Walgelijke TS? Wat heb je ineens tegen mij? Ik heb je vandaag nog wel een like gegeven op Twitter.quote:
Echt? Oei, dat had ik niet gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijke TS? Wat heb je ineens tegen mij? Ik heb je vandaag nog wel een like gegeven op Twitter.
moet jij wetenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Drizzt zijn spelletje is erg leuk om te volgen. Iedereen die niet meedoet zal nu wel enorm balen!
Klopt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Drizzt zijn spelletje is erg leuk om te volgen. Iedereen die niet meedoet zal nu wel enorm balen!
2014 volgens mij. Geen idee, ik ken FM verder niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom gebruikt hij eigenlijk FM 2012 ofzo
Breng hem naar een dierenarts dan. Kan je zien of hij een chip heeft.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:07 schreef Elan het volgende:
Wildvreemde kat loopt bij me te bedelen, vind hem er maar mager uit zien en hij heeft geen halsbandje om.
Maak me een beetje zorgen @:GGMM
Ik vind het ook erg leuk!!quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
quote:
Gewoon meenemen en afgeven? Kan toch ook iemand zijn kat zijn die buiten mag lopen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Breng hem naar een dierenarts dan. Kan je zien of hij een chip heeft.
En pics graag.
adopterenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon meenemen en afgeven? Kan toch ook iemand zijn kat zijn die buiten mag lopen?
[ afbeelding ]
OnePlusGodquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon meenemen en afgeven? Kan toch ook iemand zijn kat zijn die buiten mag lopen?
[ afbeelding ]
Op zich wel maar gaat waarschijnlijk niet samen met m'n hond. Weet ook niet of hij van iemand is natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
OnePlusGod
Verder ziet ie er slecht uit ja. Wil je m houden?
Pics van jouw hond.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich wel maar gaat waarschijnlijk niet samen met m'n hond. Weet ook niet of hij van iemand is natuurlijk.
Niet gekliktquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:14 schreef Adames het volgende:
Dit kan echt niet
Jezelf voor een paar knaken laten aanvallen door een stier
Toro piscine genotquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:14 schreef Adames het volgende:
Dit kan echt niet
Jezelf voor een paar knaken laten aanvallen door een stier
Genotquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:28 schreef Adames het volgende:
Langere samenvatting is overigens, gevangen kunnen ergens in de US als bijbaantje rodeo poker doen.
Met zijn allen aan een tafel 'pokeren' en verder stil zitten. Ondertussen rent er een wilde stier rond, die beukt de mensen een voor een van de stoel af, meters de lucht in.
Diegene die als laatste blijft zitten heeft gewonnen.
Wie beweegt is gediskwalificeerd.
En daar kijkt dan een vol stadionnetje naar.
Murica
Lekker maatquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:23 schreef Gutanoth het volgende:
Ik weet dat het fucking cringe is, maar ik ga zó hard op dit nummer tijdens het Bankdrukken
Maar kunnen die gevangenen iets winnen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:28 schreef Adames het volgende:
Langere samenvatting is overigens, gevangen kunnen ergens in de US als bijbaantje rodeo poker doen.
Met zijn allen aan een tafel 'pokeren' en verder stil zitten. Ondertussen rent er een wilde stier rond, die beukt de mensen een voor een van de stoel af, meters de lucht in.
Diegene die als laatste blijft zitten heeft gewonnen.
Wie beweegt is gediskwalificeerd.
En daar kijkt dan een vol stadionnetje naar.
Murica
paar tientjesquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar kunnen die gevangenen iets winnen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spyro is niet onder de indruk.Wow, wat een machtig beest. Bengaalse toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Spyro is niet onder de indruk.Zo hey dat is nog eens even een kat zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
[..]
[ afbeelding ]
Spyro is niet onder de indruk.wat een mooi beest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yess, Bengaalquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wow, wat een machtig beest. Bengaalse toch?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hey dat is nog eens even een kat zeg
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:40 schreef Caland het volgende:
Dat is goftedomme een mooie kad
Tenminste niet zo’n vuilnisbakkenscharminkel zoals die van @:ggmm
[..]
[ afbeelding ]
Spyro is niet onder de indruk.TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Wat een godtwitter:KollegeKidd twitterde op maandag 05-08-2019 om 01:59:50#Fiba suspended #DJCooper after using a female friend’s urine sample during a drug test and the result came out positive for Pregnancy 😮 https://t.co/qOgxd4ePx1 reageer retweet
quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
Wat een godtwitter:KollegeKidd twitterde op maandag 05-08-2019 om 01:59:50#Fiba suspended #DJCooper after using a female friend’s urine sample during a drug test and the result came out positive for Pregnancy 😮 https://t.co/qOgxd4ePx1 reageer retweet
quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
SPANNING ENDE SENSATIE!quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:48 schreef KingRoland het volgende:
zo even de supermarktfolders bekijken boys
Wat is je mening over Fresia?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:53 schreef Zipportal het volgende:
Fresia straks om 23:00 op FOX, @:jr-style-93
Voor de mening over Fresia kun je mij of @:caland altijd een DM sturen.
Lolquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
@trein2000quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:03 schreef KingRoland het volgende:
bepaalde users (ik noem geen namen) mogen wat mij betreft voor een hele lange tijd met vakantie.
Vuile hond ben je ook hequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga slapen
Welterusten vrienden en lenny
Dit is bijzonder gemeen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik hoop dat je je kleine teen stoot tegen de rand van je bed.
@:kingroland
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:07 schreef Caland het volgende:
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=356617
@:jancees wordt beroemd
JanCeesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:07 schreef Caland het volgende:
Genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:07 schreef Caland het volgende:
Ik klikte net op de link van Caland, maar ik zag niet gelijk de post van JC.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Don.
Had je al gezien dat JanCees op voetbalzone staat?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik klikte net op de link van Caland, maar ik zag niet gelijk de post van JC.
Er staat inderdaad niet specifiek bij dat JanCees dit was.quote:." Op de opmerking van iemand dat de aanvaller zelf niets bereikt had en overal was mislukt (‘Voetbal je eigenlijk nog?’), antwoordde hij: "Ga jij lekker krantenwijk lopen jonge."
twitter:JanCees_god twitterde op maandag 05-08-2019 om 23:19:10@Basacikoglu_ Aldus iemand die zelf niks bereikt heeft en overal is mislukt. Voetbal je eigenlijk nog? reageer retweet
twitter:Basacikoglu_ twitterde op maandag 05-08-2019 om 23:22:03@JanCees_god Ga jij lekker krantenwijk lopen jonge reageer retweet
al behandeld in de APPquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Don.
Had je al gezien dat JanCees op voetbalzone staat?
Oh joh, als ik op die link klik zie ik geen tweets.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Er staat inderdaad niet specifiek bij dat JanCees dit was.
twitter:JanCees_god twitterde op maandag 05-08-2019 om 23:19:10@:Basacikoglu_ Aldus iemand die zelf niks bereikt heeft en overal is mislukt. Voetbal je eigenlijk nog? reageer retweet
twitter:Basacikoglu_ twitterde op maandag 05-08-2019 om 23:22:03@:JanCees_god Ga jij lekker krantenwijk lopen jonge reageer retweet
twitter:henry_boogaard twitterde op maandag 05-08-2019 om 18:37:56@SaskiaBelleman Uhmm dat is de fijne vriendelijke man die op heeft geroepen om Wilders te dodenSaskia ben jij wel helemaal lekker in je boven kamer ?? reageer retweet
@Wereldgozertwitter:SaskiaBelleman twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 11:30:46Ik wel. En u? https://t.co/qDDHjuwJoe reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Maar stel nou eens dat het retorisch zou zijn!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Maar stel nou eens dat het retorisch zou zijn!
1.5l 4 cylinder Skyactiv Gquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk die strik, wat voor motor zit erin?
In die post ook al ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hahahahaha
Een woord vergeten
Log uit. Debiel.
Je kunt gewoon een debiel bannen om je beter te voelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
In die post ook al ja.
Jeetje, wat is er vandaag met mij aan de hand!
Je speelt met vuur Lenny...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een debiel bannen om je beter te voelen.
Sounddragon ofzo.Dat is voor iedereen beter.
Zonder al te veel op de techniek in te gaan, want ik weet er zelf ook niet alle details van:quote:
Uhhh okequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zonder al te veel op de techniek in te gaan, want ik weet er zelf ook niet alle details van:
Mazda gebruikt een techniek waarmee ze de compressieverhouding van benzine verhogen vergeleken met andere benzinemotoren.
Dat lukt ze omdat de toevoeren van de benzine naar de cylinders allemaal een verschillende lengte geven, wat er voor zorgt dat uitlaatgassen uit de ene cylinder niet terug kan "kruipen" richting een andere cylinder, wat blijkbaar bij toevoeren met eenzelfde lengte wel het geval kan zijn bij hogere compressieverhoudingen.
Het is ook de enige in zijn klasse met een 4 cylinder motor waar de rest allemaal een 3 cylinder turbo er in hebben liggen
Zoals Famke Louise zou zeggen. Vroom, vroomquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zonder al te veel op de techniek in te gaan, want ik weet er zelf ook niet alle details van:
Mazda gebruikt een techniek waarmee ze de compressieverhouding van benzine verhogen vergeleken met andere benzinemotoren.
Dat lukt ze omdat de toevoeren van de benzine naar de cylinders allemaal een verschillende lengte geven, wat er voor zorgt dat uitlaatgassen uit de ene cylinder niet terug kan "kruipen" richting een andere cylinder, wat blijkbaar bij toevoeren met eenzelfde lengte wel het geval kan zijn bij hogere compressieverhoudingen.
Het is ook de enige in zijn klasse met een 4 cylinder motor waar de rest allemaal een 3 cylinder turbo er in hebben liggen
heeft de verkoper je dat verteld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb zelf een beetje gegoogled toen ik een proefrondje gereden heb, de techniek zelf maakt me ook niet zo super veel uitquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft de verkoper je dat verteld?klopt weinig van
als ik het goed lees is het een directe injectie met hoge compressie motorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb zelf een beetje gegoogled toen ik een proefrondje gereden heb, de techniek zelf maakt me ook niet zo super veel uit![]()
Maar je maakt me nu wel nieuwsgierig
Wtf is techniekquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is skyactive X geloof ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik het goed lees is het een directe injectie met hoge compressie motor
https://www.autoblog.nl/n(...)das-skyactiv-g-88929quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik het goed lees is het een directe injectie met hoge compressie motor
The Skyactiv-G or formerly Sky-G[6] is a family of direct injection petrol engines. The engine compression ratio is increased to 14.0:1 To reduce the risk of engine knock at high compression, residual gas is reduced by using 4-2-1 engine exhaust systems, implementing a piston cavity, and optimizing fuel injection. In addition, combustion duration is shortened by intensifying air flow, increasing injection pressure, and using multi-hole injectors.quote:
Dat is in dele toch ook wat ik zei?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
The Skyactiv-G or formerly Sky-G[6] is a family of direct injection petrol engines. The engine compression ratio is increased to 14.0:1 To reduce the risk of engine knock at high compression, residual gas is reduced by using 4-2-1 engine exhaust systems, implementing a piston cavity, and optimizing fuel injection. In addition, combustion duration is shortened by intensifying air flow, increasing injection pressure, and using multi-hole injectors.
It features an all-aluminum construction with chain-driven dual overhead camshafts with VVT and gasoline direct injection; with direct ignition, it meets ULEV emission standards. Skyactiv-G engines for the U.S. market have a lower compression ratio of 13:1 allowing them to operate on standard instead of premium fuel with an approximate 3-5 percent reduction in torque and fuel economy.[7]
geen punt joh, als je er maar plezier mee hebtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is in dele toch ook wat ik zei?Ik zei het alleen minder uitgebreid omdat ik er zelf maar weinig verstand van heb. Zie de link boven je post
Hoe gaat het met je, Maxi?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind auto's buitengewoon oninteressant. Einde bericht.
Prima, net even gewerkt en het was heerlijk weer! Podcastje aan, lekker man. Wel een beetje zenuwachtig voor vanavond.quote:
Nee joh, vanavond wordt een makkie voor julliequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima, net even gewerkt en het was heerlijk weer! Podcastje aan, lekker man. Wel een beetje zenuwachtig voor vanavond.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee joh, vanavond wordt een makkie voor jullie
Ik ook. Het is dat het te ver fietsen is naar mn werk anders had ik de auto allang weggedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze maar rijden vind ik het bestquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Dat vind ik ook wel een vereiste jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze maar rijden vind ik het best
Oh, is Ajax vanavond al. Hoelaat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima, net even gewerkt en het was heerlijk weer! Podcastje aan, lekker man. Wel een beetje zenuwachtig voor vanavond.
VBL / [Voorronde Champions League] Dinsdagavond 19.00 uur PAOK-Ajax #1quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, is Ajax vanavond al. Hoelaat?
19.00 uur op ziggy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, is Ajax vanavond al. Hoelaat?
Ik zou het in ieder geval bijzonder gezellig vinden als je er bij kan zijn vanavond!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dank. Maar op tijd weg straks van werk dan maar.
er bijquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval bijzonder gezellig vinden als je er bij kan zijn vanavond!
Ik ben er niet vanavond vrees ik. Ga even met mijn pa kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval bijzonder gezellig vinden als je er bij kan zijn vanavond!
Dat zou ik erg jammer vinden, maar ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er niet vanavond vrees ik. Ga even met mijn pa kijken.
Jouw probleemquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik erg jammer vinden, maar ik begrijp het wel.
Is alweer een tijdje geleden dat we Ajax keken, mijn vader wordt nogal hyper soms dus die KO wedstrijden keek ik liever even in de kroeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik erg jammer vinden, maar ik begrijp het wel.
Ik ben er wel bij. Ik snap dat dat niet de leegte opvult die maxi-mus achterlaat, maar toch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt een hoop goed!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er wel bij. Ik snap dat dat niet de leegte opvult die maxi-mus achterlaat, maar toch.
Jij zal wel weer een 'Hup PAOK'-act opvoeren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er wel bij. Ik snap dat dat niet de leegte opvult die maxi-mus achterlaat, maar toch.
Fijn dat je mijn aanwezigheid waardeertquote:
Dat is geen act.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal wel weer een 'Hup PAOK'-act opvoeren.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik Football Manager besteld.
@:drizzt_dourden @:maxi-mus @:scrummie2.0
FM19?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ook zoiets jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is een hele erge timesink, daar gaat je Mario Maker tijd.
Ik heb al sinds 2008 ofzo geen FM meer gespeeld.
Nee een ouwe, 17 ofzoquote:
Het is wel echt leuk, dat spel met Drizzt he. Ik moest lachen om je Excel post gister.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook zoiets ja
Maar het begon opeens weer te kriebelen!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
Eerste game met Ajax?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee een ouwe, 17 ofzo
Ze lijken toch allemaal op elkaar joh en deze was 15 euro dus daar kan ik ook geen buil aan vallen.
Weet nog niet. Eerst maar eens rustig inlezen hoe dat spel überhaupt ook alweer in elkaar zat.quote:
Hopelijk hou je ons op de hoogte in het FM-topicquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet nog niet. Eerst maar eens rustig inlezen hoe dat spel überhaupt ook alweer in elkaar zat.
Wat is dat?quote:
Football Manager Touchquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe serie waar wat hype over is. Dacht dat jij dat wel zou kennen is als serie specialist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk hou je ons op de hoogte in het FM-topic
[..]
Wat is dat?
Weet niet. Mij interesseert het nooit ene reet hoe de games van anderen lopen dus zie eigenlijk ook niet in waarom ik daar iets zou posten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk hou je ons op de hoogte in het FM-topic
Net even over gelezen, trekt mij niet heel erg aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nieuwe serie waar wat hype over is. Dacht dat jij dat wel zou kennen is als serie specialist.
Is toch interessant om je tactiek te laten zien en hoe anderen dat doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet niet. Mij interesseert het nooit ene reet hoe de games van anderen lopen dus zie eigenlijk ook niet in waarom ik daar iets zou posten.
Waarom noemen ze hem Gertquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:48 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hardop gelachen
Oei. Slechte deal voor @GGMM dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.instant-gamin(...)otball-manager-2018/
hier is die van 2018 maar 8 euro's .
GGMM speelde toch geen games op de pc?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is de uitzondering. Ik bedoelde eigenlijk shooters, platformers, en eigenlijk elk ander genre dan "bij deze game is een muis heel handig".quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM speelde toch geen games op de pc?
ik heb gewoon twee afbeeldingen gekopieerd die er al stondenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De reply is naar Gert Bergsma. Geen idee waarom Typisch die tweet niet laat zien.
15-8 is 12quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu wat ik allemaal met die 12 euro had kunnen doen.
Ik baal als een stekker!
In sommige gevallen nog geen maandje FOX.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu wat ik allemaal met die 12 euro had kunnen doen.
Ik baal als een stekker!
Dat is niet waar.quote:
In mijn geval bijna 2 maandenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In sommige gevallen nog geen maandje FOX.
Ah dan is dat misverstand ook weer uit de wereldquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de uitzondering. Ik bedoelde eigenlijk shooters, platformers, en eigenlijk elk ander genre dan "bij deze game is een muis heel handig".
Cities Skylinegodquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dan is dat misverstand ook weer uit de wereld![]()
Cities Skyline lijkt me ook wel echt een game voor jou. Een soort moderne versie van Sim City waarbij je een complete stad met stratenplan en voorzieningen moet bouwen.
Ik heb de fout gemaakt die game op de Switch te kopen in een impulsieve bui.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Cities Skyline lijkt me ook wel echt een game voor jou. Een soort moderne versie van Sim City waarbij je een complete stad met stratenplan en voorzieningen moet bouwen.
ook bazengamesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Een van de weinige games (naast BOTW en DQB2) waar ik 100+ uur in heb zitten.
Ik keek net even in mijn steam om FM te installeren maar ik heb alleen Roller Coaster Tycoon (248 uren). Waarbij ik moet zeggen dat ik vrijwel nooit game verder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Een van de weinige games (naast BOTW en DQB2) waar ik 100+ uur in heb zitten.
Klopt dat is heel erg vervelend. Omdat je in principe de hele tijd als een malle dingen aan het aanklikken bent en constant van A naar B moet bewegen is een muis vrij essentieel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de fout gemaakt die game op de Switch te kopen in een impulsieve bui.
Maar dat zijn echt geen games voor een console
RCT 1 of 2?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik keek net even in mijn steam om FM te installeren maar ik heb alleen Roller Coaster Tycoon (248 uren). Waarbij ik moet zeggen dat ik vrijwel nooit game verder.
1, ik heb 2 en 3 toen ook gekocht maar dat vond ik op de één of andere manier veel minder. Of ik was er klaar mee. Niet eens 10 uur gespeeld.quote:
1 en 2 zijn beide redelijk legendarisch, heb deel 2 nog veel gespeeld. Deel 3 was ronduit matig. Al was die coastercam wel lachenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1, ik heb 2 en 3 toen ook gekocht maar dat vond ik op de één of andere manier veel minder. Of ik was er klaar mee. Niet eens 10 uur gespeeld.
fm2008 was dan ook de beste.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is een hele erge timesink, daar gaat je Mario Maker tijd.
Ik heb al sinds 2008 ofzo geen FM meer gespeeld.
VBL ON TOUR. Oh nee, wacht. @JanCeestwitter:JinekLive twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 17:19:07Vanavond bespreken we met regisseur Asif Kapadia en @GullitR de opkomst én teloorgang van misschien wel de beste voetballer aller tijden: Diego Maradona. De film over zijn leven is gisteren in première gegaan. Vanavond, 23.00 uur bij #Jinek op @NPO1! https://t.co/lepWzgce9Y reageer retweet
Lolquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:24 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR. Oh nee, wacht. @:JanCeestwitter:JinekLive twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 17:19:07Vanavond bespreken we met regisseur Asif Kapadia en @:GullitR de opkomst én teloorgang van misschien wel de beste voetballer aller tijden: Diego Maradona. De film over zijn leven is gisteren in première gegaan. Vanavond, 23.00 uur bij #Jinek op @:NPO1! https://t.co/lepWzgce9Y reageer retweet
er bijquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke sjonnie 2quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
er bij
Tering wat een dom varken ben je soms toch.
Zelfrijzend bakmeelGENOTquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben thuis
Tv staat al aan ( @:maxi-mus ).
Nu op Flodder trouwens. @:jr-style-93
Veel plezier, ik ben tijdens de wedstrijd afwezig want ik kijk met mijn pa.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben thuis
Tv staat al aan ( @:maxi-mus ).
Nu op Flodder trouwens. @:jr-style-93
zit daar al een beetje een gamemode in?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ik. Veel mooier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ben tijdens de wedstrijd afwezig want ik kijk met mijn pa.
SJAKIEDquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een bazenserie blijft het toch. Flodder
Ik ook niet heel vaak hoor, hij heeft mij wat teveel stress dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik. Veel mooier.
Ik ging vroeger regelmatig met mijn vader voetbal kijken. Nu bijna nooit meer.
lootjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de laatste lootjes voor Dolberg om het nu echt te laten zien, paar wedstrijden nog en hij mag banken en zal in de winter vertrekken.
Hoop dat hij het laat zien verder, maar het zal weer frustrerend worden.
Stress? Wat dan? Kan ie niet met de druk omgaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet heel vaak hoor, hij heeft mij wat teveel stress dan.
Nou ja stress maar hij schreeuwt nogal naar de televisie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stress? Wat dan? Kan ie niet met de druk omgaan?
Is hij ook voor Ajax?
Vroegen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja stress maar hij schreeuwt nogal naar de televisie.Tot ergernis van moeders.
Jazeker, vroegen ging ik regelmatig met mijn zus en mijn vader naar het stadion.
vroegenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja stress maar hij schreeuwt nogal naar de televisie.Tot ergernis van moeders.
Jazeker, vroegen ging ik regelmatig met mijn zus en mijn vader naar het stadion.
Roep jij nooit hardop welke keuze die speler beter had kunnen maken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ook weinig nut kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roep jij nooit hardop welke keuze die speler beter had kunnen maken?
Neemt niet weg dat het soms wel fijn isquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ook weinig nut kan ik je vertellen.
Als ik in de kroeg kijk roep ik ook wel eens wat hoor, maar 'thuis' kijk ik redelijk ontspannen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het soms wel fijn iszeker in spannende potjes.
Normaliter doe ik dat ook wel hoor, maar soms heb je gewoon teveel ergernis om een domme keuzequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik in de kroeg kijk roep ik ook wel eens wat hoor, maar 'thuis' kijk ik redelijk ontspannen.
Ik heb jaargangen gezien dat je dan geen stem overhoudt na een potje voetbal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaliter doe ik dat ook wel hoor, maar soms heb je gewoon teveel ergernis om een domme keuze
Toen was ik gewoon murw geslagen door de onkunde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb jaargangen gezien dat je dan geen stem overhoudt na een potje voetbal.
De bovenste zin zal herkenbaar zijn voor de Feyenoord fans.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was ik gewoon murw geslagen door de onkunde.
Maar de ergernis zit hem er meer in als spelers wel beter kunnen.
Feyenoordfansquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De bovenste zin zal herkenbaar zijn voor de Feyenoord fans.
Maak ik zelf nog wel uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
Allemaal even lachen, ik typ een letter verkeerd.
Smerige kk grieke. Zijn hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:23 schreef Caland het volgende: Ik blijf dat spandoek maar raar vinden Misschien kan iemand die ook een erg slecht gevoel voor taal heeft het me uitleggen @:doublepain
Heb je al werk gevonden Rolandoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een goeie misschien ook voor jou? @:jancees
moet nog jaartje dan master pakken makkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je al werk gevonden Rolando
Goed bezig maatquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet nog jaartje dan master pakken makker
dan moet je bij @Lange_Lans zijn, dat is the big onequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef KingRoland het volgende:
wel thesis bedrijf voor volgend jaar nodig
@:tarado
@:donraja
@:lenny_leonard
@:lange_lans
misschien dat jullie nog connecties hebben bij voorkeur big 4
En dan mij niet mentionenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Coke snuiven is een goed gebruik daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een goeie misschien ook voor jou? @:jancees
@Madame_Paonquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag 40 min cardio en uurtje kracht gedaan
Even lichaam schoonmaken @:charmed_Angel
misschien bij kpmg jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Coke snuiven is een goed gebruik daar
Die heb ik wel ja. Zie LinkedIn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Lennygodquote:Op woensdag 7 augustus 2019 06:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik wel ja. Zie LinkedIn.
Als ik pizza bestel laat ik hem altijd liggen en warm hem de dag erna op in een hapjespan met deksel, klein beetje water in de pan en die pizza warm stomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:36 schreef Doublepain het volgende:
HET IS ONDERWEG
IK HERHAAL
HET IS ONDERWEG
Beest 👊quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik krijg reclame voor een gay dating app
Ok
Google weet beter wie jij bent dan dat jij zelf weet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef Doublepain het volgende:
Ok
Beetje een vreemde coming out maar we accepteren je zoals je bent vriend!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef Doublepain het volgende:
Ok
Op Snap zeker.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef Doublepain het volgende:
Ok
Dat lijkt me geen foutquote:
Gelukkig maarquote:
Unicum, snel even kijken dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:57 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.0 is @:maxi-mus inhoudelijk de baas in het Feyenoordtopic.
Mes steek pijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:57 schreef onlogisch het volgende:
Meh, niet echt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:57 schreef onlogisch het volgende:
Vooruit dan maar, omdat ik in een goede bui ben.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we dit incident snel achter ons laten.
Vanwege de vorderingen in de Kuip?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat ik in een goede bui ben.
Nah, dat zou nogal opportunistisch zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanwege de vorderingen in de Kuip?
Dat snap ik ja. Karsdorp kan wel een fijne tandem met Berghuis vormen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nah, dat zou nogal opportunistisch zijn.
Al moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat we binnenkort niet meer tegen Jan Arie en Botteghin aan zitten te kijken.
Sini en Haps op links. De oudere commentatoren houden hun hart al vast.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Karsdorp kan wel een fijne tandem met Berghuis vormen.
Hey enigeredenomhiernogmngezichttelatenzienquote:
Lieve Dvenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey enigeredenomhiernogmngezichttelatenzien
Ja ik ben echt schrijnend slecht in dat discordquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lieve Dvenhoe is het, lang niet gesproken!
No problemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik ben echt schrijnend slecht in dat discordLees > kan niet direct reageren >> Doe ik later >> vergeten
Voor de rest alles helemaal prima, volgende week vakantie en moeder + zusje komen langes
Dit is wel erg dorstigquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey enigeredenomhiernogmngezichttelatenzien
vakantiebaanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:44 schreef Doublepain het volgende:
Heb nog 3 week vakantie
Geen idee wat ik tot dan met mijn leven moet
Paar dagen hier in de stad, weekje aan de kust, weekje Griekenland en dan weer terugquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
No problem.
Leuk vooruitzicht, ga je er samen op uit?
Beetje tomaten plukken enzo.quote:
gewoon lekker bloembollen pellen, met beetje doorwerken pak je zo een modaal salaris.quote:
Is al afquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon lekker bloembollen pellen, met beetje doorwerken pak je zo een modaal salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |