Het is van bijna kanten echt afschuwelijk slecht. Lekker flipperkastvoetbal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit is werkelijk een wedstrijd die alle kanten op kan. Ik kan tot nu toe niet echt zeggen dat Feyenoord zoveel beter is.
Mwah, ik vind ze aanvallend minder goed dan in de voorbereiding, tot nu toe dan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Best leuke wedstrijd eigenlijk. Wel heel exemplarisch voor de hele voorbereiding dit, ze laten vrij leuke dingen zien aanvallend maar verder is elke tegenaanval gevaarlijk dankzij onbegrijpelijke slordigheid van onze aanvallers en onbeschrijflijke traagheid van ons centrale duo
Eerste 10 minuten waren wel aardig vond ik (die aanval waaruit kocku op de paal schoot), maar het is al niet veel meer nee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, ik vind ze aanvallend minder goed dan in de voorbereiding, tot nu toe dan.
Maar nauwelijks nog een uitgespeelde kans gehad toch?
Verdedigend is het allemaal wel zwaar onzeker inderdaad.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, ik vind ze aanvallend minder goed dan in de voorbereiding, tot nu toe dan.
Maar nauwelijks nog een uitgespeelde kans gehad toch?
Verdedigend is het allemaal wel zwaar onzeker inderdaad.
Die Kokcu net miste ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]![]()
Twee hele goede uitgespeelde kansen door Sini
Goede samenvatting.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Middenveld valt wat tegen. Burger en Fer matig. Kokcu had 1 van die 2 kansen moeten maken. Vente is Vente. Sinisterra mwoah. Achterin Jan Arie verschrikkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |