Stug miste ik inderdaad nog, ook typisch Oosteuropeesquote:
2013/14 uit mijn hoofd.quote:
Ah ja. Dat kan. Toen speelde Vitesse op een onmogelijke manie gelijk tegen Groningen volgens mij.quote:
Wow, dacht dat jij altijd ging.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sla over, had ze moeten pakken toen ze 300 waren
Nu 450-450, iets te gek voor een paar daagjes
Letterlijk alles viel toen de goede kant op voor Ajax.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen de top-6 heel dicht bij elkaar stond maar Ajax uiteindelijk met 0-5 won in Heerenveen na snel rood voor die keeper.
Emmenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Onder welke eredivisieclub kunnen we dit Mostar scharen?
Ja. Ajax speelde toen thuis 0-0 tegen RKC en PSV verloor weer eens van het altijd vervelende Roda JC.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah ja. Dat kan. Toen speelde Vitesse op een onmogelijke manie gelijk tegen Groningen volgens mij.
Te duur en te kort dag om vrij te nemen. Tevens geen stad om 2 daagjes heen te gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wow, dacht dat jij altijd ging.
Ja goede speelronde was dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Letterlijk alles viel toen de goede kant op voor Ajax.
Wat gek zeg als amateursquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Bosniers nemen nu al genoegen met pingels geloof ik
https://www.voetbal.com/w(...)13-2014-spieltag/11/quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ajax speelde toen thuis 0-0 tegen RKC en PSV verloor weer eens van het altijd vervelende Roda JC.
Was dat 2012/13?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Letterlijk alles viel toen de goede kant op voor Ajax.
AZ-TWE dat ook godzijdank laat nog dankzij Chadli in 2-2 eindigde. Weet alleen even niet hoe die andere wedstrijden gingen. Effe kijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja goede speelronde was dat.
Na weer een flinke inhaalrace.
Zonde man. Hopen dat je nog paar mooie potjes krijgt daarna.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Te duur en te kort dag om vrij te nemen. Tevens geen stad om 2 daagjes heen te gaan
Hopen op de volgende ronde
Dan is het nog lastiger met boeken omdat je niet eens weet of Feyenoord die volgende ronde haalt tot een week van tevoren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Te duur en te kort dag om vrij te nemen. Tevens geen stad om 2 daagjes heen te gaan
Hopen op de volgende ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |