quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft iemand nog een leuke afbeelding van Jaap om in de OP te zetten? Gio’s prijzenkast was leuk maar het is tijd voor iets anders.
Heeft iemand nog een leuke afbeelding van Jaap om in de OP te zetten? Gio’s prijzenkast was leuk maar het is tijd voor iets anders.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hier wandelde ik wel echt rechtstreeks in he
Past wel bij de club.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie OP is sowieso wat gedateerd.
Niet nog een jaar met deze aids achterinquote:Als het aan trainer Jaap Stam ligt dan zal Feyenoord deze transfermarkt nog zaken gaan doen. Deze week lijkt een transfer echter niet meer te gaan plaatsvinden.
Stam geeft al weken aan dat hij hoopt op versterkingen, en dan vooral achter- en voorin. ,,Maar voorlopig ziet het er naar uit dat we het met deze groep moeten doen'', vertelt Stam in gesprek met het Algemeen Dagblad. ,,Iedereen kent de situatie van Feyenoord, ik ook toen ik aan deze klus begon. Er is weinig geld.”
Feyenoord haalde deze transferperiode Luciano Narsingh, Liam Kelly, Leroy Fer en Nick Marsman binnen. Alle spelers kwamen transfervrij over.
Past goed bij het beleid (lol)quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie OP is sowieso wat gedateerd.
Ik ben onlangs met de OP begonnen. Ga hem even opnieuw opbouwen, dus gaat wel wat tijd inzitten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik ben onlangs met de OP begonnen. Ga hem even opnieuw opbouwen, dus gaat wel wat tijd inzitten.
quote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik ben onlangs met de OP begonnen. Ga hem even opnieuw opbouwen, dus gaat wel wat tijd inzitten.
Humor om te lachenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://speld.nl/2019/08/(...)fifa-20-te-verlagen/
In die wedstrijd gaf Feyenoord een 2-1 voorsprong weg. Dat was toen de treinen bekogeld werden.quote:
Nee, jaar erop ook. Toen ben ik nog opgepakt met 300 anderen op de luchtbrug. Opsteltengodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In die wedstrijd gaf Feyenoord een 2-1 voorsprong weg. Dat was toen de treinen bekogeld werden.
Was denk ik de laatste keer met uitfans.
als ie dan nog een jaar in NL kan blijven wonen misschienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Club Brugge schijnt Tapia over te willen nemen van Feyenoord.
Zou hij nu wel willen gaan?
Geen verkeerde club, dat Club Brugge.
Vast een prima kerel, maar hij kan er gewoon geen klote van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:48 schreef Qarrad het volgende:
Mja, ik vind het erg zuur voor Van Beek... Het ligt niet aan zijn inzet en het is ook niet fair om hem alles aan te rekenen terwijl de hele achterhoede als een natte krant staat te spelen.
Dat hij blundert weet hij zelf ook wel, dit helpt niemand.
Van Beek heeft hele goede periodes gehad, maar overall komt hij gewoon tekort voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:48 schreef Qarrad het volgende:
Mja, ik vind het erg zuur voor Van Beek... Het ligt niet aan zijn inzet en het is ook niet fair om hem alles aan te rekenen terwijl de hele achterhoede als een natte krant staat te spelen.
Dat hij blundert weet hij zelf ook wel, dit helpt niemand.
? Dit is toch precies wat De Speld doet..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sven is zo’n gezellige gozert, je kon zelfs met hem de avond voor een wedstrijd een biertje doen.
Maar ik vind dit soort artikelen ook niet zo. Wel erg makkelijk scoren van de Speld, ze kunnen we beter dan ‘haha zijn fifa-rating moet omlaag xd’
Wat was in deze het echte nieuwtje dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
? Dit is toch precies wat De Speld doet..
Een echt nieuwtje omdraaien en verbouwen.
https://sporza.be/nl/2019(...)han-cruijff-in-fifa/quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat was in deze het echte nieuwtje dan?
Tot max 18 mil voor Guus Til, WTF.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:55 schreef satecl het volgende:
AZ heeft weer 15/18 miljoen opgepikt voor een redelijke middenvelder. Net als de verkoop van weghorst, Jahanbaksch en Janssen. Ben benieuwd of zij nog gaan investeren. Dan kan het nog een leuk seizoen worden voor ons voor de 3e plaats.
Lekker ontopic.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tot max 18 mil voor Guus Til, WTF.
Tuurlijk joh, gastje van 17 op 10 zetten in de basis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef macca728 het volgende:
Daarom jeugd laten spelen en geen spelers als Kelly halen of Clasie vorig jaar.
Kokcu had al een jaar kunnen spelen in de basis.
So what? Goed genoeg is oud genoeg toch? Zou hij slechter zijn dan Samba Sam, Toornstra of weet ik veel welke middelmaat nog meer?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, gastje van 17 op 10 zetten in de basis.
Er is echt nog wel geld hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:29 schreef macca728 het volgende:
Er is geen geld meer, dus hebben we überhaupt wel iets gekregen voor Vilhena ?
Ik denk dat Toornstra in deze fase geschikter was dan Kokcu ja. Nu moet je hem wel de kans geven, dat lijkt ook te gebeuren nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
So what? Goed genoeg is oud genoeg toch? Zou hij slechter zijn dan Samba Sam, Toornstra of weet ik veel welke middelmaat nog meer?
Nee voortmodderen met spelers die niets brengen, zoals Clasie, Toornstra en onze verdedigers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kokcu kwam alleen in aanmerking voor de plek van Toornstra van de spelers die je noemtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee voortmodderen met spelers die niets brengen, zoals Clasie, Toornstra en onze verdedigers.
Heb je gelijk in, maar dat is ook wel raar, je bent Van Persie en Vilhena kwijt, Clasie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is echt nog wel geld hoor.
Al die keren dat Krabbendam het heeft gehad over "geen geld" schijnt hij het te hebben gehad over het salarisbudget, zo bleek gisteren in FC Rijnmond.
Sowieso komt dat hele "het geld is op" van Krabbendam.
Ik verwacht meer ruimte in het salarisbudget dan in het transferbudget om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dat is ook wel raar, je bent Van Persie en Vilhena kwijt, Clasie.
Ja waarom niet? Hij deed het niet minder dan Clasie, en in principe was het nut van Clasie opstellen verwaarloosbaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kokcu is in niks een 6.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Hij deed het niet minder dan Clasie, en in principe was het nut van Clasie opstellen verwaarloosbaar.
Kokcu op de plek van Clasie is toch zonde voor een jeugdspeler die veel aanvallender is ingesteld? Die hoort gewoon als een aanvallende middenvelder te spelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Hij deed het niet minder dan Clasie, en in principe was het nut van Clasie opstellen verwaarloosbaar.
Ook met Geertruida en Burger had Gio vorig seizoen meer mogen durven. Dat beetje ervaring wat ze dan hadden opgedaan had nu enorm kunnen helpen.
Toornstra en Vilhena hadden de achterste twee middenvelders kunnen zijn, zeker tegen zwakkere tegenstanders.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sven is zo’n gezellige gozert, je kon zelfs met hem de avond voor een wedstrijd een biertje doen.
Maar ik vind dit soort artikelen ook niet zo. Wel erg makkelijk scoren van de Speld, ze kunnen we beter dan ‘haha zijn fifa-rating moet omlaag xd’
quote:https://speld.nl/2019/08/(...)fifa-20-te-verlagen/
Petitie om waardering Sven van Beek in FIFA 20 te verlagen
2 augustus 2019 door Alexander Brandenburg
Een petitie om de waardering van Sven van Beek in FIFA 20 te verlagen, is inmiddels duizenden keren getekend. De ondertekenaars willen dat de rating van de Feyenoord-verdediger gelijk wordt getrokken met die van verdedigers van RKC Waalwijk en FC Emmen.
De petitie werd gestart door e-sporter Koen Weijland, die FIFA professioneel speelt. “In FIFA 19 kreeg Van Beek de rating 75”, schrijft hij op de petitiewebsite. “Daarmee staat hij voor stabiele verdedigers als Willem Janssen (73) en Moreno Rutten (66), dat kan natuurlijk helemaal niet. Een rating van iets laag in de 50 lijkt me beter passen bij de realiteitszin die het spel nastreeft. Dan zit je ongeveer op het niveau RKC-talentje Dean van der Sluys. Hopelijk ziet die jongen dat niet als een belediging.”
Leuk!quote:
Dacht dan meer aan Toornstra of Vilhena naar achteren en Kökcu op zijn eigen plek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu op de plek van Clasie is toch zonde voor een jeugdspeler die veel aanvallender is ingesteld? Die hoort gewoon als een aanvallende middenvelder te spelen.
Had hem liever vaker in zien vallen voor Vilhena/Toornstra. Met name eerstgenoemde heeft vorig jaar ontzettend veel kutwedstrijden gespeeld.
Jorgenson had kunnen gaan voor.. hoeveel miljoen? Ergens in de 20 toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:54 schreef Pleun2011 het volgende:
AZ verkoopt weer eens een niet erg bijzondere speler voor de hoofdprijs..bijna 20 miljoen. Gek eigenlijk dat Feyenoord nog steeds Kuyt als grootste transfer in de boeken heeft staan met 18 miljoen.
17 dacht ik. Maar 20 miljoen voor Guus Til. Moet wel sterke wodka zijn die ze daar nuttigen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:59 schreef dopemin het volgende:
[..]
Jorgenson had kunnen gaan voor.. hoeveel miljoen? Ergens in de 20 toch?
Dat blijkt. Luuk de Jong is al eens mislukt in het buitenland maar levert alsnog meer dan 20 miljoen op. Berghuis speelt op een andere positie maar vind ik van dezelfde categorie. Maar interesse voor Berghuis uit het buitenland lijkt er niet te zijn. Vreemd, toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoorders zijn niet zo goed in het hypen van hun eigen spelers.
Uh nee, 15.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat blijkt. Luuk de Jong is al eens mislukt in het buitenland maar levert alsnog meer dan 20 miljoen op.
Ik las deze week ergens dat Karsdorp voor 22 miljoen euro verkocht was. Of was dat de vraagprijs, en is er uiteindelijk veel minder betaald?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:54 schreef Pleun2011 het volgende:
AZ verkoopt weer eens een niet erg bijzondere speler voor de hoofdprijs..bijna 20 miljoen. Gek eigenlijk dat Feyenoord nog steeds Kuyt als grootste transfer in de boeken heeft staan met 18 miljoen.
14 of 15 was het.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik las deze week ergens dat Karsdorp voor 22 miljoen euro verkocht was. Of was dat de vraagprijs, en is er uiteindelijk veel minder betaald?
Jaaaaa, weer een vaag ‘social media’ bericht.quote:Kenny Tete heeft voor rumoer op Twitter gezorgd. Oplettende Twitteraars zagen zaterdagavond dat de verdediger van Olympique Lyon Feyenoord opeens was gaan volgen op Instagram. Saillant detail: Tete volgt zijn oude club Ajax niet (meer) op het sociale medium.
Daarnaast staan ook Jeremiah St. Juste, Steven Berghuis, Luciano Narsingh, Leroy Fer en oud-Feyenoorder Eljero Elia in zijn volglijst. Dat lijkt echter minder opvallend, aangezien hij met hen samenspeelde hij het Nederlands elftal.
Supporters legden direct een link met een mogelijke transfer. Feyenoord is al enige tijd op zoek naar een defensieve versterking. De huidige verdediging maakte geen sterke indruk in de voorbereiding. Het contract van Tete, die vorig seizoen tot dertien competitiewedstrijden kwam, loopt tot medio 2021.
Ach ja, Maher volgde Feyenoord ook opeens op zijn instagram account.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaaaaa, weer een vaag ‘social media’ bericht.
Benieuwd wanneer ze al die miljoenen eindelijk eens gaan gebruiken om ons definitief schaakmat te zetten voor plek 3.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind je dit nu zelf komisch of is deze act voor écht helemaal niemand?quote:Op zondag 4 augustus 2019 04:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we van Sparta winnen hebben we Ajax en PSV gelijk op een onoverbrugbare achterstand gezet, een kloof die niet zo gauw meer ingehaald wordt. PSV en Ajax gaan denk ik dit seizoen concurrenten van AZ en FC Utrecht zijn
Jaartje huren zou niet gek zijn. Kan st Juste weer centraal. Je moet toch iets hè.quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach ja, Maher volgde Feyenoord ook opeens op zijn instagram account.
Tevens lijkt Tete mij te duur, tenzij huur.
Vooral dat ja, het blijft angstvallig stil.quote:Op zondag 4 augustus 2019 08:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jaartje huren zou niet gek zijn. Kan st Juste weer centraal. Je moet toch iets hè.
Ik moest glimlachenquote:Op zondag 4 augustus 2019 07:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind je dit nu zelf komisch of is deze act voor écht helemaal niemand?
ik heb er ook weer zin inquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:57 schreef fetX het volgende:
Op naar het stadion zo. Eindelijk weer beginnen![]()
Waarschijnlijk gedesillusioneerd terug, maar goed
Om 10:00 in de ochtend al voor de poort gaan staan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:57 schreef fetX het volgende:
Op naar het stadion zo. Eindelijk weer beginnen![]()
Waarschijnlijk gedesillusioneerd terug, maar goed
Met ‘zo’ bedoelde ik eigenlijk ‘straks’.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:10 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Om 10:00 in de ochtend al voor de poort gaan staan?Serieus. Of moet je helemaal uit Den Helder of zo komen?
bron?quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:12 schreef Bottendaal het volgende:
Traditioneel zullen wij vandaag ook wel punten verspelen, dat is meestal zo als die andere 2 dat ook doen
Wanneer is dan de laatste keer dat de top drie in de eerste ronde alle drie punten laat liggen?quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:12 schreef Bottendaal het volgende:
Traditioneel zullen wij vandaag ook wel punten verspelen, dat is meestal zo als die andere 2 dat ook doen
Dat weet ik niet, misschien wel nooitquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer is dan de laatste keer dat de top drie in de eerste ronde alle drie punten laat liggen?
Geen idee, maar het lijkt me niet dat AZ punten gaat verspelen vanmiddag.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer is dan de laatste keer dat de top drie in de eerste ronde alle drie punten laat liggen?
ik zag net een staatje voorbij komen dat Feyenoord de meeste punten behaald heeft op de eerste speeldag van de top 3 de afgelopen 10 jaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt me niet dat AZ punten gaat verspelen vanmiddag.
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 13:02:05Punten in eerste speelronde sinds 2009/10: Feyenoord - 24 Ajax - 21PSV - 20 reageer retweet
Volgens mij heeft Feyenoord ook zelden een (lastige) uitwedstrijd als eerste pot.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag net een staatje voorbij komen dat Feyenoord de meeste punten behaald heeft op de eerste speeldag van de top 3 de afgelopen 10 jaar
Kan ook beide verliezen nog goed herinneren. Één was toen Koeman de eerste 3 wedstrijden verloor en die andere was vorig jaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag net een staatje voorbij komen dat Feyenoord de meeste punten behaald heeft op de eerste speeldag van de top 3 de afgelopen 10 jaar
dit dustwitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 13:02:05Punten in eerste speelronde sinds 2009/10: Feyenoord - 24 Ajax - 21PSV - 20 reageer retweet
Ik dacht uit bij Zwolle.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:45 schreef fetX het volgende:
Oja dat jaar met Koeman. Was dat niet thuis tegen Twente?
De openingspot vorig jaar was geen feest nee, tegen die club die inmiddels weer in KK divisie speelt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan ook beide verliezen nog goed herinneren. Één was toen Koeman de eerste 3 wedstrijden verloor en die andere was vorig jaar
Met Jordy van Deelen in de basisquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht uit bij Zwolle.
Je hebt gelijk, 1-4 Twente thuis.
Heeft toch maar mooi bij Feijenoord 1 mee mogen doen.quote:
2 rode kaarten toen toch? Weet dat we iig 1-0 voor kwamen en er eigenlijk niks aan de hand was.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht uit bij Zwolle.
Inderdaad PEC uit, Twente thuis was de tweede pot. Fernandez maakte de winnende goalquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht uit bij Zwolle.
jaaaaaquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef satecl het volgende:
Nou 2 keer van Ajax verliezen, PSV verliezen, thuis gelijk spelen nog 2 lastige uitwedstrijden puntverlies. Verder alles winnen en we zijn kampioen!
[ afbeelding ]
Genot.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:13 schreef fetX het volgende:
Sinisterra en Burger basis volgens Michiel Teeling.
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 04-08-2019 om 13:15:52BREAKING... 🌎We’ve got news for you! 😉#Berghuis2022 #feyspa https://t.co/lQQNtuirLl reageer retweet
Psv zou inderdaad wel gek zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:16 schreef Zipportal het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 04-08-2019 om 13:15:52BREAKING... 🌎We’ve got news for you! 😉#Berghuis2022 #feyspa https://t.co/lQQNtuirLl reageer retweet
Genot.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:16 schreef Zipportal het volgende:
mwahquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Berghuis heeft gister ook PSV gekeken dus.
Lekker hoor, die verlenging
dan nog had ik verlenging ook niet zien aankomen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
die zal vooral zien dat er geen CL in zit daar
dan is er echt weinig om voor te gaan daar, behalve iets meer kans op een kampioenschap
Och tuurlijk, was maar grapje hequote:Op zondag 4 augustus 2019 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
die zal vooral zien dat er geen CL in zit daar
dan is er echt weinig om voor te gaan daar, behalve iets meer kans op een kampioenschap
mjaquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:22 schreef Adames het volgende:
[..]
dan nog had ik verlenging ook niet zien aankomen.
volgend jaar met 1-jarig contract gewoon nog eens vertrekken naar duitsland of engeland, als laatste mogelijkheid was eerder mijn verwachting.
goed voor feyenoord
Ja, 80 miljoen nu.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is toch ook alleen maar zodat Feyenoord meer geld voor m kan vragen?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is toch ook alleen maar zodat Feyenoord meer geld voor m kan vragen? Kan me niet voorstellen dat hij bij t huidige Feyenoord wil blijven
Dit lijkt me niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is toch ook alleen maar zodat Feyenoord meer geld voor m kan vragen? Kan me niet voorstellen dat hij bij t huidige Feyenoord wil blijven
Dat valt mee, geen Van Beek.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Opstelling Feyenoord
Vermeer, St Juste, Botteghin, Van der Heijden, Haps, Burger, Kokcu, Fer, Berghuis, Vente, Sinisterra.
Die is blessaquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat valt mee, geen Van Beek.
Van Beek is een blessure.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die is blessa
Die heeft een blessure.
Geen idee waarom ik ineens achterlijke woorden ben gaan gebruiken.
Dit zelfinzicht siert jequote:Op zondag 4 augustus 2019 13:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die is blessa
Die heeft een blessure.
Geen idee waarom ik ineens achterlijke woorden ben gaan gebruiken.
Jaartje erbij, absoluut grootverdiener worden en neem aan de belofte dat men volgend jaar meewerkt aan transfer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Niet geklikt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:45 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)anger-vast~a459f1fa/
Bedankt Hans.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:45 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)anger-vast~a459f1fa/
Feyenoord verrast en legt gewilde Berghuis langer vast
Steven Berghuis heeft zijn contract bij Feyenoord met één seizoen verlengd tot medio 2022. Daarmee heeft de 27-jarige steunpilaar zijn toekomst voorlopig verbonden aan de Rotterdammers.
Berghuis werd deze zomer zeer nadrukkelijk in verband gebracht met een vertrek, vooral PSV werd genoemd als mogelijke nieuwe bestemming. Een transfer van de aanvaller zou voor trainer Jaap Stam onwenselijk zijn, aangezien ook sterkhouders als Robin van Persie en Tonny Vilhena al vertrokken uit Rotterdam-Zuid.
Van een zomerse transfer lijkt het nu dus niet meer te gaan komen.
De club maakte vanmiddag, vlak voor de seizoensopening tegen stadgenoot Sparta Rotterdam, bekend dat Berghuis zijn contract heeft gezet onder een contract tot medio 2022. Zijn oude verbintenis liep nog tot 2021.
Real Mallorca?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan dat middenveld kan Real nog een puntje zuigen
Ik vind het wel een leuke opstelling, jij niet?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan dat middenveld kan Real nog een puntje zuigen
Behoudens het middenveld heb ik de opstelling nog niet gezien ouwe reus.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke opstelling, jij niet?
Ik baal alleen echt van Vente
Vertelquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:16 schreef Grifte het volgende:
Schelvecchio gaat flink los op Radio Rijnmond
Onder andere:quote:
Het is van bijna kanten echt afschuwelijk slecht. Lekker flipperkastvoetbal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit is werkelijk een wedstrijd die alle kanten op kan. Ik kan tot nu toe niet echt zeggen dat Feyenoord zoveel beter is.
Mwah, ik vind ze aanvallend minder goed dan in de voorbereiding, tot nu toe dan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Best leuke wedstrijd eigenlijk. Wel heel exemplarisch voor de hele voorbereiding dit, ze laten vrij leuke dingen zien aanvallend maar verder is elke tegenaanval gevaarlijk dankzij onbegrijpelijke slordigheid van onze aanvallers en onbeschrijflijke traagheid van ons centrale duo
Eerste 10 minuten waren wel aardig vond ik (die aanval waaruit kocku op de paal schoot), maar het is al niet veel meer nee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, ik vind ze aanvallend minder goed dan in de voorbereiding, tot nu toe dan.
Maar nauwelijks nog een uitgespeelde kans gehad toch?
Verdedigend is het allemaal wel zwaar onzeker inderdaad.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, ik vind ze aanvallend minder goed dan in de voorbereiding, tot nu toe dan.
Maar nauwelijks nog een uitgespeelde kans gehad toch?
Verdedigend is het allemaal wel zwaar onzeker inderdaad.
Die Kokcu net miste ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]![]()
Twee hele goede uitgespeelde kansen door Sini
Goede samenvatting.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Middenveld valt wat tegen. Burger en Fer matig. Kokcu had 1 van die 2 kansen moeten maken. Vente is Vente. Sinisterra mwoah. Achterin Jan Arie verschrikkelijk.
Enorm triest.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:44 schreef Pistolero het volgende:
Helemaal weggespeeld worden door Sparta.
Botteghin zag er ook niet lekker uit hoor. En dat is dan de aanvoerder. Zegt genoeg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Die tegengoal is wel echt de fout van Vermeer. Door zijn uitkomen staat hij volledig verkeerd gepositioneerd bij dat schot van Rayhi, wat een rollertje is. Er was geen enkele reden om uit te komen...
Die is nog gewoon in duel met de aanvaller van Sparta, prima toch. Die wil daarna de goal afdekken door het uitkomen van Vermeer. Begint allemaal bij de onrust die Vermeer creëert.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Botteghin zag er ook niet lekker uit hoor. En dat is dan de aanvoerder. Zegt genoeg.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef Wicky15 het volgende:
En Vente mag ook nooit meer opgesteld worden. Komt gewoon in alles te kort. Maar die zal donderdag er wel gewoon weer in staan.
Met een beetje geluk is ie nu geblesseerdquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef Wicky15 het volgende:
En Vente mag ook nooit meer opgesteld worden. Komt gewoon in alles te kort. Maar die zal donderdag er wel gewoon weer in staan.
Bannis is toch echt niet slechter dan hem?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vente is er uit en het duurt 1 minuut
jawelquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bannis is toch echt niet slechter dan hem?
Ja wel iets.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bannis is toch echt niet slechter dan hem?
Dat inderdaad, zelfs als Stam Bannis er nog niet klaar voor acht zijn er nog genoeg alternatieven.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wel iets.
Maar goed, gewoon Berghuis in de spits zetten, ik snap niet dat dit niet allang overwogen is.
Echte Feyenoorder1!!!! 1!!11!!quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Pistolero het volgende:
Wat zien sommige mensen trouwens in Burger..?
Jeugd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Pistolero het volgende:
Was in de voorbereiding best aardig hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Pistolero het volgende:
Het is echt bizar hoe traag die twee zijn. Scharie is vandaag echt heel slechtquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:03 schreef Slobeend het volgende:
Waar waren Bot en Jan Arie gebleven dan?
Thuis nog wel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:08 schreef Wicky15 het volgende:
Volgend jaar eerste speelronde verliezen van de Graafschap, nu waarschijnlijk van Sparta. Begin je wel lekker.
Ik wil ze wel overnemen voor een prijs van ¤0,-.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:20 schreef aTypisch het volgende:
kaartjes voor donderdag zijn binnen
dat wordt GENIETEN
haha grappig zeg rickertman96quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik wil ze wel overnemen voor een prijs van ¤0,-.
twitter:Plevla1 twitterde op zondag 04-08-2019 om 16:07:32Dit is natuurlijk maar een foto maar als ze na de wedstrijd eens kunnen kijken wat Larsson allemaal (niet) doet....mijn hemel. https://t.co/hHvfak9CjE reageer retweet
Enige voordeel is dat jullie Nederland niet meer ten schande kunnen maken dan FC Utrecht en dan jullie zelf vorig jaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:20 schreef aTypisch het volgende:
kaartjes voor donderdag zijn binnen
dat wordt GENIETEN
hihi nou hé, wat een sterke post van jouquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat jullie Nederland niet meer ten schande kunnen maken dan FC Utrecht en dan jullie zelf vorig jaar
neequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nah, is de vernedering in ieder geval iets minder erg
Daar is alles mee gezegdquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee, de manier waarop was echt teringslecht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, er zijn zeker 9 selecties die veel beter zijn dan die van Feyenoord!!quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:26 schreef Pistolero het volgende:
Nou, je kan na deze wedstrijd en alle wedstrijden uit de voorbereiding toch niet anders dan tot de conclusie komen dat Feyenoord in de verste verte niet in de buurt gaat komen van het linkerrijtje? Slechtste verdediging van de eredivisie en vrijwel nul scorend vermogen. Gouden combinatie.
Heel benieuwd wanneer de pleuris echt gaat uitbreken. Ik geef het nog max een maandje aangezien we dan al weer kansloos zijn uitgeschakeld voor Europa en waarschijnlijk nog geen één overwinning in de Eredivisie hebben geboekt.
Tuurlijk wel, derde plek zal best kunnen. Het is niet alsof er voor de rest veel wereldploegen zijn in deze kneuzencompetitie.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:26 schreef Pistolero het volgende:
Nou, je kan na deze wedstrijd en alle wedstrijden uit de voorbereiding toch niet anders dan tot de conclusie komen dat Feyenoord in de verste verte niet in de buurt gaat komen van het linkerrijtje? Slechtste verdediging van de eredivisie en vrijwel nul scorend vermogen. Gouden combinatie.
Heel benieuwd wanneer de pleuris echt gaat uitbreken. Ik geef het nog max een maandje aangezien we dan al weer kansloos zijn uitgeschakeld voor Europa en waarschijnlijk nog geen één overwinning in de Eredivisie hebben geboekt.
Dit soort uitspraken zijn altijd zo dom. Benieuwd of ze er 1000 euro opzetten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, er zijn zeker 9 selecties die veel beter zijn dan die van Feyenoord!!
Kan je wel lekker sarcastisch gaan doen, maar er zijn inderdaad zeker 9 selecties beter dan die van Feyenoord.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, er zijn zeker 9 selecties die veel beter zijn dan die van Feyenoord!!
nee, maar je staat wel lekker voor lul op de foksquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken zijn altijd zo dom. Benieuwd of ze er 1000 euro opzetten.
Dit zegt genoeg inderdaad. Die goal in de laatste minuut doet daar niets aan af. Hij kan er gewoon niks van.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:23 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Plevla1 twitterde op zondag 04-08-2019 om 16:07:32Dit is natuurlijk maar een foto maar als ze na de wedstrijd eens kunnen kijken wat Larsson allemaal (niet) doet....mijn hemel. https://t.co/hHvfak9CjE reageer retweet
Steevast in de top van de Eredivisie met een uitschieter naar de eerste plek?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je wel lekker sarcastisch gaan doen, maar er zijn inderdaad zeker 9 selecties beter dan die van Feyenoord.![]()
Echt, hoe is het in godsnaam mogelijk dat na alles wat er de afgelopen jaren gebeurd is nog steeds mensen zijn die Feyenoord zo overschatten.
GINGERED.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:31 schreef Slobeend het volgende:
Nog geen fatsoenlijk Nederlands kunnen na al die jaren in Nederland.
Ach, ga toch weg man.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je wel lekker sarcastisch gaan doen, maar er zijn inderdaad zeker 9 selecties beter dan die van Feyenoord.![]()
Echt, hoe is het in godsnaam mogelijk dat na alles wat er de afgelopen jaren gebeurd is nog steeds mensen zijn die Feyenoord zo overschatten.
- We hebben met Vente de slechtste spits van de Eredivisie.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Steevast in de top van de Eredivisie met een uitschieter naar de eerste plek?
Ja, dat is ook echt voer om te denken dat Feyenoord weer tiende wordt. Ga weg met je domme gelul en maak normale punten.
Helaasquote:Op zondag 4 augustus 2019 04:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we van Sparta winnen hebben we Ajax en PSV gelijk op een onoverbrugbare achterstand gezet, een kloof die niet zo gauw meer ingehaald wordt. PSV en Ajax gaan denk ik dit seizoen concurrenten van AZ en FC Utrecht zijn
Alleen laatste punt klopt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
- We hebben met Vente de slechtste spits van de Eredivisie
- We hebben met Botje en Scharie het slechtste centrale duo van de Eredivisie
- Vermeer is inmiddels ook al één van de slechtste keepers van de Eredivisie geworden.
- De ene na de andere speler valt om met blessures terwijl we in de breedte al heel zwak zijn.
Hier heb je een aantal normale punten. Nu jij weer.
Overdrijf niet zo vreselijk, mijn god.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet begrepen inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Welke mongool heeft besloten Zwarts weg te sturen?
Zal ook geen topper zijn, maar hij heeft in ieder geval meer dan Vente (denk ik).quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Welke mongool heeft besloten Zwarts weg te sturen?
Tegen jong Sparta Praag toen 4 goalsquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zal ook geen topper zijn, maar hij heeft in ieder geval meer dan Vente (denk ik).
Ik denk dat ik ook meer heb dan Vente. Die gozer kan er dus helemaal niets van. Weg ermee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zal ook geen topper zijn, maar hij heeft in ieder geval meer dan Vente (denk ik).
Ik overdrijf niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo vreselijk, mijn god.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, nou dan snap je er geen klote van. Dat kan ook.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Je kon vandaag al zien dat zelfs Sparta een betere selectie heeft dan Feyenoord, en dat is dan één van de slechtste ploegen dit jaar.
Oké, noem maar de negen selecties met betere spelers, inclusief vergelijkingen, go! Ik maak het makkelijk voor je, Ajax, PSV, Utrecht, AZ en Vitesse hoef je niet te noemen. Nog maar vier betere selecties dus te gaan!! Ben benieuwd!quote:
Ik ga inderdaad maar iets anders doen want tegen z'n gebrek aan realiteitszin valt niet te discussiëren.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef fetX het volgende:
Je kon vandaag al zien dat zelfs Sparta een betere selectie heeft dan Feyenoord, en dat is dan één van de slechtste ploegen dit jaar.
Ik zou iets anders gaan doen als ik jou was.
oke dit is wel humorquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Pistolero is een gewaardeerde user maar hij slaat nu wat door.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:53 schreef fetX het volgende:
We hebben een nieuwe Klaas, maar dan nog nét iets achterlijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |