Immers bij dat ene godenseizoen van ADO met Buliykin was ook heerlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met PEC Zwolle was dat een aantal jaar geleden wel lachend punten pakken. Kon je iedere week wel rekenen op minstens twee assists van Klich.
En dat was vroeger gewoon een aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goed verdedigen van Janssen.
Volgens demente Willem van Hanegem de beste verdediger in de Eredivisie.
2010/11? Toen deed ik nog niet mee denk ik. 2011/12 was ook wel een godenseizoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Immers bij dat ene godenseizoen van ADO met Buliykin was ook heerlijk.
Fritz Korbach was er fan van op zijn sterfbed.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat was vroeger gewoon een aanvallende middenvelder.
Iddquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Waar is dat spitsje uit de jeugd van Utrecht? Die vorig jaar telkens zo goed inviel?
Goede zinquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ik vergeet eigenlijk altijd of een seizoen leuk was of niet
Behalve als Ajax kampioen wordt.
Ik herinner me wel nog die ene speelronde dat 7 ploegen eerste konden worden en ze het vervolgens allemaal verneukten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ik vergeet eigenlijk altijd of een seizoen leuk was of niet
Behalve als Ajax kampioen wordt.
Dat was denk ik 2012/13.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herinner me wel nog die ene speelronde dat 7 ploegen eerste konden worden en ze het vervolgens allemaal verneukten.
Toen de top-6 heel dicht bij elkaar stond maar Ajax uiteindelijk met 0-5 won in Heerenveen na snel rood voor die keeper.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herinner me wel nog die ene speelronde dat 7 ploegen eerste konden worden en ze het vervolgens allemaal verneukten.
Ze zijn wel stug.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Wat een typisch zuigende irriterende Oosteuropese houthakkersploeg is dit toch
Stug miste ik inderdaad nog, ook typisch Oosteuropeesquote:
2013/14 uit mijn hoofd.quote:
Ah ja. Dat kan. Toen speelde Vitesse op een onmogelijke manie gelijk tegen Groningen volgens mij.quote:
Wow, dacht dat jij altijd ging.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sla over, had ze moeten pakken toen ze 300 waren
Nu 450-450, iets te gek voor een paar daagjes
Letterlijk alles viel toen de goede kant op voor Ajax.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen de top-6 heel dicht bij elkaar stond maar Ajax uiteindelijk met 0-5 won in Heerenveen na snel rood voor die keeper.
Emmenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Onder welke eredivisieclub kunnen we dit Mostar scharen?
Ja. Ajax speelde toen thuis 0-0 tegen RKC en PSV verloor weer eens van het altijd vervelende Roda JC.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah ja. Dat kan. Toen speelde Vitesse op een onmogelijke manie gelijk tegen Groningen volgens mij.
Te duur en te kort dag om vrij te nemen. Tevens geen stad om 2 daagjes heen te gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wow, dacht dat jij altijd ging.
Ja goede speelronde was dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Letterlijk alles viel toen de goede kant op voor Ajax.
Wat gek zeg als amateursquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Bosniers nemen nu al genoegen met pingels geloof ik
https://www.voetbal.com/w(...)13-2014-spieltag/11/quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ajax speelde toen thuis 0-0 tegen RKC en PSV verloor weer eens van het altijd vervelende Roda JC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |