Zelf maar gewoon sparenquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Je weet nooit wat je ervan kan verwachten.
Precies, je moet altijd een buffer hebben waar je 5 jaar mee uit de voeten kan. En in die 5 jaar spaar je voor de jaren daarop.quote:
Voor veel mensen onhaalbaarquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies, je moet altijd een buffer hebben waar je 5 jaar mee uit de voeten kan. En in die 5 jaar spaar je voor de jaren daarop.
Helaas helaas. Die moeten door de rest onderhouden worden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor veel mensen onhaalbaar
Precies.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas helaas. Die moeten door de rest onderhouden worden.
Dat is nog beter.quote:
Waar zit je?quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is nog beter.
Niet vergeten zonnenbrand meevte nemen! Mijn vriendin is vorige week zondag al verbrand met dezelfde soort zon.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is nog beter.
Niet vergeten zonnenbrand meevte nemen! Mijn vriendin is vorige week zondag al verbrand met dezelfde soort zon.
Hij post niet meer sinds mijn flauwe wachten op de trein grapquote:
Doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij post niet meer sinds mijn flauwe wachten op de trein grap
Ongeslagen nogquote:Op zondag 11 augustus 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fey 2 punten, toch knap joh
Das een kutsite.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit nu dikke troll te zetten op voetbalprimeur XD XD
Das op vi wel minder ja.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ze happen zo makkelijk
Oh geen idee. op VP krijg ik ook regelmatig een ban, maar dan kan je nog reageren op reacties, alleen geen plaatsenquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das op vi wel minder ja.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh geen idee. op VP krijg ik ook regelmatig een ban, maar dan kan je nog reageren op reacties, alleen geen plaatsenDus dan kan ik gewoon doortrollen
Starbucksquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
Die lichtgebrande Starbucks smaakt best prima als filterkoffie.
Neem een pilletjequote:Op zondag 11 augustus 2019 18:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nu alweer hoofdpijn sjonge jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |