Precies zoals ik je lief hebquote:
😏 Tell me morequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben met teveel dingen tegelijk bezig
Ik heb honger, ik ben niet ongesteldquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolade voor je.
Broodje pindakaas genotquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vond ik ook wel
[..]
Ga dan ff wat eten..
Geruchten gingen dat je zwanger wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb honger, ik ben niet ongesteld
Ik had juist gehoord dat FlippingCoin een paling bezwangerd hadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Geruchten gingen dat je zwanger was
Met jou weet je het nooit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb honger, ik ben niet ongesteld
Je mag alsnog de chocola opsturen. Heb hier nog wel iemand die het binnenkort kan gebruikenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met jou weet je het nooit.
Volgens je zusje is dat ook waarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had juist gehoord dat FlippingCoin een paling bezwangerd had![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had juist gehoord dat FlippingCoin een paling bezwangerd had![]()
Smeerkaas is ook lekker, maar dat heb ik niet meer in huisquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maak daar smeerkaas van en ik ben het met je eens
Sorry hoor, ik wist ook niet dat je moeder niet meer aan de pil wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag alsnog de chocola opsturen. Heb hier nog wel iemand die het binnenkort kan gebruiken
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smeerkaas is ook lekker, maar dat heb ik niet meer in huis
Slaap ze markquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:50 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ook in het weekend vroeg slapen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:50 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ook in het weekend vroeg slapen
Die is 10 jaar geleden al de overgang in gegaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist ook niet dat je moeder niet meer aan de pil was
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is 10 jaar geleden al de overgang in gegaan
Je vraagt er ook wel een beetje om in deze situatiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
OhDan stop ik ook maar direct met die afbetalingen
Beetje mij lopen af te persen
Ik ontken je de moederquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je vraagt er ook wel een beetje om in deze situatie
Ah gelukkig, ik kreeg al even een hartverzakking.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor. Maar ik had aloa belooft om zijn geheim niet te vertellen
Het zal je maar gebeuren dat je vader op het zelfde forum actief is als jij. Lastige gesprekken tijdens het eten. Leuke post weer in KPD pa.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik kreeg al even een hartverzakking.
Dat lijkt me zeer lastig iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren dat je vader op het zelfde forum actief is als jij. Lastige gesprekken tijdens het eten. Leuke post weer in KPD pa.
Daarom hoop ik voor jou dat je niet uitvindt onder welke kloon je vader aloa in het heren wij willen... topic postquote:
Ik weet niet eens hoe ik hierop moet gaan reagerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom hoop ik voor jou dat je niet uitvindt onder welke kloon je vader aloa in het heren wij willen... topic post
Laten we het daar maar bij latenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik hierop moet gaan reageren
Laster!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom hoop ik voor jou dat je niet uitvindt onder welke kloon je vader aloa in het heren wij willen... topic post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |