Tetten?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig aan Paul
Ze hebben laatst wel de Intetten-cup gewonnen
Alli kan wel voetballen, maar is gewoon een hele irritante jongen. Na Suarez denk ik wel mijn meest gehate voetballer op de Europese velden.quote:
Jup, maar ja we houden hoopquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zeggen ze al weken, maar er is nog geen concreet bericht over verschenen.
Moest googlen maar eensquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een extreem mooie jongen.
Frappantquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is je plaatje waar je om vroeg, @:wereldgozer
Geen dank.
Engnek.quote:
Nou hilarischquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.
Ach, voor Zipportal is dat een prima postquote:
Lellebelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
Zou Van den Brom een beetje mad zijn?
Ik had overigens graag Valencia voor dit seizoen willen tippen als een CL-sensatie, maar dat staat op de tocht met een stafcrisis momenteel.quote:
Hij is zeker irritant, maar wel typisch zo’n Engels straatschoffie, kan ik ook wel waarderen. Suarez en Alli blijven hoe ze zijn, ze veranderen niet ineens in modelprofs nu ze bovengemiddeld kunnen voetballen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alli kan wel voetballen, maar is gewoon een hele irritante jongen. Na Suarez denk ik wel mijn meest gehate voetballer op de Europese velden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |