Daar kwam ze pas later achter?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:42 schreef sig000 het volgende:
Sjef de kerel van Anky dat is er ook een.
Die Mathias Rath heeft er al meer kapot gereden,quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Na de verkoop heeft die knol geen wedstrijd meer gelopen.
Heeft ie gedaan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:42 schreef sig000 het volgende:
Sjef de kerel van Anky dat is er ook een.
Niet alle peerden gaan even lang mee en het was een gevoelig type.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die Mathias Rath heeft er al meer kapot gereden,
Zal ik Winnetou voorlezen.quote:
Die wist precies wat te kopen voor weinig en de rommel weer op tijd te verkopen voor teveel geld.quote:
Das wel de beste manier om centjes te maken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die wist precies wat te kopen voor weinig en de rommel weer op tijd te verkopen voor teveel geld.
Wie geen fouten maakt, maakt niets.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:49 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb 1 grote fout gemaakt in mijn paarden verleden. Mijn dochters paard op zz licht niveau gestald op een verkoopstal waar ze hem wel even klaar zouden maken voor de prix st. george.
Al het werk in 7 jaar kapot . Kreupel. Weggeven aan een vrouw die er nog bosritjes mee gaat maken.
En Anky heeft er lading medailles met gehaald en een lintje.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Das wel de beste manier om centjes te maken.
Dit was een dure, qua geld, en qua emotie nog veel duurdere les.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wie geen fouten maakt, maakt niets.
Ik weet, bij mn dochter staat een dure merrie. Dat beestje moet continue werpen van de baas. Echt erg.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
En Anky heeft er lading medailles met gehaald en een lintje.
Nou ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wie geen fouten maakt, maakt niets.
Dat doet zeer.Heel zeer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dit was een dure, qua geld, en qua emotie nog veel duurdere les.
Clock dan wel met een G.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
Wapenhandelaar Clock uit Oostenrijk is de schuld van alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |