Zelfrijzend bakmeelGENOTquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben thuis
Tv staat al aan ( @:maxi-mus ).
Nu op Flodder trouwens. @:jr-style-93
Veel plezier, ik ben tijdens de wedstrijd afwezig want ik kijk met mijn pa.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben thuis
Tv staat al aan ( @:maxi-mus ).
Nu op Flodder trouwens. @:jr-style-93
zit daar al een beetje een gamemode in?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dan is dat misverstand ook weer uit de wereld![]()
Cities Skyline lijkt me ook wel echt een game voor jou. Een soort moderne versie van Sim City waarbij je een complete stad met stratenplan en voorzieningen moet bouwen.
Snap ik. Veel mooier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ben tijdens de wedstrijd afwezig want ik kijk met mijn pa.
SJAKIEDquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een bazenserie blijft het toch. Flodder
Ik ook niet heel vaak hoor, hij heeft mij wat teveel stress dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik. Veel mooier.
Ik ging vroeger regelmatig met mijn vader voetbal kijken. Nu bijna nooit meer.
lootjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de laatste lootjes voor Dolberg om het nu echt te laten zien, paar wedstrijden nog en hij mag banken en zal in de winter vertrekken.
Hoop dat hij het laat zien verder, maar het zal weer frustrerend worden.
Stress? Wat dan? Kan ie niet met de druk omgaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet heel vaak hoor, hij heeft mij wat teveel stress dan.
Nou ja stress maar hij schreeuwt nogal naar de televisie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stress? Wat dan? Kan ie niet met de druk omgaan?
Is hij ook voor Ajax?
Vroegen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja stress maar hij schreeuwt nogal naar de televisie.Tot ergernis van moeders.
Jazeker, vroegen ging ik regelmatig met mijn zus en mijn vader naar het stadion.
vroegenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja stress maar hij schreeuwt nogal naar de televisie.Tot ergernis van moeders.
Jazeker, vroegen ging ik regelmatig met mijn zus en mijn vader naar het stadion.
Roep jij nooit hardop welke keuze die speler beter had kunnen maken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ook weinig nut kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roep jij nooit hardop welke keuze die speler beter had kunnen maken?
Neemt niet weg dat het soms wel fijn isquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ook weinig nut kan ik je vertellen.
Als ik in de kroeg kijk roep ik ook wel eens wat hoor, maar 'thuis' kijk ik redelijk ontspannen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het soms wel fijn iszeker in spannende potjes.
Normaliter doe ik dat ook wel hoor, maar soms heb je gewoon teveel ergernis om een domme keuzequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik in de kroeg kijk roep ik ook wel eens wat hoor, maar 'thuis' kijk ik redelijk ontspannen.
Ik heb jaargangen gezien dat je dan geen stem overhoudt na een potje voetbal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaliter doe ik dat ook wel hoor, maar soms heb je gewoon teveel ergernis om een domme keuze
Toen was ik gewoon murw geslagen door de onkunde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb jaargangen gezien dat je dan geen stem overhoudt na een potje voetbal.
De bovenste zin zal herkenbaar zijn voor de Feyenoord fans.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was ik gewoon murw geslagen door de onkunde.
Maar de ergernis zit hem er meer in als spelers wel beter kunnen.
Feyenoordfansquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De bovenste zin zal herkenbaar zijn voor de Feyenoord fans.
Maak ik zelf nog wel uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
Allemaal even lachen, ik typ een letter verkeerd.
Smerige kk grieke. Zijn hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:23 schreef Caland het volgende: Ik blijf dat spandoek maar raar vinden Misschien kan iemand die ook een erg slecht gevoel voor taal heeft het me uitleggen @:doublepain
Heb je al werk gevonden Rolandoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een goeie misschien ook voor jou? @:jancees
moet nog jaartje dan master pakken makkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je al werk gevonden Rolando
Goed bezig maatquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet nog jaartje dan master pakken makker
dan moet je bij @Lange_Lans zijn, dat is the big onequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef KingRoland het volgende:
wel thesis bedrijf voor volgend jaar nodig
@:tarado
@:donraja
@:lenny_leonard
@:lange_lans
misschien dat jullie nog connecties hebben bij voorkeur big 4
En dan mij niet mentionenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef KingRoland het volgende:
wel thesis bedrijf voor volgend jaar nodig
@:tarado
@:donraja
@:lenny_leonard
@:lange_lans
misschien dat jullie nog connecties hebben bij voorkeur big 4
Coke snuiven is een goed gebruik daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een goeie misschien ook voor jou? @:jancees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |