Ik heb mij vanmiddag al prima voorbereid.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je al aan het voorbereiden voor een nieuwe werkdag morgen?
En ik ben alweer thuis met chips, wijn en bierquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oh, ja minder winkeltijd dan
Het zuidelijkste punt zit zuidelijker dan het meest noordelijke stukje Frankrijk!quote:
Ja dat weet ik.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zuidelijkste punt zit zuidelijker dan het meest noordelijke stukje Frankrijk!
Hoi Devjequote:
Van die zakjes met snoep gevuld. Dat was wel G E N O T hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:39 schreef stokj het volgende:
[..]
In de buurt hadden ze vroeger weleens een soos op woensdagmiddag. Kon je tegen betaling van een gulden (!) allerlei activiteiten doen. Toen koste snoep nog 5 cent per stuk![]()
![]()
Dat was pas echt genotquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van die zakjes met snoep gevuld. Dat was wel G E N O T hoor
Die moet ik onthoudenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zuidelijkste punt zit zuidelijker dan het meest noordelijke stukje Frankrijk!
Maastricht ligt op dezelfde hoogte als Duinkerkenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Die moet ik onthoudenIk fiets morgen ook naar iets ten zuiden van Spanje.
Ik kijk nog maar weinig voetbalquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
Keihard gelachen om lampard z'n debuut als Chelsea coachdat de rest van het seizoen maar net zo kut mag gaan.
En Florida ligt op dezelfde hoogte als Marokkoquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maastricht ligt op dezelfde hoogte als Duinkerken
domquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk nog maar weinig voetbal
ZWAARquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van die zakjes met snoep gevuld. Dat was wel G E N O T hoor
quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
Keihard gelachen om lampard z'n debuut als Chelsea coachdat de rest van het seizoen maar net zo kut mag gaan.
Maar een lekkere koe maakt wel een goede BBQquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:10 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Een goed paard maakt nog geen goed ruiter
Inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
En Florida ligt op dezelfde hoogte als Marokko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |