quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft iemand nog een leuke afbeelding van Jaap om in de OP te zetten? Gio’s prijzenkast was leuk maar het is tijd voor iets anders.
Heeft iemand nog een leuke afbeelding van Jaap om in de OP te zetten? Gio’s prijzenkast was leuk maar het is tijd voor iets anders.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hier wandelde ik wel echt rechtstreeks in he
Past wel bij de club.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie OP is sowieso wat gedateerd.
Niet nog een jaar met deze aids achterinquote:Als het aan trainer Jaap Stam ligt dan zal Feyenoord deze transfermarkt nog zaken gaan doen. Deze week lijkt een transfer echter niet meer te gaan plaatsvinden.
Stam geeft al weken aan dat hij hoopt op versterkingen, en dan vooral achter- en voorin. ,,Maar voorlopig ziet het er naar uit dat we het met deze groep moeten doen'', vertelt Stam in gesprek met het Algemeen Dagblad. ,,Iedereen kent de situatie van Feyenoord, ik ook toen ik aan deze klus begon. Er is weinig geld.”
Feyenoord haalde deze transferperiode Luciano Narsingh, Liam Kelly, Leroy Fer en Nick Marsman binnen. Alle spelers kwamen transfervrij over.
Past goed bij het beleid (lol)quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie OP is sowieso wat gedateerd.
Ik ben onlangs met de OP begonnen. Ga hem even opnieuw opbouwen, dus gaat wel wat tijd inzitten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik ben onlangs met de OP begonnen. Ga hem even opnieuw opbouwen, dus gaat wel wat tijd inzitten.
quote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik ben onlangs met de OP begonnen. Ga hem even opnieuw opbouwen, dus gaat wel wat tijd inzitten.
Humor om te lachenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://speld.nl/2019/08/(...)fifa-20-te-verlagen/
In die wedstrijd gaf Feyenoord een 2-1 voorsprong weg. Dat was toen de treinen bekogeld werden.quote:
Nee, jaar erop ook. Toen ben ik nog opgepakt met 300 anderen op de luchtbrug. Opsteltengodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In die wedstrijd gaf Feyenoord een 2-1 voorsprong weg. Dat was toen de treinen bekogeld werden.
Was denk ik de laatste keer met uitfans.
als ie dan nog een jaar in NL kan blijven wonen misschienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Club Brugge schijnt Tapia over te willen nemen van Feyenoord.
Zou hij nu wel willen gaan?
Geen verkeerde club, dat Club Brugge.
Vast een prima kerel, maar hij kan er gewoon geen klote van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:48 schreef Qarrad het volgende:
Mja, ik vind het erg zuur voor Van Beek... Het ligt niet aan zijn inzet en het is ook niet fair om hem alles aan te rekenen terwijl de hele achterhoede als een natte krant staat te spelen.
Dat hij blundert weet hij zelf ook wel, dit helpt niemand.
Van Beek heeft hele goede periodes gehad, maar overall komt hij gewoon tekort voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:48 schreef Qarrad het volgende:
Mja, ik vind het erg zuur voor Van Beek... Het ligt niet aan zijn inzet en het is ook niet fair om hem alles aan te rekenen terwijl de hele achterhoede als een natte krant staat te spelen.
Dat hij blundert weet hij zelf ook wel, dit helpt niemand.
? Dit is toch precies wat De Speld doet..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sven is zo’n gezellige gozert, je kon zelfs met hem de avond voor een wedstrijd een biertje doen.
Maar ik vind dit soort artikelen ook niet zo. Wel erg makkelijk scoren van de Speld, ze kunnen we beter dan ‘haha zijn fifa-rating moet omlaag xd’
Wat was in deze het echte nieuwtje dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
? Dit is toch precies wat De Speld doet..
Een echt nieuwtje omdraaien en verbouwen.
https://sporza.be/nl/2019(...)han-cruijff-in-fifa/quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat was in deze het echte nieuwtje dan?
Tot max 18 mil voor Guus Til, WTF.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:55 schreef satecl het volgende:
AZ heeft weer 15/18 miljoen opgepikt voor een redelijke middenvelder. Net als de verkoop van weghorst, Jahanbaksch en Janssen. Ben benieuwd of zij nog gaan investeren. Dan kan het nog een leuk seizoen worden voor ons voor de 3e plaats.
Lekker ontopic.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tot max 18 mil voor Guus Til, WTF.
Tuurlijk joh, gastje van 17 op 10 zetten in de basis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef macca728 het volgende:
Daarom jeugd laten spelen en geen spelers als Kelly halen of Clasie vorig jaar.
Kokcu had al een jaar kunnen spelen in de basis.
So what? Goed genoeg is oud genoeg toch? Zou hij slechter zijn dan Samba Sam, Toornstra of weet ik veel welke middelmaat nog meer?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, gastje van 17 op 10 zetten in de basis.
Er is echt nog wel geld hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:29 schreef macca728 het volgende:
Er is geen geld meer, dus hebben we überhaupt wel iets gekregen voor Vilhena ?
Ik denk dat Toornstra in deze fase geschikter was dan Kokcu ja. Nu moet je hem wel de kans geven, dat lijkt ook te gebeuren nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
So what? Goed genoeg is oud genoeg toch? Zou hij slechter zijn dan Samba Sam, Toornstra of weet ik veel welke middelmaat nog meer?
Nee voortmodderen met spelers die niets brengen, zoals Clasie, Toornstra en onze verdedigers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, gastje van 17 op 10 zetten in de basis.
Kokcu kwam alleen in aanmerking voor de plek van Toornstra van de spelers die je noemtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee voortmodderen met spelers die niets brengen, zoals Clasie, Toornstra en onze verdedigers.
Heb je gelijk in, maar dat is ook wel raar, je bent Van Persie en Vilhena kwijt, Clasie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is echt nog wel geld hoor.
Al die keren dat Krabbendam het heeft gehad over "geen geld" schijnt hij het te hebben gehad over het salarisbudget, zo bleek gisteren in FC Rijnmond.
Sowieso komt dat hele "het geld is op" van Krabbendam.
Ik verwacht meer ruimte in het salarisbudget dan in het transferbudget om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dat is ook wel raar, je bent Van Persie en Vilhena kwijt, Clasie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |