quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
XL zit dichtste bij en kom er nooit zowat.
Een speklap is een speklap.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je ken daar kiezen tussen geplakt en uit 1 stuk?
Die kan je ook op the interwebz vinden. Scheelt ook een hoop papierzooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn vrouw doet elke week de Lidl, de AH, de Aldi en de Jumbo. Ja het is wat.
En nu is ze boos, want geen folders, dat meisjes heeft vermoedelijk vakantie....
Nou, cheers dan !quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:25 schreef FANN het volgende:
Niet teruggelezen... welterusten voor de slapers
De aanbiedingen staan toch gewoon online?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
En nu is ze boos, want geen folders, dat meisjes heeft vermoedelijk vakantie....
Wil ze niet. Echt papier en kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Die kan je ook op the interwebz vinden. Scheelt ook een hoop papierzooi.
je kan de folders toch ook on line bekijken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Online.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wil ze niet. Echt papier en kijken.
Er is een site met allefolders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
De aanbiedingen staan toch gewoon online?
Okéeeeeeeeeequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met meer van zulke lui had jij nu nog een baan gehad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is een site met allefolders.
Die uitprinten dan
Ja dan zijn folders veel handiger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:29 schreef Amphorapotje het volgende:
En een kleinzoondag en een mantelzorgdag er nog bij. Druk dus.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:29 schreef Amphorapotje het volgende:
En een kleinzoondag en een mantelzorgdag er nog bij. Druk dus.
of je kan inschrijven voor de nieuwsbrief, dan is het als eerstequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Ze werkt 28 uur per week, elke dag 1 uur extra thuiswerk op de pc. En dan wil ze bladeren in de folders.
Je wilt niet weten wat er per dag hier op outlook binnenkomt...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
of je kan inschrijven voor de nieuwsbrief, dan is het als eerste![]()
doe ik ook altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |