Ergens in zuid limburg, maar inmiddels alweer terug in Maasjequote:
Gaat goed?quote:
Mooizoquote:
kan je beter nu gaanquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet zo nog even snel langs de supermarkt, maar ik heb geen zin
Pizzaatje bellenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet zo nog even snel langs de supermarkt, maar ik heb geen zin
Nee inderdaad, tussen mensen die stinken, hippiegedrag of krakergedrag vertonen wil je niet verblijvenquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zou er niet tussen willen wonen
Ik spring zo ook op de fiets, eerst even wat drinkenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan je beter nu gaan
minder peinzen.. minder stress
Nee dat, plus tussen een hoop van die arrogante uni-studentenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee inderdaad, tussen mensen die stinken, hippiegedrag of krakergedrag vertonen wil je niet verblijven
cheersquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik spring zo ook op de fiets, eerst even wat drinken
Muah, hij is nog tot 20:00 open en het is klein kwartier fietsen op mijn tempoquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
cheerslekker rustig aan doen tijd zat
oh, ja minder winkeltijd danquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, hij is nog tot 20:00 open en het is klein kwartier fietsen op mijn tempo
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens in zuid limburg, maar inmiddels alweer terug in Maasje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:27 schreef devzero het volgende:
omgevallenflat2 komt er achter dat hij geen puntjes in dagbagger krijgtVroeger had ik die buien nog weleens met sommige spelletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:27 schreef devzero het volgende:
omgevallenflat2 komt er achter dat hij geen puntjes in dagbagger krijgtWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Het merendeel van de uni-studenten hier valt wel mee. Soms zit er een sjonnie tussen die je maar beter kan ontwijken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee dat, plus tussen een hoop van die arrogante uni-studenten![]()
Al zal dat wel liggen aan waar je ongeveer zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |