Ik was op tijd weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met meer van zulke lui had jij nu nog een baan gehad.
Komt allemaal door dat verdomde internet.
hier ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er per dag hier op outlook binnenkomt...
Niet elke vrouw is goed in boodschappen .quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:32 schreef Amphorapotje het volgende:
Als zij dat zo wil, dan gaat het zo. Met boodschappen dus.
De mijne wel, ik ruil ze nooit in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet elke vrouw is goed in boodschappen .
Bedoel je qua prijs en overbodige shit, of dat ze vergeten te halen wat jij wil?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet elke vrouw is goed in boodschappen .
De boodschappen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De mijne wel, ik ruil ze nooit in.
quote:
Wanneer ik mijne de boodschappen laat halen dan ga ik failliet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De mijne wel, ik ruil ze nooit in.
en als je gegoogeld hebt krijg je ongevraagd tig aanbiedingen... ze weten precies wat je doetquote:
Ik niet, we houden geld over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik mijne de boodschappen laat halen dan ga ik failliet.
Jij bent de opper googlelaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
en als je gegoogeld hebt krijg je ongevraagd tig aanbiedingen... ze weten precies wat je doet
en maar je naar zoekt ...
big brother is watching you
Ik zwijg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Ze roept me zelfs wanneer de whisky in de super-aanbieding is.![]()
Ja, ik ook zo, zit mn pillen weg te werken.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik niet, we houden geld over.
Liefde is.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Ze roept me zelfs wanneer de whisky in de super-aanbieding is.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik ook zo, zit mn pillen weg te werken.
Samen om!quote:
Samen koopjes doen.quote:
Wat is een S5?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn vrouw heeft ook een S5, mooier en maar 90 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |