Ja hoe doe je dat eigenlijk, je moet toch inloggen om die info te bewerken toch?quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laatste bezoek: nooit
Haha prachtig
Op de fpquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja hoe doe je dat eigenlijk, je moet toch inloggen om die info te bewerken toch?
Oh, dan tel je sowieso al niet meer meequote:
FP'ers zijn mensen die niet meer op het forum mogen komenquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, dan tel je sowieso al niet meer mee
@tong80quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FP'ers zijn mensen die niet meer op het forum mogen komen
Wellicht was Marc een vuurwerkslachtoffer.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, dan tel je sowieso al niet meer mee
quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht was Marc een vuurwerkslachtoffer.
Die is blijven hangen in de chatbox van spelletjes.nlquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Of in zijn vlucht van eenzaamheid toch iemand gevonden die nacht.
TMF chat was de echte shitquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die is blijven hangen in de chatbox van spelletjes.nl
Heb ik ook gezeten ja, bijna elke chat wel gehad denk ik in die jarenquote:
Ik heb er ook wel bij een groot aantal bekenden gezeten in die tijdquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik ook gezeten ja, bijna elke chat wel gehad denk ik in die jaren
Was altijd wel lachen, best veel contacten opgedaan ookquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel bij een groot aantal bekenden gezeten in die tijd
Daar heb ik maar eens gezeten, dat is en was een tering bendequote:Op zondag 11 augustus 2019 21:23 schreef scrupuleus het volgende:
Ik zat in de chat van scholieren.nl ofzo..
Was wel leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik maar eens gezeten, dat is en was een tering bende
zullen wij dan naar tinychat?quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
Wel ineens een topic kill.
Is iedereen nu ineens naar scholieren.nl om daar te gaan chatten?>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |