Walgelijke TS? Wat heb je ineens tegen mij? Ik heb je vandaag nog wel een like gegeven op Twitter.quote:
Echt? Oei, dat had ik niet gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijke TS? Wat heb je ineens tegen mij? Ik heb je vandaag nog wel een like gegeven op Twitter.
moet jij wetenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Drizzt zijn spelletje is erg leuk om te volgen. Iedereen die niet meedoet zal nu wel enorm balen!
Klopt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Drizzt zijn spelletje is erg leuk om te volgen. Iedereen die niet meedoet zal nu wel enorm balen!
2014 volgens mij. Geen idee, ik ken FM verder niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom gebruikt hij eigenlijk FM 2012 ofzo
Breng hem naar een dierenarts dan. Kan je zien of hij een chip heeft.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:07 schreef Elan het volgende:
Wildvreemde kat loopt bij me te bedelen, vind hem er maar mager uit zien en hij heeft geen halsbandje om.
Maak me een beetje zorgen @:GGMM
Ik vind het ook erg leuk!!quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
quote:
Gewoon meenemen en afgeven? Kan toch ook iemand zijn kat zijn die buiten mag lopen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Breng hem naar een dierenarts dan. Kan je zien of hij een chip heeft.
En pics graag.
adopterenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon meenemen en afgeven? Kan toch ook iemand zijn kat zijn die buiten mag lopen?
[ afbeelding ]
OnePlusGodquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon meenemen en afgeven? Kan toch ook iemand zijn kat zijn die buiten mag lopen?
[ afbeelding ]
Op zich wel maar gaat waarschijnlijk niet samen met m'n hond. Weet ook niet of hij van iemand is natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
OnePlusGod
Verder ziet ie er slecht uit ja. Wil je m houden?
Pics van jouw hond.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich wel maar gaat waarschijnlijk niet samen met m'n hond. Weet ook niet of hij van iemand is natuurlijk.
Niet gekliktquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:14 schreef Adames het volgende:
Dit kan echt niet
Jezelf voor een paar knaken laten aanvallen door een stier
Toro piscine genotquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:14 schreef Adames het volgende:
Dit kan echt niet
Jezelf voor een paar knaken laten aanvallen door een stier
Genotquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:28 schreef Adames het volgende:
Langere samenvatting is overigens, gevangen kunnen ergens in de US als bijbaantje rodeo poker doen.
Met zijn allen aan een tafel 'pokeren' en verder stil zitten. Ondertussen rent er een wilde stier rond, die beukt de mensen een voor een van de stoel af, meters de lucht in.
Diegene die als laatste blijft zitten heeft gewonnen.
Wie beweegt is gediskwalificeerd.
En daar kijkt dan een vol stadionnetje naar.
Murica
Lekker maatquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:23 schreef Gutanoth het volgende:
Ik weet dat het fucking cringe is, maar ik ga zó hard op dit nummer tijdens het Bankdrukken
Maar kunnen die gevangenen iets winnen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:28 schreef Adames het volgende:
Langere samenvatting is overigens, gevangen kunnen ergens in de US als bijbaantje rodeo poker doen.
Met zijn allen aan een tafel 'pokeren' en verder stil zitten. Ondertussen rent er een wilde stier rond, die beukt de mensen een voor een van de stoel af, meters de lucht in.
Diegene die als laatste blijft zitten heeft gewonnen.
Wie beweegt is gediskwalificeerd.
En daar kijkt dan een vol stadionnetje naar.
Murica
paar tientjesquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar kunnen die gevangenen iets winnen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spyro is niet onder de indruk.Wow, wat een machtig beest. Bengaalse toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Spyro is niet onder de indruk.Zo hey dat is nog eens even een kat zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
[..]
[ afbeelding ]
Spyro is niet onder de indruk.wat een mooi beest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yess, Bengaalquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wow, wat een machtig beest. Bengaalse toch?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hey dat is nog eens even een kat zeg
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:40 schreef Caland het volgende:
Dat is goftedomme een mooie kad
Tenminste niet zo’n vuilnisbakkenscharminkel zoals die van @:ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |