Ja, ik ga zo eens kijken of iemand op voice is. Even praten..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoe dan ook sterkte @:Kopjechino hopelijk hoef je er niet alleen over te blijven piekeren, maar kunnen vrienden je helpen......
quote:
Toen ik op vakantie was laatst zag ik een paar kinderen daarmee spelen.quote:
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Hehe nice, oldskool spelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie was laatst zag ik een paar kinderen daarmee spelen.
Van het ene raam naar het andere
Dat moet dan wel een lange snoer zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe nice, oldskool spelen
Heb ooit voor m'n verjaardag een kindertelefoon gekregen en die draad was net lang genoeg om van mijn slaapkamer op zolder naar m'n broertjes kamer een verdieping lager te kunnen "bellen".
En walkie-talkie'svind ik eigenlijk nog steeds leuk
Viel wel mee. 10 - 15 meter ofzo.. Kabel stond ook z'n beetje strak wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:17 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een lange snoer zijn geweest.
Helaas heb ik geen sibblings met wie ik deze ervaringen kon hebben.
vinger in de kont dan maarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:19 schreef Fancy2 het volgende:
Zit al een kwartier op de wc, kan niet poepen
Lepeltje, zou papa zeggen. Haha!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vinger in de kont dan maar
Zit niks anders op inderdaadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vinger in de kont dan maar
quote:
Misschien hoef je gewoon niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:19 schreef Fancy2 het volgende:
Zit al een kwartier op de wc, kan niet poepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |