wat voor genot mis ik dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dan ben je een domme lul. En mis je een wereld van genot.
Ik lees het misschien anders dan je bedoelt, maar het kan toch ook juist fijn zijn om niet het orgasme voorop te stellen, maar de ervaring op zich?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Voor mijzelf geld dat een 'vinger erin' een soort van storend is. Heerlijk, maar het 'frusteerd' een orgasme op die manier. Ik krijg dan vooral een grotere behoefte aan penetratie, het richt de aandacht daarop zeg maar.
Niet dat het niet heerlijk is,fijn is, ik er meer van wil. Maar meer dat ik daardoor door het beffen niet kom. Een ander aandachtspunt dus.
Uiteindelijk om net over die grens te krijgen werkt het, naar het mag niet te dominant aanwezig zijn. Gelijkmatig, niet te aanwezig. Een ondersteuning ipv afleidend. Vrij stil, zeker niet 'overheersend'.
Zo ook met te direct bezig zijn. Direct op de clit betekend geen orgasme via beffen. Via een omweg daarheen werkt beter.
Maar tegen de tijd dat de opwinding toeneemt, niet meer wisselen. Ben ik er 'bijna' dan wil ik die manier behouden. Wisselen werkt dan averechts (terwijl daarvoor het juist fijner is).
Oh ja hoor, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lees het misschien anders dan je bedoelt, maar het kan toch ook juist fijn zijn om niet het orgasme voorop te stellen, maar de ervaring op zich?
Telt dat ook voor jou?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lees het misschien anders dan je bedoelt, maar het kan toch ook juist fijn zijn om niet het orgasme voorop te stellen, maar de ervaring op zich?
Is afhankelijk van haar geur en smaak. Sommigen hebben een bepaald sterk geurtje die ik niet erg fijn vind, ook al is ie net gewassen. Hou er ook niet zo van als vrouwen wat dikkere, kleverige vocht hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:16 schreef Solid-Snake het volgende:
Heb juist het idee dat de dames alleen maar blij zijn als je wilt beffen. Vind het zelf ook totaal niet erg om te doen
Over dat vocht: hangt van haar fase af. Hoe dichter bij een eisprong, des te 'vloeibaarder' is het vocht. Op andere momenten is het net kleveriger of dikker, of droger,...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is afhankelijk van haar geur en smaak. Sommigen hebben een bepaald sterk geurtje die ik niet erg fijn vind, ook al is ie net gewassen. Hou er ook niet zo van als vrouwen wat dikkere, kleverige vocht hebben.
Geldt zeker ook voor mij. Ik kom echt niet iedere keer klaar en dat is ook totaal niet relevant. Soms is het ook gewoon heerlijk om alleen even op de ander te concentreren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Telt dat ook voor jou?
Meestal hoop je toch een hoogtepunt uit zo een sessie te halen, de ervaring hoort er bij.
Stel als de vrouw wel met jou wil vrijen maar je niet laat komen... Het is er ervaring die belangrijker is he?
Jouw wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je moet ook dame laten weten dat zij jouw moet sturen..
verbeterdquote:
Ik heb er wel veel verstand van maar dat hou ik voor me natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Vlicious87 het volgende:
Ik denk dat hij inmiddels genoeg tips heeft.. Meer adviezen komen meer over om andere te laten weten dat ze er verstand van hebben
Vertel nuquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Ik heb er wel veel verstand van maar dat hou ik voor me natuurlijk
Dacht jij dat ook al bij de post van Weltschmerz?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Vlicious87 het volgende:
Ik denk dat hij inmiddels genoeg tips heeft.. Meer adviezen komen meer over om andere te laten weten dat ze er verstand van hebben
Zelfs al is de man geweldig in beffen, als de vrouw niet die shit kan channelen schiet het niet op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond het vroeger ook niet bijzonder. Het was idd wel lekker qua gevoel, maar het schoot niet op.
Blijkbaar deden ze het toch verkeerd/niet lekker genoeg, want met m'n huidige partner geniet ik er met volle teugen van. Dusja ...
Dit dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:03 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zelfs al is de man geweldig in beffen, als de vrouw niet die shit kan channelen schiet het niet op.
Er zijn mannen die niet klaarkomen van pijpen en er zijn vrouwen die niet klaarkomen van beffen.
Het kan zijn dat ze het vroeger wel goed deden bij je, maar jij er nog niets mee kon.
Heb je ook zeker wel een punt idd. Je moet je op je gemak voelen, het gevoel kunnen channelen (of hoe je het wel noemen) en ervan kunnen genieten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:03 schreef Megalomaniac het volgende:
Zelfs al is de man geweldig in beffen, als de vrouw niet die shit kan channelen schiet het niet op.
Er zijn mannen die niet klaarkomen van pijpen en er zijn vrouwen die niet klaarkomen van beffen.
Het kan zijn dat ze het vroeger wel goed deden bij je, maar jij er nog niets mee kon.
Doet hij het dan met de hand?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik heb er niks mee. Ook al gebeurt alles technisch gezien perfect en worden alle tips van de experts hiero in acht genomen, ik houd er gewoon niet van. Ondanks dat dat volgens vele experts hier niet zou kunnen.![]()
Wie weet komt dat ooit nog, maar ik mis het niet, want gewoon met de hand werkt wel zeer goed.
edit: En nee het is geen schaamte voor mijn grot, die is heel mooi.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Met de hand beffen zonder tong of mond kan niet lijkt mij
Niet om jou tegen te willen spreken, want wellicht heb je gelijk en is beffen voor jou gewoon niet de manier... het is meer dan gewoon techniek. Het gaat vooral om interactie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:26 schreef Chia het volgende:
Dit dus.
Ik heb er niks mee. Ook al gebeurt alles technisch gezien perfect en worden alle tips van de experts hiero in acht genomen, ik houd er gewoon niet van. Ondanks dat dat volgens vele experts hier niet zou kunnen.![]()
Wie weet komt dat ooit nog, maar ik mis het niet, want gewoon met de hand werkt wel zeer goed.
edit: En nee het is geen schaamte voor mijn grot, die is heel mooi.
Mijn punt is hetzelfde als dat van jou.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet om jou tegen te willen spreken, want wellicht heb je gelijk en is beffen voor jou gewoon niet de manier... het is meer dan gewoon techniek. Het gaat vooral om interactie.
En vooral op het laatste punt gaat het nogal eens mis. Dus al die tips over wat je moet doen, daar moet ik een beetje om glimlachen. Want dat is zo afhankelijk van de persoon en ook het moment...
En dit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef MissFluttershyyy het volgende:
Ik vind het vaak pas lekker als ik vaker seks heb gehad met de betreffende man, en ik hem wat beter heb leren kennen.
Op de een of andere manier lukt het dan me beter over te geven.
Met schaamte heeft het niet te maken verder.
Ok. Ik las het dan kennelijk anders dan bedoeld.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn punt is hetzelfde als dat van jou.
Ranzig? Vertel :-Dquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:08 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik heb er 2 gehad die niet gebeft wilden worden. Nummer 1 was een ijskast en nummer 2 was een jonge Poolse die mij 'a dirty old man' vond en niet wist dat beffen (minetka in het Pools) bestond.
Maar alle andere hadden het graag. Wel 2 ranzige ervaringen gehad.
Amateur, je moet ook je oren erbij gebruiken! Dat is het geheim van de euh ... smid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Werkt hij enkel met zijn tong en vingers?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 01:21 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Amateur, je moet ook je oren erbij gebruiken! Dat is het geheim van de euh ... smid.
Je moet sowieso niet vragen, maar doen. En kutje oraal verwennen? Seriously?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:38 schreef LeesFoknl het volgende:
Kan jij je oren dan niet bewegen? Oefenen knul! Geet een extra dimensie aan het oraal bevredigen van een vrouw.
Ik vind beffen zeggen te ordinair. Zeg eens eerlijk vrouwen, welke vraag hoor je liever? ... zal ik je beffen... of ... zal ik jouw kutje eens oraal verwennen?
![]()
Het is alletwee niets..quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:38 schreef LeesFoknl het volgende:
Kan jij je oren dan niet bewegen? Oefenen knul! Geet een extra dimensie aan het oraal bevredigen van een vrouw.
Ik vind beffen zeggen te ordinair. Zeg eens eerlijk vrouwen, welke vraag hoor je liever? ... zal ik je beffen... of ... zal ik jouw kutje eens oraal verwennen?
![]()
In de juiste erotische situatiequote:Op maandag 12 augustus 2019 18:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Beste is niets zeggen en gewoon doen.
Is of bedoel je in?quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:16 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Is de juiste erotische situatie
Ja 2equote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is of bedoel je in?
Want igv het tweede heb je natuurlijk 100% gelijk
Bah,quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:43 schreef Cue_ het volgende:
Doe maar gewoon beffen.
"kutje oraal verwennen" word ik niet geil van.
Van beffen ansich ook niet, maar in een gesprek over hoe en wat of iets, dan gewoon simpel en niet 'viezig'
"als ik jouw kutje oraal verwen heb je dan liever dit of dat? "
of " als ik jou bef, dan liever dit of dat? "
Dan zoveel liever dat tweede
Aha, likken, die stond er niet bij. En nu begrijp ik wat mijn oma altijd zei; van likken komt lekken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is alletwee niets..
Tweede misschien nog erger.
Gewoon likken zeggen is toch ook al genoeg? Beste is niets zeggen en gewoon doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |