Ach, ga toch weg man.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je wel lekker sarcastisch gaan doen, maar er zijn inderdaad zeker 9 selecties beter dan die van Feyenoord.![]()
Echt, hoe is het in godsnaam mogelijk dat na alles wat er de afgelopen jaren gebeurd is nog steeds mensen zijn die Feyenoord zo overschatten.
- We hebben met Vente de slechtste spits van de Eredivisie.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Steevast in de top van de Eredivisie met een uitschieter naar de eerste plek?
Ja, dat is ook echt voer om te denken dat Feyenoord weer tiende wordt. Ga weg met je domme gelul en maak normale punten.
Helaasquote:Op zondag 4 augustus 2019 04:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we van Sparta winnen hebben we Ajax en PSV gelijk op een onoverbrugbare achterstand gezet, een kloof die niet zo gauw meer ingehaald wordt. PSV en Ajax gaan denk ik dit seizoen concurrenten van AZ en FC Utrecht zijn
Alleen laatste punt klopt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
- We hebben met Vente de slechtste spits van de Eredivisie
- We hebben met Botje en Scharie het slechtste centrale duo van de Eredivisie
- Vermeer is inmiddels ook al één van de slechtste keepers van de Eredivisie geworden.
- De ene na de andere speler valt om met blessures terwijl we in de breedte al heel zwak zijn.
Hier heb je een aantal normale punten. Nu jij weer.
Overdrijf niet zo vreselijk, mijn god.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je wel lekker sarcastisch gaan doen, maar er zijn inderdaad zeker 9 selecties beter dan die van Feyenoord.![]()
Echt, hoe is het in godsnaam mogelijk dat na alles wat er de afgelopen jaren gebeurd is nog steeds mensen zijn die Feyenoord zo overschatten.
Dat heb ik ook niet begrepen inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Welke mongool heeft besloten Zwarts weg te sturen?
Zal ook geen topper zijn, maar hij heeft in ieder geval meer dan Vente (denk ik).quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Welke mongool heeft besloten Zwarts weg te sturen?
Tegen jong Sparta Praag toen 4 goalsquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zal ook geen topper zijn, maar hij heeft in ieder geval meer dan Vente (denk ik).
Ik denk dat ik ook meer heb dan Vente. Die gozer kan er dus helemaal niets van. Weg ermee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zal ook geen topper zijn, maar hij heeft in ieder geval meer dan Vente (denk ik).
Ik overdrijf niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo vreselijk, mijn god.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, nou dan snap je er geen klote van. Dat kan ook.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Je kon vandaag al zien dat zelfs Sparta een betere selectie heeft dan Feyenoord, en dat is dan één van de slechtste ploegen dit jaar.
Oké, noem maar de negen selecties met betere spelers, inclusief vergelijkingen, go! Ik maak het makkelijk voor je, Ajax, PSV, Utrecht, AZ en Vitesse hoef je niet te noemen. Nog maar vier betere selecties dus te gaan!! Ben benieuwd!quote:
Ik ga inderdaad maar iets anders doen want tegen z'n gebrek aan realiteitszin valt niet te discussiëren.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef fetX het volgende:
Je kon vandaag al zien dat zelfs Sparta een betere selectie heeft dan Feyenoord, en dat is dan één van de slechtste ploegen dit jaar.
Ik zou iets anders gaan doen als ik jou was.
oke dit is wel humorquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |