Hoe doet ie dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond het vroeger ook niet bijzonder. Het was idd wel lekker qua gevoel, maar het schoot niet op.
Blijkbaar deden ze het toch verkeerd/niet lekker genoeg, want met m'n huidige partner geniet ik er met volle teugen van. Dusja ...
Beter gericht te werk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:23 schreef scrupuleus het volgende:
Hoe doet ie dat?
Wat is het verschil?
Werkt hij enkel met zijn tong en vingers?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beter gericht te werk?
Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee meer heb hoe de anderen het deden, want dat is alweer even geleden.
Geef de ts een masterclass.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je kan blijkbaar niet zo goed beffen. Ik heb hele andere ervaringen. Ze krijgen er doorgaans geen genoeg van.
Weet ik veel wat en hoe hij het precies doetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:27 schreef scrupuleus het volgende:
Werkt hij enkel met zijn tong en vingers?
Jij maar genieten hequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik veel wat en hoe hij het precies doet
Ik wil het wel voor doen bij zijn vriendin.quote:
Uitermate joviaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor doen bij zijn vriendin.
meestal eerst een vingertje erin en op de clit, beetje aanraken, en dan gewoon de clit likken, soms met 1 of 2 vingertjes erbijquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:46 schreef Vlicious87 het volgende:
Vertel eens TS.. Hoe pak je het beffen aan? Misschien kunnen we (normale) tips geven.
Bouw je het eerst op? Meestal ga ik van d'r hals naar beneden toe en dan eerst d'r beneden omgeving zoenen en teasen voordat ik erop duik bij wijze van. Zelf gebruik ik nauwelijks vingers.. Alleen als ik merk dat ze 't nodig heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
meestal eerst een vingertje erin en op de clit, beetje aanraken, en dan gewoon de clit likken, soms met 1 of 2 vingertjes erbij
Beetje zuigen af en toe. Wisselen in snelheid en hoeveelheid druk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
meestal eerst een vingertje erin en op de clit, beetje aanraken, en dan gewoon de clit likken, soms met 1 of 2 vingertjes erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |