De koning in het land der knvb blinde robots.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Utrecht had ten Hag nooit moeten laten gaan ;-)
Iedereen weet dat dat PSV isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:40 schreef GGMM het volgende:
Ah, de wie heeft de beste liedjes discussie is weer losgebarsten.
Ik val met mijn neus in de boter!
Met PEC Zwolle was dat een aantal jaar geleden wel lachend punten pakken. Kon je iedere week wel rekenen op minstens twee assists van Klich.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke middenvelder van kleine clubjes veel gaat scoren. Daar kun je altijd viesveel punten mee pakken. Defensie is schrapen. Ik weet niet of je met PSV en Feyenoord weg gaat komen of dat je echt de portemonnee zult moeten trekken voor het altijd betere Ajax.
Kluivert moordernaarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dat PSV is
Heeeeee
Hoooooo
PSV Eindhoven!
Dat is ook een kutnummer.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:41 schreef Tyron het volgende:
wat verwachten jullie dan
dat ze Bohemian Rhapsody gaan zingen
Dat zou wel eens leuk zijn, ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:41 schreef Tyron het volgende:
Lijkt ajax welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die monotone liedjes sfeer noemen
Toeterjanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toeterjan > FC Mosterd supporters
Kan mooi zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:41 schreef Tyron het volgende:
Sla over, had ze moeten pakken toen ze 300 warenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt de tickets naar Georgië boeken.
Op de bank Venema, maar is ook niet allesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Waar is dat spitsje uit de jeugd van Utrecht? Die vorig jaar telkens zo goed inviel?
Dit gaat mis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
[youtube]cZnBNuqqz5g[/youtube]
Kan mooi zijn
Hier gaat wat mis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kan mooi zijn
lolquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kan mooi zijn
Op de bank.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Waar is dat spitsje uit de jeugd van Utrecht? Die vorig jaar telkens zo goed inviel?
Ah, dat is wel vrij prijzig ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sla over, had ze moeten pakken toen ze 300 waren
Nu 450-450, iets te gek voor een paar daagjes
Slechter en slomer dan dit kan het niet worden met hem.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Op de bank Venema, maar is ook niet alles
Ik zou persoonlijk de Pink Lady aanraden, heerlijk zoet en lekker fris.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Tyron het volgende:
ik kwam hier eigenlijk alleen maar om te vertellen dat ik zojuist een kanzi appel heb gegeten
Immers bij dat ene godenseizoen van ADO met Buliykin was ook heerlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met PEC Zwolle was dat een aantal jaar geleden wel lachend punten pakken. Kon je iedere week wel rekenen op minstens twee assists van Klich.
En dat was vroeger gewoon een aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goed verdedigen van Janssen.
Volgens demente Willem van Hanegem de beste verdediger in de Eredivisie.
2010/11? Toen deed ik nog niet mee denk ik. 2011/12 was ook wel een godenseizoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Immers bij dat ene godenseizoen van ADO met Buliykin was ook heerlijk.
Fritz Korbach was er fan van op zijn sterfbed.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat was vroeger gewoon een aanvallende middenvelder.
Iddquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Goede zinquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ik vergeet eigenlijk altijd of een seizoen leuk was of niet
Behalve als Ajax kampioen wordt.
Ik herinner me wel nog die ene speelronde dat 7 ploegen eerste konden worden en ze het vervolgens allemaal verneukten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ik vergeet eigenlijk altijd of een seizoen leuk was of niet
Behalve als Ajax kampioen wordt.
Dat was denk ik 2012/13.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herinner me wel nog die ene speelronde dat 7 ploegen eerste konden worden en ze het vervolgens allemaal verneukten.
Toen de top-6 heel dicht bij elkaar stond maar Ajax uiteindelijk met 0-5 won in Heerenveen na snel rood voor die keeper.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herinner me wel nog die ene speelronde dat 7 ploegen eerste konden worden en ze het vervolgens allemaal verneukten.
Ze zijn wel stug.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Wat een typisch zuigende irriterende Oosteuropese houthakkersploeg is dit toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |