Vind ik ook hoor. Maar sommigen hier praten liever dat ze nog aan de diarree zijn of dat ze fappen op die andere vrouw. Dat doen ze maar mooi ergens anders.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is toch leuk! Dagbagger is leuk
Nog 10 minuten en ik ga die stok echt gebruikenquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar sommigen hier praten liever dat ze nog aan de diarree zijn of dat ze fappen op die andere vrouw. Dat doen ze maar mooi ergens anders.
Kameraadskiquote:
In besloten kring. Ik snap het. Anderen kunnen afgunstig wordenquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar sommigen hier praten liever dat ze nog aan de diarree zijn of dat ze fappen op die andere vrouw. Dat doen ze maar mooi ergens anders.
Ik quote gewoon uit de SC hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog 10 minuten en ik ga die stok echt gebruiken
Over fappen praat je niet over, dat voor je uit en over diarree spreek je al helemaal niet. Dat los je op onder de baas zijn tijdquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee memory problemen, maar de emoties lopen hoog op lolquote:
Op zijn bureau wel te verstaanquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
Dat los je op onder de baas zijn tijd
Kijk, deze man heeft het begrepenquote:
Maak schoon danquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:22 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik versta er geen fuck van. En er zit spuug in mijn oor
Schijnt vrij vaak voor te komen bij mensen die hormoon therapie ondergaanquote:
Alleen het bikini broekjequote:Op zondag 11 augustus 2019 22:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Vandaag bikini aan gehad?
Morgen naar huis hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |