quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen gelukkig weer maandag
Heeeeyyyquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]Shop till you drop!
Klote zondag ook!
En voor sommigen een voorrecht om weer arbeid te mogen verrichten ter bevordering van de economie des lands.quote:
Ik kijk uit naar 2040-2045quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, een stap dichter bij 2020
Ach, het is een dag dichter bij de dood. Genot ja.quote:
Slapen voor eeuwigquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ach, het is een dag dichter bij de dood. Genot ja.
Zal je zien dat ik zelfs dan slecht slaapquote:
Als er iemand slecht slaapt ben ik het welquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:05 schreef dud0r het volgende:
Zal je zien dat ik zelfs dan slecht slaap
Drie vier op een nacht ofzo tochquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als er iemand slecht slaapt ben ik het wel
quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik zelfs dan slecht slaap
Maak er de laatste tijd maar 1 à 2 van. Maximaal.quote:
Dat is niet veelquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maak er de laatste tijd maar 1 à 2 van. Maximaal.
Kijk er eens naar inquote:
Mag je dan met pensioen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar 2040-2045
Nog beterquote:
Dat denk ik nietquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed hoor! Als het pensioenstelsel tegen die tijd nog bestaat.
Pizzaatje bellenquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik zal hier maar ook kijken of er ergens wat te eten is![]()
![]()
Zelf maar gewoon sparenquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Je weet nooit wat je ervan kan verwachten.
Precies, je moet altijd een buffer hebben waar je 5 jaar mee uit de voeten kan. En in die 5 jaar spaar je voor de jaren daarop.quote:
Voor veel mensen onhaalbaarquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies, je moet altijd een buffer hebben waar je 5 jaar mee uit de voeten kan. En in die 5 jaar spaar je voor de jaren daarop.
Helaas helaas. Die moeten door de rest onderhouden worden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor veel mensen onhaalbaar
Precies.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas helaas. Die moeten door de rest onderhouden worden.
Dat is nog beter.quote:
Waar zit je?quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is nog beter.
Niet vergeten zonnenbrand meevte nemen! Mijn vriendin is vorige week zondag al verbrand met dezelfde soort zon.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is nog beter.
Niet vergeten zonnenbrand meevte nemen! Mijn vriendin is vorige week zondag al verbrand met dezelfde soort zon.
Hij post niet meer sinds mijn flauwe wachten op de trein grapquote:
Doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij post niet meer sinds mijn flauwe wachten op de trein grap
Ongeslagen nogquote:Op zondag 11 augustus 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fey 2 punten, toch knap joh
Das een kutsite.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit nu dikke troll te zetten op voetbalprimeur XD XD
Das op vi wel minder ja.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ze happen zo makkelijk
Oh geen idee. op VP krijg ik ook regelmatig een ban, maar dan kan je nog reageren op reacties, alleen geen plaatsenquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das op vi wel minder ja.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh geen idee. op VP krijg ik ook regelmatig een ban, maar dan kan je nog reageren op reacties, alleen geen plaatsenDus dan kan ik gewoon doortrollen
Starbucksquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
Die lichtgebrande Starbucks smaakt best prima als filterkoffie.
Neem een pilletjequote:Op zondag 11 augustus 2019 18:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nu alweer hoofdpijn sjonge jonge
Na een heel weekend slapen al iets beter. Voor de rest nog wel dingen waar ik mee zit, maar dat lost zichzelf wel op denk ik. De tijd zal het leren.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Na een heel weekend slapen al iets beter. Voor de rest nog wel dingen waar ik mee zit, maar dat lost zichzelf wel op denk ik. De tijd zal het leren.
En met jou?
Meteen een afspraak maken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee klopt maar even mee naar de dokter
Geen tijd voor die spelletjes kom uit Rotterdam hier moet gewerkt wordenquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meteen een afspraak maken.
Doorbikkelen tot de deaudquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen tijd voor die spelletjes kom uit Rotterdam hier moet gewerkt worden
jatoch niet danquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doorbikkelen tot de deaud
Yesh.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Den Haag beetje zelfde mentaliteit of niet
Lekker man beter dan de hoofdstad met die stinkhippies en krakersquote:
Amsterquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lekker man beter dan de hoofdstad met die stinkhippies en krakers
Gelukkig merk je alleen in het centrum wat van die krakers en die stinkhippies. Ook vind je de hippies die stinken en hippies die wat frisser ruiken maar alsnog stinken bij parken in het centrum.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lekker man beter dan de hoofdstad met die stinkhippies en krakers
Ik zou er niet tussen willen wonenquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig merk je alleen in het centrum wat van die krakers en die stinkhippies. Ook vind je de hippies die stinken en hippies die wat frisser ruiken maar alsnog stinken bij parken in het centrum.
![]()
![]()
Ergens in zuid limburg, maar inmiddels alweer terug in Maasjequote:
Gaat goed?quote:
Mooizoquote:
kan je beter nu gaanquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet zo nog even snel langs de supermarkt, maar ik heb geen zin
Pizzaatje bellenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet zo nog even snel langs de supermarkt, maar ik heb geen zin
Nee inderdaad, tussen mensen die stinken, hippiegedrag of krakergedrag vertonen wil je niet verblijvenquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zou er niet tussen willen wonen
Ik spring zo ook op de fiets, eerst even wat drinkenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan je beter nu gaan
minder peinzen.. minder stress
Nee dat, plus tussen een hoop van die arrogante uni-studentenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee inderdaad, tussen mensen die stinken, hippiegedrag of krakergedrag vertonen wil je niet verblijven
cheersquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik spring zo ook op de fiets, eerst even wat drinken
Muah, hij is nog tot 20:00 open en het is klein kwartier fietsen op mijn tempoquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
cheerslekker rustig aan doen tijd zat
oh, ja minder winkeltijd danquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, hij is nog tot 20:00 open en het is klein kwartier fietsen op mijn tempo
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens in zuid limburg, maar inmiddels alweer terug in Maasje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:27 schreef devzero het volgende:
omgevallenflat2 komt er achter dat hij geen puntjes in dagbagger krijgtVroeger had ik die buien nog weleens met sommige spelletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:27 schreef devzero het volgende:
omgevallenflat2 komt er achter dat hij geen puntjes in dagbagger krijgtWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Het merendeel van de uni-studenten hier valt wel mee. Soms zit er een sjonnie tussen die je maar beter kan ontwijken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee dat, plus tussen een hoop van die arrogante uni-studenten![]()
Al zal dat wel liggen aan waar je ongeveer zit
Hey maat. Hoe is het?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Het merendeel van de uni-studenten hier valt wel mee. Soms zit er een sjonnie tussen die je maar beter kan ontwijken.
Met een stok je monitor slaan is wel erg extreem.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vroeger had ik die buien nog weleens met sommige spelletjes
@Monitorquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een stok je monitor slaan is wel erg extreem.
Jawel jawel.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Rustig man, met jou? Ben je de dag goed doorgekomen?
Geen corpsmongooltjes?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Het merendeel van de uni-studenten hier valt wel mee. Soms zit er een sjonnie tussen die je maar beter kan ontwijken.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een stok je monitor slaan is wel erg extreem.
Botjequote:Op zondag 11 augustus 2019 19:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Is die monitor nou een bot of een echt persoon?
GC / Dagcijfers #243 - Waar we niet te bot zijn voor de dagelijkse nr.1quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Is die monitor nou een bot of een echt persoon?
Het is van de user bondagequote:Op zondag 11 augustus 2019 19:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, dan dacht ik dat goed. Aan zijn profiel te zien zou het een persoon kunnen zijn.
Ja en die moet je juist ontwijken. Dat zijn meestal die studenten die je continu ziet studeren in de soos.quote:
Wel plezierige dingen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Soos doet mij aan andere dingen denken.
fucking this fucking that.. look I fucking put my head through my wallquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen corpsmongooltjes?
[..]
In de buurt hadden ze vroeger weleens een soos op woensdagmiddag. Kon je tegen betaling van een gulden (!) allerlei activiteiten doen. Toen koste snoep nog 5 cent per stukquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen ervaring mee verder.
Hij is druk bezig met het slijpen van alle potloden voor zijn medewerkers.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je al aan het voorbereiden voor een nieuwe werkdag morgen?
Dat is een manager met zorg!quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is druk bezig met het slijpen van alle potloden voor zijn medewerkers.
Geestelijk ziek johquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
fucking this fucking that.. look I fucking put my head through my wall
Bloemetje op iedereens bureau, netjes gestreken wc papier op de toilet, scherp gesneden potloden. Er zal vast wel eens iemand hebben aangetoond dat dat het moreel en daarmee productie van je bedrijf verhoogd.quote:
Altijd goed als er iemand op de details let.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Bloemetje op iedereens bureau, netjes gestreken wc papier op de toilet, scherp gesneden potloden. Er zal vast wel eens iemand hebben aangetoond dat dat het moreel en daarmee productie van je bedrijf verhoogd.
Gebeden?quote:
Ik heb mij vanmiddag al prima voorbereid.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je al aan het voorbereiden voor een nieuwe werkdag morgen?
En ik ben alweer thuis met chips, wijn en bierquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oh, ja minder winkeltijd dan
Het zuidelijkste punt zit zuidelijker dan het meest noordelijke stukje Frankrijk!quote:
Ja dat weet ik.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zuidelijkste punt zit zuidelijker dan het meest noordelijke stukje Frankrijk!
Hoi Devjequote:
Van die zakjes met snoep gevuld. Dat was wel G E N O T hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:39 schreef stokj het volgende:
[..]
In de buurt hadden ze vroeger weleens een soos op woensdagmiddag. Kon je tegen betaling van een gulden (!) allerlei activiteiten doen. Toen koste snoep nog 5 cent per stuk![]()
![]()
Dat was pas echt genotquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van die zakjes met snoep gevuld. Dat was wel G E N O T hoor
Die moet ik onthoudenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zuidelijkste punt zit zuidelijker dan het meest noordelijke stukje Frankrijk!
Maastricht ligt op dezelfde hoogte als Duinkerkenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Die moet ik onthoudenIk fiets morgen ook naar iets ten zuiden van Spanje.
Ik kijk nog maar weinig voetbalquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
Keihard gelachen om lampard z'n debuut als Chelsea coachdat de rest van het seizoen maar net zo kut mag gaan.
En Florida ligt op dezelfde hoogte als Marokkoquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maastricht ligt op dezelfde hoogte als Duinkerken
domquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk nog maar weinig voetbal
ZWAARquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van die zakjes met snoep gevuld. Dat was wel G E N O T hoor
quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
Keihard gelachen om lampard z'n debuut als Chelsea coachdat de rest van het seizoen maar net zo kut mag gaan.
Maar een lekkere koe maakt wel een goede BBQquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:10 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Een goed paard maakt nog geen goed ruiter
Inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
En Florida ligt op dezelfde hoogte als Marokko
Foei!quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan hier ook wel slotje op gooien hoor. Zo geregeld.
Dat is zeker waar!quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar een lekkere koe maakt wel een goede BBQ
Die ging toch zwemmen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ow Osama Bin Laden waar ga je heen zo alleen zo alleen
Mag je deze info wel delen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee die werkt voor de CIA in een ondergronds lab
Klopt. Hij schijnt te werken aan een geheime formule voor beter wasmiddel.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee die werkt voor de CIA in een ondergronds lab
Het ware gezicht van Osama, of alleen zijn hand?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Hij schijnt te werken aan een geheime formule voor beter wasmiddel.
[ afbeelding ]
Na zijn sex-change herkent niemand hem haar meer.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het ware gezicht van Osama, of alleen zijn hand?
Goed bedacht van de CIA!quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Na zijn sex-change herkent niemand hem haar meer.
Als het op-en neer sporten in horizontale houding: doen!quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vrouwmens wil morgen sporten met mij, zou ik?
Waarom niet? Of gaan jullie kickboxen of zo?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vrouwmens wil morgen sporten met mij, zou ik?
Haha nee, wel echt sportenquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het op-en neer sporten in horizontale houding: doen!
Omdat ik misschien vertraag door haar aanwezigheidquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom niet? Of gaan jullie kickboxen of zo?
Als vrouwmens een paar pondjes boven het gemiddelde is, zou je het nog indoor bergbeklimmen kunnen noemen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha nee, wel echt sporten
Dat is ook een manier om er naar te kijken jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Als vrouwmens een paar pondjes boven het gemiddelde is, zou je het nog indoor bergbeklimmen kunnen noemen?Da's toch een sport?
Dat kan ook interessant zijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:38 schreef ToT het volgende:
En dan bedoel ik niet benchpressen natuurlijk!
Heb je even een rustig dagje en de dag erna ga je weer voluit. Maar misschien veegt ze wel de vloer met je aanquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha nee, wel echt sporten
[..]
Omdat ik misschien vertraag door haar aanwezigheid
Maar zielig om nee te zeggen
Ik denk niet dat iemand die nooit heeft gesport mij eruit liftquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je even een rustig dagje en de dag erna ga je weer voluit. Maar misschien veegt ze wel de vloer met je aan
Dude, een vrouw wil iets met je samen een doen en jij klaagt dat het je misschien afremt. Ga maar weer alleen in je kamertje zitten en sla je monitor kapot met een stok.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die nooit heeft gesport mij eruit lift
Sowieso gaat geen 1 dame dat ooit doen bij mij
Dit is niet relatie-wise ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Dude, een vrouw wil iets met je samen een doen en jij klaagt dat het je misschien afremt. Ga maar weer alleen in je kamertje zitten en sla je monitor kapot met een stok.
Zou je ook getwijfeld hebben als een gozer die nog nooit had gelift je vroeg?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit is niet relatie-wise ofzoGwn vriendin
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die nooit heeft gesport mij eruit lift
Sowieso gaat geen 1 dame dat ooit doen bij mij
Dan nog meerquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou je ook getwijfeld hebben als een gozer die nog nooit had gelift je vroeg?
Uitzonderingen daar gelatenquote:
Denk dat Marc niet gaat reagerenquote:
Is niet zo'n praterquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat Marc niet gaat reageren
gr gr
Die stillen moet je in de gaten houdenquote:
Laatste bezoek: nooitquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die stillen moet je in de gaten houden
Ja hoe doe je dat eigenlijk, je moet toch inloggen om die info te bewerken toch?quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laatste bezoek: nooit
Haha prachtig
Op de fpquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja hoe doe je dat eigenlijk, je moet toch inloggen om die info te bewerken toch?
Oh, dan tel je sowieso al niet meer meequote:
FP'ers zijn mensen die niet meer op het forum mogen komenquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, dan tel je sowieso al niet meer mee
@tong80quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FP'ers zijn mensen die niet meer op het forum mogen komen
Wellicht was Marc een vuurwerkslachtoffer.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, dan tel je sowieso al niet meer mee
quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht was Marc een vuurwerkslachtoffer.
Die is blijven hangen in de chatbox van spelletjes.nlquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Of in zijn vlucht van eenzaamheid toch iemand gevonden die nacht.
TMF chat was de echte shitquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die is blijven hangen in de chatbox van spelletjes.nl
Heb ik ook gezeten ja, bijna elke chat wel gehad denk ik in die jarenquote:
Ik heb er ook wel bij een groot aantal bekenden gezeten in die tijdquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik ook gezeten ja, bijna elke chat wel gehad denk ik in die jaren
Was altijd wel lachen, best veel contacten opgedaan ookquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel bij een groot aantal bekenden gezeten in die tijd
Daar heb ik maar eens gezeten, dat is en was een tering bendequote:Op zondag 11 augustus 2019 21:23 schreef scrupuleus het volgende:
Ik zat in de chat van scholieren.nl ofzo..
Was wel leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik maar eens gezeten, dat is en was een tering bende
zullen wij dan naar tinychat?quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
Wel ineens een topic kill.
Is iedereen nu ineens naar scholieren.nl om daar te gaan chatten?>
DerRabbit misschien?quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit er nu op. Maar wie is dan wel die Rabbit die in onze DTS chat room zit?
Alweer iemand die zich aan mijn status wil optrekkenquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds hij mijn password op fok weet (wat toevallig het zelfde is als mijn ing account), zie ik soms de raarste DMs binnen komen hierquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alweer iemand die zich aan mijn status wil optrekken![]()
![]()
Waarschijnlijk homijn![]()
Is het daar een beetje gezellig?quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje eentonige chat, het enige wat er geroepen wordt is 'kappuh' en 'WC GENOT, BESTE GENOT'.quote:
Klinkt echt gezellig!quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja hoor. We roepen de hele tijd kappuh en WC GENOT, BESTE GENOT.
Eens.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid in dit topic valt ook tegen.
Sorry nog daarvoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds hij mijn password op fok weet (wat toevallig het zelfde is als mijn ing account), zie ik soms de raarste DMs binnen komen hier
Nouquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is toch leuk! Dagbagger is leuk
Vind ik ook hoor. Maar sommigen hier praten liever dat ze nog aan de diarree zijn of dat ze fappen op die andere vrouw. Dat doen ze maar mooi ergens anders.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is toch leuk! Dagbagger is leuk
Nog 10 minuten en ik ga die stok echt gebruikenquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar sommigen hier praten liever dat ze nog aan de diarree zijn of dat ze fappen op die andere vrouw. Dat doen ze maar mooi ergens anders.
Kameraadskiquote:
In besloten kring. Ik snap het. Anderen kunnen afgunstig wordenquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar sommigen hier praten liever dat ze nog aan de diarree zijn of dat ze fappen op die andere vrouw. Dat doen ze maar mooi ergens anders.
Ik quote gewoon uit de SC hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog 10 minuten en ik ga die stok echt gebruiken
Over fappen praat je niet over, dat voor je uit en over diarree spreek je al helemaal niet. Dat los je op onder de baas zijn tijdquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee memory problemen, maar de emoties lopen hoog op lolquote:
Op zijn bureau wel te verstaanquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
Dat los je op onder de baas zijn tijd
Kijk, deze man heeft het begrepenquote:
Maak schoon danquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:22 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik versta er geen fuck van. En er zit spuug in mijn oor
Schijnt vrij vaak voor te komen bij mensen die hormoon therapie ondergaanquote:
Alleen het bikini broekjequote:Op zondag 11 augustus 2019 22:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Vandaag bikini aan gehad?
Morgen naar huis hè?
Dat is waarquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met leuke mensen kan ik wel dmen of appen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |