Haha nee, wel echt sportenquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het op-en neer sporten in horizontale houding: doen!
Omdat ik misschien vertraag door haar aanwezigheidquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom niet? Of gaan jullie kickboxen of zo?
Als vrouwmens een paar pondjes boven het gemiddelde is, zou je het nog indoor bergbeklimmen kunnen noemen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha nee, wel echt sporten
Dat is ook een manier om er naar te kijken jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Als vrouwmens een paar pondjes boven het gemiddelde is, zou je het nog indoor bergbeklimmen kunnen noemen?Da's toch een sport?
Dat kan ook interessant zijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:38 schreef ToT het volgende:
En dan bedoel ik niet benchpressen natuurlijk!
Heb je even een rustig dagje en de dag erna ga je weer voluit. Maar misschien veegt ze wel de vloer met je aanquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha nee, wel echt sporten
[..]
Omdat ik misschien vertraag door haar aanwezigheid
Maar zielig om nee te zeggen
Ik denk niet dat iemand die nooit heeft gesport mij eruit liftquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je even een rustig dagje en de dag erna ga je weer voluit. Maar misschien veegt ze wel de vloer met je aan
Dude, een vrouw wil iets met je samen een doen en jij klaagt dat het je misschien afremt. Ga maar weer alleen in je kamertje zitten en sla je monitor kapot met een stok.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die nooit heeft gesport mij eruit lift
Sowieso gaat geen 1 dame dat ooit doen bij mij
Dit is niet relatie-wise ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Dude, een vrouw wil iets met je samen een doen en jij klaagt dat het je misschien afremt. Ga maar weer alleen in je kamertje zitten en sla je monitor kapot met een stok.
Zou je ook getwijfeld hebben als een gozer die nog nooit had gelift je vroeg?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit is niet relatie-wise ofzoGwn vriendin
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die nooit heeft gesport mij eruit lift
Sowieso gaat geen 1 dame dat ooit doen bij mij
Dan nog meerquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou je ook getwijfeld hebben als een gozer die nog nooit had gelift je vroeg?
Uitzonderingen daar gelatenquote:
Denk dat Marc niet gaat reagerenquote:
Is niet zo'n praterquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat Marc niet gaat reageren
gr gr
Die stillen moet je in de gaten houdenquote:
Laatste bezoek: nooitquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die stillen moet je in de gaten houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |