Dat vind ik ook wel een vereiste jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze maar rijden vind ik het best
Oh, is Ajax vanavond al. Hoelaat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima, net even gewerkt en het was heerlijk weer! Podcastje aan, lekker man. Wel een beetje zenuwachtig voor vanavond.
VBL / [Voorronde Champions League] Dinsdagavond 19.00 uur PAOK-Ajax #1quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, is Ajax vanavond al. Hoelaat?
19.00 uur op ziggy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, is Ajax vanavond al. Hoelaat?
Ik zou het in ieder geval bijzonder gezellig vinden als je er bij kan zijn vanavond!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dank. Maar op tijd weg straks van werk dan maar.
er bijquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval bijzonder gezellig vinden als je er bij kan zijn vanavond!
Ik ben er niet vanavond vrees ik. Ga even met mijn pa kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval bijzonder gezellig vinden als je er bij kan zijn vanavond!
Dat zou ik erg jammer vinden, maar ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er niet vanavond vrees ik. Ga even met mijn pa kijken.
Jouw probleemquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik erg jammer vinden, maar ik begrijp het wel.
Ga weg.quote:
Is alweer een tijdje geleden dat we Ajax keken, mijn vader wordt nogal hyper soms dus die KO wedstrijden keek ik liever even in de kroeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik erg jammer vinden, maar ik begrijp het wel.
Ik ben er wel bij. Ik snap dat dat niet de leegte opvult die maxi-mus achterlaat, maar toch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt een hoop goed!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er wel bij. Ik snap dat dat niet de leegte opvult die maxi-mus achterlaat, maar toch.
Jij zal wel weer een 'Hup PAOK'-act opvoeren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er wel bij. Ik snap dat dat niet de leegte opvult die maxi-mus achterlaat, maar toch.
Fijn dat je mijn aanwezigheid waardeertquote:
Dat is geen act.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal wel weer een 'Hup PAOK'-act opvoeren.
Aangepastquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik Football Manager besteld.
@:drizzt_dourden @:maxi-mus @:scrummie2.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |