Dit zelfinzicht siert jequote:Op zondag 4 augustus 2019 13:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die is blessa
Die heeft een blessure.
Geen idee waarom ik ineens achterlijke woorden ben gaan gebruiken.
Jaartje erbij, absoluut grootverdiener worden en neem aan de belofte dat men volgend jaar meewerkt aan transfer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is toch ook alleen maar zodat Feyenoord meer geld voor m kan vragen? Kan me niet voorstellen dat hij bij t huidige Feyenoord wil blijven
Niet geklikt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:45 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)anger-vast~a459f1fa/
Bedankt Hans.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:45 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)anger-vast~a459f1fa/
Feyenoord verrast en legt gewilde Berghuis langer vast
Steven Berghuis heeft zijn contract bij Feyenoord met één seizoen verlengd tot medio 2022. Daarmee heeft de 27-jarige steunpilaar zijn toekomst voorlopig verbonden aan de Rotterdammers.
Berghuis werd deze zomer zeer nadrukkelijk in verband gebracht met een vertrek, vooral PSV werd genoemd als mogelijke nieuwe bestemming. Een transfer van de aanvaller zou voor trainer Jaap Stam onwenselijk zijn, aangezien ook sterkhouders als Robin van Persie en Tonny Vilhena al vertrokken uit Rotterdam-Zuid.
Van een zomerse transfer lijkt het nu dus niet meer te gaan komen.
De club maakte vanmiddag, vlak voor de seizoensopening tegen stadgenoot Sparta Rotterdam, bekend dat Berghuis zijn contract heeft gezet onder een contract tot medio 2022. Zijn oude verbintenis liep nog tot 2021.
Real Mallorca?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan dat middenveld kan Real nog een puntje zuigen
Ik vind het wel een leuke opstelling, jij niet?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan dat middenveld kan Real nog een puntje zuigen
Behoudens het middenveld heb ik de opstelling nog niet gezien ouwe reus.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke opstelling, jij niet?
Ik baal alleen echt van Vente
Vertelquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:16 schreef Grifte het volgende:
Schelvecchio gaat flink los op Radio Rijnmond
Onder andere:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |