Precies zoals ik je lief hebquote:
😏 Tell me morequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben met teveel dingen tegelijk bezig
Ik heb honger, ik ben niet ongesteldquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolade voor je.
Broodje pindakaas genotquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vond ik ook wel
[..]
Ga dan ff wat eten..
Geruchten gingen dat je zwanger wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb honger, ik ben niet ongesteld
Ik had juist gehoord dat FlippingCoin een paling bezwangerd hadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Geruchten gingen dat je zwanger was
Met jou weet je het nooit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb honger, ik ben niet ongesteld
Je mag alsnog de chocola opsturen. Heb hier nog wel iemand die het binnenkort kan gebruikenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met jou weet je het nooit.
Volgens je zusje is dat ook waarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had juist gehoord dat FlippingCoin een paling bezwangerd had![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had juist gehoord dat FlippingCoin een paling bezwangerd had![]()
Smeerkaas is ook lekker, maar dat heb ik niet meer in huisquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maak daar smeerkaas van en ik ben het met je eens
Sorry hoor, ik wist ook niet dat je moeder niet meer aan de pil wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag alsnog de chocola opsturen. Heb hier nog wel iemand die het binnenkort kan gebruiken
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smeerkaas is ook lekker, maar dat heb ik niet meer in huis
Slaap ze markquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:50 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ook in het weekend vroeg slapen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:50 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ook in het weekend vroeg slapen
Die is 10 jaar geleden al de overgang in gegaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist ook niet dat je moeder niet meer aan de pil was
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is 10 jaar geleden al de overgang in gegaan
Je vraagt er ook wel een beetje om in deze situatiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
OhDan stop ik ook maar direct met die afbetalingen
Beetje mij lopen af te persen
Ik ontken je de moederquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je vraagt er ook wel een beetje om in deze situatie
Ah gelukkig, ik kreeg al even een hartverzakking.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor. Maar ik had aloa belooft om zijn geheim niet te vertellen
Het zal je maar gebeuren dat je vader op het zelfde forum actief is als jij. Lastige gesprekken tijdens het eten. Leuke post weer in KPD pa.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik kreeg al even een hartverzakking.
Dat lijkt me zeer lastig iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren dat je vader op het zelfde forum actief is als jij. Lastige gesprekken tijdens het eten. Leuke post weer in KPD pa.
Daarom hoop ik voor jou dat je niet uitvindt onder welke kloon je vader aloa in het heren wij willen... topic postquote:
Ik weet niet eens hoe ik hierop moet gaan reagerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom hoop ik voor jou dat je niet uitvindt onder welke kloon je vader aloa in het heren wij willen... topic post
Laten we het daar maar bij latenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik hierop moet gaan reageren
Laster!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom hoop ik voor jou dat je niet uitvindt onder welke kloon je vader aloa in het heren wij willen... topic post
Proost dan maar!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Laten we het daar maar bij latenEn een pilsje open trekken.
Als je het in een spoiler zet, dan zal niemand anders het zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nah-uh
I know nothing, I see nothing
En als ze het in een PM doet zal ik plechtig beloven het aan iedereen niemand door te sturen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je het in een spoiler zet, dan zal niemand anders het zien.
quote:
quote:
Goed gevierd?quote:
Ja baasquote:
quote:
mooi nummer.quote:
Geen idee. Had niet verwacht zo ver te komenquote:
Morguhquote:
Alles goed?quote:
Moeeeequote:
Niet genoeg in ieder gevalquote:
Ben al op het werk. Rond lunchtijd een dutje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even terug gaan een optie?
Bikkel 💪👊quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben al op het werk. Rond lunchtijd een dutje.
quote:
Dudequote:
Neu beetje het gebruikelijkequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij nog plannen vandaag?
[..]
Dude
Nog steeds z'n pokkeweer? M'n moeder zei dat er ruim 10 cm regen was gevallen gisteren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu beetje het gebruikelijke
Mja hier was het meerendeels droog. Maar elders in het land wel flink veel gevallen ja. Komende week wordt er ook niet beter op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog steeds z'n pokkeweer? M'n moeder zei dat er ruim 10 cm regen was gevallen gisteren.
Hier ook nog wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:41 schreef stokj het volgende:
Hallo allemaal! Goedemorgen. Hier schijnt de zon (nog)![]()
Hoe is het met jullie?
Nee. Hele dag gewerkt, daarna plichtmatig naar oma geweest en toen moest ik met spoed mijn vriendin ophalen omdat ze problemen had.quote:
Was gisteren in de efteling, gelukkig genoeg plek om te kunnen schuilen, maar 's avonds klaarde het weer opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:45 schreef stokj het volgende:
Regen was er hier gisteren volop. Binnen een half uur veel water en de rest van de dag niet meer.
Idem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:45 schreef stokj het volgende:
Regen was er hier gisteren volop. Binnen een half uur veel water en de rest van de dag niet meer.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Hele dag gewerkt, daarna plichtmatig naar oma geweest en toen moest ik met spoed mijn vriendin ophalen omdat ze problemen had.
Was een bijzondere dag.
Is wel even wennen om dan in een attractie te gaan dat nat is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was gisteren in de efteling, gelukkig genoeg plek om te kunnen schuilen, maar 's avonds klaarde het weer op
Ha haquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Is wel even wennen om dan in een attractie te gaan dat nat is.
Jij had mij gisteren al gefeliciteerd toch?quote:
Nopequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij had mij gisteren al gefeliciteerd toch?
Zo niet; dankje
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij had mij gisteren al gefeliciteerd toch?
Zo niet; dankje
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]Gefeliciteerd met wat er de neuk ook aan de hand moge zijn, en nog vele jaren!
Haha oké, nou dankjewel dan Haagsiequote:
Ik snap deze zin niet. Is dit een dubbele felicitatie in één ofzo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:50 schreef ToT het volgende:
Gefeliciteerd met wat er de neuk ook aan de hand moge zijn, en nog vele jaren!
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha oké, nou dankjewel dan Haagsie
[..]
Ik snap deze zin niet. Is dit een dubbele felicitatie in één ofzo?
Hij feliciteert je voor meerdere mijlpalenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Welke mijlpalen moeten dat zijn dan? Het feit dat mijn leven echt niet triester kan worden? Dat is wel een mijlpaal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:54 schreef stokj het volgende:
Hij feliciteert je voor meerdere mijlpalen
"Van harte gefeliciteerd (met je verjaardag), en nog vele jaren (gewenst)" is een normale felicitatie op een verjaardag, maar aangezien ik niet 100% zeker weet of het wel om je verjaardag gaat, heb ik er voor de zekerheid maar "wat de neuk (what the fuck) er ook aan de hand moge zijn" aan toegevoegd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Zou leuk zijn ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:56 schreef stokj het volgende:
Inderdaad. Dat is ook een feest als je dat een keer beleefd.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Welke mijlpalen moeten dat zijn dan? Het feit dat mijn leven echt niet triester kan worden? Dat is wel een mijlpaal.
Oh zo. Nou, ik was jarig gisteren. Dankjewel voor de felicitatiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
"Van harte gefeliciteerd (met je verjaardag), en nog vele jaren (gewenst)" is een normale felicitatie op een verjaardag, maar aangezien ik niet 100% zeker weet of het wel om je verjaardag gaat, heb ik er voor de zekerheid maar "wat de neuk (what the fuck) er ook aan de hand moge zijn" aan toegevoegd.
Neu hahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Oei, operatie voor nodig om ze er uit te krijgen?
Je kan misschien iemand die je vertrouwt DM'en om er over te praten Kopje (als dat kan helpen).quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:05 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag waar ik een topic over kan en wil openen, maar ik kan het tegen niemand zeggen i.v.m herkenbaarheid.
Echt een beetje jammer dit.
Misschien dat ik straks even op voice ga met mijn vrienden, wie weet hebben zij wel goed advies voor mij. Ik ben echt radeloos nu. Terwijl het eigenlijk niet eens mijn probleem is..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:06 schreef stokj het volgende:
Je kan misschien iemand die je vertrouwt DM'en om er over te praten Kopje
Snap ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:05 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag waar ik een topic over kan en wil openen, maar ik kan het tegen niemand zeggen i.v.m herkenbaarheid.
Echt een beetje jammer dit.
Zoals je het omschrijft heel heftig. Laat je niet gek maken en vertrouw erop dat het goed komt Kopje!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks even op voice ga met mijn vrienden, wie weet hebben zij wel goed advies voor mij. Ik ben echt radeloos nu. Terwijl het eigenlijk niet eens mijn probleem is..
Als je zou weten wat er aan de hand is komt dit niet zomaar goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:09 schreef stokj het volgende:
Zoals je het omschrijft heel heftig. Laat je niet gek maken en vertrouw erop dat het goed komt Kopje!
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:10 schreef dud0r het volgende:
Sterkte er in ieder geval mee kopje. Hopelijk kunnen je vrienden je een beetje helpen ermee.
Je voert de spanning wel opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je zou weten wat er aan de hand is komt dit niet zomaar goed.
Maar goed, dit wordt de hele dag piekeren. Probeer me in te houden als we straks uit eten gaan
Sorry hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je voert de spanning wel op
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
Ja, ik ga zo eens kijken of iemand op voice is. Even praten..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoe dan ook sterkte @:Kopjechino hopelijk hoef je er niet alleen over te blijven piekeren, maar kunnen vrienden je helpen......
quote:
Toen ik op vakantie was laatst zag ik een paar kinderen daarmee spelen.quote:
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Hehe nice, oldskool spelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie was laatst zag ik een paar kinderen daarmee spelen.
Van het ene raam naar het andere
Dat moet dan wel een lange snoer zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe nice, oldskool spelen
Heb ooit voor m'n verjaardag een kindertelefoon gekregen en die draad was net lang genoeg om van mijn slaapkamer op zolder naar m'n broertjes kamer een verdieping lager te kunnen "bellen".
En walkie-talkie'svind ik eigenlijk nog steeds leuk
Viel wel mee. 10 - 15 meter ofzo.. Kabel stond ook z'n beetje strak wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:17 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een lange snoer zijn geweest.
Helaas heb ik geen sibblings met wie ik deze ervaringen kon hebben.
vinger in de kont dan maarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:19 schreef Fancy2 het volgende:
Zit al een kwartier op de wc, kan niet poepen
Lepeltje, zou papa zeggen. Haha!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vinger in de kont dan maar
Zit niks anders op inderdaadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vinger in de kont dan maar
quote:
Misschien hoef je gewoon niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:19 schreef Fancy2 het volgende:
Zit al een kwartier op de wc, kan niet poepen
Er is een verschil tussen een theelepeltje en een soeplepel.quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een theelepeltje en een soeplepel.
Nu een leeg gevoel?quote:
5 kilo lichter.quote:
MIDDAGPAUZEquote:
Dankjequote:
Jij ook smakelijk of alweer op?quote:
Instant noodles en een mango.quote:
En wat gaat het worden?quote:
Nooit genoeg van?quote:
Ja dat is wel waar. Wil er nog wel eens wat rucola bij doen om het wat interessanter te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel maar gezonder dan dat ik maar uit de kantine blijf kopen
quote:
Voor mij geen boterham!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoveel mogelijkhedenmet stroop, met mosterd, curry, tomaat... Al wordt het niet perse gezonder.
Heb daar echt een hekel aan als mensen eten aan mij gaan opleggen maar in sommige landen is dat heel gebruikelijk. Maar ik doe er niet meer aan mee, dan maar wat mensen beledigd. Zelfde met de wodka hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Voor mij geen boterham!
Soms word ik uitgenodigd bij familie voor een broodmaaltijd. Echt een kwelling! Binnen een half uur een krentenbroodje of zo'n bol met kaas naar binnen werken. En als ik niet meer hoef dan dat ene kijken ze vreemd en beledigd
Bijna nooit brood.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb daar echt een hekel aan als mensen eten aan mij gaan opleggen maar in sommige landen is dat heel gebruikelijk. Maar ik doe er niet meer aan mee, dan maar wat mensen beledigd. Zelfde met de wodka hier.
En nooit brood?wat eet je dan? En als kind?
Gefrituurde bounty als ontbijtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Bijna nooit brood.
Of het moeten puntjes zijn met beleg die ik zelf heb gemaakt.
Als kind at ik cornflakes, chocopops, havermout.
Nu eet ik dat nog steeds. Of gewoon kliekjes, snacks (Ja, vroeg in de ochtend ook)
Zou het best een keer willen proberen maar vind het maar een raar ideequote:
Doeeeequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou het best een keer willen proberen maar vind het maar een raar idee
Ja weet ik. Of van die rijstepap prutjes, dat vind ik echt smerig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Doeeee
Echt niks mis mee.
In sommige landen ontbijten ze al met rijst. Eten ze drie tot 5 keer per dag rijst
Heb ik ook meestal met lunch. Probeer het wel wat op te vrolijken met blaadje sla, of tomaat. Maar het blijft een boterham met kaas.quote:
Ja precies. Gewoon lekker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb ik ook meestal met lunch. Probeer het wel wat op te vrolijken met blaadje sla, of tomaat. Maar het blijft een boterham met kaas.
Rijst en noedels als ontbijtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Of van die rijstepap prutjes, dat vind ik echt smerig.
Maar in China at ik ook vaak wel twee keer per dag rijst/noodles. Niks mis mee. Voor ontbijt hoef ik het dan weer niet.
Zoiets zou ik nog wel wegkrijgen maar gewoon omdat ik het lekker vind, eigenlijk meer lunch/avondeten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rijst en noedels als ontbijt
Als er maar veel sambal op zitquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rijst en noedels als ontbijt
Dat sowieso. En nog een handvol pepers erdoorheen.quote:
Ik weet eigenlijk niet precies wat het is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Dat wil je niet op je boterham vinden, of op je zusje fwiw
Je zusje wil anders maar wat te graag markonaise ontvangenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Dat wil je niet op je boterham vinden, of op je zusje fwiw
Hij staat nu vast ergens in de file naar spanjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga eens vakantie vieren joh
Soort van markje speciaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zusje wil anders maar wat te graag markonaise ontvangen
Blijft fascinerend die zwarte zaterdagenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij staat nu vast ergens in de file naar spanje
Dat is niet best als de Eifel zijn bestemming isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij staat nu vast ergens in de file naar spanje
Oh is dat nu pas, heb zelf het gevoel dat de vakantie langzaamaan tot het einde lopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijft fascinerend die zwarte zaterdagen
Moest ik hier nou naar links of naar rechtsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is niet best als de Eifel zijn bestemming is
Ik ook altijd in augustus. Maar in Frankrijk en Italië begint het nu pasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh is dat nu pas, heb zelf het gevoel dat de vakantie langzaamaan tot het einde lopen
Komt waarschijnlijk omdat de kans op heet zomerweer in augustus een stuk kleiner is dan juliquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook altijd in augustus. Maar in Frankrijk en Italië begint het nu pas
Over een paar weken beginnen de colleges weer hier, dus volgende week zullen er weer een hoop 18jarigen en een paar verdwaalde ouders over campus hier huppelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh is dat nu pas, heb zelf het gevoel dat de vakantie langzaamaan tot het einde lopen
Jep. Ansich wel raar dat ze tijdens de heetste maand doorgaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat de kans op heet zomerweer in augustus een stuk kleiner is dan juli
Sambalquote:
Niet met ontbijtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sambal![]()
Kun je niet tegen pittig eten?
Ik ontbijt hier door de weeks met een cracker en 250 gram sambal oelekquote:
Uhuquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ontbijt hier door de weeks met een cracker en 250 gram sambal oelek
Ik zou die cracker niet op mijn nuchtere maag kunnen verdragenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ontbijt hier door de weeks met een cracker en 250 gram sambal oelek
Als frêle jongeman valt dat idd zwaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou die cracker niet op mijn nuchtere maag kunnen verdragen
No legend, no storyquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker sfeertje weer hier.
Lekker post krikken met emoticons
Een post is een post.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
Over het algemeen wel, af en toequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tijd hebben wij wel gehad.
Zo is dat wel altijd bij jouquote:
Geen speld tussen te krijgen.quote:
had er tot mijn 23e of zo nog weleens last van.,quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, af en toe
Heb er nooit overdreven veel last van gehad alleen een paar keer een knoeperd op m'n neus.. Pijnlijk ook wel. Maar merk het nog steeds wel als ik ongezond eet een tijdje of weinig slaap.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
had er tot mijn 23e of zo nog weleens last van.,
sta ik al in de top 20?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij bedoelde een gat in haar hand. Want een ander gat kan hij niet meer vullen
Neequote:
Ik heb wel eens een enorme puist in mijn neus gehadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb er nooit overdreven veel last van gehad alleen een paar keer een knoeperd op m'n neus.. Pijnlijk ook wel. Maar merk het nog steeds wel als ik ongezond eet een tijdje of weinig slaap.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een enorme puist in mijn neus gehad
Het deed pijn en je zag het juist wel omdat mijn neus flink rood was door de zwellingquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ai dat lijkt me ook niks nee, maar zie je minder goed in ieder geval
Ik leef met terugwerkende kracht met je meequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Het deed pijn en je zag het juist wel omdat mijn neus flink rood was door de zwelling
Denken dat ik m'n vlees/vis ga delenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
Altijd klote van die ongevraagde mee-eters als je net gekookt hebt
Mijn rijst en noedels krijgen ze ook niet!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Denken dat ik m'n vlees/vis ga delenaardappelen kunnen ze krijgen
Alsof er iemand bij mij op bezoek wil komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
Altijd klote van die ongevraagde mee-eters als je net gekookt hebt
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof er iemand bij mij op bezoek wil komen
Avondje pilsen met vrienden noem ik geen bezoekquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:15 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat zeg je nunadat je al mijn bier hebt opgedronken.
Net als je anusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
Let op, dit topic wordt zo automatisch gesloten
Stuur maar door naar Amsterdamquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef devzero het volgende:
@:derrabbit wat heb je nu weer gekookt
NWS / Groot alarm: giftige wolk komt vrij in Limburgse salpeterzuurfabriek
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
GA EENS WERKEN
[..]
Is maar goed ook
LUIERGENOT BESTE GENOTquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
GA EENS WERKEN
[..]
Is maar goed ook
Die tough guy eet altijd salpeterzuur bij z'n ontbijt samen met sambalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef devzero het volgende:
@:derrabbit wat heb je nu weer gekookt
NWS / Groot alarm: giftige wolk komt vrij in Limburgse salpeterzuurfabriek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |