abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188248664
Bij elke vrouw met wie ik het bed heb gedeeld heb ik geprobeerd om haar te beffen. Ik hou immers erg van beffen. Ik kan me welgeteld 1 vrouw herinneren die daar met volle teugen van genoot en zelfs heerlijk klaarkwam.

Verder is het me regelmatig gebeurd dat vrouwen me na een paar minuten omhoog trokken en zeiden dat ze zin hadden om te neuken. Ik heb ook wel eens aan vrouwen gevraagd of ze gebeft wilden worden maar dan hoorde ik ook wel eens dat ze daar niet zo van hielden.

Mijn ex-vriendin vond er niet zoveel aan zei ze. Ik heb haar gevraagd of ik iets beter of anders kon doen maar ze zei dat het wel lekker was wat ik deed, maar dat ze er gewoon niet goed van kon genieten.

Vinden veel vrouwen beffen te intiem of niet heel lekker of doe ik gewoon iets verkeerd?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_188248691
Ik ben bang dat je iets verkeerd doet.
pi_188248694
Neuk ze gewoon
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:20:30 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188248734
Ik vond het vroeger ook niet bijzonder. Het was idd wel lekker qua gevoel, maar het schoot niet op.

Blijkbaar deden ze het toch verkeerd/niet lekker genoeg, want met m'n huidige partner geniet ik er met volle teugen van. Dusja ...
pi_188248768
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond het vroeger ook niet bijzonder. Het was idd wel lekker qua gevoel, maar het schoot niet op.

Blijkbaar deden ze het toch verkeerd/niet lekker genoeg, want met m'n huidige partner geniet ik er met volle teugen van. Dusja ...
Hoe doet ie dat?

Wat is het verschil?
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:25:59 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188248781
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:23 schreef scrupuleus het volgende:

Hoe doet ie dat?

Wat is het verschil?
Beter gericht te werk?
Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee meer heb hoe de anderen het deden, want dat is alweer even geleden.
pi_188248786
Je kan blijkbaar niet zo goed beffen. Ik heb hele andere ervaringen. Ze krijgen er doorgaans geen genoeg van.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_188248797
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Beter gericht te werk?
Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee meer heb hoe de anderen het deden, want dat is alweer even geleden.
Werkt hij enkel met zijn tong en vingers?
pi_188248800
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je kan blijkbaar niet zo goed beffen. Ik heb hele andere ervaringen. Ze krijgen er doorgaans geen genoeg van.
Geef de ts een masterclass.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:28:53 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188248808
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:27 schreef scrupuleus het volgende:
Weet ik veel wat en hoe hij het precies doet :+
pi_188248837
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Weet ik veel wat en hoe hij het precies doet :+
Jij maar genieten he :+
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:33:45 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188248869
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:31 schreef scrupuleus het volgende:

Jij maar genieten he :+
Dat lijkt me wel het belangrijkste! :7
pi_188248963
quote:

[..]

Geef de ts een masterclass.
Ik wil het wel voor doen bij zijn vriendin.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_188248976
Ik denk dat je het niet goed doe :D
pi_188248988
Er zijn wel degelijk vrouwen die het niets vinden, maar de meerderheid houdt er toch wel van, is mijn ervaring.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_188248991
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik wil het wel voor doen bij zijn vriendin.
Uitermate joviaal
pi_188249020
Dan doe je iets verkeerd. Ik heb alleen de ervaring dat ze niets liever willen dan dat.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_188249029
Vertel eens TS.. Hoe pak je het beffen aan? Misschien kunnen we (normale) tips geven.
pi_188249146
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:46 schreef Vlicious87 het volgende:
Vertel eens TS.. Hoe pak je het beffen aan? Misschien kunnen we (normale) tips geven.
meestal eerst een vingertje erin en op de clit, beetje aanraken, en dan gewoon de clit likken, soms met 1 of 2 vingertjes erbij
pi_188249305
Tja tijdens het beffen kunnen ze niet faken he.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_188249312
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:55 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

meestal eerst een vingertje erin en op de clit, beetje aanraken, en dan gewoon de clit likken, soms met 1 of 2 vingertjes erbij
Bouw je het eerst op? Meestal ga ik van d'r hals naar beneden toe en dan eerst d'r beneden omgeving zoenen en teasen voordat ik erop duik bij wijze van. Zelf gebruik ik nauwelijks vingers.. Alleen als ik merk dat ze 't nodig heeft.
pi_188249357
Je doet iets fout.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:07:08 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188249362
Kan het zijn dat je door je vinger gebruik je minder tong doet? Of minder gestructureerd of te chaotisch?
Iets met focus op twee plekken of 1
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:09:35 #24
486095 NotWijs
25 jaar, soms niet wijs
pi_188249395
quote:

[..]

Beetje zuigen af en toe. Wisselen in snelheid en hoeveelheid druk.

Niet gelijk gaan vingeren. Juist alleen beffen maakt het geheel gevoeliger. Als vrouw dan heel erg opgewonden is kun je alsnog er een vingertje bij steken.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:13:24 #25
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188249441
Gewoon niet voor het kutje gaan als ze het verwacht.. maar eromheen zoenen.. onderbuik.. dijen.. etc..
Op het moment dat ze dan wel een tong tegen haar clit voelt is dat een climax..
Oh enne vingers komen altijd na de tong hier..
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:18:09 #26
441859 crew  Lenny77
pi_188249486
Als ze je na een paar minuten weg halen daar, dan doe je iets verkeerd.
Weg met die vingers in het begin. Waarschijnlijk vlieg je er te hard op zonder de opwarming! Niet teveel tegelijk doen want dan voel je overal wat als vrouw en je hebt net even de focus nodig in het begin!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:24:13 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188249556
quote:
Effe denken, wat bij mij beetje de basis is.

Natuurlijk sfeertje, zoenen, uitkleden, blabla.
Eenmaal bij de poes aangekomen, dan even opwarmen/natmaken, van alles, lippen, dijen kussen, etc.
Daarna clit likken. Niet te veel afwisselen van tempo of techniek. (als je dit al doet, dan in het begin van alles)
En vooral ook niet te zacht, een slappe was tegen de clit boeit niet echt, je wilt wel wat voelen.
Af en toe evt icm zuigen erbij icm clit likken.

En als dat alles geen succes heeft, dan twee vingers erbij in (beginnen met 1 evt) , en dit op eenzelfde manier in/uit doen, terwijl je door blijft likken

Bij mij garantie tot succes :)
En ja, dit alles kan wel een minuutje of 20 duren eventueel.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:25:26 #28
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188249574
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:13 schreef Zolderkamer het volgende:
Gewoon niet voor het kutje gaan als ze het verwacht.. maar eromheen zoenen.. onderbuik.. dijen.. etc..
Op het moment dat ze dan wel een tong tegen haar clit voelt is dat een climax..
Oh enne vingers komen altijd na de tong hier..
Zo pak ik het ook aan, niet gelijk met je tong naar de kut, maar eerst een beetje omheen spelen en afwisselen met de vingers.

Mooie username heb je trouwens ^O^
Beati pauperes spiritu
pi_188249598
Bedankt voor de tips. Ik heb het gevoel dat ik het misschien te snel/chaotisch doe. Ik bouw het niet echt heel erg op en doe bijna altijd de vingers erbij. Misschien probeer ik het eens zonder vingers en met een betere opwarming.
pi_188249616
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:27 schreef JohnDDD het volgende:
Bedankt voor de tips. Ik heb het gevoel dat ik het misschien te snel/chaotisch doe. Ik bouw het niet echt heel erg op en doe bijna altijd de vingers erbij. Misschien probeer ik het eens zonder vingers en met een betere opwarming.
Neem te tijd John.
Niet te bang zijn.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:31:24 #31
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188249644
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:25 schreef Academicus het volgende:

[..]

Zo pak ik het ook aan, niet gelijk met je tong naar de kut, maar eerst een beetje omheen spelen en afwisselen met de vingers.

Mooie username heb je trouwens ^O^
Thanks ^O^
pi_188249813
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:27 schreef JohnDDD het volgende:
Veel succes. Zet 'm op!!
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:29:20 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188250400
Die tips hier zullen weinig uit halen.

Elke vrouw wil het weer anders.
Probeer gewoon een paar dingen uit en let goed op je partner welke methode ze wel lekker vindt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188250453
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Effe denken, wat bij mij beetje de basis is.

Natuurlijk sfeertje, zoenen, uitkleden, blabla.
Eenmaal bij de poes aangekomen, dan even opwarmen/natmaken, van alles, lippen, dijen kussen, etc.
Daarna clit likken. Niet te veel afwisselen van tempo of techniek. (als je dit al doet, dan in het begin van alles)
En vooral ook niet te zacht, een slappe was tegen de clit boeit niet echt, je wilt wel wat voelen.
Af en toe evt icm zuigen erbij icm clit likken.

En als dat alles geen succes heeft, dan twee vingers erbij in (beginnen met 1 evt) , en dit op eenzelfde manier in/uit doen, terwijl je door blijft likken

Bij mij garantie tot succes :)
En ja, dit alles kan wel een minuutje of 20 duren eventueel.
Ik denk dat ik het niet beter kan omschrijven!

Ik vond het vroeger ook maar niks.. duurde me allemaal te lang en het deed me weinig en ik had er het geduld niet voor. Dus toen ik mijn man leerde kennen was ik er ook snel klaar mee. Totdat ie zei: jij gaat nu liggen en genieten en ik stop pas totdat je bent gekomen .. wat uiteindelijk dus ook gebeurde :7

Die vinger erbij helpt me op het einde wel net over het randje. Maar da's pas aan het einde. In het begin lekker weg laten ;)
Ik laat het mijn man meestal wel weten als er een vinger bij mag. Of hij voelt het zelf goed aan (maar goed.. wij zijn al ruim 12 jaar samen).

Overigens, ook na 12 jaar heb ik er altijd ruim de tijd voor nodig. Ik zit er niet met een stopwatch naast ofzo. Maar ik wil best geloven dat manlief 20 minuten met me bezig is eer ik kom.

Succes ;)
pi_188251293
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:29 schreef Harvest89 het volgende:
Die tips hier zullen weinig uit halen.

Elke vrouw wil het weer anders.
Probeer gewoon een paar dingen uit en let goed op je partner welke methode ze wel lekker vindt.
Dit inderdaad.....en het hoeft ook niet altijd, hangt wel een beetje van m'n stemming af
pi_188251523
Sommige mannen kunnen het beter dan anderen en soms probeer je iemand te guiden, maar als je niet goed ‘the spot’ likt dan heeft het weinig zin
-
pi_188253083
Wel eens gehad dat ze dat nog te intiem vond, en dus 'from the get go' niet wilde. Ik vond het nogal vreemd. Of ze was onzeker over haar vagina, geen idee, want ik was het nog nooit eerder tegengekomen, en had nog geen enkele poging bij haar gedaan.
pi_188253642
Beste zijn die mannen die er geen genoeg van kunnen krijgen
-
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:16:49 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_188253669
Sommige wel sommige niet, met het licht aan of met het licht uit :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188254381
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:16 schreef Karina het volgende:
Sommige wel sommige niet, met het licht aan of met het licht uit :P
Tja niet alleen de clitoris is gevoelige.
Er zijn meer plekken waar je tong goed mee kan bewerken.
Er zitten ook nog twee klieren (produceert de vagina vocht ) die je kan stimuleren.
De opening van de urine buis is ook zo gevoelige plek (vrouw die het eerste keer is zijn er een beetje ongemakkelijk mee)
Wel voorzichtige mee omgaan .

Maar de grootste key is toch wel.
Vraag eens aan haar of je op de juiste spot zit.
Daar is voor beide personen geen schande aan.
Seks moet met volle genot voor beide zijn.
pi_188254489
Heb juist het idee dat de dames alleen maar blij zijn als je wilt beffen. Vind het zelf ook totaal niet erg om te doen :+
pi_188254696
je gaat toch niet beffen als je ook een kut kan pompen?
pi_188254975
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker opgeblazen lippen van de vacuümpompen .
Ja goed idee.
pi_188256525
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:12 schreef JohnDDD het volgende:
Bij elke vrouw met wie ik het bed heb gedeeld heb ik geprobeerd om haar te beffen. Ik hou immers erg van beffen. Ik kan me welgeteld 1 vrouw herinneren die daar met volle teugen van genoot en zelfs heerlijk klaarkwam.

Verder is het me regelmatig gebeurd dat vrouwen me na een paar minuten omhoog trokken en zeiden dat ze zin hadden om te neuken. Ik heb ook wel eens aan vrouwen gevraagd of ze gebeft wilden worden maar dan hoorde ik ook wel eens dat ze daar niet zo van hielden.

Mijn ex-vriendin vond er niet zoveel aan zei ze. Ik heb haar gevraagd of ik iets beter of anders kon doen maar ze zei dat het wel lekker was wat ik deed, maar dat ze er gewoon niet goed van kon genieten.

Vinden veel vrouwen beffen te intiem of niet heel lekker of doe ik gewoon iets verkeerd?
Ik zou zeggen dat je het verkeerd doet. Begrijp mij goed, er zijn best vrouwen die er niet van houden, maar bij jou is het echt een patroon.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:19:25 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188257099
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:16 schreef Solid-Snake het volgende:
Heb juist het idee dat de dames alleen maar blij zijn als je wilt beffen. Vind het zelf ook totaal niet erg om te doen :+
Het helpt absoluut mee als je weet dat de ander het ook echt leuk vindt en het niet ziet als en pleziertje doen voor jou.

Juist omdat het soms wat tijd kost moet je het die tijd wel gunnen en ook niet bezwaard bij voelen.

Doe je dat wel (bezwaard voelen) en iemand doet 't ansich wel goed, heeft 't nog niet 't effect van wanneer je lekker in je vel zit en ervan kan genieten.
pi_188257850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het helpt absoluut mee als je weet dat de ander het ook echt leuk vindt en het niet ziet als en pleziertje doen voor jou.

Juist omdat het soms wat tijd kost moet je het die tijd wel gunnen en ook niet bezwaard bij voelen.

Doe je dat wel (bezwaard voelen) en iemand doet 't ansich wel goed, heeft 't nog niet 't effect van wanneer je lekker in je vel zit en ervan kan genieten.
De enige voorwaarden die ik heb is dat ze net gedoucht heeft :+

Paar keer een beetje ranzige ervaring gehad.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:21:08 #47
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188258033
quote:
homo gespot :D
Beati pauperes spiritu
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:44:40 #48
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188258425
Voor mijzelf geld dat een 'vinger erin' een soort van storend is. Heerlijk, maar het 'frusteerd' een orgasme op die manier. Ik krijg dan vooral een grotere behoefte aan penetratie, het richt de aandacht daarop zeg maar.
Niet dat het niet heerlijk is,fijn is, ik er meer van wil. Maar meer dat ik daardoor door het beffen niet kom. Een ander aandachtspunt dus.

Uiteindelijk om net over die grens te krijgen werkt het, naar het mag niet te dominant aanwezig zijn. Gelijkmatig, niet te aanwezig. Een ondersteuning ipv afleidend. Vrij stil, zeker niet 'overheersend'.

Zo ook met te direct bezig zijn. Direct op de clit betekend geen orgasme via beffen. Via een omweg daarheen werkt beter.
Maar tegen de tijd dat de opwinding toeneemt, niet meer wisselen. Ben ik er 'bijna' dan wil ik die manier behouden. Wisselen werkt dan averechts (terwijl daarvoor het juist fijner is).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_188258524
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:08 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

De enige voorwaarden die ik heb is dat ze net gedoucht heeft :+

Paar keer een beetje ranzige ervaring gehad.
Haha kut voor je.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:12:20 #50
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188258831
quote:
Dan ben je een domme lul. En mis je een wereld van genot.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_188259487
Ik heb er 2 gehad die niet gebeft wilden worden. Nummer 1 was een ijskast en nummer 2 was een jonge Poolse die mij 'a dirty old man' vond en niet wist dat beffen (minetka in het Pools) bestond.
Maar alle andere hadden het graag. Wel 2 ranzige ervaringen gehad.
pi_188259773
Rustig opwarmen inderdaad. En hetzelfde blijven doen als ik aangeef dat je goed zit. Ik vind het juist wel lekker als je rechtstreeks op m'n clitoris zit. M'n vriend stimuleert het ook weleens met z'n neus. Klinkt misschien raar maar werkt super goed voor mij. Jammer dat hij niet lang hetzelfde kan blijven doen, want dat heb ik wel nodig om te komen.
pi_188262469
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 22:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dan ben je een domme lul. En mis je een wereld van genot.
wat voor genot mis ik dan.
pi_188263070
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Voor mijzelf geld dat een 'vinger erin' een soort van storend is. Heerlijk, maar het 'frusteerd' een orgasme op die manier. Ik krijg dan vooral een grotere behoefte aan penetratie, het richt de aandacht daarop zeg maar.
Niet dat het niet heerlijk is,fijn is, ik er meer van wil. Maar meer dat ik daardoor door het beffen niet kom. Een ander aandachtspunt dus.

Uiteindelijk om net over die grens te krijgen werkt het, naar het mag niet te dominant aanwezig zijn. Gelijkmatig, niet te aanwezig. Een ondersteuning ipv afleidend. Vrij stil, zeker niet 'overheersend'.

Zo ook met te direct bezig zijn. Direct op de clit betekend geen orgasme via beffen. Via een omweg daarheen werkt beter.
Maar tegen de tijd dat de opwinding toeneemt, niet meer wisselen. Ben ik er 'bijna' dan wil ik die manier behouden. Wisselen werkt dan averechts (terwijl daarvoor het juist fijner is).
Ik lees het misschien anders dan je bedoelt, maar het kan toch ook juist fijn zijn om niet het orgasme voorop te stellen, maar de ervaring op zich?
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:31:12 #55
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188264983
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 10:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik lees het misschien anders dan je bedoelt, maar het kan toch ook juist fijn zijn om niet het orgasme voorop te stellen, maar de ervaring op zich?
Oh ja hoor, daar heb je helemaal gelijk in.

Maar de ts vroeg wat over langer beffen e.d.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:33:45 #56
441859 crew  Lenny77
pi_188265019
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 10:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Telt dat ook voor jou?
Meestal hoop je toch een hoogtepunt uit zo een sessie te halen, de ervaring hoort er bij.
Stel als de vrouw wel met jou wil vrijen maar je niet laat komen... Het is er ervaring die belangrijker is he? :P

Nu ben jij niet meteen de juiste persoon om dit tegen te zeggen, daar ik denk dat je het wel ok doet bij de vrouwen.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:42:53 #57
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188265140
Dan bef je niet goed?
Ga met je tong van A-Z langs en omgekeerd
pi_188265174
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:16 schreef Solid-Snake het volgende:
Is afhankelijk van haar geur en smaak. Sommigen hebben een bepaald sterk geurtje die ik niet erg fijn vind, ook al is ie net gewassen. Hou er ook niet zo van als vrouwen wat dikkere, kleverige vocht hebben.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:08:43 #59
441859 crew  Lenny77
pi_188265375
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:45 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Is afhankelijk van haar geur en smaak. Sommigen hebben een bepaald sterk geurtje die ik niet erg fijn vind, ook al is ie net gewassen. Hou er ook niet zo van als vrouwen wat dikkere, kleverige vocht hebben.
Over dat vocht: hangt van haar fase af. Hoe dichter bij een eisprong, des te 'vloeibaarder' is het vocht. Op andere momenten is het net kleveriger of dikker, of droger,...
Als je deze fasen een beetje kent dan weet je wanneer je daar onder weg kan blijven ;)
pi_188265988
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Telt dat ook voor jou?
Meestal hoop je toch een hoogtepunt uit zo een sessie te halen, de ervaring hoort er bij.
Stel als de vrouw wel met jou wil vrijen maar je niet laat komen... Het is er ervaring die belangrijker is he? :P

Geldt zeker ook voor mij. Ik kom echt niet iedere keer klaar en dat is ook totaal niet relevant. Soms is het ook gewoon heerlijk om alleen even op de ander te concentreren. :)
pi_188266331
Ik ben er nog nooit een tegengekomen die er niet dol op was. Paar dingen:

- Likken doe je met tong, beffen doe je met je hele mond.
- Je beft een hele kut, niet alleen de clitoris
- Gebruik ook de warmte van je mond
- De clitoris zelf kan te gevoelig zijn voor directe aanraking, of schraal worden door teveel directe aanraking. Je moet meestal het lekkerste, dus de gevoeligste plekjes, tot het laatst bewaren
- Gevoeligheid kan zich heel sterk opbouwen, als er al een siddering door haar heen gaat als je over de buitenste schaamlippen blaast dan smacht het roze helemaal naar de zelfs lichtste aanraking. Het is een soort voorspel binnen het voorspel.
- Spanningsopbouw is goed, net als bij muziek een combinatie van voorspelbaarheid (ritme) en afwisseling.
- Elke vrouw is anders, ervaring is slechts in zoverre handig dat je meer paraat hebt om uit te proberen
- Elk moment is anders, dus het is continu uitproberen en feedback interpreteren
- Zorg dat je de feedback meekrijgt, bijvoorbeeld dat ze zo ligt of zit dat ze mee kan bewegen, luister naar de ademhaling, handen vasthouden kan ook.
- Niemand vind het leuk om te zeggen dat de ander er niks van bakt, iedereen vind het leuk dat de ander zijn best doet. Zorg voor een luchtige sfeer in de communicatie over wat ze lekker vindt.
- Vrouwen hebben vaak zo'n punt dat ze gepenetreerd 'moeten' worden. Dat kun je vaak ook wel voelen, maar we moeten vrouwen natuurlijk niet meteen geven wat ze willen. Ze kunnen veel beter, langer en harder smachten dan wij.
- Wees speels, geniet zelf ook en laat haar dat merken. Je moet het ook weer niet teveel overdenken en er een 'job' van maken. Uiteindelijk kan bovenstaande allemaal op gevoel gaan en dat is het beste, net als zoenen zeg maar, dan denk je ook niet 'ik ga nu zachtjes in haar onderlip bijten'.Nee, je reageert gewoon op wat je voelt, hoort, ziet, ruikt en proeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188266411
Je moet ook dame laten weten dat zij jouw TS moet bijsturen..

[ Bericht 10% gewijzigd door Captain_Ghost op 03-08-2019 15:45:55 ]
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_188266522
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 15:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je moet ook dame laten weten dat zij jouw moet sturen..
Jouw wat?
pi_188266615
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 15:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jouw wat?
verbeterd
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_188268828
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:14 schreef scrupuleus het volgende:
Neuk ze gewoon
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:10:23 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188269072
Misschien dat @GGMM hier iets zinnigs over kan zeggen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188279584
Vraag de volgende eens om wat aanwijzingen. Communicatie doet wonderen.
pi_188285102
Ik denk dat hij inmiddels genoeg tips heeft.. Meer adviezen komen meer over om andere te laten weten dat ze er verstand van hebben :')
pi_188285410
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Vlicious87 het volgende:
Ik denk dat hij inmiddels genoeg tips heeft.. Meer adviezen komen meer over om andere te laten weten dat ze er verstand van hebben :')
Ik heb er wel veel verstand van maar dat hou ik voor me natuurlijk O-)
pi_188285698
Meestal tussen de seks door, om maar het orgasme uit te stellen, heb er nog geen 1 gehad die het niet prettig vond, of ze zeggen niks dat kan ook :7
pi_188286777
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Ik heb er wel veel verstand van maar dat hou ik voor me natuurlijk O-)
Vertel nu
pi_188288537
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Vlicious87 het volgende:
Dacht jij dat ook al bij de post van Weltschmerz? ;)
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:19:36 #73
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_188296862
Ik vind het ook niets aan.
pi_188325256
Vrouwen die ik heb gehad houden niet van matig beffen.

Ze willen net als wij mannen een fatsoenlijke beurt. En terecht. Gelukkig mag ik met grote regelmaat, heerlijk om te doen :)
pi_188325945
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:20 schreef Cue_ het volgende:

Zelfs al is de man geweldig in beffen, als de vrouw niet die shit kan channelen schiet het niet op.
Er zijn mannen die niet klaarkomen van pijpen en er zijn vrouwen die niet klaarkomen van beffen.

Het kan zijn dat ze het vroeger wel goed deden bij je, maar jij er nog niets mee kon. :)
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_188326189
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:03 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Zelfs al is de man geweldig in beffen, als de vrouw niet die shit kan channelen schiet het niet op.
Er zijn mannen die niet klaarkomen van pijpen en er zijn vrouwen die niet klaarkomen van beffen.

Het kan zijn dat ze het vroeger wel goed deden bij je, maar jij er nog niets mee kon. :)
Dit dus.

Ik heb er niks mee. Ook al gebeurt alles technisch gezien perfect en worden alle tips van de experts hiero in acht genomen, ik houd er gewoon niet van. Ondanks dat dat volgens vele experts hier niet zou kunnen. :')

Wie weet komt dat ooit nog, maar ik mis het niet, want gewoon met de hand werkt wel zeer goed. :)

edit: En nee het is geen schaamte voor mijn grot, die is heel mooi.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2019 09:45:22 ]
  woensdag 7 augustus 2019 @ 09:39:08 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188326344
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:03 schreef Megalomaniac het volgende:

Heb je ook zeker wel een punt idd. Je moet je op je gemak voelen, het gevoel kunnen channelen (of hoe je het wel noemen) en ervan kunnen genieten.

Al kon ik dat bij enkele kerels voor deze ook wel, dus voor mijn gevoel was het bij mij (vooral) iemand die het deed zoals ik het lekker vind.

Maar het zijn diverse factoren die meespelen.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 09:43:22 #78
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_188326397
Schaamte. Veel vrouwen zijn onzeker over die vochtige grot daar beneden. Ja heb het zelf meegemaakt, diverse keren. Licht moest uit, anders geen seks.
pi_188326461
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef Chia het volgende:

[..]

Dit dus.

Ik heb er niks mee. Ook al gebeurt alles technisch gezien perfect en worden alle tips van de experts hiero in acht genomen, ik houd er gewoon niet van. Ondanks dat dat volgens vele experts hier niet zou kunnen. :')

Wie weet komt dat ooit nog, maar ik mis het niet, want gewoon met de hand werkt wel zeer goed. :)

Doet hij het dan met de hand?
pi_188326477
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:48 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Doet hij het dan met de hand?
Met de hand beffen zonder tong of mond kan niet lijkt mij :T
pi_188326499
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:48 schreef Chia het volgende:

[..]

Met de hand beffen zonder tong of mond kan niet lijkt mij :T
:T
pi_188326643
Ik vind het vaak pas lekker als ik vaker seks heb gehad met de betreffende man, en ik hem wat beter heb leren kennen.
Op de een of andere manier lukt het dan me beter over te geven.

Met schaamte heeft het niet te maken verder.
pi_188326737
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef Chia het volgende:

Dit dus.

Niet om jou tegen te willen spreken, want wellicht heb je gelijk en is beffen voor jou gewoon niet de manier... het is meer dan gewoon techniek. Het gaat vooral om interactie.

En vooral op het laatste punt gaat het nogal eens mis. Dus al die tips over wat je moet doen, daar moet ik een beetje om glimlachen. Want dat is zo afhankelijk van de persoon en ook het moment...
pi_188326779
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet om jou tegen te willen spreken, want wellicht heb je gelijk en is beffen voor jou gewoon niet de manier... het is meer dan gewoon techniek. Het gaat vooral om interactie.

En vooral op het laatste punt gaat het nogal eens mis. Dus al die tips over wat je moet doen, daar moet ik een beetje om glimlachen. Want dat is zo afhankelijk van de persoon en ook het moment...
Mijn punt is hetzelfde als dat van jou.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 10:38:03 #85
441859 crew  Lenny77
pi_188327050
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef MissFluttershyyy het volgende:
Ik vind het vaak pas lekker als ik vaker seks heb gehad met de betreffende man, en ik hem wat beter heb leren kennen.
Op de een of andere manier lukt het dan me beter over te geven.

Met schaamte heeft het niet te maken verder.
En dit.
Ik moet iemand al iets beter kennen hiervoor, het zal nooit gebeuren tijdens de eerste keren.
pi_188327343
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Mijn punt is hetzelfde als dat van jou.
Ok. Ik las het dan kennelijk anders dan bedoeld.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 02:48:34 #87
486757 SenseoCoffeePad
Opstartproblemen?? Neem Mij
pi_188340773
Ik hou helemaal niet van gebeft worden,
(Gewoon dat gevoel van die tong daar vond ik echt vreselijk) :r :r :r :r

Ik hou er wel van om te beffen :6 :6 :6 :9 :9 :9 :9

Maar vingeren vind ik heerlijk, dus dat doen ze meestal :P :P :D :D
pi_188347562
Verschilt heel erg per vrouw. Ik heb er gehad van wie het niet zo nodig hoefde maar gelukkig kon het merendeel er enorm van genieten. Niks lekkerder dan een vrouw klaar te laten komen met je tong :9
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_188353112
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 23:08 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik heb er 2 gehad die niet gebeft wilden worden. Nummer 1 was een ijskast en nummer 2 was een jonge Poolse die mij 'a dirty old man' vond en niet wist dat beffen (minetka in het Pools) bestond.
Maar alle andere hadden het graag. Wel 2 ranzige ervaringen gehad.
Ranzig? Vertel :-D
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 01:21:56 #90
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_188371116
quote:

[..]

Amateur, je moet ook je oren erbij gebruiken! Dat is het geheim van de euh ... smid.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 01:23:54 #91
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188371130
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 01:21 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Amateur, je moet ook je oren erbij gebruiken! Dat is het geheim van de euh ... smid.
:D
  maandag 12 augustus 2019 @ 12:38:37 #92
450228 LeesFoknl
pi_188405158
Kan jij je oren dan niet bewegen? Oefenen knul! Geet een extra dimensie aan het oraal bevredigen van een vrouw.
Ik vind beffen zeggen te ordinair. Zeg eens eerlijk vrouwen, welke vraag hoor je liever? ... zal ik je beffen... of ... zal ik jouw kutje eens oraal verwennen?

_O- _O-
  maandag 12 augustus 2019 @ 12:43:58 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188405229
Doe maar gewoon beffen.
"kutje oraal verwennen" word ik niet geil van.
Van beffen ansich ook niet, maar in een gesprek over hoe en wat of iets, dan gewoon simpel en niet 'viezig'

"als ik jouw kutje oraal verwen heb je dan liever dit of dat? "
of " als ik jou bef, dan liever dit of dat? "
Dan zoveel liever dat tweede
pi_188406070
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 12:38 schreef LeesFoknl het volgende:
Kan jij je oren dan niet bewegen? Oefenen knul! Geet een extra dimensie aan het oraal bevredigen van een vrouw.
Ik vind beffen zeggen te ordinair. Zeg eens eerlijk vrouwen, welke vraag hoor je liever? ... zal ik je beffen... of ... zal ik jouw kutje eens oraal verwennen?

_O- _O-
Je moet sowieso niet vragen, maar doen. En kutje oraal verwennen? Seriously?
  Moderator maandag 12 augustus 2019 @ 18:19:19 #95
441859 crew  Lenny77
pi_188410201
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 12:38 schreef LeesFoknl het volgende:

_O- _O-
Het is alletwee niets..
Tweede misschien nog erger :D.
Gewoon likken zeggen is toch ook al genoeg? Beste is niets zeggen en gewoon doen.
pi_188413648
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Beste is niets zeggen en gewoon doen.
In de juiste erotische situatie ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlicious87 op 13-08-2019 00:46:49 ]
  Moderator dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:29:51 #97
441859 crew  Lenny77
pi_188417121
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 21:16 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Is de juiste erotische situatie ;)
Is of bedoel je in?
Want igv het tweede heb je natuurlijk 100% gelijk :P
pi_188417220
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Is of bedoel je in?
Want igv het tweede heb je natuurlijk 100% gelijk :P
Ja 2e ;)
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:56:20 #99
450228 LeesFoknl
pi_188420116
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2019 12:43 schreef Cue_ het volgende:
Doe maar gewoon beffen.
"kutje oraal verwennen" word ik niet geil van.
Van beffen ansich ook niet, maar in een gesprek over hoe en wat of iets, dan gewoon simpel en niet 'viezig'

"als ik jouw kutje oraal verwen heb je dan liever dit of dat? "
of " als ik jou bef, dan liever dit of dat? "
Dan zoveel liever dat tweede
Bah, :r :r :r
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:03:18 #100
450228 LeesFoknl
pi_188420192
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Het is alletwee niets..
Tweede misschien nog erger :D.
Gewoon likken zeggen is toch ook al genoeg? Beste is niets zeggen en gewoon doen.
Aha, likken, die stond er niet bij. En nu begrijp ik wat mijn oma altijd zei; van likken komt lekken.
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:08:58 #101
450228 LeesFoknl
pi_188420261
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je moet sowieso niet vragen, maar doen. En kutje oraal verwennen? Seriously?
Jij bent toch volgens je profiel een man. dan is deze vraag natuurlijk NIET aan jou gericht. Wilde graag aan de vrouwen vragen waaraan zij de voorkeur geven.

Had eigenlijk verwacht, ligt aan het moment. De ene keer oraal verwennen, de ander keer, dus in een andere situatie gewoon beffen.

To bef or not to bef is the question !!

:9 or :r = :?
  Moderator dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:12:47 #102
441859 crew  Lenny77
pi_188421208
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Jij bent toch volgens je profiel een man. dan is deze vraag natuurlijk NIET aan jou gericht. Wilde graag aan de vrouwen vragen waaraan zij de voorkeur geven.

Had eigenlijk verwacht, ligt aan het moment. De ene keer oraal verwennen, de ander keer, dus in een andere situatie gewoon beffen.

Er worden gelukkig zeer weinig woorden gebruikt om te beginnen met orale verwennerij. En maar goed, ik zou er spontaan geen zin meer in hebben...
pi_188421264
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, maar aangezien het een openbaar forum is reageer ik af en toe toch. :)
pi_188433364
Lekker een vlezige kut uitlebberen is toch lekker? Voor allebei.
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 23:37:33 #105
450228 LeesFoknl
pi_188435039
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Er worden gelukkig zeer weinig woorden gebruikt om te beginnen met orale verwennerij. En maar goed, ik zou er spontaan geen zin meer in hebben...
Tja, moet je zelf weten, maar dan mis je wel wat!
Maar ik kan sowieso niet iedere vrouw geglücken.

:9 :9
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 23:38:47 #106
450228 LeesFoknl
pi_188435065
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, maar aangezien het een openbaar forum is reageer ik af en toe toch. :)
:Y ^O^ :W
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 23:41:25 #107
450228 LeesFoknl
pi_188435112
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Pimpeltje het volgende:
Lekker een vlezige kut uitlebberen is toch lekker? Voor allebei.
Mannen (en vrouwen ook) een goede tip, oefening nodig? dan koop een dozijn oesters. En na uren oefenen eet je ze gewoon op, is nog gezond ën een afro deo sicum (oid).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')