Dat Liverpool hield het ook langer vol dan eigenlijk kon met FC Suarez + een beetje Sturridge.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi PL seizoen ook, 2014 was ook wel aardig, jammer dat Liverpool Mourinhoed werd.
Misschien kan ie tijdens komende EK zijn Portugal-act weer opvoeren.quote:
Dit jaar waren ze ook slecht ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Zo matig dat ze met een nog minder team PSV makkelijk uitschakelden?
100 miljoen tegenover 20 miljoen, lekker eerlijk toch?
Sturridge was debiel goed dat jaar, daarna eigenlijk nooit meer dat niveau gehaald sinds zijn blessures.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Liverpool hield het ook langer vol dan eigenlijk kon met FC Suarez + een beetje Sturridge.
Die verdediging (lol)
Dit ja, bizar hoe alles daar op zijn plek vielquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
En natuurlijk toen Leicester kampioen werd, dat is toch wel een van de meest bizarre upsets die ik ooit heb gezien.
Spurs die 3e werd in een two horse racequote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
En natuurlijk toen Leicester kampioen werd, dat is toch wel een van de meest bizarre upsets die ik ooit heb gezien.
Die geniale 2-2 van Hazard tegen Tottenham bezorgde ze de landstitel. Daarna meltdowngenot van Tottenham, Hiddink die op z'n bek ging.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gramulanion, die is ook uit de antieke tijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef GGMM het volgende:
@:inZanity @:gramulanion
We missen jullie!
En daarna werden Rickie Lambert en Balotelli gehaald als opvolgers van Suarez (lol)quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sturridge was debiel goed dat jaar, daarna eigenlijk nooit meer dat niveau gehaald sinds zijn blessures.
Gramulanion, wat een extreem kansloze nutteloze user was dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gramulanion, die is ook uit de antieke tijd.
Tottenham is zo'n grijze ploeg de laatste jaren he, wel jammer.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die geniale 2-2 van Hazard tegen Tottenham bezorgde ze de landstitel. Daarna meltdowngenot van Tottenham, Hiddink die op z'n bek ging.
Net als Masterminded (lol)quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gramulanion, wat een extreem kansloze nutteloze user was dat.
Die zette toen wel Jurgen Raymann voor lul.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met zijn Humberto-gegeil.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grijs vind ik niet. Wel enorm vaag. Ndombele voor 65 miljoen euro vind ik anno 2019 wel een koopje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tottenham is zo'n grijze ploeg de laatste jaren he, wel jammer.
Wie is de derde dan? Na Ajax en AZ?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
We kunnen gewoon beter nog maar 3 ploegen inschrijven. Hoef je je punten ook niet door 5 te verdelen terwijl er maar 1,5 clubs punten binnen brengen
Go Ahead Eagles.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wie is de derde dan? Na Ajax en AZ?
Ik vind dat er geen mooie jongens spelen. Afgelopen jaar allemaal van die non-valeurs als Vertonghen, Davies, Sanchez, Dier, Wanyama, Sissoko, Alli, Lamela, Trippier. Alleen Kane en Aurier zijn wel mooie jongens.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grijs vind ik niet. Wel enorm vaag. Ndombele voor 65 miljoen euro vind ik anno 2019 wel een koopje.
Mwah, liever tegen zo'n ploeg dan tegen zo'n houthakkersploegquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Utrecht hierna tegen Malmo dus dat is dan sowieso wel klaar.
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Casual-T het volgende:
Met een VAR was dat trouwens 100% een penalty voor vasthouden
Maandag loting in De Kuip.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk dit weekend weer iets van een voorloting?
Lo Celso komt er ook aan voor 60mquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grijs vind ik niet. Wel enorm vaag. Ndombele voor 65 miljoen euro vind ik anno 2019 wel een koopje.
Ditquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Casual-T het volgende:
Met een VAR was dat trouwens 100% een penalty voor vasthouden
PSV in de ELquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wie is de derde dan? Na Ajax en AZ?
Dat is wel een extreem mooie jongen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lo Celso komt er ook aan voor 60m
Klopt, maar Utrecht heeft gewoon te weinig creativiteit.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, liever tegen zo'n ploeg dan tegen zo'n houthakkersploeg
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen mooie jongens spelen. Afgelopen jaar allemaal van die non-valeurs als Vertonghen, Davies, Sanchez, Dier, Wanyama, Sissoko, Alli, Lamela, Trippier. Alleen Kane en Aurier zijn wel mooie jongens.
Succes met degradatie afwenden.quote:
Dat zeggen ze al weken, maar er is nog geen concreet bericht over verschenen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lo Celso komt er ook aan voor 60m
Alli ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen mooie jongens spelen. Afgelopen jaar allemaal van die non-valeurs als Vertonghen, Davies, Sanchez, Dier, Wanyama, Sissoko, Alli, Lamela, Trippier. Alleen Kane en Aurier zijn wel mooie jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |