quote:
FTFYquote:
Als ie daarna nog kan schilderen wel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n geinig hoogwerkertje. En die staat hier nu. Best leuk om eens mee te pielen.
Oh, dan heeft chufi gelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n geinig hoogwerkertje. En die staat hier nu. Best leuk om eens mee te pielen.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ie daarna nog kan schilderen wel.
Sorry dat ik er was.quote:
Nee laat dat maar aan mij over. one-linersquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:09 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn humor werd in de CoS ook niet zo gewaardeerd.
Alleen thuisquote:
Toen was Freek nog leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat ik geen Whisky heb, maar anders deed Nederland Hopen in bange dagen
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inclusief resten van de barbecue.
Kun je die bagger dansschoolzooi thuis houden.quote:
*trekt even broek met wijde pijpen aan.quote:
Nee man dat was helemaal niet leuk bedoeld ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
VRoeger waren ze de leukste van de wat er leuk pretendeerde te zijn
Lepjutesjonquote:
Die is voor die ander topicquote:
Dat ben ik absoluut niet met je eens, Piet. De beginperiode toen hij solo ging, was imo zijn beste periode. De laatste jaren degradeerde hij tot een afzwaaiende FOK! FA.quote:
Heb in zo`n ding 40 meter hoog gezeten.Was blij dat ik weer beneden was.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb hoogtevrees.En daarom glazenwassers voor de bovenste verdieping.
Vraag me dan af of zo'n hoogtedingetje anders is. Zou dat best willen proberen, want ziet er relaxt uit.
Ja, eenmaal beneden blijkt het fruit niet meer zo vers te zijn, hè.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb in zo`n ding 40 meter hoog gezeten.Was blij dat ik weer beneden was.
Geen LeenFFquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb in zo`n ding 40 meter hoog gezeten.Was blij dat ik weer beneden was.
Wat is leuk? Dat is sowieso al discussie waard.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut niet met je eens, Piet. De beginperiode toen hij solo ging, was imo zijn beste periode. De laatste jaren degradeerde hij tot een afzwaaiende FOK! FA.
Zelf klimmen heb ik geen moeite mee,maar dit was gewoon eng.Dat ding zwaaide op elk zuchtje wind.En ik had 0 controle.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, eenmaal beneden blijkt het fruit niet meer zo vers te zijn, hè.
Het actueel inspringen op bijvoorbeeld politieke kwesties. Daar was hij een ster in.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is leuk? Dat is sowieso al discussie waard.
Dat is helemaal master.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ben ooit zo gek geweest dat ik bij de opening van een nieuwe jachthaven(eigenaar) zonder lifeline in een 20 meter hoge houten mast ben geklommen en daar de nieuwe havenvlag vast maakte.
Politieke kwesties zijn al bij voorbaat niet leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het actueel inspringen op bijvoorbeeld politieke kwesties. Daar was hij een ster in.
Ja, achteraf compleet idioot natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zelf klimmen heb ik geen moeite mee,maar dit was gewoon eng.Dat ding zwaaide op elk zuchtje wind.En ik had 0 controle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |