Nee,dat weer niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Rest de vraag, ben je bang voor TL-buizen?
Ja daar gaan aardig wat miljoenen rond.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast wel .. paard London Gerco Schröder en zo
Schröder is een bekende naam.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zes vocaroos klaar staan, geen van alle geschikt voor plaatsingquote:
Dat was van de week op t.v.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Springstal uut Twentequote:Op maandag 5 augustus 2019 23:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Schröder is een bekende naam.
Hoe ongeschikter hoe leukerquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb zes vocaroos klaar staan, geen van alle geschikt voor plaatsing
altijd bij het kijken is grappigquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens gezien, maar niet bijzondere films
Kees Visser was op papier eigenaar van Totilasquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat was van de week op t.v.![]()
Was een drama. Eurocommerce. Zijn broer heeft Totilas voor 15 miljoen verkocht naar Schockemule he?
Niet als je op een wiebelende tafel staatquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar staand heb je meer controle dan zittend.. Das mijn mening
Ik kijk nu die docu op Ziggo SPortquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat was van de week op t.v.![]()
Was een drama. Eurocommerce. Zijn broer heeft Totilas voor 15 miljoen verkocht naar Schockemule he?
Kees heeft op tijd afstand genomen van zijn broer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kees Visser was op papier eigenaar van Totilas
4 gelijke poten ? succesquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet als je op een wiebelende tafel staat
Na de verkoop heeft die knol geen wedstrijd meer gelopen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kees heeft op tijd afstand genomen van zijn broer.
Voor de Nederlandse dressuur was het de nekslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |