@Madame_Paonquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag 40 min cardio en uurtje kracht gedaan
Even lichaam schoonmaken @:charmed_Angel
misschien bij kpmg jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Coke snuiven is een goed gebruik daar
Die heb ik wel ja. Zie LinkedIn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef KingRoland het volgende:
wel thesis bedrijf voor volgend jaar nodig
@:tarado
@:donraja
@:lenny_leonard
@:lange_lans
misschien dat jullie nog connecties hebben bij voorkeur big 4
Lennygodquote:Op woensdag 7 augustus 2019 06:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik wel ja. Zie LinkedIn.
Als ik pizza bestel laat ik hem altijd liggen en warm hem de dag erna op in een hapjespan met deksel, klein beetje water in de pan en die pizza warm stomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:36 schreef Doublepain het volgende:
HET IS ONDERWEG
IK HERHAAL
HET IS ONDERWEG
Beest 👊quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik krijg reclame voor een gay dating app
Ok
Google weet beter wie jij bent dan dat jij zelf weet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef Doublepain het volgende:
Ok
Beetje een vreemde coming out maar we accepteren je zoals je bent vriend!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef Doublepain het volgende:
Ok
Op Snap zeker.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef Doublepain het volgende:
Ok
Dat lijkt me geen foutquote:
Gelukkig maarquote:
Unicum, snel even kijken dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:57 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.0 is @:maxi-mus inhoudelijk de baas in het Feyenoordtopic.
Mes steek pijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:57 schreef onlogisch het volgende:
Meh, niet echt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:57 schreef onlogisch het volgende:
Vooruit dan maar, omdat ik in een goede bui ben.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we dit incident snel achter ons laten.
Vanwege de vorderingen in de Kuip?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat ik in een goede bui ben.
Nah, dat zou nogal opportunistisch zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanwege de vorderingen in de Kuip?
Dat snap ik ja. Karsdorp kan wel een fijne tandem met Berghuis vormen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nah, dat zou nogal opportunistisch zijn.
Al moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat we binnenkort niet meer tegen Jan Arie en Botteghin aan zitten te kijken.
Sini en Haps op links. De oudere commentatoren houden hun hart al vast.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Karsdorp kan wel een fijne tandem met Berghuis vormen.
Hey enigeredenomhiernogmngezichttelatenzienquote:
Lieve Dvenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey enigeredenomhiernogmngezichttelatenzien
Ja ik ben echt schrijnend slecht in dat discordquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lieve Dvenhoe is het, lang niet gesproken!
No problemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik ben echt schrijnend slecht in dat discordLees > kan niet direct reageren >> Doe ik later >> vergeten
Voor de rest alles helemaal prima, volgende week vakantie en moeder + zusje komen langes
Dit is wel erg dorstigquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey enigeredenomhiernogmngezichttelatenzien
vakantiebaanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:44 schreef Doublepain het volgende:
Heb nog 3 week vakantie
Geen idee wat ik tot dan met mijn leven moet
Paar dagen hier in de stad, weekje aan de kust, weekje Griekenland en dan weer terugquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
No problem.
Leuk vooruitzicht, ga je er samen op uit?
Beetje tomaten plukken enzo.quote:
gewoon lekker bloembollen pellen, met beetje doorwerken pak je zo een modaal salaris.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |