op m'n strot)

Op de sportschool heb ik nooit een meetlat langs een halterstang gelegd en als je het online koopt heb je het niet fysiek te gezien. Ik ben best slecht met het schatten van lengte. Weet iemand hoe lang die standaard dingen zijn?

Heeft iemand zelf ook een corona gym of suggesties?
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 15:25:34 #198
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_200090837
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 16:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Iedereen weer helemaal bij, alle oude PR's weer hersteld? *O*
We zijn weer 11 maanden en enkele lockdowns verder. Hoe hangt de vlag erbij? Weer begonnen met noob-gains? :') ;(
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 21:47:56 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200582791
quote:
99s.gif Op zondag 27 juni 2021 15:25 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

We zijn weer 11 maanden en enkele lockdowns verder. Hoe hangt de vlag erbij? Weer begonnen met noob-gains? :') ;(
Opzich gaat het wel lekker. Ik ben van sportschool geswitched omdat mijn huidige een zomerschema heeft waarbij ze dus overdag gesloten zijn :')

Dat er überhaupt nog van dat soort sportscholen waren joh. Snel overgestapt dus.

Om op je vraag antwoord te geven :

Ik ben na de laatste lockdown meteen weer gestart. Ik heb fanatiek gefitnessed van 2016 tot corona. Je merkt direct wat een ondankbare sport fitness is. Wat was ik ver weggezakt zeg. Jaartje stil zitten en squatten zonder gewichten was moeilijk :') ( @Caland @GGMM ) Inmiddels zit ik weer op 120kg squat en 160KG DL. Musclememory O+

Mijn PR DL staat op 185 geloof ik. Ik hoop van de winter de 200KG aan te tikken.

Hoe gaat het met jou dan?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 28 juli 2021 @ 09:13:03 #200
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_200589977
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Opzich gaat het wel lekker. Ik ben van sportschool geswitched omdat mijn huidige een zomerschema heeft waarbij ze dus overdag gesloten zijn :')

Dat er überhaupt nog van dat soort sportscholen waren joh. Snel overgestapt dus.

Om op je vraag antwoord te geven :

Ik ben na de laatste lockdown meteen weer gestart. Ik heb fanatiek gefitnessed van 2016 tot corona. Je merkt direct wat een ondankbare sport fitness is. Wat was ik ver weggezakt zeg. Jaartje stil zitten en squatten zonder gewichten was moeilijk :') ( @:Caland @:GGMM ) Inmiddels zit ik weer op 120kg squat en 160KG DL. Musclememory O+

Mijn PR DL staat op 185 geloof ik. Ik hoop van de winter de 200KG aan te tikken.

Hoe gaat het met jou dan?
Ben ook weer flink aan het opklimmen uit het diepe dal :')
Op dit moment zijn dit mijn 1RM's: SQ 130 - DL 165 - BP 110 - OHP 65

Vorige week echter is het door een verkeerde beweging na een setje amrap deadlifts in m'n rug geschoten. Ik denk dat ik de rest van de zomer maar wat rustiger aan ga doen en in de hypertrofie range rond 80% ga zitten. Ik merk dat nu ik ouder begin te worden, het steeds belangrijker wordt blessures rust te geven en niet door te knallen.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 28 juli 2021 @ 11:13:02 #201
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200593315
Pff amrap deadliften

Dan slaap ik daarna 24 uur
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:30:31 #202
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_201098753
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  zaterdag 18 september 2021 @ 19:16:24 #203
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_201416565
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_207804890
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Pffff waarom is dit topic zo dood
Geen idee.
  woensdag 1 februari 2023 @ 20:37:17 #205
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_207811010
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:28 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Geen idee.
Omdat iedereen dood is van de Clen.

Of omdat ze de hele gym gebanned hebben, dat zou ook kunnen :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_209928216
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 20:37 schreef stinkie het volgende:

[..]
Omdat iedereen dood is van de Clen.

Of omdat ze de hele gym gebanned hebben, dat zou ook kunnen :')
Dus hier verder?
pi_209930242
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 13:06 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dus hier verder?
Ja is goed.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209930439
quote:
16s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja is goed.
Wilde cutten en werd hiernaar verwezen.
pi_209930459
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:53 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Wilde cutten en werd hiernaar verwezen.
Ja zou leuk zijn als dit topic weer wat actiever zou worden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209930472
quote:
16s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja zou leuk zijn als dit topic weer wat actiever zou worden.
Ja, ik wil graag stoer doen met mn gewichten.
pi_209930496
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:55 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ja, ik wil graag stoer doen met mn gewichten.
Nou post maar even je leg press stats dan. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209930537
quote:
16s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou post maar even je leg press stats dan. :P
Oke. Vandaag heb ik 3 sets gedaan van 20 x 250 kg, 16 x 300 kg en 12 x 380 kg.

De rest is wat saai 😆 Maar heb met leg extension een set van 90.50 kg waarna ik bijna Jezus zag.
  Moderator maandag 17 juli 2023 @ 16:05:16 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209930572
Hey. Weer leven hier.

@Oriente
@sneaky
@Cue_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_209930578
quote:
6s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Hey. Weer leven hier.

@:Oriente
@:Sneaky
@:Cue_
@Questular
@Mortaxx
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209930607
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:01 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Oke. Vandaag heb ik 3 sets gedaan van 20 x 250 kg, 16 x 300 kg en 12 x 380 kg.

De rest is wat saai 😆 Maar heb met leg extension een set van 90.50 kg waarna ik bijna Jezus zag.
Lekker hoor

Heb gedaan:
Squat
Bench pressdb bench press, normale benches waren beide bezet dus die wissel ik met woensdag
Press
Barbell Rows
Ez bar Bicep curls
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209930641
Ik vind db press een stuk fijner dan bp. Als ik borst train dan is het meestal incline/decline/flat db press en dan nog flyes.
pi_209930674
quote:
16s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Lekker hoor

Heb gedaan:
Squat
Bench pressdb bench press, normale benches waren beide bezet dus die wissel ik met woensdag
Press
Barbell Rows
Ez bar Bicep curls
Ik vind de squat zo moeilijk, sinds mijn PT met verlof is durf ik die shit niet eens meer.

Wat heb je getild aan kg? Doe even stoer met je kunnen dan
pi_209930690
En post een progressie pic. We need pics.
pi_209930750
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:11 schreef Questular het volgende:
Ik vind db press een stuk fijner dan bp. Als ik borst train dan is het meestal incline/decline/flat db press en dan nog flyes.
Ik vind de normale bench wel erg fijn altijd, maar ik doe db normaal op een andere dag dus maar even gewisseld allemaal. Close grip bp is ook altijd nice voor de triceps. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209930758
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:14 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ik vind de squat zo moeilijk, sinds mijn PT met verlof is durf ik die shit niet eens meer.

Wat heb je getild aan kg? Doe even stoer met je kunnen dan
Ben nog wat aan het inkomen maar vandaag 4x5x80kg gedaan


Heb je geen power rack oid met safety bars?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209930775
quote:
16s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ben nog wat aan het inkomen maar vandaag 4x5x80kg gedaan
Prima, toch. Dat gegeil op steeds zwaarder gaan is ook dom.
pi_209930782
quote:
16s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik vind de normale bench wel erg fijn altijd, maar ik doe db normaal op een andere dag dus maar even gewisseld allemaal. Close grip bp is ook altijd nice voor de triceps. :7
guillotine press al eens geprobeerd? Niet iedereen is even overtuigd of het een goede oefening of niet is maar ik vind het wel een fijne oefening om mee te pakken.
pi_209930805
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:20 schreef Questular het volgende:

[..]
guillotine press al eens geprobeerd? Niet iedereen is even overtuigd of het een goede oefening of niet is maar ik vind het wel een fijne oefening om mee te pakken.
Nee nooit gedaan. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 17 juli 2023 @ 16:23:57 #224
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_209930821
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:15 schreef Rupibma het volgende:
En post een progressie pic. We need pics.
Zegt diegene die zelf niks post omdat FOK! te toxic is daarvoor. ;)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_209930838
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:23 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Zegt diegene die zelf niks post omdat FOK! te toxic is daarvoor. ;)
Ik wil best posten, hoor. Zal later even kijken ja. Maar ja tis wel geklee dan, dus je ziet geen moer.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 17 juli 2023 @ 16:44:10 #226
206731 Mortaxx
Doomer
pi_209931092
quote:
16s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
@:questular
@:mortaxx
Welke smaak whey hebben jullie
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_209931130
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:44 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Welke smaak whey hebben jullie
Heb geen whey maar heb aardbei eiwitshake :+


Banaan was veel beter
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 17 juli 2023 @ 17:03:38 #228
206731 Mortaxx
Doomer
pi_209931256
quote:
16s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Heb geen whey maar heb aardbei eiwitshake :+


Banaan was veel beter
Waarom haal je eiwit niet gewoon uit normale voeding
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_209931266
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 17:03 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Waarom haal je eiwit niet gewoon uit normale voeding
Dit is normale voeding maat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 17 juli 2023 @ 17:27:17 #230
206731 Mortaxx
Doomer
pi_209931619
quote:
16s.gif Op maandag 17 juli 2023 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dit is normale voeding maat.
Poeder is niet normaal
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_209931636
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 17:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Poeder is niet normaal
Alleen in je neus zeker he?!!!!!!!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator maandag 17 juli 2023 @ 17:29:00 #232
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_209931646
Plots verschijnt dit topic weer in m'n MyAt. :D
Leuk.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator maandag 17 juli 2023 @ 17:36:42 #233
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209931730
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:15 schreef Rupibma het volgende:
En post een progressie pic. We need pics.
Waar zijn jouw progressie pics?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 17 juli 2023 @ 17:37:22 #234
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209931741
quote:
99s.gif Op maandag 17 juli 2023 17:29 schreef SwJ het volgende:
Plots verschijnt dit topic weer in m'n MyAt. :D
Leuk.
Hoe gaat de gymlife bij jou dan ouwe reus?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_209931871
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 17:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Waar zijn jouw progressie pics?
Heb t idee dat vrouwen minder progressie hebben dan mannen.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 17 juli 2023 @ 18:22:02 #236
206731 Mortaxx
Doomer
pi_209932204
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 17:48 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Heb t idee dat vrouwen minder progressie hebben dan mannen.
Nee hoor van mij flatlined ook al een half jaar
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_209933162
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 18:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Nee hoor van mij flatlined ook al een half jaar
Doe je dan iets niet goed?
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 17 juli 2023 @ 19:52:23 #238
206731 Mortaxx
Doomer
pi_209933344
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 19:40 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Doe je dan iets niet goed?
Te vaak een periode dat ik te weinig train en eet
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_209933410
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 19:52 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Te vaak een periode dat ik te weinig train en eet
Eet en groei. Trust me I know
  maandag 17 juli 2023 @ 20:18:11 #240
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_209933552
quote:
6s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Hey. Weer leven hier.

@:Oriente
@:Sneaky
@:Cue_
;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 00:30:29 #241
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_209936480
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 17:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Hoe gaat de gymlife bij jou dan ouwe reus?
Zodra ik terug ben van vakantie, en hersteld ben van mn enkelblessure, ga ik meteen weer fanatiek aan de slag.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 18 juli 2023 @ 08:49:41 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_209937790
quote:
6s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Hey. Weer leven hier.

@:Oriente
@:Sneaky
@:Cue_
Wow, dat ik hier word genoemd :o
  Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 09:00:54 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209937979
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 08:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Wow, dat ik hier word genoemd :o
Je postte hier vroeger toch ook wel eens of tag ik nou helemaal de verkeerde? :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 18 juli 2023 @ 09:04:04 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_209938049
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 09:00 schreef onlogisch het volgende:

Je postte hier vroeger toch ook wel eens of tag ik nou helemaal de verkeerde? :')
Ik heb hier wel eens gepost ja, maar dat is al zoveel jaren terug -O-

Sinds m'n enkel in het gips kwam, is daarna het plezier verdwenen ;( Tussentijds nog wel eens opgepakt, maar geen succes en doe sinds een paar maanden weer een poging met personal trainer. Maar weet het allemaal nog niet. Vind het vooral zwaar ipv leuk -O-
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 24 juli 2023 @ 21:50:31 #245
206731 Mortaxx
Doomer
pi_210028593
Waarom hebben zoveel mensen tegenwoordig hun jas en tas de hele tijd bij zich. Dump dat toch gewoon in de kleedkamer

Einde klacht
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 25 juli 2023 @ 15:58:06 #246
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_210035666
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 09:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Ik heb hier wel eens gepost ja, maar dat is al zoveel jaren terug -O-

Sinds m'n enkel in het gips kwam, is daarna het plezier verdwenen ;( Tussentijds nog wel eens opgepakt, maar geen succes en doe sinds een paar maanden weer een poging met personal trainer. Maar weet het allemaal nog niet. Vind het vooral zwaar ipv leuk -O-
Ah ja, dat is even doorbijten! Op een gegeven moment is het ook leuk. Zeker als je merkt dat je sterker en fitter begint te worden. Als je progressie ziet is afzien best leuk :D
  Moderator zaterdag 29 juli 2023 @ 19:29:18 #247
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210086125
Vanaf maandag een push/pull/leg schema voor 5 keer in de week.
De afgelopen maanden steevast 3x per week full body gedaan. Ik wil het nu weer wat fanatieker aan gaan pakken :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 29 juli 2023 @ 21:50:02 #248
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_210087903
Net twee weken wezen surfen. Ik had meer cardio moeten doen :’)

Vanaf volgende week wordt het weer
Boksen
Fullbody
Fietsen
Rust
Fullbody

Meer KT redden de gewrichten niet meer ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 11:09:26 #249
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_210104617
Zo, ben er weer.

Wendler 531, beginner-program, weer even inkomen.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator maandag 7 augustus 2023 @ 17:33:50 #250
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210200590
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210211854
Maandje een abonnement bij een andere sportschool gepakt, hoop andere apparaten etc wel eens leuk voor de afwisseling
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 17:25:08 #252
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_210213428
quote:
Dat je je op de pleepot laat vallen i.p.v. dat je nog gewoon kunt gaan zitten.
M.a.w.: goed getraind!
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
  woensdag 9 augustus 2023 @ 17:36:12 #253
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_210227841


Wat ik vond in de gym vandaag :X
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_210235973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:36 schreef stinkie het volgende:
[ link | afbeelding ]

Wat ik vond in de gym vandaag :X
Raar!

Eigenlijk reageer ik vooral om te kijken of mijn account het nog doet. Ik geloof het wel >:)

Maar goed, dat spuitje dus: doen veel mensen dat? Vooral mannen, neem ik aan?
pi_210236055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:36 schreef stinkie het volgende:
[ link | afbeelding ]

Wat ik vond in de gym vandaag :X
Misschien zit er nog wat in! _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 10 augustus 2023 @ 12:24:56 #256
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_210236096
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:13 schreef Nadine26 het volgende:

[..]
Raar!

Eigenlijk reageer ik vooral om te kijken of mijn account het nog doet. Ik geloof het wel >:)

Maar goed, dat spuitje dus: doen veel mensen dat? Vooral mannen, neem ik aan?
Geen idee, ik mag niet meer in de dames kleedkamer :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_210236156
quote:
16s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja zou leuk zijn als dit topic weer wat actiever zou worden.
Eens! Ik heb wel zin om een beetje van gedachten te wisselen over 'bodybuilding', wat ik nogal een extreme term vind voor de krachttraining die ik doe, maar vooruit.

Ik train gemiddeld 3-4x per week, waarvan 2x op de sportschool. Thuis heb ik aardig wat spullen (barbell, optrekstang, dumbbells, kettlebells en een aantal weerstandsbanden), en eerlijk gezegd vind ik thuis trainen fijner dan op de sombere, bedompte sportschool. Eigenlijk ben ik al langere tijd op zoek naar een nieuwe sportschool. Ik heb een tijdje getraind bij Sport City, maar dat beviel matig: het krachthonk was extreem klein, terwijl er ongeveer 3000 toestellen waren, maar die gebruik ik niet. Daarom ben ik weer teruggegaan naar mijn oude sportschool, waar ze wel een groot en ruim krachthonk hebben, maar ik zoek iets leukers.

Nu zag ik dat er bij mij om de hoek een nieuwe Train More opent, en het gaat hier om een 'Red Label'-vestiging. Ik snap niet wat het precies inhoudt: alleen 'members' zijn welkom, beweren ze, maar geldt dat niet voor elke sportschool? Verder krijg je er gratis handdoeken en eiwitshakes (who cares), en dit alles kost rond de 90 euro per maand, als ik het goed heb begrepen. Ik wil best wat geld neertellen voor een goede sportschool, maar dit klinkt een beetje schimmig. Kent iemand een Red Label vestiging van Train More? Wat zijn de voordelen?
pi_210236239
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:31 schreef Nadine26 het volgende:

[..]
Eens! Ik heb wel zin om een beetje van gedachten te wisselen over 'bodybuilding', wat ik nogal een extreme term vind voor de krachttraining die ik doe, maar vooruit.

Ik train gemiddeld 3-4x per week, waarvan 2x op de sportschool. Thuis heb ik aardig wat spullen (barbell, optrekstang, dumbbells, kettlebells en een aantal weerstandsbanden), en eerlijk gezegd vind ik thuis trainen fijner dan op de sombere, bedompte sportschool. Eigenlijk ben ik al langere tijd op zoek naar een nieuwe sportschool. Ik heb een tijdje getraind bij Sport City, maar dat beviel matig: het krachthonk was extreem klein, terwijl er ongeveer 3000 toestellen waren, maar die gebruik ik niet. Daarom ben ik weer teruggegaan naar mijn oude sportschool, waar ze wel een groot en ruim krachthonk hebben, maar ik zoek iets leukers.

Nu zag ik dat er bij mij om de hoek een nieuwe Train More opent, en het gaat hier om een 'Red Label'-vestiging. Ik snap niet wat het precies inhoudt: alleen 'members' zijn welkom, beweren ze, maar geldt dat niet voor elke sportschool? Verder krijg je er gratis handdoeken en eiwitshakes (who cares), en dit alles kost rond de 90 euro per maand, als ik het goed heb begrepen. Ik wil best wat geld neertellen voor een goede sportschool, maar dit klinkt een beetje schimmig. Kent iemand een Red Label vestiging van Train More? Wat zijn de voordelen?
Nooit van gehoord, wel erg duur.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_210236260
quote:
16s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nooit van gehoord, wel erg duur.
Ja, vind ik ook. Ze geven er ook geen lesjes (prima, maar waarom is het dan zo duur?)
pi_210236364
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:41 schreef Nadine26 het volgende:

[..]
Ja, vind ik ook. Ze geven er ook geen lesjes (prima, maar waarom is het dan zo duur?)
Ze schermen met exclusiviteit, dus wss omdat de gek het er voor wil betalen. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 13 augustus 2023 @ 13:47:24 #261
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_210270377
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 12:31 schreef Nadine26 het volgende:

[..]
Eens! Ik heb wel zin om een beetje van gedachten te wisselen over 'bodybuilding', wat ik nogal een extreme term vind voor de krachttraining die ik doe, maar vooruit.

Ik train gemiddeld 3-4x per week, waarvan 2x op de sportschool. Thuis heb ik aardig wat spullen (barbell, optrekstang, dumbbells, kettlebells en een aantal weerstandsbanden), en eerlijk gezegd vind ik thuis trainen fijner dan op de sombere, bedompte sportschool. Eigenlijk ben ik al langere tijd op zoek naar een nieuwe sportschool. Ik heb een tijdje getraind bij Sport City, maar dat beviel matig: het krachthonk was extreem klein, terwijl er ongeveer 3000 toestellen waren, maar die gebruik ik niet. Daarom ben ik weer teruggegaan naar mijn oude sportschool, waar ze wel een groot en ruim krachthonk hebben, maar ik zoek iets leukers.

Nu zag ik dat er bij mij om de hoek een nieuwe Train More opent, en het gaat hier om een 'Red Label'-vestiging. Ik snap niet wat het precies inhoudt: alleen 'members' zijn welkom, beweren ze, maar geldt dat niet voor elke sportschool? Verder krijg je er gratis handdoeken en eiwitshakes (who cares), en dit alles kost rond de 90 euro per maand, als ik het goed heb begrepen. Ik wil best wat geld neertellen voor een goede sportschool, maar dit klinkt een beetje schimmig. Kent iemand een Red Label vestiging van Train More? Wat zijn de voordelen?
TrainMore is redelijke opgeblazen marketing, volgens mij. Het iswas het budgetconcept van ClubSportive. Ik vind 90 euro/maand veel geld en in de meeste steden zijn goede sportscholen te vinden die niet van een keten zijn en minder duur zijn. Alleen Amsterdam is lastig, maar daar is alles duur. In welke stad zoek je iets?

Ik heb ooit, lang geleden, gesport bij een ClubSportive vestiging: dat was goed en gezellig. Toen werd het een TrainMoreForLess zoals het eerst heette: des te vaker je kwam sporten, des te goedkoper het werd. Het werd toen een tokkiepaleis met wangedrag, vrouwen lastig vallen etc. Snel weggegaan daar. Nu wordt het kennelijk in de markt gezet als hippe toko.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rostrup op 13-08-2023 15:14:00 ]
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_210280585
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 13:47 schreef Rostrup het volgende:

[..]
TrainMore is redelijke opgeblazen marketing, volgens mij. Het iswas het budgetconcept van ClubSportive. Ik vind 90 euro/maand veel geld en in de meeste steden zijn goede sportscholen te vinden die niet van een keten zijn en minder duur zijn. Alleen Amsterdam is lastig, maar daar is alles duur. In welke stad zoek je iets?

Ik heb ooit, lang geleden, gesport bij een ClubSportive vestiging: dat was goed en gezellig. Toen werd het een TrainMoreForLess zoals het eerst heette: des te vaker je kwam sporten, des te goedkoper het werd. Het werd toen een tokkiepaleis met wangedrag, vrouwen lastig vallen etc. Snel weggegaan daar. Nu wordt het kennelijk in de markt gezet als hippe toko.
Ik zoek inderdaad in Amsterdam. Genoeg keuze, dus, maar tegenwoordig zijn het vooral exclusieve sportscholen die als paddenstoelen uit de grond schieten - je kunt er alleen naar binnen op afspraak (met een personal trainer) of je betaalt je blauw, zoals bij Train More Red Label. Ik wil gewoon laagdrempelig kunnen sporten, niet te druk, schoon, en het mag best iets duurder zijn, want de goedkopere sportscholen zoals Sport City trekken een minder leuk publiek (scholieren, vooral, en andere luidruchtige types).

Op een hippe toko zit ik ook niet te wachten, dus ik zoek gewoon nog even verder...
  maandag 14 augustus 2023 @ 15:55:55 #263
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_210282773
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:36 schreef Nadine26 het volgende:

[..]
Ik zoek inderdaad in Amsterdam. Genoeg keuze, dus, maar tegenwoordig zijn het vooral exclusieve sportscholen die als paddenstoelen uit de grond schieten - je kunt er alleen naar binnen op afspraak (met een personal trainer) of je betaalt je blauw, zoals bij Train More Red Label. Ik wil gewoon laagdrempelig kunnen sporten, niet te druk, schoon, en het mag best iets duurder zijn, want de goedkopere sportscholen zoals Sport City trekken een minder leuk publiek (scholieren, vooral, en andere luidruchtige types).

Op een hippe toko zit ik ook niet te wachten, dus ik zoek gewoon nog even verder...
Amstelveen een optie?

https://www.basic-fit.com(...)9f410de3314622f.html

Heb hier pre lockdowns regelmatig getraind. Na overname bleef het erg kracht georienteerd, goede faciliteiten etc
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_210283146
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 15:55 schreef stinkie het volgende:

[..]
Amstelveen een optie?

https://www.basic-fit.com(...)9f410de3314622f.html

Heb hier pre lockdowns regelmatig getraind. Na overname bleef het erg kracht georienteerd, goede faciliteiten etc
Dit ziet er wel heel goed uit. Maar helaas, Amstelveen is te ver. Ik wil er lopend naartoe kunnen...
pi_210284461
quote:
Ik wil gewoon laagdrempelig kunnen sporten, niet te druk, schoon, en het mag best iets duurder zijn, want de goedkopere sportscholen zoals Sport City trekken een minder leuk publiek (scholieren, vooral, en andere luidruchtige types).
laagdrempelig check ---> begane grond
niet te druk check ---> ik woon alleen
schoon check ---> robotstofzuiger
geen luidruchtige types check ---> jeetje, ik ben een luidruchtige type

helaas Nadine, ik had je graag verwelkomd in mijn prive sportschool genaamd Mijn Woonkamer, alhoewel de sportschool wel aan de eisen voldoet, maar het enige publiek dat gebruik maakt van de faciliteiten, ik dus, een luidruchtige type is.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:35:40 #266
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210852123
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:36 schreef stinkie het volgende:
[ link | afbeelding ]

Wat ik vond in de gym vandaag :X
Trennything is possible _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 10:44:55 #267
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210890440
Vandaag even de gym overgeslagen en morgen pak ik ook nog een rustdag. Na 6 weken intensief trainen (6x per week) sluipt er toch wat moeheid in het lichaam.

Woensdag gaan we weer.

@Pisces29
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 9 oktober 2023 @ 11:37:01 #268
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_210890918
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag even de gym overgeslagen en morgen pak ik ook nog een rustdag. Na 6 weken intensief trainen (6x per week) sluipt er toch wat moeheid in het lichaam.

Woensdag gaan we weer.

@:Pisces29
na 6 tot 8 weken gestructureerd trainen komt bij mij altijd de klad erin. Meestal weekje rust qua KT. Beetje boksen en fietsen, niet teveel. Na zo’n rust moment heb ik meestal de eerste week wel ergens een pr te pakken of flinke toename in kracht

Afgelopen vrijdag zo eindelijk weer een keer de 100kg bench aangetikt :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_210891467
Om de zoveel weken een weekje cardio en geen krachttraining is prima. Sinds kort overgestapt naar een nieuwe sportschool in de buurt. Stuk goedkoper en lekker dichtbij. Alleen jammer dat sommige apparaten niet heel ver gaan qua gewicht. Maar je kunt er prima trainen.

Ze hebben er veel van Panatta staan, die maken best leuke dingen.
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 10:40:57 #270
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210912898
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:37 schreef stinkie het volgende:

[..]
na 6 tot 8 weken gestructureerd trainen komt bij mij altijd de klad erin. Meestal weekje rust qua KT. Beetje boksen en fietsen, niet teveel. Na zo’n rust moment heb ik meestal de eerste week wel ergens een pr te pakken of flinke toename in kracht

Afgelopen vrijdag zo eindelijk weer een keer de 100kg bench aangetikt :)
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:36 schreef Questular het volgende:
Om de zoveel weken een weekje cardio en geen krachttraining is prima. Sinds kort overgestapt naar een nieuwe sportschool in de buurt. Stuk goedkoper en lekker dichtbij. Alleen jammer dat sommige apparaten niet heel ver gaan qua gewicht. Maar je kunt er prima trainen.

Ze hebben er veel van Panatta staan, die maken best leuke dingen.
Dat doe ik nu ja. Een weekje rust houden. En dat bevalt prima. Misschien dat ik een beetje cardio pak van het weekend maar vanaf maandag pas weer KT.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 16 oktober 2023 @ 08:39:42 #271
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210968505
Gisteren weer begonnen. Geen PR's gezet ;) maar het is wel goed geweest dat ik even een weekje rust heb gepakt. Vanmorgen weer volle bak gegaan. *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:59:44 #272
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210983899
Vandaag benen getraind. Dat viel tegen na een week rust. Ik zat maar op 70% van waar ik voor de rustweek zat. :D
Dat zal vd week ongetwijfeld beter gaan :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:54:30 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211015345
Vandaag weer benen getraind. Het gaat nog steeds moeizaam. Ik heb last van de spieren net boven mijn knieschijven. Is dat gedeelte ook je quadriceps? De 'main' quadriceps daar heb ik totaal geen last van. Squatten ging wederom erg moeizaam net als leg press. Klinkt dit iemand bekend?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_211015429
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 10:54 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag weer benen getraind. Het gaat nog steeds moeizaam. Ik heb last van de spieren net boven mijn knieschijven. Is dat gedeelte ook je quadriceps? De 'main' quadriceps daar heb ik totaal geen last van. Squatten ging wederom erg moeizaam net als leg press. Klinkt dit iemand bekend?
Weet je zeker dat het je spieren zijn? Ik heb als ik mijn benen zwaar train ook wel wat last om en rond de knie.



Dit heeft enorm geholpen bij mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Questular op 20-10-2023 11:15:05 ]
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 07:29:25 #275
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211209153
Gaan de schijven nog een beetje door het dak boys?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_211209930

Facepulls met 2 touwen, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest. Het verschil is zo enorm groot.
  woensdag 8 november 2023 @ 22:57:21 #277
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_211239493
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:36 schreef Nadine26 het volgende:

[..]
Ik zoek inderdaad in Amsterdam. Genoeg keuze, dus, maar tegenwoordig zijn het vooral exclusieve sportscholen die als paddenstoelen uit de grond schieten - je kunt er alleen naar binnen op afspraak (met een personal trainer) of je betaalt je blauw, zoals bij Train More Red Label. Ik wil gewoon laagdrempelig kunnen sporten, niet te druk, schoon, en het mag best iets duurder zijn, want de goedkopere sportscholen zoals Sport City trekken een minder leuk publiek (scholieren, vooral, en andere luidruchtige types).

Op een hippe toko zit ik ook niet te wachten, dus ik zoek gewoon nog even verder...
365 in Amsterdam Zuid Oost.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_211250214
1. Derek Lunsford
2. Hadi Choopan
3. Samson Dauda
4. Brandon Curry
5. Andrew Jacked
6. Hunter Labrada
7. Michal Krizanek
8. Tony Burton
9. Regan Grimes
10. Charles Griffen
pi_211250218
quote:
6s.gif Op maandag 6 november 2023 07:29 schreef onlogisch het volgende:
Gaan de schijven nog een beetje door het dak boys?
Nee.
Langdurige schouderblessure (ik kan de stang niet eens vastpakken tijdens het squatten), druk met werk en zorg voor ouders maakt dat trainen op een laag pitje staat, helaas.
  Moderator donderdag 18 januari 2024 @ 10:52:10 #280
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212075360
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 07:00 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Nee.
Langdurige schouderblessure (ik kan de stang niet eens vastpakken tijdens het squatten), druk met werk en zorg voor ouders maakt dat trainen op een laag pitje staat, helaas.
Hoe gaat het met je schouderblessure?

Hier heb ik nu even een rustweek, na 12 intensieve weken. Maandag gaat het roer om m.b.t. de wijze van trainen. Ik ga er weer cardio bijpakken :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 23 januari 2024 @ 11:02:20 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212138745
Gisteren zware legday gehad. Trap lopen is nu anti-genot. Morgen zal het nog wel erger zijn :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 29 januari 2024 @ 17:22:59 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212316256

Deze vandaag eens gedaan, zeker het proberen waard.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 13:15:09 #284
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_212318352
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 10:19 schreef Questular het volgende:

Deze vandaag eens gedaan, zeker het proberen waard.
Oraal of injectie?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_212408146
Ik ben de afgelopen maanden best veel afgevallen en wil binnenkort (weer) gaan starten met krachttraining. Momenteel doe ik aan boksen en volleybal, dus ik sport wel maar geen kracht. In het verleden wel naar de gym geweest (ook een tijdje met begeleiding) maar nooit echt consistent geweest. Ik wil 3x per week full body gaan doen, met max 1 uur per sessie. Sessie A en B worden om en om gedaan. Zouden jullie tips/feedback willen geven op onderstaand schema/aanpak?

Training A:
- deadlift 4x 8-12
- bench press 4x 8-12
- lat pulldown 4x 8-12 (hoop deze ooit te vervangen voor pull up, maar zo ver ben ik nog lang niet)
- leg extension 4x 8-12
- core 4 sets

Training B:
- Squat 4x 8-12
- barbel row 4x 8-12
- overhead press 4x 8-12
- push up 4x max
- back extension 4x 8-12
pi_212483551
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 10:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Hoe gaat het met je schouderblessure?

[..]
Matig. Het gaat heel langzaam beter maar ben niet 100% flexibel in mijn ene schouder. Stang beetpakken voor squatten gaat net niet goed. Gelukkig nu wel een hack-squat in mijn gym: dat is een redelijk alternatief.
pi_212492458
Heeft iemand nog tips voor handschoenen zonder polsband? Bij XXL hebben ze alleen kindermaatjes op voorraad.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 22:26:23 #288
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_212709762
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 08:01 schreef CarbonC het volgende:
Heeft iemand nog tips voor handschoenen zonder polsband? Bij XXL hebben ze alleen kindermaatjes op voorraad.
Liquid Chalk baby
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_213173578
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 08:38 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben de afgelopen maanden best veel afgevallen en wil binnenkort (weer) gaan starten met krachttraining. Momenteel doe ik aan boksen en volleybal, dus ik sport wel maar geen kracht. In het verleden wel naar de gym geweest (ook een tijdje met begeleiding) maar nooit echt consistent geweest. Ik wil 3x per week full body gaan doen, met max 1 uur per sessie. Sessie A en B worden om en om gedaan. Zouden jullie tips/feedback willen geven op onderstaand schema/aanpak?

Training A:
- deadlift 4x 8-12
- bench press 4x 8-12
- lat pulldown 4x 8-12 (hoop deze ooit te vervangen voor pull up, maar zo ver ben ik nog lang niet)
- leg extension 4x 8-12
- core 4 sets

Training B:
- Squat 4x 8-12
- barbel row 4x 8-12
- overhead press 4x 8-12
- push up 4x max
- back extension 4x 8-12
Niks mis mee, maar grote compounds op 4x12 is wel erg veel. Ik zou zwaarder gaan met minder volume.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')