De bovenste zin zal herkenbaar zijn voor de Feyenoord fans.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was ik gewoon murw geslagen door de onkunde.
Maar de ergernis zit hem er meer in als spelers wel beter kunnen.
Feyenoordfansquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De bovenste zin zal herkenbaar zijn voor de Feyenoord fans.
Maak ik zelf nog wel uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
Allemaal even lachen, ik typ een letter verkeerd.
Smerige kk grieke. Zijn hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:23 schreef Caland het volgende: Ik blijf dat spandoek maar raar vinden Misschien kan iemand die ook een erg slecht gevoel voor taal heeft het me uitleggen @:doublepain
Heb je al werk gevonden Rolandoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een goeie misschien ook voor jou? @:jancees
moet nog jaartje dan master pakken makkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je al werk gevonden Rolando
Goed bezig maatquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet nog jaartje dan master pakken makker
dan moet je bij @Lange_Lans zijn, dat is the big onequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef KingRoland het volgende:
wel thesis bedrijf voor volgend jaar nodig
@:tarado
@:donraja
@:lenny_leonard
@:lange_lans
misschien dat jullie nog connecties hebben bij voorkeur big 4
En dan mij niet mentionenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef KingRoland het volgende:
wel thesis bedrijf voor volgend jaar nodig
@:tarado
@:donraja
@:lenny_leonard
@:lange_lans
misschien dat jullie nog connecties hebben bij voorkeur big 4
Coke snuiven is een goed gebruik daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een goeie misschien ook voor jou? @:jancees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |