Simon Zijlemansquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
Wie is die dikke man naast Jan Boskamp?
Basel was ook matig.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Want wij verloren vorig jaar van die Roemenen?
Vitesse wint wel van dit soort matige teams, om daarna van grotere clubs te verliezen.
Theo Janssenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat met die Belg Badibanga die niet eens wist waar ie was?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
Ja, oke, dat was brute pech. Dat klopt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat jaar onder Ten Hag toen ze er tegen Zenit uitvlogen was ook naar behoren...
Toen werd je ook constant met die term doodgegooid door primadeluxe.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:58 schreef GGMM het volgende:
In 2012 is het woord 'knotsgek' ook uitgevonden.
Was dat met AGUEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
2011/12 was ook wel in de buitenlandse competities en in de CL/EL knotsgek. Beste voetbaljaargang qua entertainment ooit.
Zeker. Toen was Van Persie ook op zijn best bij Arsenal. In Spanje ging die titelstrijd ook letterlijk nergens over met Messi en Ronaldo die over de 50 goals gingen dacht ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat met AGUEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ?
Zo matig dat ze met een nog minder team PSV makkelijk uitschakelden?quote:
Dat kwam door een complot van de UEFA.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet winnen van het altijd sympathieke Zulte Waregem
Mooi PL seizoen ook, 2014 was ook wel aardig, jammer dat Liverpool Mourinhoed werd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat met AGUEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ?
Utrecht is een zeer matige ploeg ondanks leuke spelers. Niveau Feyenoordquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk sinds minuut 55 live mee en Utrecht heeft nog geen kans gecreëerd
Best ziek als je die statistieken terugziet uit die jaren jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker. Toen was Van Persie ook op zijn best bij Arsenal. In Spanje ging die titelstrijd ook letterlijk nergens over met Messi en Ronaldo die over de 50 goals gingen dacht ik.
Eindejaarsmeltdowngenot. Liverpool toen ook 0-3 voor bij Palace.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi PL seizoen ook, 2014 was ook wel aardig, jammer dat Liverpool Mourinhoed werd.
Ik mis Inzanityquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
Factchecked.
1 Argentina Lionel Messi Barcelona 50
2 Portugal Cristiano Ronaldo Real Madrid 46
Ik vind dat ze toch best leuk hadden ingekocht maar het lijkt echt nergens op vanavondquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Utrecht is een zeer matige ploeg ondanks leuke spelers. Niveau Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |