2 rode kaarten toen toch? Weet dat we iig 1-0 voor kwamen en er eigenlijk niks aan de hand was.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht uit bij Zwolle.
Je hebt gelijk, 1-4 Twente thuis.
Inderdaad PEC uit, Twente thuis was de tweede pot. Fernandez maakte de winnende goalquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht uit bij Zwolle.
Je hebt gelijk, 1-4 Twente thuis.
jaaaaaquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef satecl het volgende:
Nou 2 keer van Ajax verliezen, PSV verliezen, thuis gelijk spelen nog 2 lastige uitwedstrijden puntverlies. Verder alles winnen en we zijn kampioen!
[ afbeelding ]
Genot.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:13 schreef fetX het volgende:
Sinisterra en Burger basis volgens Michiel Teeling.
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 04-08-2019 om 13:15:52BREAKING... 🌎We’ve got news for you! 😉#Berghuis2022 #feyspa https://t.co/lQQNtuirLl reageer retweet
Psv zou inderdaad wel gek zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:16 schreef Zipportal het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 04-08-2019 om 13:15:52BREAKING... 🌎We’ve got news for you! 😉#Berghuis2022 #feyspa https://t.co/lQQNtuirLl reageer retweet
Genot.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:16 schreef Zipportal het volgende:
mwahquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Berghuis heeft gister ook PSV gekeken dus.
Lekker hoor, die verlenging
dan nog had ik verlenging ook niet zien aankomen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
die zal vooral zien dat er geen CL in zit daar
dan is er echt weinig om voor te gaan daar, behalve iets meer kans op een kampioenschap
Och tuurlijk, was maar grapje hequote:Op zondag 4 augustus 2019 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
die zal vooral zien dat er geen CL in zit daar
dan is er echt weinig om voor te gaan daar, behalve iets meer kans op een kampioenschap
mjaquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:22 schreef Adames het volgende:
[..]
dan nog had ik verlenging ook niet zien aankomen.
volgend jaar met 1-jarig contract gewoon nog eens vertrekken naar duitsland of engeland, als laatste mogelijkheid was eerder mijn verwachting.
goed voor feyenoord
Ja, 80 miljoen nu.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is toch ook alleen maar zodat Feyenoord meer geld voor m kan vragen?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is toch ook alleen maar zodat Feyenoord meer geld voor m kan vragen? Kan me niet voorstellen dat hij bij t huidige Feyenoord wil blijven
Dit lijkt me niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is toch ook alleen maar zodat Feyenoord meer geld voor m kan vragen? Kan me niet voorstellen dat hij bij t huidige Feyenoord wil blijven
Dat valt mee, geen Van Beek.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Opstelling Feyenoord
Vermeer, St Juste, Botteghin, Van der Heijden, Haps, Burger, Kokcu, Fer, Berghuis, Vente, Sinisterra.
Die is blessaquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat valt mee, geen Van Beek.
Van Beek is een blessure.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die is blessa
Die heeft een blessure.
Geen idee waarom ik ineens achterlijke woorden ben gaan gebruiken.
Dit zelfinzicht siert jequote:Op zondag 4 augustus 2019 13:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die is blessa
Die heeft een blessure.
Geen idee waarom ik ineens achterlijke woorden ben gaan gebruiken.
Jaartje erbij, absoluut grootverdiener worden en neem aan de belofte dat men volgend jaar meewerkt aan transfer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Niet geklikt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:45 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)anger-vast~a459f1fa/
Bedankt Hans.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:45 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)anger-vast~a459f1fa/
Feyenoord verrast en legt gewilde Berghuis langer vast
Steven Berghuis heeft zijn contract bij Feyenoord met één seizoen verlengd tot medio 2022. Daarmee heeft de 27-jarige steunpilaar zijn toekomst voorlopig verbonden aan de Rotterdammers.
Berghuis werd deze zomer zeer nadrukkelijk in verband gebracht met een vertrek, vooral PSV werd genoemd als mogelijke nieuwe bestemming. Een transfer van de aanvaller zou voor trainer Jaap Stam onwenselijk zijn, aangezien ook sterkhouders als Robin van Persie en Tonny Vilhena al vertrokken uit Rotterdam-Zuid.
Van een zomerse transfer lijkt het nu dus niet meer te gaan komen.
De club maakte vanmiddag, vlak voor de seizoensopening tegen stadgenoot Sparta Rotterdam, bekend dat Berghuis zijn contract heeft gezet onder een contract tot medio 2022. Zijn oude verbintenis liep nog tot 2021.
Real Mallorca?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan dat middenveld kan Real nog een puntje zuigen
Ik vind het wel een leuke opstelling, jij niet?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan dat middenveld kan Real nog een puntje zuigen
Behoudens het middenveld heb ik de opstelling nog niet gezien ouwe reus.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke opstelling, jij niet?
Ik baal alleen echt van Vente
Vertelquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:16 schreef Grifte het volgende:
Schelvecchio gaat flink los op Radio Rijnmond
Onder andere:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |