https://www.ad.nl/utrecht(...)de-schaduw~a454aac3/quote:Hitteplan in werking bij FC Utrecht: waterijsjes en plekje in de schaduw
Supporters van FC Utrecht kunnen donderdag rond de wedstrijd voor de Europa League tegen H¦K Zrinjski Mostar waterijsjes eten. Het is één van de maatregelen die de club treft tegen de hitte.
Peter van de Vusse en Jan van Dam 23-07-19, 16:57
7
In Stadion Galgenwaard is donderdagavond een hitteplan van kracht, zo meldt de club op zijn website. Er worden drinkbekertjes verstrekt, waarmee bezoekers water kunnen halen in alle sanitaire ruimtes van het stadion. En het cateringassortiment bevat donderdag dus waterijsjes.
Matig met alcohol
Verder biedt de club, indien mogelijk, de toeschouwers (de wedstrijd is niet uitverkocht) de mogelijkheid een plekje in de schaduw te zoeken, ongeacht de plaatsgebonden kaartverkoop. Supporters wordt bovendien aangeraden matig te zijn met het drinken van alcohol, luchtige kleding te dragen en zich goed in te smeren.
Er is bovendien extra EHBO-personeel aanwezig. Wie tijdens de wedstrijd last krijgt van de hitte en weg wil, kan het stadion verlaten. Supporters van FC Utrecht spreken op internet hun zorgen uit voor de hoge temperaturen. Sommigen geven aan een zo hoog mogelijk plekje te proberen te bemachtigen op de tribunes om de schaduw op te zoeken.
Naar verwachting tikt de thermometer donderdag zo'n 37 graden aan. De wedstrijd begint om 18.30 uur.
Fortuna ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emmen met 300 nieuwe spelers.
Ja daar kan je tijdens de oorlog mooie insta-pics maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel mooi zo die donkere stad op de achtergrond.
Die club mag er wel uit.quote:
Gelukkig bereikt PSV veel meerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht heeft maar 1 ding bereikt dus, en dat is duur zijn in FIFA. Tot zover Utrecht.
Dat zullen we de komende weken wel zien.quote:
Die voegen ook weinig toe iddquote:
Dat spel doet het bij mij niet eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had een Utrecht speler in de FOK! voetbalmanager.
Die gaat er nog voor de deadline uit.
Moet je even de link in het topic pakken, als je het via de headers doet gaat hij nog naar de oude. DEV is eeuwig traag.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat spel doet het bij mij niet eens.
Ik heb gezien de schema's mijn vertrouwen gelegd in een VVV-keeper. Hopelijk word ik niet Maaskanted.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had een Utrecht speler in de FOK! voetbalmanager.
Die gaat er nog voor de deadline uit.
Ja die link uit het topic doet het ook nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je even de link in het topic pakken, als je het via de headers doet gaat hij nog naar de oude. DEV is eeuwig traag.
Ik ga morgen mij nog even beroepen op de VI seizoensgids.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gezien de schema's mijn vertrouwen gelegd in een VVV-keeper. Hopelijk word ik niet Maaskanted.
Lekker bezig.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die link uit het topic doet het ook niet
Weet jij of Lato/Baumgartl zaterdag al bij de selectie zit?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga morgen mij nog even beroepen op de VI seizoensgids.
Ik verwacht het eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet jij of Lato/Baumgartl zaterdag al bij de selectie zit?
Dan is het goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht het eerlijk gezegd niet.
Die monotone liedjes sfeer noemenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:35 schreef PSVCL het volgende:
Met 1 tribune meer sfeer produceren dan alle eredivisie clubs
Ach, die eerste ronden zijn toch altijd schrapen. Heb nu Blind, Tagliafico en Van de Beek; daaromheen maar wat verzameld.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zelfs 2 spelers van deze zooi zie ik
Waarvan er eentje niet eens speelt.
Voor een knallende sfeer zorgen kun je wel aan dat volk overlaten ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:35 schreef PSVCL het volgende:
Ik ben benieuwd welke middenvelder van kleine clubjes veel gaat scoren. Daar kun je altijd viesveel punten mee pakken. Defensie is schrapen. Ik weet niet of je met PSV en Feyenoord weg gaat komen of dat je echt de portemonnee zult moeten trekken voor het altijd betere Ajax.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, die eerste ronden zijn toch altijd schrapen. Heb nu Blind, Tagliafico en Van de Beek; daaromheen maar wat verzameld.
Toeterjan > FC Mosterd supportersquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:35 schreef PSVCL het volgende:
Fenomenema wordt ondermijnd, Dalmau is er nog niet en Bahebeck is volgens de overlevering nog nooit fit in het veld gezien.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:36 schreef TheArt het volgende:
Wat een ultiem treurige speler is die Lonwijk. Waarom staat hij er precies in?
El Khayattiquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke middenvelder van kleine clubjes veel gaat scoren. Daar kun je altijd viesveel punten mee pakken. Defensie is schrapen. Ik weet niet of je met PSV en Feyenoord weg gaat komen of dat je echt de portemonnee zult moeten trekken voor het altijd betere Ajax.
Ja, maar die is best wel duur. Diemers lijkt me wel weer een zekerheidje.quote:
Wat zal jij Ajax kut vinden danquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die monotone liedjes sfeer noemen
Utrecht had ten Hag nooit moeten laten gaan ;-)quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:38 schreef Klopkoek het volgende:
John van de Brom: mislukt en te licht bevonden in het buitenland, inteeltproduct in Nederland.
De koning in het land der knvb blinde robots.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Utrecht had ten Hag nooit moeten laten gaan ;-)
Iedereen weet dat dat PSV isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:40 schreef GGMM het volgende:
Ah, de wie heeft de beste liedjes discussie is weer losgebarsten.
Ik val met mijn neus in de boter!
Met PEC Zwolle was dat een aantal jaar geleden wel lachend punten pakken. Kon je iedere week wel rekenen op minstens twee assists van Klich.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke middenvelder van kleine clubjes veel gaat scoren. Daar kun je altijd viesveel punten mee pakken. Defensie is schrapen. Ik weet niet of je met PSV en Feyenoord weg gaat komen of dat je echt de portemonnee zult moeten trekken voor het altijd betere Ajax.
Kluivert moordernaarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dat PSV is
Heeeeee
Hoooooo
PSV Eindhoven!
Dat is ook een kutnummer.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:41 schreef Tyron het volgende:
wat verwachten jullie dan
dat ze Bohemian Rhapsody gaan zingen
Dat zou wel eens leuk zijn, ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:41 schreef Tyron het volgende:
Lijkt ajax welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die monotone liedjes sfeer noemen
Toeterjanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toeterjan > FC Mosterd supporters
Kan mooi zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:41 schreef Tyron het volgende:
Sla over, had ze moeten pakken toen ze 300 warenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt de tickets naar Georgië boeken.
Op de bank Venema, maar is ook niet allesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Waar is dat spitsje uit de jeugd van Utrecht? Die vorig jaar telkens zo goed inviel?
Dit gaat mis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
[youtube]cZnBNuqqz5g[/youtube]
Kan mooi zijn
Hier gaat wat mis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kan mooi zijn
lolquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kan mooi zijn
Op de bank.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Waar is dat spitsje uit de jeugd van Utrecht? Die vorig jaar telkens zo goed inviel?
Ah, dat is wel vrij prijzig ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sla over, had ze moeten pakken toen ze 300 waren
Nu 450-450, iets te gek voor een paar daagjes
Slechter en slomer dan dit kan het niet worden met hem.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Op de bank Venema, maar is ook niet alles
Ik zou persoonlijk de Pink Lady aanraden, heerlijk zoet en lekker fris.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Tyron het volgende:
ik kwam hier eigenlijk alleen maar om te vertellen dat ik zojuist een kanzi appel heb gegeten
Immers bij dat ene godenseizoen van ADO met Buliykin was ook heerlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met PEC Zwolle was dat een aantal jaar geleden wel lachend punten pakken. Kon je iedere week wel rekenen op minstens twee assists van Klich.
En dat was vroeger gewoon een aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goed verdedigen van Janssen.
Volgens demente Willem van Hanegem de beste verdediger in de Eredivisie.
2010/11? Toen deed ik nog niet mee denk ik. 2011/12 was ook wel een godenseizoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Immers bij dat ene godenseizoen van ADO met Buliykin was ook heerlijk.
Fritz Korbach was er fan van op zijn sterfbed.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat was vroeger gewoon een aanvallende middenvelder.
Iddquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Goede zinquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ik vergeet eigenlijk altijd of een seizoen leuk was of niet
Behalve als Ajax kampioen wordt.
Ik herinner me wel nog die ene speelronde dat 7 ploegen eerste konden worden en ze het vervolgens allemaal verneukten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ik vergeet eigenlijk altijd of een seizoen leuk was of niet
Behalve als Ajax kampioen wordt.
Dat was denk ik 2012/13.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herinner me wel nog die ene speelronde dat 7 ploegen eerste konden worden en ze het vervolgens allemaal verneukten.
Toen de top-6 heel dicht bij elkaar stond maar Ajax uiteindelijk met 0-5 won in Heerenveen na snel rood voor die keeper.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herinner me wel nog die ene speelronde dat 7 ploegen eerste konden worden en ze het vervolgens allemaal verneukten.
Ze zijn wel stug.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Wat een typisch zuigende irriterende Oosteuropese houthakkersploeg is dit toch
Stug miste ik inderdaad nog, ook typisch Oosteuropeesquote:
2013/14 uit mijn hoofd.quote:
Ah ja. Dat kan. Toen speelde Vitesse op een onmogelijke manie gelijk tegen Groningen volgens mij.quote:
Wow, dacht dat jij altijd ging.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sla over, had ze moeten pakken toen ze 300 waren
Nu 450-450, iets te gek voor een paar daagjes
Letterlijk alles viel toen de goede kant op voor Ajax.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen de top-6 heel dicht bij elkaar stond maar Ajax uiteindelijk met 0-5 won in Heerenveen na snel rood voor die keeper.
Emmenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Onder welke eredivisieclub kunnen we dit Mostar scharen?
Ja. Ajax speelde toen thuis 0-0 tegen RKC en PSV verloor weer eens van het altijd vervelende Roda JC.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah ja. Dat kan. Toen speelde Vitesse op een onmogelijke manie gelijk tegen Groningen volgens mij.
Te duur en te kort dag om vrij te nemen. Tevens geen stad om 2 daagjes heen te gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wow, dacht dat jij altijd ging.
Ja goede speelronde was dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Letterlijk alles viel toen de goede kant op voor Ajax.
Wat gek zeg als amateursquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Bosniers nemen nu al genoegen met pingels geloof ik
https://www.voetbal.com/w(...)13-2014-spieltag/11/quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ajax speelde toen thuis 0-0 tegen RKC en PSV verloor weer eens van het altijd vervelende Roda JC.
Was dat 2012/13?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Letterlijk alles viel toen de goede kant op voor Ajax.
AZ-TWE dat ook godzijdank laat nog dankzij Chadli in 2-2 eindigde. Weet alleen even niet hoe die andere wedstrijden gingen. Effe kijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja goede speelronde was dat.
Na weer een flinke inhaalrace.
Zonde man. Hopen dat je nog paar mooie potjes krijgt daarna.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Te duur en te kort dag om vrij te nemen. Tevens geen stad om 2 daagjes heen te gaan
Hopen op de volgende ronde
Dan is het nog lastiger met boeken omdat je niet eens weet of Feyenoord die volgende ronde haalt tot een week van tevoren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Te duur en te kort dag om vrij te nemen. Tevens geen stad om 2 daagjes heen te gaan
Hopen op de volgende ronde
2011/12quote:
Die speelt alleen goed tegen PSV en Ajaxquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Kerk is ook echt zo'n pingeldoos met altijd een beweging te veel
Nee, 2011/12. Dat was een godenseizoen. Extreem sterke subtop, een zee van flipperkastuitslagen. Zo kon op een middag Feyenoord met 2-0 winnen van PSV, Utrecht met 2-6 verliezen van Twente en won Heerenveen met 6-2 van AZ.quote:
Hopen op iets dichterbij dusquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het nog lastiger met boeken omdat je niet eens weet of Feyenoord die volgende ronde haalt tot een week van tevoren.
Was dat ook het jaar van de 6-4 in Utrecht?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, 2011/12. Dat was een godenseizoen. Extreem sterke subtop, een zee van flipperkastuitslagen. Zo kon op een middag Feyenoord met 2-0 winnen van PSV, Utrecht met 2-6 verliezen van Twente en won Heerenveen met 6-2 van AZ.
Bij Feyenoord kun je meestal wel raden of ze doorgaan of niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het nog lastiger met boeken omdat je niet eens weet of Feyenoord die volgende ronde haalt tot een week van tevoren.
Ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat ook het jaar van de 6-4 in Utrecht?
Zeer zeker, ouwe reus. GRO6-0FEY ook toen. Twente 3-4 Heerenveen et cetera.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat ook het jaar van de 6-4 in Utrecht?
Dat was echt een heerlijk jaar. Heracles - Heerenveen 6-3?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeer zeker, ouwe reus. GRO6-0FEY ook toen.
I stand corrected...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik zeg alvast, we gaan hoe dan ook niet verlengen
Die gaan weer heerlijk lullige goals om de oren krijgen ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij Feyenoord kun je meestal wel raden of ze doorgaan of niet.
Als je met die versterkingen van deze zomer al niet van fucking Zrinjiniskiyj Mostar kan winnen, echt... Schrijf je gewoon niet meer in, geef een ander de kans. Utrecht verneukt het sinds dat gouden Europese seizoen (Napoli en Liverpool op gelijk houdenquote:
Mariupol. Nog meer Oostblok genotquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Tegen wie speelt AZ in de volgende ronde eigenlijk?
Mariupol uit Oekraïnequote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef TheVulture het volgende:
De inhaalrace werd toen ingezet met een uitpot bij NAC dacht ik. Bulykingod en Lodeiro met de goals?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja goede speelronde was dat.
Na weer een flinke inhaalrace.
Dat was mijn laatste keer in een uitvak in NL.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeer zeker, ouwe reus. GRO6-0FEY ook toen. Twente 3-4 Heerenveen et cetera.
Maripol ofzoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Dat jaar onder Ten Hag toen ze er tegen Zenit uitvlogen was ook naar behoren...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Als je met die versterkingen van deze zomer al niet van fucking Zrinjiniskiyj Mostar kan winnen, echt... Schrijf je gewoon niet meer in, geef een ander de kans. Utrecht verneukt het sinds dat gouden Europese seizoen (Napoli en Liverpool op gelijk houden) echt steevast.
Alternatieven als Vitesse ook. (@yats)quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Als je met die versterkingen van deze zomer al niet van fucking Zrinjiniskiyj Mostar kan winnen, echt... Schrijf je gewoon niet meer in, geef een ander de kans. Utrecht verneukt het sinds dat gouden Europese seizoen (Napoli en Liverpool op gelijk houden) echt steevast.
Dat was een jaar later. Ninos Gouriye, kent u die uitdrukking?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt een heerlijk jaar. Heracles - Heerenveen 6-3?
Toen was de eredivisie met recht KNOTSGEK. Tegenwoordig is het vrij saai.
Speelde vorig jaar in de Superligaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat was een jaar later. Ninos Gouriye, kent u die uitdrukking?
Hard rennen.quote:
Lodeiroquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De inhaalrace werd toen ingezet met een uitpot bij NAC dacht ik. Bulykingod en Lodeiro met de goals?
[ afbeelding ]
Steevast? Er uit tegen Zenit na verlenging was prima Europees gezien. Tegen differdange was inderdaad drama.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Rkc uit,altijd lastigquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De inhaalrace werd toen ingezet met een uitpot bij NAC dacht ik. Bulykingod en Lodeiro met de goals?
[ afbeelding ]
Voor het zingen weglopenquote:
Extra wedstrijdritmequote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:57 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wel 30 minuten extra Europees voetbal voor Utreg
En een paar maanden later onder Advocaat op speeldag 1 verliezen bij RKC.quote:
Oh? Want wij verloren vorig jaar van die Roemenen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alternatieven als Vitesse ook. (@:yats)
Stil ik bibber van de zenuwenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:56 schreef Zipportal het volgende:
FC UTRECHT HEEFT EEN GROOT PROBLEEM (en @:paul)
Was dat met die Belg Badibanga die niet eens wist waar ie was?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
2012/13 kon er ook nog mee door. Vitesse dat lang op weg was naar de vCL en een Ruttiaanse meltdown beleefde. Stonden ze nog met 0-3 voor in Kerkrade bij rust en speelde het alsnog 3-3 gelijk (lol).
Simon Zijlemansquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
Wie is die dikke man naast Jan Boskamp?
Basel was ook matig.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Want wij verloren vorig jaar van die Roemenen?
Vitesse wint wel van dit soort matige teams, om daarna van grotere clubs te verliezen.
Theo Janssenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat met die Belg Badibanga die niet eens wist waar ie was?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
Ja, oke, dat was brute pech. Dat klopt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat jaar onder Ten Hag toen ze er tegen Zenit uitvlogen was ook naar behoren...
Toen werd je ook constant met die term doodgegooid door primadeluxe.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:58 schreef GGMM het volgende:
In 2012 is het woord 'knotsgek' ook uitgevonden.
Was dat met AGUEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
2011/12 was ook wel in de buitenlandse competities en in de CL/EL knotsgek. Beste voetbaljaargang qua entertainment ooit.
Zeker. Toen was Van Persie ook op zijn best bij Arsenal. In Spanje ging die titelstrijd ook letterlijk nergens over met Messi en Ronaldo die over de 50 goals gingen dacht ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat met AGUEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ?
Zo matig dat ze met een nog minder team PSV makkelijk uitschakelden?quote:
Dat kwam door een complot van de UEFA.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet winnen van het altijd sympathieke Zulte Waregem
Mooi PL seizoen ook, 2014 was ook wel aardig, jammer dat Liverpool Mourinhoed werd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat met AGUEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ?
Utrecht is een zeer matige ploeg ondanks leuke spelers. Niveau Feyenoordquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk sinds minuut 55 live mee en Utrecht heeft nog geen kans gecreëerd
Best ziek als je die statistieken terugziet uit die jaren jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker. Toen was Van Persie ook op zijn best bij Arsenal. In Spanje ging die titelstrijd ook letterlijk nergens over met Messi en Ronaldo die over de 50 goals gingen dacht ik.
Eindejaarsmeltdowngenot. Liverpool toen ook 0-3 voor bij Palace.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi PL seizoen ook, 2014 was ook wel aardig, jammer dat Liverpool Mourinhoed werd.
Ik mis Inzanityquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
Factchecked.
1 Argentina Lionel Messi Barcelona 50
2 Portugal Cristiano Ronaldo Real Madrid 46
Ik vind dat ze toch best leuk hadden ingekocht maar het lijkt echt nergens op vanavondquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Utrecht is een zeer matige ploeg ondanks leuke spelers. Niveau Feyenoord
Dat Liverpool hield het ook langer vol dan eigenlijk kon met FC Suarez + een beetje Sturridge.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi PL seizoen ook, 2014 was ook wel aardig, jammer dat Liverpool Mourinhoed werd.
Misschien kan ie tijdens komende EK zijn Portugal-act weer opvoeren.quote:
Dit jaar waren ze ook slecht ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Zo matig dat ze met een nog minder team PSV makkelijk uitschakelden?
100 miljoen tegenover 20 miljoen, lekker eerlijk toch?
Sturridge was debiel goed dat jaar, daarna eigenlijk nooit meer dat niveau gehaald sinds zijn blessures.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Liverpool hield het ook langer vol dan eigenlijk kon met FC Suarez + een beetje Sturridge.
Die verdediging (lol)
Dit ja, bizar hoe alles daar op zijn plek vielquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
En natuurlijk toen Leicester kampioen werd, dat is toch wel een van de meest bizarre upsets die ik ooit heb gezien.
Spurs die 3e werd in een two horse racequote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
En natuurlijk toen Leicester kampioen werd, dat is toch wel een van de meest bizarre upsets die ik ooit heb gezien.
Die geniale 2-2 van Hazard tegen Tottenham bezorgde ze de landstitel. Daarna meltdowngenot van Tottenham, Hiddink die op z'n bek ging.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gramulanion, die is ook uit de antieke tijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef GGMM het volgende:
@:inZanity @:gramulanion
We missen jullie!
En daarna werden Rickie Lambert en Balotelli gehaald als opvolgers van Suarez (lol)quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sturridge was debiel goed dat jaar, daarna eigenlijk nooit meer dat niveau gehaald sinds zijn blessures.
Gramulanion, wat een extreem kansloze nutteloze user was dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gramulanion, die is ook uit de antieke tijd.
Tottenham is zo'n grijze ploeg de laatste jaren he, wel jammer.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die geniale 2-2 van Hazard tegen Tottenham bezorgde ze de landstitel. Daarna meltdowngenot van Tottenham, Hiddink die op z'n bek ging.
Net als Masterminded (lol)quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gramulanion, wat een extreem kansloze nutteloze user was dat.
Die zette toen wel Jurgen Raymann voor lul.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met zijn Humberto-gegeil.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grijs vind ik niet. Wel enorm vaag. Ndombele voor 65 miljoen euro vind ik anno 2019 wel een koopje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tottenham is zo'n grijze ploeg de laatste jaren he, wel jammer.
Wie is de derde dan? Na Ajax en AZ?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
We kunnen gewoon beter nog maar 3 ploegen inschrijven. Hoef je je punten ook niet door 5 te verdelen terwijl er maar 1,5 clubs punten binnen brengen
Go Ahead Eagles.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wie is de derde dan? Na Ajax en AZ?
Ik vind dat er geen mooie jongens spelen. Afgelopen jaar allemaal van die non-valeurs als Vertonghen, Davies, Sanchez, Dier, Wanyama, Sissoko, Alli, Lamela, Trippier. Alleen Kane en Aurier zijn wel mooie jongens.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grijs vind ik niet. Wel enorm vaag. Ndombele voor 65 miljoen euro vind ik anno 2019 wel een koopje.
Mwah, liever tegen zo'n ploeg dan tegen zo'n houthakkersploegquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Utrecht hierna tegen Malmo dus dat is dan sowieso wel klaar.
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Casual-T het volgende:
Met een VAR was dat trouwens 100% een penalty voor vasthouden
Maandag loting in De Kuip.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk dit weekend weer iets van een voorloting?
Lo Celso komt er ook aan voor 60mquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grijs vind ik niet. Wel enorm vaag. Ndombele voor 65 miljoen euro vind ik anno 2019 wel een koopje.
Ditquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Casual-T het volgende:
Met een VAR was dat trouwens 100% een penalty voor vasthouden
PSV in de ELquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wie is de derde dan? Na Ajax en AZ?
Dat is wel een extreem mooie jongen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lo Celso komt er ook aan voor 60m
Klopt, maar Utrecht heeft gewoon te weinig creativiteit.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, liever tegen zo'n ploeg dan tegen zo'n houthakkersploeg
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen mooie jongens spelen. Afgelopen jaar allemaal van die non-valeurs als Vertonghen, Davies, Sanchez, Dier, Wanyama, Sissoko, Alli, Lamela, Trippier. Alleen Kane en Aurier zijn wel mooie jongens.
Succes met degradatie afwenden.quote:
Dat zeggen ze al weken, maar er is nog geen concreet bericht over verschenen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lo Celso komt er ook aan voor 60m
Alli ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen mooie jongens spelen. Afgelopen jaar allemaal van die non-valeurs als Vertonghen, Davies, Sanchez, Dier, Wanyama, Sissoko, Alli, Lamela, Trippier. Alleen Kane en Aurier zijn wel mooie jongens.
Tetten?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig aan Paul
Ze hebben laatst wel de Intetten-cup gewonnen
Alli kan wel voetballen, maar is gewoon een hele irritante jongen. Na Suarez denk ik wel mijn meest gehate voetballer op de Europese velden.quote:
Jup, maar ja we houden hoopquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zeggen ze al weken, maar er is nog geen concreet bericht over verschenen.
Moest googlen maar eensquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een extreem mooie jongen.
Frappantquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is je plaatje waar je om vroeg, @:wereldgozer
Geen dank.
Engnek.quote:
Nou hilarischquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.
Ach, voor Zipportal is dat een prima postquote:
Lellebelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
Zou Van den Brom een beetje mad zijn?
Ik had overigens graag Valencia voor dit seizoen willen tippen als een CL-sensatie, maar dat staat op de tocht met een stafcrisis momenteel.quote:
Hij is zeker irritant, maar wel typisch zo’n Engels straatschoffie, kan ik ook wel waarderen. Suarez en Alli blijven hoe ze zijn, ze veranderen niet ineens in modelprofs nu ze bovengemiddeld kunnen voetballen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alli kan wel voetballen, maar is gewoon een hele irritante jongen. Na Suarez denk ik wel mijn meest gehate voetballer op de Europese velden.
Woont Sinterklaas daar tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had overigens graag Valencia voor dit seizoen willen tippen als een CL-sensatie, maar dat staat op de tocht met een stafcrisis momenteel.
Wat heeft Valencia gekocht dan? Cillessen ipv Neto, zou het wat uitmaken? En verder kan ik me niks herinneren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had overigens graag Valencia voor dit seizoen willen tippen als een CL-sensatie, maar dat staat op de tocht met een stafcrisis momenteel.
Toch nog iemand van Vitesse die wat presteert in de EL.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef yats het volgende:
Ergens is het toch grappig dat een ex jeugdspeler van Vitesse de gelijkmaker scoorde. Hij was niet goed genoeg voor ons en presteert nu wel in de EL...
sowquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch nog iemand van Vitesse die wat presteert in de EL.
Ik kom niet meer bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef yats het volgende:
Ergens is het toch grappig dat een ex jeugdspeler van Vitesse de gelijkmaker scoorde. Hij was niet goed genoeg voor ons en presteert nu wel in de EL...
Maxi Gomez hebben ze gehaald om voor de verandering wel eens een van die tienduizend kansen af te maken. En het Valencia van voor de winterstop was tien keer slechter dan dat na de winterstop.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Valencia gekocht dan? Cillessen ipv Neto, zou het wat uitmaken? En verder kan ik me niks herinneren.
Jan Scharie gaat shinen volgende week hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was die pot met de Weghorst actquote:
Okéquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Vroeger vond ik Shota Arveladze altijd een geweldige voetballer bij Ajax.
Einde bericht.
Nakamba vorig jaar bij Brugge...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stiekem ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Einde bericht.
Bij AZ ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Einde bericht.
Ik vrees voor uitschakeling.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Jan Scharie gaat shinen volgende week hoor
Welke Feyenoorder gaat dit jaar wat laten zien? De telefoonlijnen zijn nu geopend...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |