Woont Sinterklaas daar tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had overigens graag Valencia voor dit seizoen willen tippen als een CL-sensatie, maar dat staat op de tocht met een stafcrisis momenteel.
Wat heeft Valencia gekocht dan? Cillessen ipv Neto, zou het wat uitmaken? En verder kan ik me niks herinneren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had overigens graag Valencia voor dit seizoen willen tippen als een CL-sensatie, maar dat staat op de tocht met een stafcrisis momenteel.
Toch nog iemand van Vitesse die wat presteert in de EL.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef yats het volgende:
Ergens is het toch grappig dat een ex jeugdspeler van Vitesse de gelijkmaker scoorde. Hij was niet goed genoeg voor ons en presteert nu wel in de EL...
sowquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch nog iemand van Vitesse die wat presteert in de EL.
Ik kom niet meer bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef yats het volgende:
Ergens is het toch grappig dat een ex jeugdspeler van Vitesse de gelijkmaker scoorde. Hij was niet goed genoeg voor ons en presteert nu wel in de EL...
Maxi Gomez hebben ze gehaald om voor de verandering wel eens een van die tienduizend kansen af te maken. En het Valencia van voor de winterstop was tien keer slechter dan dat na de winterstop.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Valencia gekocht dan? Cillessen ipv Neto, zou het wat uitmaken? En verder kan ik me niks herinneren.
Jan Scharie gaat shinen volgende week hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was die pot met de Weghorst actquote:
Okéquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Vroeger vond ik Shota Arveladze altijd een geweldige voetballer bij Ajax.
Einde bericht.
Nakamba vorig jaar bij Brugge...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stiekem ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Einde bericht.
Bij AZ ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Einde bericht.
Ik vrees voor uitschakeling.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Jan Scharie gaat shinen volgende week hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |