quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:13 schreef Deisyy het volgende:
De eerste die het onderstaande behoorlijk via een Vocaroo laat horen krijgt van mij een verrassing!
[..]
quote:Want Snip snapt niet wat Snap snapt
En Snap snapt niet wat Snip snapt
Als Snipt snapt Snap en Snap snapt Snip
Verdwijnt het Snip en Snap begrip
Waar Snap snapt niet wat Snip snapt
En Snip snapt niet wat Snap snapt
Als Snap Snip snapt en Snip snapt Snap
Doen Snip en Snap geen klap
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik heb het https://vocaroo.com/i/s1JxpAUmHAS5
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:36 schreef Voxs het volgende:
De Dees![]()
https://vocaroo.com/i/s1sq7s7atoAT
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe zelf voor spek en bonen mee!
https://vocaroo.com/i/s0T7utSoFzTa
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem ook![]()
https://vocaroo.com/i/s1pUGuVgLW92
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook![]()
https://vocaroo.com/i/s0M3V9p6n2HW
quote:
quote:
Ja, da's andere koek.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Godsamme, mijn volume eerst maar eens teruggeschroefd.
A different cook zou Van Gaal zeggen.quote:
Louis Van Geniaal.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
A different cook zou Van Gaal zeggen.
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
kom helpen,ze weten de hit van de Eurythmics niet
Jij was een van die dames die met slips gooide?quote:
Nog niet eens onderbroekenlol.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:55 schreef sig000 het volgende:
Snip en Snap was shit van mijn ouders, geen reet aan.
Jij bent meer van Freek en Youp?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:55 schreef sig000 het volgende:
Snip en Snap was shit van mijn ouders, geen reet aan.
Neerlands Hoop was nog wel ok.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent meer van Freek en Youp?
Nee man. Hou niet van die venten die zichzelf zo sexy vinden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij was een van die dames die met slips gooide?
Ik vind hem overigens helemaal niet sexy.
Mannen als Bowie en Cobain wel.
Iggy Pop?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ben ook niet zo Eurytmics achtig. Vind Annie Lennox geweldig. De rest kan me niet zo boeien.
[..]
Nee man. Hou niet van die venten die zichzelf zo sexy vinden.
Dan kan je inderdaad maar beter op een forum rondhangen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:58 schreef sig000 het volgende:
Heb niet zoveel met pratende mensen op een podium.
Dat was ook een knappe vent, niks voor mezelf, maar ik begrijp dat vrouwen dat ook zagen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
Alleen Michael Hutchence. Ekte uitzondering.
Ja ik hang echt rond.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad maar beter op een forum rondhangen.
Gewoon alleen de blik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was ook een knappe vent, niks voor mezelf, maar ik begrijp dat vrouwen dat ook zagen.
Nou, je hebt er anders ook aardig wat ADHD uren tussen gehad op een enkele dag. (of nacht)quote:
Tavares, Heaven must be missing a angelquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Sig heb je nog een lekker disco nummer? In het juiste topic dan, want dan verkas ik effe.
Dan is het vrij baan hier.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, je hebt er anders ook aardig wat ADHD uren tussen gehad op een enkele dag. (of nacht)
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tavares, Heaven must missing a angel
quote:
FTFYquote:
Als ie daarna nog kan schilderen wel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n geinig hoogwerkertje. En die staat hier nu. Best leuk om eens mee te pielen.
Oh, dan heeft chufi gelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n geinig hoogwerkertje. En die staat hier nu. Best leuk om eens mee te pielen.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ie daarna nog kan schilderen wel.
Sorry dat ik er was.quote:
Nee laat dat maar aan mij over. one-linersquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:09 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn humor werd in de CoS ook niet zo gewaardeerd.
Alleen thuisquote:
Toen was Freek nog leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat ik geen Whisky heb, maar anders deed Nederland Hopen in bange dagen
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inclusief resten van de barbecue.
Kun je die bagger dansschoolzooi thuis houden.quote:
*trekt even broek met wijde pijpen aan.quote:
Nee man dat was helemaal niet leuk bedoeld ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
VRoeger waren ze de leukste van de wat er leuk pretendeerde te zijn
Lepjutesjonquote:
Die is voor die ander topicquote:
Dat ben ik absoluut niet met je eens, Piet. De beginperiode toen hij solo ging, was imo zijn beste periode. De laatste jaren degradeerde hij tot een afzwaaiende FOK! FA.quote:
Heb in zo`n ding 40 meter hoog gezeten.Was blij dat ik weer beneden was.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb hoogtevrees.En daarom glazenwassers voor de bovenste verdieping.
Vraag me dan af of zo'n hoogtedingetje anders is. Zou dat best willen proberen, want ziet er relaxt uit.
Ja, eenmaal beneden blijkt het fruit niet meer zo vers te zijn, hè.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb in zo`n ding 40 meter hoog gezeten.Was blij dat ik weer beneden was.
Geen LeenFFquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb in zo`n ding 40 meter hoog gezeten.Was blij dat ik weer beneden was.
Wat is leuk? Dat is sowieso al discussie waard.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut niet met je eens, Piet. De beginperiode toen hij solo ging, was imo zijn beste periode. De laatste jaren degradeerde hij tot een afzwaaiende FOK! FA.
Zelf klimmen heb ik geen moeite mee,maar dit was gewoon eng.Dat ding zwaaide op elk zuchtje wind.En ik had 0 controle.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, eenmaal beneden blijkt het fruit niet meer zo vers te zijn, hè.
Het actueel inspringen op bijvoorbeeld politieke kwesties. Daar was hij een ster in.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is leuk? Dat is sowieso al discussie waard.
Dat is helemaal master.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ben ooit zo gek geweest dat ik bij de opening van een nieuwe jachthaven(eigenaar) zonder lifeline in een 20 meter hoge houten mast ben geklommen en daar de nieuwe havenvlag vast maakte.
Politieke kwesties zijn al bij voorbaat niet leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het actueel inspringen op bijvoorbeeld politieke kwesties. Daar was hij een ster in.
Ja, achteraf compleet idioot natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zelf klimmen heb ik geen moeite mee,maar dit was gewoon eng.Dat ding zwaaide op elk zuchtje wind.En ik had 0 controle.
Hangt er vanaf waar je terecht komt wanneer je naar beneden flikkert.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, achteraf compleet idioot natuurlijk.
Jawel man! Neem nou een Trump.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Politieke kwesties zijn al bij voorbaat niet leuk.
Ken je de Docu Vals Spel over vastgoedmagnaat Vissr?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je terecht komt wanneer je naar beneden flikkert.
Met Ronald Reagan kon je nog lachen maar dat was omdat ie seniel werd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel man! Neem nou een Trump.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met Ronald Reagan kon je nog lachen waar dat was omdat ie seniel werd.
Ik in de nok van de manege TL buizen vervangen op een kraan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, achteraf compleet idioot natuurlijk.
Mast was geplaatst midden op hun nieuwe terras.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je terecht komt wanneer je naar beneden flikkert.
Vast eentje die goed kon witten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken je de Docu Vals Spel over vastgoedmagnaat Vissr?
Zou gelijk stoppen en zeggen van doe het zelf maarquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik in de nok van de manege TL buizen vervangen op een kraan.
Ging mijn vader grappig doen;de kraan heen en weer schudden.
En zeggen: "wie de dood vreest is een lafaard."
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb alleen hoogtevrees als er geen hek, muurtje of raam is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:24 schreef chufi het volgende:
Hoogtevrees ... ja helaas, maar misschien kijk ik er vanaf nu weer anders tegenaan..
Wat een eikel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
kenn je niet Lethal Weapon?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat hem .. geen idee wie en hoef het ook niet te weten
Dan is het hopen op veel parasols.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mast was geplaatst midden op hun nieuwe terras.
Doe even een vocaroo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb alleen hoogtevrees als er geen hek, muurtje of raam is.
Ik had een keer een kerstschnabbel en we vonden het een leuk idee dat als het publiek binnenstroomde ik op een tafel op de plek waar de organist zit. Hoog dus.
Van te voren niet geoefend, maar toen ik op die tafel stond, bleken zowel de tafel als de balustrade nogal wankel te zijn.
Ik heb de bibberigste 'Stille Nacht, Heilige Nacht" ooit gespeeld
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef tonja het volgende:
Wel ballen dat je bleef zittenquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb alleen hoogtevrees als er geen hek, muurtje of raam is.
Ik had een keer een kerstschnabbel en we vonden het een leuk idee dat als het publiek binnenstroomde ik op een tafel op de plek waar de organist zit zou spelen. Hoog dus.
Van te voren niet geoefend, maar toen ik op die tafel stond, bleken zowel de tafel als de balustrade nogal wankel te zijn.
Nee,dat weer niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Rest de vraag, ben je bang voor TL-buizen?
Ja daar gaan aardig wat miljoenen rond.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast wel .. paard London Gerco Schröder en zo
Schröder is een bekende naam.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zes vocaroos klaar staan, geen van alle geschikt voor plaatsingquote:
Dat was van de week op t.v.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Springstal uut Twentequote:Op maandag 5 augustus 2019 23:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Schröder is een bekende naam.
Hoe ongeschikter hoe leukerquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb zes vocaroos klaar staan, geen van alle geschikt voor plaatsing
altijd bij het kijken is grappigquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens gezien, maar niet bijzondere films
Kees Visser was op papier eigenaar van Totilasquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat was van de week op t.v.![]()
Was een drama. Eurocommerce. Zijn broer heeft Totilas voor 15 miljoen verkocht naar Schockemule he?
Niet als je op een wiebelende tafel staatquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar staand heb je meer controle dan zittend.. Das mijn mening
Ik kijk nu die docu op Ziggo SPortquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat was van de week op t.v.![]()
Was een drama. Eurocommerce. Zijn broer heeft Totilas voor 15 miljoen verkocht naar Schockemule he?
Kees heeft op tijd afstand genomen van zijn broer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kees Visser was op papier eigenaar van Totilas
4 gelijke poten ? succesquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet als je op een wiebelende tafel staat
Na de verkoop heeft die knol geen wedstrijd meer gelopen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kees heeft op tijd afstand genomen van zijn broer.
Voor de Nederlandse dressuur was het de nekslag.
Ben je niet de enige.quote:
Daar kwam ze pas later achter?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:42 schreef sig000 het volgende:
Sjef de kerel van Anky dat is er ook een.
Die Mathias Rath heeft er al meer kapot gereden,quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Na de verkoop heeft die knol geen wedstrijd meer gelopen.
Heeft ie gedaan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:42 schreef sig000 het volgende:
Sjef de kerel van Anky dat is er ook een.
Niet alle peerden gaan even lang mee en het was een gevoelig type.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die Mathias Rath heeft er al meer kapot gereden,
Zal ik Winnetou voorlezen.quote:
Die wist precies wat te kopen voor weinig en de rommel weer op tijd te verkopen voor teveel geld.quote:
Das wel de beste manier om centjes te maken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die wist precies wat te kopen voor weinig en de rommel weer op tijd te verkopen voor teveel geld.
Wie geen fouten maakt, maakt niets.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:49 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb 1 grote fout gemaakt in mijn paarden verleden. Mijn dochters paard op zz licht niveau gestald op een verkoopstal waar ze hem wel even klaar zouden maken voor de prix st. george.
Al het werk in 7 jaar kapot . Kreupel. Weggeven aan een vrouw die er nog bosritjes mee gaat maken.
En Anky heeft er lading medailles met gehaald en een lintje.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Das wel de beste manier om centjes te maken.
Dit was een dure, qua geld, en qua emotie nog veel duurdere les.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wie geen fouten maakt, maakt niets.
Ik weet, bij mn dochter staat een dure merrie. Dat beestje moet continue werpen van de baas. Echt erg.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
En Anky heeft er lading medailles met gehaald en een lintje.
Nou ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wie geen fouten maakt, maakt niets.
Dat doet zeer.Heel zeer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dit was een dure, qua geld, en qua emotie nog veel duurdere les.
Clock dan wel met een G.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
Wapenhandelaar Clock uit Oostenrijk is de schuld van alles
Glock.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
Wapenhandelaar Clock uit Oostenrijk is de schuld van alles
15 tot 20 veulens met goed papier is leuke opbrengst wanneer het goede merriestam is en fokker weet wat ie doet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet, bij mn dochter staat een dure merrie. Dat beestje moet continue werpen van de baas. Echt erg.
Wij samen en alweer, leek wel op de CoS.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wij samen en alweer, leek wel op de CoS.
Uit de Titel van deze is niets op te maken ..quote:
Tot het einde random blijven switchen tussen saaiheden is het allerbeste advies.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tot het einde random blijven switchen tussen saaiheden is het allerbeste advies.
Oepke kostte 100.000 gulden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:57 schreef sig000 het volgende:
Wanneer je 1x goedgekeurde hengst fokt uit zeg 15 veulens dan rinkelt de kassa al.
Ja .. handelkennisquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:57 schreef sig000 het volgende:
Wanneer je 1x goedgekeurde hengst fokt uit zeg 15 veulens dan rinkelt de kassa al.
Wen er maar aan.quote:
Nu wel,Wessel was nog een stukje duurder volgens mij.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's goedkoop voor goedgekeurde Friesche hengst.
Ik hou van hobby`squote:
Yep in China, op die plek waar hij staat schijnen hele zeldzame pokémons te zijn. Deze meneer vangt ze en verkoopt de telefoonsquote:
Wij samen, als colporteur, lachen...quote:
Ik had de plek, door wat andere vage handel 2 goede merries en ben veulens gaan fokken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:00 schreef Gooddeal het volgende:
Slechte handel, paarden. Ik begin er niet meer aan.
gaan romy en haar hondje in en RLS?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu wel,Wessel was nog een stukje duurder volgens mij.
Ik kan dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wij samen, als colporteur, lachen...
Hengsten zijn lastiger te houden maar heb je een goede zitten daar meeste knaken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik begrijp er niets van dus. Bij dochter willen ze alleen merries als veulentjes. Juist geen mannekes.
Romy gaat een dierenprogramma presenteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaan romy en haar hondje in en RLS?
Nrps of kwpn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik had de plek, door wat andere vage handel 2 goede merries en ben veulens gaan fokken.
Ah, daarom bemoei ik me er niet mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hengsten zijn lastiger te houden maar heb je een goede zitten daar meeste knaken.
en de 2 willen 50 000 euro gedonnert kregen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Romy gaat een dierenprogramma presenteren.
En wil met Cemal een RLS.
Ah, dan ga ik vannacht ook pokemons vangen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep in China, op die plek waar hij staat schijnen hele zeldzame pokémons te zijn. Deze meneer vangt ze en verkoopt de telefoons
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de 2 willen 50 000 euro gedonnert kregen?![]()
Filmpjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik vannacht ook pokemons vangen.
Alles kan !quote:
Ja, ik heb een S5 hoorquote:
Holsteiner en Shagya, schreef die in bij NRPS, nam keer hengstveulen mee omdat ik Merrie daar in stamboek wilde en die werd 2e op nationale keuring zonder training.quote:
Ja! Was wel 120 euro toen !quote:
Oh, ja ik betaal zeker 10 eurocent per maand aan abbo/prepaid.quote:
Schnitzel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Holsteiner en Shagya, schreef die in bij NRPS, nam keer hengstveulen mee omdat ik Merrie daar in stamboek wilde en die werd 2e op nationale keuring zonder training.
Ik zit nog vol van de bbq.quote:
Huh? ik ben gewoon afgekeurd op mijn doofheid.Was gratis.quote:
Shagya is goed voor endurance.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Holsteiner en Shagya, schreef die in bij NRPS, nam keer hengstveulen mee omdat ik Merrie daar in stamboek wilde en die werd 2e op nationale keuring zonder training.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Huh? ik ben gewoon afgekeurd op mijn doofheid.Was gratis.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, ja ik betaal zeker 10 eurocent per maand aan abbo/prepaid.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Huh? ik ben gewoon afgekeurd op mijn doofheid.Was gratis.
Oeps.quote:
En in Brabant, gemengd met paardenvlees.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's meestal gemalen en geplakt varken.
quote:
Met een pondje sulfiet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Paardenbief is perfect voor op de BBQ.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En in Brabant, gemengd met paardenvlees.
Bij AH wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ho ho, mn reet is geen sjoelbak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je ken daar kiezen tussen geplakt en uit 1 stuk?
Slaap ze !quote:
Trusten.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
XL zit dichtste bij en kom er nooit zowat.
Een speklap is een speklap.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je ken daar kiezen tussen geplakt en uit 1 stuk?
Die kan je ook op the interwebz vinden. Scheelt ook een hoop papierzooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn vrouw doet elke week de Lidl, de AH, de Aldi en de Jumbo. Ja het is wat.
En nu is ze boos, want geen folders, dat meisjes heeft vermoedelijk vakantie....
Nou, cheers dan !quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:25 schreef FANN het volgende:
Niet teruggelezen... welterusten voor de slapers
De aanbiedingen staan toch gewoon online?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
En nu is ze boos, want geen folders, dat meisjes heeft vermoedelijk vakantie....
Wil ze niet. Echt papier en kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Die kan je ook op the interwebz vinden. Scheelt ook een hoop papierzooi.
je kan de folders toch ook on line bekijken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Online.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wil ze niet. Echt papier en kijken.
Er is een site met allefolders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
De aanbiedingen staan toch gewoon online?
Okéeeeeeeeeequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met meer van zulke lui had jij nu nog een baan gehad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is een site met allefolders.
Die uitprinten dan
Ja dan zijn folders veel handiger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:29 schreef Amphorapotje het volgende:
En een kleinzoondag en een mantelzorgdag er nog bij. Druk dus.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:29 schreef Amphorapotje het volgende:
En een kleinzoondag en een mantelzorgdag er nog bij. Druk dus.
of je kan inschrijven voor de nieuwsbrief, dan is het als eerstequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Ze werkt 28 uur per week, elke dag 1 uur extra thuiswerk op de pc. En dan wil ze bladeren in de folders.
Je wilt niet weten wat er per dag hier op outlook binnenkomt...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
of je kan inschrijven voor de nieuwsbrief, dan is het als eerste![]()
doe ik ook altijd
Ik was op tijd weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met meer van zulke lui had jij nu nog een baan gehad.
Komt allemaal door dat verdomde internet.
hier ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er per dag hier op outlook binnenkomt...
Niet elke vrouw is goed in boodschappen .quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:32 schreef Amphorapotje het volgende:
Als zij dat zo wil, dan gaat het zo. Met boodschappen dus.
De mijne wel, ik ruil ze nooit in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet elke vrouw is goed in boodschappen .
Bedoel je qua prijs en overbodige shit, of dat ze vergeten te halen wat jij wil?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet elke vrouw is goed in boodschappen .
De boodschappen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De mijne wel, ik ruil ze nooit in.
quote:
Wanneer ik mijne de boodschappen laat halen dan ga ik failliet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De mijne wel, ik ruil ze nooit in.
en als je gegoogeld hebt krijg je ongevraagd tig aanbiedingen... ze weten precies wat je doetquote:
Ik niet, we houden geld over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik mijne de boodschappen laat halen dan ga ik failliet.
Jij bent de opper googlelaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
en als je gegoogeld hebt krijg je ongevraagd tig aanbiedingen... ze weten precies wat je doet
en maar je naar zoekt ...
big brother is watching you
Ik zwijg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Ze roept me zelfs wanneer de whisky in de super-aanbieding is.![]()
Ja, ik ook zo, zit mn pillen weg te werken.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik niet, we houden geld over.
Liefde is.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Ze roept me zelfs wanneer de whisky in de super-aanbieding is.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik ook zo, zit mn pillen weg te werken.
Samen om!quote:
Samen koopjes doen.quote:
Wat is een S5?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn vrouw heeft ook een S5, mooier en maar 90 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |