Hoe doet ie dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond het vroeger ook niet bijzonder. Het was idd wel lekker qua gevoel, maar het schoot niet op.
Blijkbaar deden ze het toch verkeerd/niet lekker genoeg, want met m'n huidige partner geniet ik er met volle teugen van. Dusja ...
Beter gericht te werk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:23 schreef scrupuleus het volgende:
Hoe doet ie dat?
Wat is het verschil?
Werkt hij enkel met zijn tong en vingers?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beter gericht te werk?
Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee meer heb hoe de anderen het deden, want dat is alweer even geleden.
Geef de ts een masterclass.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je kan blijkbaar niet zo goed beffen. Ik heb hele andere ervaringen. Ze krijgen er doorgaans geen genoeg van.
Weet ik veel wat en hoe hij het precies doetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:27 schreef scrupuleus het volgende:
Werkt hij enkel met zijn tong en vingers?
Jij maar genieten hequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik veel wat en hoe hij het precies doet
Ik wil het wel voor doen bij zijn vriendin.quote:
Uitermate joviaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor doen bij zijn vriendin.
meestal eerst een vingertje erin en op de clit, beetje aanraken, en dan gewoon de clit likken, soms met 1 of 2 vingertjes erbijquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:46 schreef Vlicious87 het volgende:
Vertel eens TS.. Hoe pak je het beffen aan? Misschien kunnen we (normale) tips geven.
Bouw je het eerst op? Meestal ga ik van d'r hals naar beneden toe en dan eerst d'r beneden omgeving zoenen en teasen voordat ik erop duik bij wijze van. Zelf gebruik ik nauwelijks vingers.. Alleen als ik merk dat ze 't nodig heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
meestal eerst een vingertje erin en op de clit, beetje aanraken, en dan gewoon de clit likken, soms met 1 of 2 vingertjes erbij
Beetje zuigen af en toe. Wisselen in snelheid en hoeveelheid druk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
meestal eerst een vingertje erin en op de clit, beetje aanraken, en dan gewoon de clit likken, soms met 1 of 2 vingertjes erbij
Effe denken, wat bij mij beetje de basis is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:55 schreef JohnDDD het volgende:
Zo pak ik het ook aan, niet gelijk met je tong naar de kut, maar eerst een beetje omheen spelen en afwisselen met de vingers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:13 schreef Zolderkamer het volgende:
Gewoon niet voor het kutje gaan als ze het verwacht.. maar eromheen zoenen.. onderbuik.. dijen.. etc..
Op het moment dat ze dan wel een tong tegen haar clit voelt is dat een climax..
Oh enne vingers komen altijd na de tong hier..
Neem te tijd John.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:27 schreef JohnDDD het volgende:
Bedankt voor de tips. Ik heb het gevoel dat ik het misschien te snel/chaotisch doe. Ik bouw het niet echt heel erg op en doe bijna altijd de vingers erbij. Misschien probeer ik het eens zonder vingers en met een betere opwarming.
Thanksquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:25 schreef Academicus het volgende:
[..]
Zo pak ik het ook aan, niet gelijk met je tong naar de kut, maar eerst een beetje omheen spelen en afwisselen met de vingers.
Mooie username heb je trouwens
Veel succes. Zet 'm op!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:27 schreef JohnDDD het volgende:
Bedankt voor de tips. Ik heb het gevoel dat ik het misschien te snel/chaotisch doe. Ik bouw het niet echt heel erg op en doe bijna altijd de vingers erbij. Misschien probeer ik het eens zonder vingers en met een betere opwarming.
Ik denk dat ik het niet beter kan omschrijven!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Effe denken, wat bij mij beetje de basis is.
Natuurlijk sfeertje, zoenen, uitkleden, blabla.
Eenmaal bij de poes aangekomen, dan even opwarmen/natmaken, van alles, lippen, dijen kussen, etc.
Daarna clit likken. Niet te veel afwisselen van tempo of techniek. (als je dit al doet, dan in het begin van alles)
En vooral ook niet te zacht, een slappe was tegen de clit boeit niet echt, je wilt wel wat voelen.
Af en toe evt icm zuigen erbij icm clit likken.
En als dat alles geen succes heeft, dan twee vingers erbij in (beginnen met 1 evt) , en dit op eenzelfde manier in/uit doen, terwijl je door blijft likken
Bij mij garantie tot succes![]()
En ja, dit alles kan wel een minuutje of 20 duren eventueel.
Dit inderdaad.....en het hoeft ook niet altijd, hangt wel een beetje van m'n stemming afquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:29 schreef Harvest89 het volgende:
Die tips hier zullen weinig uit halen.
Elke vrouw wil het weer anders.
Probeer gewoon een paar dingen uit en let goed op je partner welke methode ze wel lekker vindt.
Tja niet alleen de clitoris is gevoelige.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:16 schreef Karina het volgende:
Sommige wel sommige niet, met het licht aan of met het licht uit
Lekker opgeblazen lippen van de vacuümpompen .quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
je gaat toch niet beffen als je ook een kut kan pompen?
Ik zou zeggen dat je het verkeerd doet. Begrijp mij goed, er zijn best vrouwen die er niet van houden, maar bij jou is het echt een patroon.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:12 schreef JohnDDD het volgende:
Bij elke vrouw met wie ik het bed heb gedeeld heb ik geprobeerd om haar te beffen. Ik hou immers erg van beffen. Ik kan me welgeteld 1 vrouw herinneren die daar met volle teugen van genoot en zelfs heerlijk klaarkwam.
Verder is het me regelmatig gebeurd dat vrouwen me na een paar minuten omhoog trokken en zeiden dat ze zin hadden om te neuken. Ik heb ook wel eens aan vrouwen gevraagd of ze gebeft wilden worden maar dan hoorde ik ook wel eens dat ze daar niet zo van hielden.
Mijn ex-vriendin vond er niet zoveel aan zei ze. Ik heb haar gevraagd of ik iets beter of anders kon doen maar ze zei dat het wel lekker was wat ik deed, maar dat ze er gewoon niet goed van kon genieten.
Vinden veel vrouwen beffen te intiem of niet heel lekker of doe ik gewoon iets verkeerd?
Het helpt absoluut mee als je weet dat de ander het ook echt leuk vindt en het niet ziet als en pleziertje doen voor jou.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:16 schreef Solid-Snake het volgende:
Heb juist het idee dat de dames alleen maar blij zijn als je wilt beffen. Vind het zelf ook totaal niet erg om te doen
De enige voorwaarden die ik heb is dat ze net gedoucht heeftquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het helpt absoluut mee als je weet dat de ander het ook echt leuk vindt en het niet ziet als en pleziertje doen voor jou.
Juist omdat het soms wat tijd kost moet je het die tijd wel gunnen en ook niet bezwaard bij voelen.
Doe je dat wel (bezwaard voelen) en iemand doet 't ansich wel goed, heeft 't nog niet 't effect van wanneer je lekker in je vel zit en ervan kan genieten.
homo gespotquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
Haha kut voor je.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
De enige voorwaarden die ik heb is dat ze net gedoucht heeft
Paar keer een beetje ranzige ervaring gehad.
Dan ben je een domme lul. En mis je een wereld van genot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
wat voor genot mis ik dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dan ben je een domme lul. En mis je een wereld van genot.
Ik lees het misschien anders dan je bedoelt, maar het kan toch ook juist fijn zijn om niet het orgasme voorop te stellen, maar de ervaring op zich?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Voor mijzelf geld dat een 'vinger erin' een soort van storend is. Heerlijk, maar het 'frusteerd' een orgasme op die manier. Ik krijg dan vooral een grotere behoefte aan penetratie, het richt de aandacht daarop zeg maar.
Niet dat het niet heerlijk is,fijn is, ik er meer van wil. Maar meer dat ik daardoor door het beffen niet kom. Een ander aandachtspunt dus.
Uiteindelijk om net over die grens te krijgen werkt het, naar het mag niet te dominant aanwezig zijn. Gelijkmatig, niet te aanwezig. Een ondersteuning ipv afleidend. Vrij stil, zeker niet 'overheersend'.
Zo ook met te direct bezig zijn. Direct op de clit betekend geen orgasme via beffen. Via een omweg daarheen werkt beter.
Maar tegen de tijd dat de opwinding toeneemt, niet meer wisselen. Ben ik er 'bijna' dan wil ik die manier behouden. Wisselen werkt dan averechts (terwijl daarvoor het juist fijner is).
Oh ja hoor, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lees het misschien anders dan je bedoelt, maar het kan toch ook juist fijn zijn om niet het orgasme voorop te stellen, maar de ervaring op zich?
Telt dat ook voor jou?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lees het misschien anders dan je bedoelt, maar het kan toch ook juist fijn zijn om niet het orgasme voorop te stellen, maar de ervaring op zich?
Is afhankelijk van haar geur en smaak. Sommigen hebben een bepaald sterk geurtje die ik niet erg fijn vind, ook al is ie net gewassen. Hou er ook niet zo van als vrouwen wat dikkere, kleverige vocht hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:16 schreef Solid-Snake het volgende:
Heb juist het idee dat de dames alleen maar blij zijn als je wilt beffen. Vind het zelf ook totaal niet erg om te doen
Over dat vocht: hangt van haar fase af. Hoe dichter bij een eisprong, des te 'vloeibaarder' is het vocht. Op andere momenten is het net kleveriger of dikker, of droger,...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is afhankelijk van haar geur en smaak. Sommigen hebben een bepaald sterk geurtje die ik niet erg fijn vind, ook al is ie net gewassen. Hou er ook niet zo van als vrouwen wat dikkere, kleverige vocht hebben.
Geldt zeker ook voor mij. Ik kom echt niet iedere keer klaar en dat is ook totaal niet relevant. Soms is het ook gewoon heerlijk om alleen even op de ander te concentreren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Telt dat ook voor jou?
Meestal hoop je toch een hoogtepunt uit zo een sessie te halen, de ervaring hoort er bij.
Stel als de vrouw wel met jou wil vrijen maar je niet laat komen... Het is er ervaring die belangrijker is he?
Jouw wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je moet ook dame laten weten dat zij jouw moet sturen..
verbeterdquote:
Ik heb er wel veel verstand van maar dat hou ik voor me natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Vlicious87 het volgende:
Ik denk dat hij inmiddels genoeg tips heeft.. Meer adviezen komen meer over om andere te laten weten dat ze er verstand van hebben
Vertel nuquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Ik heb er wel veel verstand van maar dat hou ik voor me natuurlijk
Dacht jij dat ook al bij de post van Weltschmerz?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Vlicious87 het volgende:
Ik denk dat hij inmiddels genoeg tips heeft.. Meer adviezen komen meer over om andere te laten weten dat ze er verstand van hebben
Zelfs al is de man geweldig in beffen, als de vrouw niet die shit kan channelen schiet het niet op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond het vroeger ook niet bijzonder. Het was idd wel lekker qua gevoel, maar het schoot niet op.
Blijkbaar deden ze het toch verkeerd/niet lekker genoeg, want met m'n huidige partner geniet ik er met volle teugen van. Dusja ...
Dit dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:03 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zelfs al is de man geweldig in beffen, als de vrouw niet die shit kan channelen schiet het niet op.
Er zijn mannen die niet klaarkomen van pijpen en er zijn vrouwen die niet klaarkomen van beffen.
Het kan zijn dat ze het vroeger wel goed deden bij je, maar jij er nog niets mee kon.
Heb je ook zeker wel een punt idd. Je moet je op je gemak voelen, het gevoel kunnen channelen (of hoe je het wel noemen) en ervan kunnen genieten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:03 schreef Megalomaniac het volgende:
Zelfs al is de man geweldig in beffen, als de vrouw niet die shit kan channelen schiet het niet op.
Er zijn mannen die niet klaarkomen van pijpen en er zijn vrouwen die niet klaarkomen van beffen.
Het kan zijn dat ze het vroeger wel goed deden bij je, maar jij er nog niets mee kon.
Doet hij het dan met de hand?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik heb er niks mee. Ook al gebeurt alles technisch gezien perfect en worden alle tips van de experts hiero in acht genomen, ik houd er gewoon niet van. Ondanks dat dat volgens vele experts hier niet zou kunnen.![]()
Wie weet komt dat ooit nog, maar ik mis het niet, want gewoon met de hand werkt wel zeer goed.
edit: En nee het is geen schaamte voor mijn grot, die is heel mooi.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Met de hand beffen zonder tong of mond kan niet lijkt mij
Niet om jou tegen te willen spreken, want wellicht heb je gelijk en is beffen voor jou gewoon niet de manier... het is meer dan gewoon techniek. Het gaat vooral om interactie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef Chia het volgende:
Dit dus.
Ik heb er niks mee. Ook al gebeurt alles technisch gezien perfect en worden alle tips van de experts hiero in acht genomen, ik houd er gewoon niet van. Ondanks dat dat volgens vele experts hier niet zou kunnen.![]()
Wie weet komt dat ooit nog, maar ik mis het niet, want gewoon met de hand werkt wel zeer goed.
edit: En nee het is geen schaamte voor mijn grot, die is heel mooi.
Mijn punt is hetzelfde als dat van jou.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet om jou tegen te willen spreken, want wellicht heb je gelijk en is beffen voor jou gewoon niet de manier... het is meer dan gewoon techniek. Het gaat vooral om interactie.
En vooral op het laatste punt gaat het nogal eens mis. Dus al die tips over wat je moet doen, daar moet ik een beetje om glimlachen. Want dat is zo afhankelijk van de persoon en ook het moment...
En dit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef MissFluttershyyy het volgende:
Ik vind het vaak pas lekker als ik vaker seks heb gehad met de betreffende man, en ik hem wat beter heb leren kennen.
Op de een of andere manier lukt het dan me beter over te geven.
Met schaamte heeft het niet te maken verder.
Ok. Ik las het dan kennelijk anders dan bedoeld.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn punt is hetzelfde als dat van jou.
Ranzig? Vertel :-Dquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:08 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik heb er 2 gehad die niet gebeft wilden worden. Nummer 1 was een ijskast en nummer 2 was een jonge Poolse die mij 'a dirty old man' vond en niet wist dat beffen (minetka in het Pools) bestond.
Maar alle andere hadden het graag. Wel 2 ranzige ervaringen gehad.
Amateur, je moet ook je oren erbij gebruiken! Dat is het geheim van de euh ... smid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Werkt hij enkel met zijn tong en vingers?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 01:21 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Amateur, je moet ook je oren erbij gebruiken! Dat is het geheim van de euh ... smid.
Je moet sowieso niet vragen, maar doen. En kutje oraal verwennen? Seriously?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:38 schreef LeesFoknl het volgende:
Kan jij je oren dan niet bewegen? Oefenen knul! Geet een extra dimensie aan het oraal bevredigen van een vrouw.
Ik vind beffen zeggen te ordinair. Zeg eens eerlijk vrouwen, welke vraag hoor je liever? ... zal ik je beffen... of ... zal ik jouw kutje eens oraal verwennen?
![]()
Het is alletwee niets..quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:38 schreef LeesFoknl het volgende:
Kan jij je oren dan niet bewegen? Oefenen knul! Geet een extra dimensie aan het oraal bevredigen van een vrouw.
Ik vind beffen zeggen te ordinair. Zeg eens eerlijk vrouwen, welke vraag hoor je liever? ... zal ik je beffen... of ... zal ik jouw kutje eens oraal verwennen?
![]()
In de juiste erotische situatiequote:Op maandag 12 augustus 2019 18:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Beste is niets zeggen en gewoon doen.
Is of bedoel je in?quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:16 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Is de juiste erotische situatie
Ja 2equote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is of bedoel je in?
Want igv het tweede heb je natuurlijk 100% gelijk
Bah,quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:43 schreef Cue_ het volgende:
Doe maar gewoon beffen.
"kutje oraal verwennen" word ik niet geil van.
Van beffen ansich ook niet, maar in een gesprek over hoe en wat of iets, dan gewoon simpel en niet 'viezig'
"als ik jouw kutje oraal verwen heb je dan liever dit of dat? "
of " als ik jou bef, dan liever dit of dat? "
Dan zoveel liever dat tweede
Aha, likken, die stond er niet bij. En nu begrijp ik wat mijn oma altijd zei; van likken komt lekken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is alletwee niets..
Tweede misschien nog erger.
Gewoon likken zeggen is toch ook al genoeg? Beste is niets zeggen en gewoon doen.
Jij bent toch volgens je profiel een man. dan is deze vraag natuurlijk NIET aan jou gericht. Wilde graag aan de vrouwen vragen waaraan zij de voorkeur geven.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet vragen, maar doen. En kutje oraal verwennen? Seriously?
Er worden gelukkig zeer weinig woorden gebruikt om te beginnen met orale verwennerij. En maar goed, ik zou er spontaan geen zin meer in hebben...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Jij bent toch volgens je profiel een man. dan is deze vraag natuurlijk NIET aan jou gericht. Wilde graag aan de vrouwen vragen waaraan zij de voorkeur geven.
Had eigenlijk verwacht, ligt aan het moment. De ene keer oraal verwennen, de ander keer, dus in een andere situatie gewoon beffen.
To bef or not to bef is the question !!
or
=
Ja, maar aangezien het een openbaar forum is reageer ik af en toe toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Jij bent toch volgens je profiel een man. dan is deze vraag natuurlijk NIET aan jou gericht. Wilde graag aan de vrouwen vragen waaraan zij de voorkeur geven.
Had eigenlijk verwacht, ligt aan het moment. De ene keer oraal verwennen, de ander keer, dus in een andere situatie gewoon beffen.
To bef or not to bef is the question !!
or
=
Tja, moet je zelf weten, maar dan mis je wel wat!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er worden gelukkig zeer weinig woorden gebruikt om te beginnen met orale verwennerij. En maar goed, ik zou er spontaan geen zin meer in hebben...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien het een openbaar forum is reageer ik af en toe toch.
Mannen (en vrouwen ook) een goede tip, oefening nodig? dan koop een dozijn oesters. En na uren oefenen eet je ze gewoon op, is nog gezond ën een afro deo sicum (oid).quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Pimpeltje het volgende:
Lekker een vlezige kut uitlebberen is toch lekker? Voor allebei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |