Ja wel iets.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bannis is toch echt niet slechter dan hem?
Dat inderdaad, zelfs als Stam Bannis er nog niet klaar voor acht zijn er nog genoeg alternatieven.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wel iets.
Maar goed, gewoon Berghuis in de spits zetten, ik snap niet dat dit niet allang overwogen is.
Echte Feyenoorder1!!!! 1!!11!!quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Pistolero het volgende:
Wat zien sommige mensen trouwens in Burger..?
Jeugd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Pistolero het volgende:
Was in de voorbereiding best aardig hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Pistolero het volgende:
Het is echt bizar hoe traag die twee zijn. Scharie is vandaag echt heel slechtquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:03 schreef Slobeend het volgende:
Waar waren Bot en Jan Arie gebleven dan?
Vermeer is ook gewoon echt slechter geworden met de jaren.quote:
Thuis nog wel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:08 schreef Wicky15 het volgende:
Volgend jaar eerste speelronde verliezen van de Graafschap, nu waarschijnlijk van Sparta. Begin je wel lekker.
Ik wil ze wel overnemen voor een prijs van ¤0,-.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:20 schreef aTypisch het volgende:
kaartjes voor donderdag zijn binnen
dat wordt GENIETEN
haha grappig zeg rickertman96quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik wil ze wel overnemen voor een prijs van ¤0,-.
twitter:Plevla1 twitterde op zondag 04-08-2019 om 16:07:32Dit is natuurlijk maar een foto maar als ze na de wedstrijd eens kunnen kijken wat Larsson allemaal (niet) doet....mijn hemel. https://t.co/hHvfak9CjE reageer retweet
Enige voordeel is dat jullie Nederland niet meer ten schande kunnen maken dan FC Utrecht en dan jullie zelf vorig jaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:20 schreef aTypisch het volgende:
kaartjes voor donderdag zijn binnen
dat wordt GENIETEN
hihi nou hé, wat een sterke post van jouquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat jullie Nederland niet meer ten schande kunnen maken dan FC Utrecht en dan jullie zelf vorig jaar
neequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nah, is de vernedering in ieder geval iets minder erg
Daar is alles mee gezegdquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee, de manier waarop was echt teringslecht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, er zijn zeker 9 selecties die veel beter zijn dan die van Feyenoord!!quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:26 schreef Pistolero het volgende:
Nou, je kan na deze wedstrijd en alle wedstrijden uit de voorbereiding toch niet anders dan tot de conclusie komen dat Feyenoord in de verste verte niet in de buurt gaat komen van het linkerrijtje? Slechtste verdediging van de eredivisie en vrijwel nul scorend vermogen. Gouden combinatie.
Heel benieuwd wanneer de pleuris echt gaat uitbreken. Ik geef het nog max een maandje aangezien we dan al weer kansloos zijn uitgeschakeld voor Europa en waarschijnlijk nog geen één overwinning in de Eredivisie hebben geboekt.
Tuurlijk wel, derde plek zal best kunnen. Het is niet alsof er voor de rest veel wereldploegen zijn in deze kneuzencompetitie.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:26 schreef Pistolero het volgende:
Nou, je kan na deze wedstrijd en alle wedstrijden uit de voorbereiding toch niet anders dan tot de conclusie komen dat Feyenoord in de verste verte niet in de buurt gaat komen van het linkerrijtje? Slechtste verdediging van de eredivisie en vrijwel nul scorend vermogen. Gouden combinatie.
Heel benieuwd wanneer de pleuris echt gaat uitbreken. Ik geef het nog max een maandje aangezien we dan al weer kansloos zijn uitgeschakeld voor Europa en waarschijnlijk nog geen één overwinning in de Eredivisie hebben geboekt.
Dit soort uitspraken zijn altijd zo dom. Benieuwd of ze er 1000 euro opzetten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, er zijn zeker 9 selecties die veel beter zijn dan die van Feyenoord!!
Kan je wel lekker sarcastisch gaan doen, maar er zijn inderdaad zeker 9 selecties beter dan die van Feyenoord.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, er zijn zeker 9 selecties die veel beter zijn dan die van Feyenoord!!
nee, maar je staat wel lekker voor lul op de foksquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken zijn altijd zo dom. Benieuwd of ze er 1000 euro opzetten.
Dit zegt genoeg inderdaad. Die goal in de laatste minuut doet daar niets aan af. Hij kan er gewoon niks van.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:23 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Plevla1 twitterde op zondag 04-08-2019 om 16:07:32Dit is natuurlijk maar een foto maar als ze na de wedstrijd eens kunnen kijken wat Larsson allemaal (niet) doet....mijn hemel. https://t.co/hHvfak9CjE reageer retweet
Steevast in de top van de Eredivisie met een uitschieter naar de eerste plek?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je wel lekker sarcastisch gaan doen, maar er zijn inderdaad zeker 9 selecties beter dan die van Feyenoord.![]()
Echt, hoe is het in godsnaam mogelijk dat na alles wat er de afgelopen jaren gebeurd is nog steeds mensen zijn die Feyenoord zo overschatten.
GINGERED.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:31 schreef Slobeend het volgende:
Nog geen fatsoenlijk Nederlands kunnen na al die jaren in Nederland.
Ach, ga toch weg man.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je wel lekker sarcastisch gaan doen, maar er zijn inderdaad zeker 9 selecties beter dan die van Feyenoord.![]()
Echt, hoe is het in godsnaam mogelijk dat na alles wat er de afgelopen jaren gebeurd is nog steeds mensen zijn die Feyenoord zo overschatten.
- We hebben met Vente de slechtste spits van de Eredivisie.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Steevast in de top van de Eredivisie met een uitschieter naar de eerste plek?
Ja, dat is ook echt voer om te denken dat Feyenoord weer tiende wordt. Ga weg met je domme gelul en maak normale punten.
Helaasquote:Op zondag 4 augustus 2019 04:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we van Sparta winnen hebben we Ajax en PSV gelijk op een onoverbrugbare achterstand gezet, een kloof die niet zo gauw meer ingehaald wordt. PSV en Ajax gaan denk ik dit seizoen concurrenten van AZ en FC Utrecht zijn
Alleen laatste punt klopt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
- We hebben met Vente de slechtste spits van de Eredivisie
- We hebben met Botje en Scharie het slechtste centrale duo van de Eredivisie
- Vermeer is inmiddels ook al één van de slechtste keepers van de Eredivisie geworden.
- De ene na de andere speler valt om met blessures terwijl we in de breedte al heel zwak zijn.
Hier heb je een aantal normale punten. Nu jij weer.
Overdrijf niet zo vreselijk, mijn god.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet begrepen inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Welke mongool heeft besloten Zwarts weg te sturen?
Zal ook geen topper zijn, maar hij heeft in ieder geval meer dan Vente (denk ik).quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Welke mongool heeft besloten Zwarts weg te sturen?
Tegen jong Sparta Praag toen 4 goalsquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zal ook geen topper zijn, maar hij heeft in ieder geval meer dan Vente (denk ik).
Ik denk dat ik ook meer heb dan Vente. Die gozer kan er dus helemaal niets van. Weg ermee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zal ook geen topper zijn, maar hij heeft in ieder geval meer dan Vente (denk ik).
Ik overdrijf niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo vreselijk, mijn god.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, nou dan snap je er geen klote van. Dat kan ook.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Je kon vandaag al zien dat zelfs Sparta een betere selectie heeft dan Feyenoord, en dat is dan één van de slechtste ploegen dit jaar.
Oké, noem maar de negen selecties met betere spelers, inclusief vergelijkingen, go! Ik maak het makkelijk voor je, Ajax, PSV, Utrecht, AZ en Vitesse hoef je niet te noemen. Nog maar vier betere selecties dus te gaan!! Ben benieuwd!quote:
Ik ga inderdaad maar iets anders doen want tegen z'n gebrek aan realiteitszin valt niet te discussiëren.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef fetX het volgende:
Je kon vandaag al zien dat zelfs Sparta een betere selectie heeft dan Feyenoord, en dat is dan één van de slechtste ploegen dit jaar.
Ik zou iets anders gaan doen als ik jou was.
oke dit is wel humorquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |