Hangt er vanaf waar je terecht komt wanneer je naar beneden flikkert.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, achteraf compleet idioot natuurlijk.
Jawel man! Neem nou een Trump.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Politieke kwesties zijn al bij voorbaat niet leuk.
Ken je de Docu Vals Spel over vastgoedmagnaat Vissr?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je terecht komt wanneer je naar beneden flikkert.
Met Ronald Reagan kon je nog lachen maar dat was omdat ie seniel werd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel man! Neem nou een Trump.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met Ronald Reagan kon je nog lachen waar dat was omdat ie seniel werd.
Ik in de nok van de manege TL buizen vervangen op een kraan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, achteraf compleet idioot natuurlijk.
Mast was geplaatst midden op hun nieuwe terras.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je terecht komt wanneer je naar beneden flikkert.
Vast eentje die goed kon witten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken je de Docu Vals Spel over vastgoedmagnaat Vissr?
Zou gelijk stoppen en zeggen van doe het zelf maarquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik in de nok van de manege TL buizen vervangen op een kraan.
Ging mijn vader grappig doen;de kraan heen en weer schudden.
En zeggen: "wie de dood vreest is een lafaard."
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb alleen hoogtevrees als er geen hek, muurtje of raam is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:24 schreef chufi het volgende:
Hoogtevrees ... ja helaas, maar misschien kijk ik er vanaf nu weer anders tegenaan..
Wat een eikel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
kenn je niet Lethal Weapon?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat hem .. geen idee wie en hoef het ook niet te weten
Dan is het hopen op veel parasols.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mast was geplaatst midden op hun nieuwe terras.
Doe even een vocaroo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb alleen hoogtevrees als er geen hek, muurtje of raam is.
Ik had een keer een kerstschnabbel en we vonden het een leuk idee dat als het publiek binnenstroomde ik op een tafel op de plek waar de organist zit. Hoog dus.
Van te voren niet geoefend, maar toen ik op die tafel stond, bleken zowel de tafel als de balustrade nogal wankel te zijn.
Ik heb de bibberigste 'Stille Nacht, Heilige Nacht" ooit gespeeld
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef tonja het volgende:
Wel ballen dat je bleef zittenquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb alleen hoogtevrees als er geen hek, muurtje of raam is.
Ik had een keer een kerstschnabbel en we vonden het een leuk idee dat als het publiek binnenstroomde ik op een tafel op de plek waar de organist zit zou spelen. Hoog dus.
Van te voren niet geoefend, maar toen ik op die tafel stond, bleken zowel de tafel als de balustrade nogal wankel te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |